پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱۲۲
ایران سپاه قدس است

ما همه قاسم سلیمانی هستیم

شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 193740
ما همه قاسم سلیمانی هستیم
سرویس سیاسی جهان-محسن مهدیان: روز گذشته در جریان راه پیمائی ۱۳ آبان، بسیاری از جوانان و نوجوانان با امضای توماری خواستار پیوستن به سپاه قدس ایران شدند. این اتفاق پس از اعلام نظر کنگره آمریکا برای ترور سردار قهرمان ایران حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت.

در خبرها آمده بود که جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا پیشنهاد طرح ترور مسئولین سپاه قدس را دادند.در همین زمینه یک مقام آمریکائی به صراحت نام قاسم سلیمانی را برده است و گفته: "قاسم سلیمانی بسیار سفر می‌کند... تکان بخورید... تلاش کنید او را بکشید".

نام ژنرال قاسم سلیمانی سالها است که مایه هراس و وحشت آمریکائی ها و صهیونیست ها است. جمله معروفی که از شیمون پرز در وصف هیمنه سردار تیزهوش ایران آمده نشانه همین ترس و واهمه است:"شیمون پرز: خاور میانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی میچرخد"

حضور متهورانه حاج قاسم در عراق و افغانستان، آمریکا و همپیمانانش را در بالاترین سطح زمینگیر کرد تا انجا که روزنامه انگلیسی گاردین می نویسد: قدرت و وجهه قاسم سلیمانی به عنوان کسی که قدرتمندترین بازیگر عرصه منطقه است، در سه سال گذشته افزایش یافته است. برخی از مقامات عراقی او را ستایش می کنند."

به گزارش این روزنامه «وظیفه سپاه قدس حفاظت از انقلاب و صدور آن به کشورهای اسلامی است. جوامع شیعه نشان داده اند که بسیار مستعد انقلاب هستند و با سپاه قدس همراهی خواهند داشت. البته سپاه قدس متحدان سنی نیز دارد، مانند حماس و غزه."

اوج عصبانیت آمریکائی ها از سردار ۴ ستاره ایران در عراق را باید در این اعتراف دید:" ۸ سال گذشته ما شاهد جنگ بین متحدین و نمایندگان سپاه قدس با ارتش آمریکا بوده ایم که نتیجه آن را اکنون می بینم، چرا که ارتش آمریکا درحال ترک عراق است."

همچنین روزنامه معتبر آمریکایی «مک کلثی» تاکید می کند: " یکی از قدرتمندترین چهره‌های موجود در عراق، یکی از مقامات دولتی این کشور، یک رهبر شبه نظامیان یک روحانی بلندپایه و یا یک فرمانده یا دیپلمات آمریکایی نیست.این فرد، یک ژنرال ایرانی است که هم‌اکنون بسیار پرنفوذتر از همه مقامات نامبرده شده است.ژنرال «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروهای قدس، شاخه فعال سپاه پاسداران ایران در عراق است که مأموریت این شاخه، گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه است".

آمریکائیها و صهیونیست ها بیش از یک دهه است مبهوت سردار ایرانی اند و از نام وی هراسناک.گردن کج آمریکائی ها در عراق و خروج شرمسارانه آنها از این کشور نتیجه هوشیاری و زیرکی بسیجی کرمانی لاغر اندام با موهای جو گندمی و همیشه متبسم و بانگاهی آرام و مات و اعصاری است که همه جا خود را سرباز ولایت معرفی می کند.

هدر رفتن میلیارد ها دلار در منطقه و هزاران سرباز کشته آمریکائی در عراق و افغانستان و از همه مهمتر بی حیثیت کردن دولت آمریکا به دلیل ناتوانی در این کشورها، برای عقد و کینه گرفتن از این "نام آور حماسه" کفایت می کند.از این رو "هذیان گوئی جاهلانه" ترور " الهه انتقام" خیلی عجیب نیست.

نقل شده است که اوایل سال ۲۰۰۸ زمانی که مجادله بین گروه شبه نظامی شیعه از یک طرف و ارتش آمریکا و عراق از طرف دیگر شعله ور بود، به پترائوس یک تلفن داده شد که در آن یک اسم ام اس از سردار ایرانی بود، آن سردار ایرانی از آن به بعد تبدیل به الهه انتقام شد. این مسیج از فرمانده سپاه قدس، قاسم سلیمانی آمده بود، و توسط یکی از رهبران عراقی منتقل شده بود، در آن پیغام نوشته شده بود؛ «ژنرال پترائوس! شما باید مرا بشناسی، من قاسم سلیمانی هستم، کسی که سیاست های ایران را در عراق، لبنان، غزه و افغانستان تدوین می کند.

