سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - 13 Nov 2018
 
۰
۱۳

روزنامه ايران با تيتر سفيد منتشر شد

سه شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۱
روزنامه ايران امروز با تيتر سفيد و عكسي از سر در ساختمان روزنامه منتشر شد.
به گزارش جهان اين روزنامه با هدف اعتراض به حكم بازداشت جوانفكر امروز تيتر يك خود را سفيد گذاشت.

همچنين در صفحه اول خود آورده است: حادثه ديروز دستگيري مديرمسوول و 39 نفر از كاركنان روزنامه مانع از تداوم كار خبري تحريريه روزنامه شد.

به اين ترتيب احتمالا دليل سفيد بودن تيتر يك اين روزنامه خالي بودن تحريريه براي انتخاب تيتر بوده است.البته روز گذشته جوانفكر پس از بازداشت همراه با دستبند با توصيه مقامات ارشد آزاد شده است و مي توانست براي روزنامه تيتر انتخاب كند هرچند ممكن است انگيزه لازم براي تيتر زدن را نداشته است.

ايران در ادامه اظهار اميدواري كرده است كه هرگز چنين حادثه تاسف آوري تكرار نشود.

لازم به ذكر است روزنامه ايران رسانه رسمي دولت جمهوري اسلامي ايران است كه براي اولين بار در تاريخ مطبوعات در مقابل حكم قضائي دادستان ايستاد و  نماينده دادستان تهران را مورد تعرض قرار داد.

معلوم نيست روزنامه ايران براي بي اعتنائي كردن به حكم قانون و تعرض به نماينده دادستان اظهار تاسف كرده است و يا صدور يك حكم قضائي و قانوني؟!
کد مطلب: 196045
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۰۹:۵۸
لابد فردا هم با رنگ سبز منتشر می شود .
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۰:۲۸
هنوز هم معتقدم کار ديروز اشتباه و مشکوک بود . بايد عصر يا شب جوانفکر را مي گرفتند و خلاص!
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۱:۰۱
این اقدامات روزنامه ایران یا ببخشید بولتن گروهک انحرافی یادآور اقدامات روزنامه‌های جریان برانداز در دوره سیاه دوم خرداد است
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۳:۰۱
قانون یعنی قانون برای همه! بدون پارتی بازی.... یکی از قیاسهای رشد و پیشرفت یک جامعه اجرای مساوی قانون است...نه اینکه تبصره و بی خیال و این چیزها به میان بییاید.
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۳:۱۲
وقتی از چیزی خبر نداریم بهتر است قضاوت نکنیم.
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۳:۴۰
منصف باشيد. اين طور رفتار با روزنامه منصوب به دولت درست نبود. در زمان اصلاحات هم مي توانستند اين برخورد را بكنند؟!!!
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۳:۵۰
خيلي ببخشيد تا وقتي حكم تو تجديد نظر تاييد نشده امكان اجراي قانوني نداره.
كار ماموران دادستاني با توجه به درخواست تجديد نظر جوانفكر غير قانوني بوده.
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۴:۰۵
این بدعت بد آینده بدتری را برای احکام قوه قضائیه ترسیم می کند . همه در مقابل قانون یکسانند و باید جوانفکر تبعیت میکرد و ایکاش قوه قضائیه کوتاه نمی آمد .
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۴:۳۵
کار مامورا درست بوده چون حکم جلب اصلا ربطی به حکم حبس نداشت بلکه حکم حبس برای مجله خاتون و حکم جلب برای افاضات چند روز قبل جوانفکر بوده پس با قاطی کردن این دوتا حکم جدا، سعی در تبرئه جوانفکر و تخطئه ماموران نداشته باشید
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۶:۴۹
قانون شكني آقاي جوانفكر در مقابل حكم دادستاني وچاب سفيد بخشي از روزنامه ايران كه بي حرمتي به مخاطب است از ذهن ملت پاك نمي شود.
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۷:۵۳
انقدر شعار نده اگه همه در برابر قانون یکسان بودن که الان مهدی تو لندن و فائزه تو سالن تئاتر نبود....انصاف هم خوب چیزیه
۱۳۹۰/۰۹/۰۱ ۱۸:۴۵
مورچه چیه که کله پاچه؟!
حالا مگه کی روزنامه ایران رو میخره؟ از وقتی اینا اومدند فقط به زور تو ادارات قالبش میکنند
فروش مردمی نداره. چه سفید چه سیاه
۱۳۹۰/۰۹/۰۲ ۰۷:۵۵
اینم از قانون شکنی دیگه ی جریان انحرافیه دیگهههه!!! که جلوی مأمور قوه قضائیه می ایستند و درگیر می شن. اگه مردم عادی این کارو می کردن چه اتفاقی می افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچی پوستشونو میکندن