سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - 19 Feb 2019
 
۰
۱۳
پس از سفری شش ماهه به روسیه و مالزی؛

آیت‌الله امجد به تهران بازگشت

شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۹

آیت‌الله شیخ محمود امجد پس از سفری حدود شش ماهه به ایران بازگشت. 

به گزارش جهان، وی پس از انتخابات سال ۸۸ درس اخلاق خود را در تهران تعطیل و تیرماه امسال ابتدا به روسیه سپس مالزی سفر کرده بود. فرزند وی محمد امجد در این کشور سکونت دارد.

به دنبال سفر آیت‌الله امجد به مالزی برخی ایرانیان مقیم این کشور ابراز امیدواری کرده بودند که وی در ماه شعبان و رمضان در این کشور ماندگار شود که البته همین طور هم شد.

آیت الله امجد در مالزی یک حسینیه در اختیار داشت و سخنرانی های اخلاقی خود را در آنجا ادامه می داد.

برخی انتقادات تند این استاد اخلاق به مسئولان اجرایی سبب شد که رسانه های اپوزیسیون با پوشش اظهاراتش، وی را مخالف نظام تلقی و این چنین ادعا کنند که او برای پیگیری آشکار اعتراضاتش به مالزی آمده است. برخی رسانه های ضدانقلاب حتی ادعا کردند که وی به ایران برنمی گردد.

این در حالی بود که آیت الله امجد چندین بار در سخنرانی هایش این دروغ پردازی ها را رد کرده بود. به عنوان نمونه، وی خرداد ماه امسال در مراسمی به مناسبت مراسم سوگواری حضرت زینب(س) درباره نامه اش به مسئولان کشور گفت: این نامه مقاصد نادرست بسیاری را برای ما معلوم کرد و اعتراض من در این نامه به مسئولان اجرایی کشور است.

وی با اشاره به اینکه نامه بنده در دفاع از نظام و رهبری بوده است، تاکید کرد: اصلا مخاطب نامه من کلیت نظام جمهوری اسلامی و رهبری نبوده است.

همچنین جوسازی رسانه های اپوزیسیون درباره فیلتر شدن سایت آیت الله امجد با واکنش حجت الاسلام فتحی از نزدیکان وی مواجه شد که گفت: اخبار درج شده درباره آیت الله امجد کاملا دروغ بافی رسانه هاست. ایشان هیچ سایتی نداشته اند که فیلتر شود.

اکنون و با بازگشت آیت الله امجد به نظر می رسد که فضاسازی بی اساس اپوزیسیون درباره وی روشن تر از گذشته شده است.
 
اطلاعات خبرنگار ماحاکی از آن است که برخی نزدیکان آیت الله امجد نقش زیادی در ارائه اطلاعات غلط و ناسالم به ایشان دارند.