"جوش و خروش خستگی ناپذیر" ژنرال بسیجی ایران در سالهای بعد از جنگ کار را به انجا کشانده است که امروز هر حرکت اسلامی در هر جای دنیا شکل می گیرد، "آوای وحش استکبار" منشا آنرا سپاه قدس می داند. تا انجا که در نهایت حماقت قیام وال استریت را نیز متوجه اقدامات سپاه قدس دانستند.البته تردیدی نیست که سپاه قدس از هر حرکت اسلامی و عدالتخواهانه ای حمایت می کند اما آنچه اهمیت دارد زهر چشمی است که "سپاه رهائی بخش قدس شریف" از آمریکائی ها گرفته است و آنها را چنین دچار جنون و آشفتگی کرده است که عنان از کف نهاده و از ریسمان سفید و سیاه می ترسند. و این یعنی سردار بسیجی ما چون سرباز قهرمان ولایت، نقش تاریخی خود را در به خاک کشیدن نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نظامیان مدعی ابرقدرتی در جهان به خوبی ایفا کرده است .

اما جریان کور و مستاصل سلطه همچنان در فهم پدیده ای به نام ژنرال قاسم سلیمانی ناتوان است و این بزرگترین مشکل این جریان طی سه دهه پس از انقلاب است. این بدفهمی از ابتدای انقلاب دامن گیر "دولت های تروریست" و "سرای جباران" بوده است و خون های پاک بزرگان در اوایل انقلاب که باعث شد این "حماسه خونرنگ" مستحکمتر از گذشته پیش برود نیز آنان را از این خواب شوم بیدار نکرده است.

"امپریالیزم صهیونیست" هنوز نمی داند که این "رودبار خروشان و غلتان "انقلاب اسلامی است که سلیمانی پرور است. اشتباه آمریکائی ها تنها "توهم کودکانه" ترور سردار بسیجی ایران نیست . مشکل انها این است که خیال می کنند "درفش افراشته" سپاه قدس ایران تنها منحصر در یک ارگان نظامی و چندین فرمانده کارآمد است. هنوز نفهمیدند و باور ندارند که همه ملت ایران سپاه قدس هستند و همه جوانان این مملکت سردار سلیمانی. همه سردار سلیمانی های این مملکت نیز تا آزادی قدس شریف ساکت نخواهند نشست و از اینرو یک لحظه نیز منافع انها در منطقه و جای جای دنیا امنیت نخواهد داشت.

"خروش شورآور" انقلاب اسلامی طی سه دهه گذشته و صدور انقلاب تا آنجا پیش رفته است که امروز بیداری اسلامی خواب را از چشمان استکبار ربوده و محور مقاومت در منطقه را پیش از بیش مستکم کرده است و این همه ناشی از حضور نه یک ژنرال بلکه صد ها و هزاران قاسم سلیمانی است. مشکل غربی ها این است که پیام سپاه قدس ایران را درک نکردند. پیام سپاه قدس ایران پیام ۳۰ سال انقلاب اسلامی است که تا رهائی کامل همه مستضعفین جهانی جنگنده و طوفانی خواهد ماند.

اگرچه به تعبیر سعید جلیلی تنها یک بسیجی مانند قاسم سلیمانی برای درهم کوبیدن استکبار و صهیونیست جهانی کافی است اما جوانان این مملکت همه سرباز ولایت و همه قاسم سلیمانیند و ملت ایران یک پارچه سپاه قدس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
همه ما قاسم سلیمانی ایم
Iran, Islamic Republic of
اینها برای کشتن این سردار بزرگ باید از روی جنازه تک تک ما رد شوند. این آرزو را به گور خواهند برد .مالک اشتر های علی بیدارند و با چشم بر هم زدنی دودمان صحابه کفر را بر باد خواهند داد
درود بر سپاه قدس
Iran, Islamic Republic of
این اتفاقات اشاره چشم صاحب کون و مکان، مهدی فاطمه صاحب زمان است.
Iran, Islamic Republic of
من سردار را از زمان جنگ میشناسم
هر چه دارد از خلوص نیت و ولایت پذیریش دارد
خدا ایشان را که نور چشم رهبر و ملت است برای ما نگهدارد
Iran, Islamic Republic of
"روئل مارک گرچت"خبیث را باید پوزش را به خاک مالید تا کسی دیگر جرات جسارت به عیزان ما را نداشته باشد.
آخه دور از حضور بی شرف ها سرلشکر سلیمانی رو که براتون یه شبح شده را کشتید؛ با دیگر اشباح چه می کنید.
Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله به سردار خستگی ناپذیر
آمریکاییها رو حسابی دیوونه کردی البته خیلی وقته دنبال انتقام گرفتن از انقلاب وسردار هستند ولی چون نتونستند غلطی بکنند حرصشون حسابی در ومده
United States
هر وقت نام حاج قاسم سلیمانی را می شنوم از شدت شوق مو بر تنم راست می شود و قلب من به عشقش می تپد . برو بچه های لشکر 41 ثارالله به خوبی این مرد بزرگ را می شناسند . شجاعت ، اخلاص ، نورانیت ، شهادت طلبی ، تواضع و انس با شهدا ، افتخاری است که در زمان کنونی نصیب هرکسی نمی شود . سلام خدا بر این سردار رشید اسلام .
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سردار رشيد ايران زمين
Iran, Islamic Republic of
مگرسلیمانی چه خدمتی به مردم ایران انجام داده است که بایدموردتشویق وحمایت قرارگیرد ؟؟....
علی
Iran, Islamic Republic of
کوچولو برو از بزرگترات بپرس قاسم سلیمانی در 8 سال جنگ چه کرد
United States
اگر سلیمانی نبود دشمنان ایران کشورمان را تیکه پاره کرده بودند اوخودراوقف دفاع از ملت ایران کرد اواسوه انسان
دوستی ودفاع از شرف و ناموس غیرت بود
مردان روزگار مردترازاوندیدند
عالم جوانمردترازسلیمانی به خودنخواهد دید
بی شک اوسهم زیادی درازبین بردن داعش و سلسله تروریست هاداشته ودارد
آیاکسی هست که نداند خبیثترین تروریستهاآمریکایی هاهستند ا‌وبدست خالق تروریست ها به شهادت رسید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام سردار، برایتان از خداوند عزت و توفیق در انجام وظیفه و سربازی ولایت و امام زمان را خواهانم. التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
درود بر خمینی کبیر که پرورش دهنده قاسم سلیمانیهاست و درود بر امام خامنه ای که هدایت گر قاسم سلیمانیهاست ....
United States
با سلام خدمت شما دوستداران نظام اسلامی و قهرمانان آن به خصوص سردار بی بدیل حاج قاسم سلیمانی/
نکته مهمی که ذهنم را به خود مشغول کرده، بحث حفاظت از ایشان است. ما نمیخواهیم حوادث و ترورهای کور اول انقلاب که باعث از دست دادن عزیزانی مانند: شهیدان بهشتی، مطهری، رجایی، باهنر و... شد را دوباره شاهد باشیم.
خودم به شخصه ایام فاطمیه در کرمان شاهد برگزاری مراسم عزاداری در منزل ایشان بودم. در ابن مجلس سوگواری خیلی راحت رفت و آمد مردم صورت می گرفت. حرف من این است که می بایست از این سرمایه های انقلاب محافظت و حفاظت بیشتری به عمل آید و مواظبت کرد. انشاءالله
به امید پیروزی اسلام بر کفر
بعد از 30 سال امریکایی ها دوباره به تئوری ترور آشکار برگشتند. یعنی هنوز نفهمیده اند که قدرت جمهوری اسلامی منحصر به افراد نیست بلکه ریشه در مفهومی به نام "ولایت فقیه" داره. این اوج استیصال اونهاست.
فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

