کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستور آملی لاریجانی به دادستانی کل کشور

7 دی 1390 ساعت 8:42

آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی اعلام کرد: برای مبارزه جدی تر با قاچاقچیان مواد مخدر به دادستان کل کشور دستور داده شد تا اموال قاچاقچیان مصادره و به اشد مجازات محکوم شوند.


به گزارش مهر آیت‌الله لاریجانی تاکید کرد: به دادستانی کل کشور دستور داده شده که پیگیری‌های خاصی را در راه مبارزه با مواد مخدر انجام دهند و برخوردهای قاطعانه‌تری با تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر بشود و اموال آنان نیز مصادره و اشد مجازات در اسرع وقت برای آنان اجرا شود تا جرات نکنند به سمت آلوده کردن جوانان این سرزمین گام بردارند.

رئیس قوه قضائیه همچنین تقویت نگاه درمانی به مبتلایان مواد مخدر در کنار تجهیز و گسترش اردوگاه‌های معتادان، تکمیل و افزایش درمانگاه‌های ویژه و نیز اطلاع‌رسانی گسترده و موثر درباره ضرر و زیان‌های غیرقابل جبران مواد مخدر صنعتی و روانگردان را از ضرورت‌هایی برشمرد که باید به صورت جدی از سوی نهادهای اجرایی، فرهنگی و رسانه‌ها و حتی از سوی حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها پیگیری شود.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: مطمئن هستم که بسیاری از جوانان پاک و مستعد ایران اسلامی و خانواده‌ها از مضرات وحشتناک این مواد اطلاعی ندارند وگرنه بسیار نامحتمل است که عقل سالمی با دانستن مضرات این مواد مخدر خانمان‌سوز به سمت استفاده از آن برود.


کد مطلب: 201139

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/201139/دستور-آملی-لاریجانی-دادستانی-کل-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com