پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۰

بعید است فرد باهوشی مثل آقای احمدی‌نژاد برای آینده‌اش برنامه ریزی نکرده باشد

يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 201787
وزیر بهداشت پیشین احمدی نژاد حاشیه های دولت دهم را در کناره گیریش از تیم دولت موثر دانست.

به گزارش جهان کامران باقری لنکرانی عضو جبهه پایداری و وزیر بهداشت دولت نهم در گفت وگو با خبرآنلاین که در دفترش در دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد درباره نپذیرفتن پست در دولت دهم، گفت: کاری که اینجا انجام می دادم را دوست داشتم و انجام آن را یک تکلیف می دانستم و مایل بودم دوباره به عرصه پژوهشی بازگردم.

وی در پاسخ به اینکه چقدر حاشیه های دولت در کناره گیری شما از دولت موثر بود، اظهار داشت: این موضوع بی تاثیر نبوده است ولی بنده به کار پزشکی علاقه مند بودم و هستم و برای پذیرفتن مسئولیت دولتی باید خیلی با خودم کلنجار بروم تا از کار لذت بخشی که اکنون انجام می دهم جدا شوم.

وزیر بهداشت دولتنهم در پاسخ به اینکه فکر می کنید آقای احمدی نژاد برای آینده سیاسی اش برنامه ای دارد، گفت: بعید می دانم آدم باهوشی مثل آقای احمدی نژاد برای آینده خودش برنامه ریزی نکرده باشد.

وی در پاسخ به اینکه این سخن بدین معنی است که وی به دنبال ریاست جمهوری چهره ای مثل رئیس دفترش است، گفت: من نمی دانم، شما از من سوال کردید ایشان برای آینده اش برنامه دارد که پاسخ شما را دادم، ولی اینکه چه برنامه ریزی کرده است را بنده نمی دانم.

عضو جبهه پایداری در خصوص اینکه گفته می شود رئیس جمهور به دنبال ریاست جمهوری مشایی است اظهار داشت:  ما هم از این حرفها می شنویم ولی وقتی فضایی عمومی کشور را می بینیم این است که مردم یک پیام روشن دارند و آن این است که مردم خیلی برایشان مهم است که در آنچه در تقنین و قوه اجرایی کشور اجرا می شود با منویات رهبری همخوانی داشته باشد.

باقری لنکرانی در پاسخ به اینکه برخی اعضا جبهه پایداری معتقدند که مردم همچنان مایل به آقای رئیس جمهور هستند، گفت: بالاخره روزگاری در کشور گفتمانی در حال نضج گرفتن بود که مردم را به شهروند درجه یک و دو تبدیل می کرد و قائل بر این بود که برخی از رانت هایی را استفاده کنند. با شکل گیری دولت نهم اتفاقی که افتاد این بود که این مطالبه مردمی آثاری را بر جای گذاشت و امروز هم هر کس تعهدش را به این مطالبه مردمی حفظ کند و به نوعی با زیاده خواهی و افزون طلبی ها مقابله کند، حتما با اقبال مردم مواجه خواهد شد ولی اگر کسی ولو تا دیروز پرچم دار  این حرکتی بوده است ولی امروز رفتار دیگری دارد، مورد قطع امید مردم قرار می گیرد.

باقری لنکرانی در پاسخ به اینکه فکر می کنید حامیان رئیس دفتر رئیس جمهور به چه صورت وارد عرصه انتخابات می شوند، تصریح کرد: بعید می دانم این تیم به عنوان تیم مشایی وارد میدان شوند و اگر به این شکل وارد شوند، مردم را نشناختند، چرا که مردم اقبالی به این نگاه حاشیه ساز ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر باهوش بود كه 11 روز خانه نشين نمي شد و اگر باهوش بود كه در مقابل مراجع موضع نمي گرفت اگر باهوش بود كه خدمت به مردم را به خاطر مشايي به كامشان تلخ نمي كرد اگر باهوش بود كه...
اگر باهوش بود که گیر مشایی نمی افتاد
United States
باهوش است زمان می برد تا بفهمید مشایی چه کارکردی برای احمدی نژاد داشت . بالاخره برخی را با ترساندن از یک لولو می شود کنترل کرد
Iran, Islamic Republic of
"برخي اعضاي جبهه پايداري معتقدند كه مردم همچنان مايل به آقاي رئيس جمهور هستند" ؟!!!
پس چي ؟ مايل نيستند ؟ به نظر شما استقبال پر شور از رئيس جمهور در سفرهاي استاني چه مفهومي داره ؟ خوب دوستش دارن كه ميان استقبال ديگه .
ریئس جمهور به خاطر مشائی بیشتر محبوبیت خود را از دست داد.
United States
درود بر دکتر احمدی نژاد پرچمدار عدالت انقلاب
احمدی نژاد 84 کجا و احمدی نژاد 90 کجا ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد را تا موقعی قبول داریم که از حاشیه (مشایی ها و بفایی ها وجوانفکرها)دور باشد ومطیع رهبری باشد یکی از دلایل رای بالا به احمدی نژاد زنده کردن گفتمان امام وپیروی از رهبری بود وگر نه این ملت اگر کسی جلوی اقا قد علم کند از مسئولیت خلعش می کنن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه احمدی نژاد آدم لجبازی است و این باعث شده تا برخی از خوبی هاشتحت الشعاع قرار بگیره . ای کاش ایشون با ظرافت بیشتری به منتقدین توجه میکرد و با ظرافت و وسواس بیشتری مدیراشو منصوب یا عزل میکرد
پاشنه آشی آقای احمدی نژاد همین جریان انحرافیه که هر چی دولت رشته می کنه اونها با فساد پنبه می کنن