کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایران سپاه قدس است

ما همه قاسم سلیمانی هستیم

14 آبان 1390 ساعت 8:00


سرویس سیاسی جهان-محسن مهدیان: روز گذشته در جریان راه پیمائی ۱۳ آبان، بسیاری از جوانان و نوجوانان با امضای توماری خواستار پیوستن به سپاه قدس ایران شدند. این اتفاق پس از اعلام نظر کنگره آمریکا برای ترور سردار قهرمان ایران حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت.

در خبرها آمده بود که جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا پیشنهاد طرح ترور مسئولین سپاه قدس را دادند.در همین زمینه یک مقام آمریکائی به صراحت نام قاسم سلیمانی را برده است و گفته: "قاسم سلیمانی بسیار سفر می‌کند... تکان بخورید... تلاش کنید او را بکشید".

نام ژنرال قاسم سلیمانی سالها است که مایه هراس و وحشت آمریکائی ها و صهیونیست ها است. جمله معروفی که از شیمون پرز در وصف هیمنه سردار تیزهوش ایران آمده نشانه همین ترس و واهمه است:"شیمون پرز: خاور میانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی میچرخد"

حضور متهورانه حاج قاسم در عراق و افغانستان، آمریکا و همپیمانانش را در بالاترین سطح زمینگیر کرد تا انجا که روزنامه انگلیسی گاردین می نویسد: قدرت و وجهه قاسم سلیمانی به عنوان کسی که قدرتمندترین بازیگر عرصه منطقه است، در سه سال گذشته افزایش یافته است. برخی از مقامات عراقی او را ستایش می کنند."

به گزارش این روزنامه «وظیفه سپاه قدس حفاظت از انقلاب و صدور آن به کشورهای اسلامی است. جوامع شیعه نشان داده اند که بسیار مستعد انقلاب هستند و با سپاه قدس همراهی خواهند داشت. البته سپاه قدس متحدان سنی نیز دارد، مانند حماس و غزه."

اوج عصبانیت آمریکائی ها از سردار ۴ ستاره ایران در عراق را باید در این اعتراف دید:" ۸ سال گذشته ما شاهد جنگ بین متحدین و نمایندگان سپاه قدس با ارتش آمریکا بوده ایم که نتیجه آن را اکنون می بینم، چرا که ارتش آمریکا درحال ترک عراق است."

همچنین روزنامه معتبر آمریکایی «مک کلثی» تاکید می کند: " یکی از قدرتمندترین چهره‌های موجود در عراق، یکی از مقامات دولتی این کشور، یک رهبر شبه نظامیان یک روحانی بلندپایه و یا یک فرمانده یا دیپلمات آمریکایی نیست.این فرد، یک ژنرال ایرانی است که هم‌اکنون بسیار پرنفوذتر از همه مقامات نامبرده شده است.ژنرال «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروهای قدس، شاخه فعال سپاه پاسداران ایران در عراق است که مأموریت این شاخه، گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه است".

آمریکائیها و صهیونیست ها بیش از یک دهه است مبهوت سردار ایرانی اند و از نام وی هراسناک.گردن کج آمریکائی ها در عراق و خروج شرمسارانه آنها از این کشور نتیجه هوشیاری و زیرکی بسیجی کرمانی لاغر اندام با موهای جو گندمی و همیشه متبسم و بانگاهی آرام و مات و اعصاری است که همه جا خود را سرباز ولایت معرفی می کند.

هدر رفتن میلیارد ها دلار در منطقه و هزاران سرباز کشته آمریکائی در عراق و افغانستان و از همه مهمتر بی حیثیت کردن دولت آمریکا به دلیل ناتوانی در این کشورها، برای عقد و کینه گرفتن از این "نام آور حماسه" کفایت می کند.از این رو "هذیان گوئی جاهلانه" ترور " الهه انتقام" خیلی عجیب نیست.

