پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

درخواست رئیس جمهور برای حضور آیت‌الله شاهرودی در جلسه سران قوا

شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 198413
رئیس جمهور در پیشنهادی برای بهتر شدن جلسات و حل اختلافات میان سه قوه خواستار اضافه شدن آیت الله شاهرودی به جلسه سران قواشد. 

به گزارش خبرنگار جهان به نقل از یک منبع آگاه، محمود احمدی نژاد در پیشنهادی برای کمتر شدن اختلافات میان سه قوه درخواست کرده است تا آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس سابق قوه قضائیه به جلسه سران قوا اضافه شود.

بر اساس این گزارش آیت الله هاشمی شاهرودی در حال حاضر از طرف رهبر انقلاب به عنوان مسئول کمیته حل اختلاف میان قوا منصوب شده است.

گفتنی است پیش از این نیز رئیس جمهور نسبت به حکم نهائی و قضائی بقائی اعتراض داشت و درخواست کرده بود که آیت الله شاهرودی و کمیته حل اختلاف درباره این حکم اظهار نظر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا جلسه سران قوا ایشان رو اوردن یک بدعت است
United States
مگه احکام دینو دارن عوض می کنن که بدعت باشه
اقای شاهرودی رییس کمیته حل اختلافه خوب اونجا باشه از نزدیک مذاکرات اینا رو ببینه که بهتره
خدایش اینجا را حق میدم درسته جلسه سران قواست ولی این هم توجه کنیم دوتای آنها از یک گوشت وپوست هستند وباهم برادرند یک خورده انصاف هم داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
كاملا پيشنهاد منطقي است
Iran, Islamic Republic of
آیا استفاده از جایگاه ریاست جمهوری برای طرح مساله بقایی در کمیته حل اختلاف قوا خلاف عدالت نیست. کجاست آن آقای احمدی نژاد مدعی عدالت؟
وقتی اجرای عدالت سیاسی میشود باید هم برگزیده مردم خواهان توجه به مبانی عدالت باشد چیه بازهم خوشتون نیومد از این نظر ؟ سانسورش کنید
Iran, Islamic Republic of
وقتی آیت الله هاشمی شاهرودی از طرف رهبر انقلاب به عنوان مسئول کمیته حل اختلاف میان قوا منصوب شده اند، دعوت ایشان به جلسات سران قوا « عین اطاعت و التزام عملی» از ولایت مطلقه فقیه است و مخالفت با آن در حکم زمینه سازی برای بی اثر کردن حکم ولی امر محسوب می گردد.