کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با گاز فلفل به دختر فلج حمله كردند به خانم ها فحش ركيك دادند

كمك بي سابقه جوانفكر به گزارش هاي ضدحقوق بشري عليه ايران

6 آذر 1390 ساعت 9:16

به داخل تحريريه روزنامه ايران گاز اشك آور پرتاب شد به صورت افراد مختلف از جمله بانوان وحتي خانمي كه از دو پا فلج است گاز فلفل زدند با استفاه از باتوم افراد مختلف از جمله خبرنگاران دبيران و عكاسان كتك خوردند از شوك برقي براي بي حس كردن افراد استفاده شد و با فحاشي و توهين هاي زننده به كاركنان از جمله همكاران زن احساسات آنها را جريحه دار گرديد.


به گزارش جهان درحاليكه همه شواهد حاكي از آن است كه آمريكا در كنار سياست هاي ضد هسته اي و اتهامات تروريستي عليه ايران، پرونده حقوق بشري ضد ايراني را نيز دنبال مي كند برخي مسئولين داخلي نيز به شكل ناشيانه و كم سابقه اي همين خط را دنبال مي كنند و محتواي اين گزارش ها را از داخل فراهم مي كنند.

 هفته گذشته مديرعامل موسسه مطبوعاتي ايران در گفت وگو با يك روزنامه اصلاح طلب اتهامات نادرست و كذبي به دستگاه قضائي كشور روا داشت كه همين موضوع باعث شد دادستان ضمن تعطيلي آن روزنامه عليه وي نيز اعلام جرم كند. وي در گفت وگوي مذكور صريحا دستگاه قضائي را به برخورد غيرانساني با متهمين متهم كرد. همانچه كه سالها است ضدانقلاب و ماهها است فتنه گران عليه ايران مطرح مي كنند اما موفق به اثبات آن نشده و كم كم خود نيز به بي خاصيتي اين دروغ بزرگ پي برده بودند.

تا اينكه چندي پيش پيشنويسي عليه عملكرد ايران در موضوع حقوق بشر توسط يك نهاد وابسته به مراكز تصميم گير آمريكائي و غربي  منتشر شد و مجددا همين ادعاها را نيز مطرح كرد.

اما در داخل نيز برخي افراد به شكل مشكوكي به اين گزارش هاي ضد ايراني كمك مي كنند و علي اكبر جوانفكر نيز يكي از اين دست افراد است كه متاسفانه از سوي دولت حمايت مي شود.

وي امروز در روزنامه ايران در ادامه سياست هاي ضد ايراني اش عليه دستگاه قضائي با عنوان روايت يك بي تدبيري نوشته است: گريزي از مواجهه با حقيقت نيست.بله آنچه جلوي چشم ما قرار دارد نه يك رويا بلكه عين واقعيت است... از جمله اين رويدادها كه بارها آرزو كردم اي كاش واقعيت خارجي نداشته باشد وقوع حادثه تلخ غم انگيز اسفبار و بشدت نكوهيده و محكومي است كه ماموران دادستاني و پليس امنيت در روز دوشنبه گذشته با ورود غيرقانوني به موسسه فرهنگي و مطبوعاتي ايران مرتكب آن شدند.

وي در ادامه ضمن تهمت هاي بي روا به دستگاه قضائي و بزرگنمائي نادرست از آنچه دوشنبه گذشته اتفاق افتاده است نوشت:با كمال تاسف به داخل تحريريه روزنامه ايران گاز اشك آور پرتاب شد به صورت افراد مختلف از جمله بانوان وحتي خانمي كه از دو پا فلج است گاز فلفل زدند با استفاه از باتوم افراد مختلف از جمله خبرنگاران دبيران و عكاسان كتك خوردند از شوك برقي براي بي حس كردن افراد استفاده شد و با فحاشي و توهين هاي زننده به كاركنان از جمله همكاران زن احساسات آنها را جريحه دار گرديد.عوامل دادستاني هيچ حكمي براي بازداشت مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور نداشتند و مي گفتند ما خودمان به مثابه حكم هستيم .

وي در ادامه تلاش مي كند پاي رئيس جمهور را هم به واقعه باز كند و نشان دهد كه مورد حمايت رئيس جمهور بوده و عدم همراهي با نماينده هاي دادستان به دليل حمايت رئيس جمهور از وي بوده است:نماينده ويژه دادستان و سرپرست دادسراي ناحيه را به آرامش دعوت كردم و يادآور شدم كه شما حكم نداريد و مقامات عالي كشور در حال بررسي موضوع هستند و تا دقايقي ديگر نتيجه بررسي اعلام مي شود ...اما انها به جاي احترام به تاكيدات رئيس جمهور در اين زمنيه با خود رائي تصريح كردند كه كاري به رئيس جمهور و رئيس دستگاه قضائي ندارند و از جاي ديگر دستور مي گيرند.

انتشار اين اظهارات از سوي يك مقام ارشد نزديك به رئيس جمهور در ارگان رسمي دولت جمهوري اسلامي ايران بهترين خوراك تبليغاتي براي ضدانقلاب و غربي ها است. سكوت دستگاه قضائي در اين رابطه شديدا عدالت اين نهاد انقلاب را زير سوال مي برد. چه انكه هفته گذشته يك روزنامه به دليل انتشار همين مطالب تعطيل شد و منشا اصلي آن سخنان همچنان عليه جمهوري اسلامي و دستگاه قضائي اتهام پراكني مي كند.


کد مطلب: 196696

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/196696/كمك-بي-سابقه-جوانفكر-گزارش-هاي-ضدحقوق-بشري-عليه-ايران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com