نقل شده است که اوایل سال ۲۰۰۸ زمانی که مجادله بین گروه شبه نظامی شیعه از یک طرف و ارتش آمریکا و عراق از طرف دیگر شعله ور بود، به پترائوس یک تلفن داده شد که در آن یک اسم ام اس از سردار ایرانی بود، آن سردار ایرانی از آن به بعد تبدیل به الهه انتقام شد. این مسیج از فرمانده سپاه قدس، قاسم سلیمانی آمده بود، و توسط یکی از رهبران عراقی منتقل شده بود، در آن پیغام نوشته شده بود؛ «ژنرال پترائوس! شما باید مرا بشناسی، من قاسم سلیمانی هستم، کسی که سیاست های ایران را در عراق، لبنان، غزه و افغانستان تدوین می کند.

"جوش و خروش خستگی ناپذیر" ژنرال بسیجی ایران در سالهای بعد از جنگ کار را به انجا کشانده است که امروز هر حرکت اسلامی در هر جای دنیا شکل می گیرد، "آوای وحش استکبار" منشا آنرا سپاه قدس می داند. تا انجا که در نهایت حماقت قیام وال استریت را نیز متوجه اقدامات سپاه قدس دانستند.البته تردیدی نیست که سپاه قدس از هر حرکت اسلامی و عدالتخواهانه ای حمایت می کند اما آنچه اهمیت دارد زهر چشمی است که "سپاه رهائی بخش قدس شریف" از آمریکائی ها گرفته است و آنها را چنین دچار جنون و آشفتگی کرده است که عنان از کف نهاده و از ریسمان سفید و سیاه می ترسند. و این یعنی سردار بسیجی ما چون سرباز قهرمان ولایت، نقش تاریخی خود را در به خاک کشیدن نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامیان مدعی ابرقدرتی در جهان به خوبی ایفا کرده است .

اما جریان کور و مستاصل سلطه همچنان در فهم پدیده ای به نام ژنرال قاسم سلیمانی ناتوان است و این بزرگترین مشکل این جریان طی سه دهه پس از انقلاب است. این بدفهمی از ابتدای انقلاب دامن گیر "دولت های تروریست" و "سرای جباران" بوده است و خون های پاک بزرگان در اوایل انقلاب که باعث شد این "حماسه خونرنگ" مستحکمتر از گذشته پیش برود نیز آنان را از این خواب شوم بیدار نکرده است.

"امپریالیزم صهیونیست" هنوز نمی داند که این "رودبار خروشان و غلتان "انقلاب اسلامی است که سلیمانی پرور است. اشتباه آمریکائی ها تنها "توهم کودکانه" ترور سردار بسیجی ایران نیست . مشکل انها این است که خیال می کنند "درفش افراشته" سپاه قدس ایران تنها منحصر در یک ارگان نظامی و چندین فرمانده کارآمد است. هنوز نفهمیدند و باور ندارند که همه ملت ایران سپاه قدس هستند و همه جوانان این مملکت سردار سلیمانی. همه سردار سلیمانی های این مملکت نیز تا آزادی قدس شریف ساکت نخواهند نشست و از اینرو یک لحظه نیز منافع انها در منطقه و جای جای دنیا امنیت نخواهد داشت.

"خروش شورآور" انقلاب اسلامی طی سه دهه گذشته و صدور انقلاب تا آنجا پیش رفته است که امروز بیداری اسلامی خواب را از چشمان استکبار ربوده و محور مقاومت در منطقه را پیش از بیش مستکم کرده است و این همه ناشی از حضور نه یک ژنرال بلکه صد ها و هزاران قاسم سلیمانی است. مشکل غربی ها این است که پیام سپاه قدس ایران را درک نکردند. پیام سپاه قدس ایران پیام ۳۰ سال انقلاب اسلامی است که تا رهائی کامل همه مستضعفین جهانی جنگنده و طوفانی خواهد ماند.

اگرچه به تعبیر سعید جلیلی تنها یک بسیجی مانند قاسم سلیمانی برای درهم کوبیدن استکبار و صهیونیست جهانی کافی است اما جوانان این مملکت همه سرباز ولایت و همه قاسم سلیمانیند و ملت ایران یک پارچه سپاه قدس است.


کد مطلب: 193740

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/193740/همه-قاسم-سلیمانی-هستیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com