کد مطلب: 199580
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۰/۰۹/۲۶ ۱۳:۳۷
خود را در موضع اتهام قرار ندهید. خدا به انسان بصیرت بده که کاری نکنه دشمن را شاد نماید و بعد مجبور به توجیه بشه!!!
البته این انقلاب و نظام به کسی وابسته نیست (غیر از اسلام) که با نبودش ضربه بخورد.
۱۳۹۰/۰۹/۲۶ ۱۴:۰۵
خدا به این آدم بصیرت بده که دوباره به راه درست برگرده . حیفه اینطوری از دست بره .
۱۳۹۰/۰۹/۲۶ ۱۴:۳۸
به قول مثل قدیمی ایرانی : هر کسی را بهر کاری ساختند . ایشان استاد اخلاقند آنهم اخلاق فردی و خوبست در همین زمینه ادامه فیض بدهند . در اموری مثل سیاست و اجتماع و مدیریت هم به بزرگان این حوزه ها اقتدا کنند . به هر حال از بازگشت ایشان خوشحالیم .
۱۳۹۰/۰۹/۲۷ ۰۸:۰۳
خدايا به ما بصيرت بده كه فريب دشمنان اسلام را نخوريم و خود را آلت دست آنان نگردانيم
۱۳۹۰/۰۹/۲۷ ۰۸:۳۶
حاج اقا امجد , خوش آمدی
۱۳۹۰/۰۹/۲۷ ۰۹:۲۹
همه این گرفتاریهایی که برای ایشان پیش آمده دست پخت پسر ایشان است که او را به ناکجاآباد می برد
۱۳۹۰/۰۹/۲۷ ۰۹:۴۴
خيلي خوشحالم از بازگشت آيت الله امجد. ايشان يک استاد تمام اخلاق هستند اگر پسرش بگذارد
۱۳۹۰/۰۹/۲۷ ۱۱:۰۲
خدا را شکر خیلی خوشحال شدم نباید چنین بزرگانی را بخاطر یکی دو اشتباه ـ اگر داشته باشند ـ از جرگه انقلاب و نظام خارج بدانیم ، همه مسائل راسیاه و سفید و صفر و یکی نبینیم . امام خمینی (ره) و امام خامنه ای هم اینگون نبوده و نیستند. آیا هل دادن افرادی مثل آقای هاشمی رفسنجانی در دامن مخالفان ـ کاری که برخی از ما متاسفانه انجام می دهیم ـ هر چند او اشتباهات بزرگی داشت ـ کاری که ..... با آن دیدگاه تنگش انجام داد و بعد خودش نیز چوبش را خورد. کار درستی است؟. باید همه نیروهای انقلاب چه احمدی نژاد چه لاریجانی چه محسن رضایی چه حتی فرزند مطهری و حسن خمینی را تا آخرین نفس برای انقلاب و اسلام حفظ کرد تحمل ها را بالا برد ، هرچند در فضای محبت و آن ها نیز بهتر می فهمند و قانع می شوند که باید پشت سر رهبری باشند و نه مقابل ایشان .... درددل زیاد است.
۱۳۹۰/۰۹/۲۷ ۱۲:۱۸
بنده از اوایل طبلگی بسیار خوشحال بودم که خداوند به من و دوستانم عنایت کرده که استاد اخلاق ولایی همچون استاد امجد را شناختیم و پای درس اخلاق ایشان درس ولایت مداری آموختیم و در آن زمان موضع گیری های ایشان برایمان بسیاری با اهمیت بود و حتی یادم هست روزی یکی از علمای قم که رابطه خوبی با نظام نداشت چند روزی در مدرسه مان مهمان بود که آیت الله امجد به دلیل وجود ایشان و به صورت اعتراض کمتر به مدرسه آمدند، حال چه شده است که در جریان فتنه باید ببینم که اون شخص موضع شفاف علیه فتنه گران می گیرد و حتی در برخی جلسات آنها را محکوم می کند ولی استاد اخلاق ما متاسفانه نه تنها فتنه گران را محکوم نکرد بلکه با آنها همراه هم شد؟!
البته من با نظر دوستان موافقم که مواضع افراطی استاد زیر سر مشاوره های محمد امجد است؛ چراکه از همان اول آشنایی با استاد رگه های انحرافی بسیار بدی از پسر ایشان در جلسات خصوصی می دیدم که البته آن وقتها سعی می کردم آنها را توجیه کنم.
۱۳۹۰/۰۹/۲۷ ۱۳:۲۳
بازم دمش گرم تواین تشکیلات یکی پیدا شد بتونه از مال دنیا بگذره و چار تا حرف حسابی بزنه!
۱۳۹۰/۰۹/۲۷ ۱۴:۱۴
زنده باد حاج آقا امجد
۱۳۹۰/۰۹/۲۸ ۱۲:۲۰
دوستان من از خانواده و مسئول برنامه هاي اقاي امجد سوال كردم ايشان به ايران نيامده اند و احتمالا بروند روسيه براي تبليغ اسلام.
۱۳۹۰/۰۹/۲۹ ۱۰:۱۳
دیدگاه های سیاسی آیت الله امجد پیش از هر چیز تحت تاثیر دیدگاه های فرزندشون هست که در سایت شخصی فرزندشون هم منعکس می شه . من از آنجایی که مدتی ارتباط نزدیکی با فرزند ایشون داشتم معتقدم ایشون رو نمیشه مخالف نظام نامید ولی میشه موافق جریان فتنه نامید !
گرچه هنوز هم بر این عقیده ام که هر دو شخصیت محترمی هستند .
اما در مجموع چیزی که از فحوای کلام و رفتارشون بر می آید چیزیست که من اسمش رو " اسلام سازشکار دالایی لامایی و از جنبه سیاسی ملک عبداللهی " می نامم