کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از سفری شش ماهه به روسیه و مالزی؛

آیت‌الله امجد به تهران بازگشت

26 آذر 1390 ساعت 13:19


آیت‌الله شیخ محمود امجد پس از سفری حدود شش ماهه به ایران بازگشت. 

به گزارش جهان، وی پس از انتخابات سال ۸۸ درس اخلاق خود را در تهران تعطیل و تیرماه امسال ابتدا به روسیه سپس مالزی سفر کرده بود. فرزند وی محمد امجد در این کشور سکونت دارد.

به دنبال سفر آیت‌الله امجد به مالزی برخی ایرانیان مقیم این کشور ابراز امیدواری کرده بودند که وی در ماه شعبان و رمضان در این کشور ماندگار شود که البته همین طور هم شد.

آیت الله امجد در مالزی یک حسینیه در اختیار داشت و سخنرانی های اخلاقی خود را در آنجا ادامه می داد.

برخی انتقادات تند این استاد اخلاق به مسئولان اجرایی سبب شد که رسانه های اپوزیسیون با پوشش اظهاراتش، وی را مخالف نظام تلقی و این چنین ادعا کنند که او برای پیگیری آشکار اعتراضاتش به مالزی آمده است. برخی رسانه های ضدانقلاب حتی ادعا کردند که وی به ایران برنمی گردد.

این در حالی بود که آیت الله امجد چندین بار در سخنرانی هایش این دروغ پردازی ها را رد کرده بود. به عنوان نمونه، وی خرداد ماه امسال در مراسمی به مناسبت مراسم سوگواری حضرت زینب(س) درباره نامه اش به مسئولان کشور گفت: این نامه مقاصد نادرست بسیاری را برای ما معلوم کرد و اعتراض من در این نامه به مسئولان اجرایی کشور است.

وی با اشاره به اینکه نامه بنده در دفاع از نظام و رهبری بوده است، تاکید کرد: اصلا مخاطب نامه من کلیت نظام جمهوری اسلامی و رهبری نبوده است.

همچنین جوسازی رسانه های اپوزیسیون درباره فیلتر شدن سایت آیت الله امجد با واکنش حجت الاسلام فتحی از نزدیکان وی مواجه شد که گفت: اخبار درج شده درباره آیت الله امجد کاملا دروغ بافی رسانه هاست. ایشان هیچ سایتی نداشته اند که فیلتر شود.

اکنون و با بازگشت آیت الله امجد به نظر می رسد که فضاسازی بی اساس اپوزیسیون درباره وی روشن تر از گذشته شده است.
 
اطلاعات خبرنگار ماحاکی از آن است که برخی نزدیکان آیت الله امجد نقش زیادی در ارائه اطلاعات غلط و ناسالم به ایشان دارند.


کد مطلب: 199580

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/199580/آیت-الله-امجد-تهران-بازگشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com