سلامتی این سردار را در نمازهایمان از خداوند بخواهیم.
درورد خدا بر شما بزرگمردان تاریخ که تاریخ نگار آینده هستید
خدا یارتان باد
آرزوی ما جانفشانی در کنار شماست هرچند لیاقتی نیست
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم عزيز و دوست داشتني همه بسيجي ها،
دست خدا به همراهت كه دست انتقام علوي هستي و اقتدار حيدري.
ضمنا،پير جماران فرمود: آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.
Iran, Islamic Republic of
سپاس و درود بر سردار قاسن سلیمانی و دیگر همرزمان گمنامشان که از ذخایر الهی اند و یاری کنندی مهدی موعود ( روحی له الفدا) هستند . و شیطان پرستان و کاهنان معبد فرعون باید هم از چون شمایی بترسند ! یکی از شما برای امریکاییها کافیست ! خدایتان حفظ کنـــــــــــــــــــــــد!
ننگ و نفرین بر امریکا و اسراییل و تمام مستکبرانی که توسط بهترین بندگان خدا رو به اضمحلالند!
گیرم این بسیجی را هم شهید کردند با بقیه بسیجی ها چه میکنند؟
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر رهبر حكيم و دورانديش انقلاب اسلامي و سربازان پاكباخته اش كه سردار سليماني عزيز يكي از آنهاست
.
بلي
.
ما همه سردار سليماني ايم
ما همه بسيجي هستيم
فرزند انقلاب و رهبري هستيم
مطيع امام خامنه اي هستيم
ماهمه سليماني هستيم
درود بر قاسم سليماني
درود بر رهبر ايران اسلامي
رسول.س
Iran, Islamic Republic of
احسنت. به نرم " ما همه سردار سلیمانی " هستیم را باید شعار کنیم.همه جرا بگویئم و بنویسیمورفقای وبلاگ نویس دست به کار شوند. ماهمه سپاه قدسیم وهمه سردار سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
سلام پيشنهاد ميدم( البته چون خودم بلد نيستم) يه كمپين تحت عنوان " ما همه قاسم سليماني هستيم" يا با يه عنوان بهتر راه بندازيم
سردار دوست داريم
Iran, Islamic Republic of
ما کرموني ها تک تکمون فدايي حاج قاسم هستيم
United States
عزت دست خدا است .شاید سردار می خواست در گمنامی بماند اما اینطور توسط خدا جهانی شد. رفقا بدانید عزت دست خداست.هر که را بخواهد بالا ببرد عالم و ادم جمع شوند نمی توانند او را پائین بیاورند و برعکس
United States
به خدا من هم قاسم سلیمانیم
سلام ما بر ژنرال سلیمانی. فرمانده ستاد مشترک نیروهای مقاومت در خاورمیانه
Iran, Islamic Republic of
حاجی دیروز روستای لاهیجان بودم رفتم سر قبر حاج احمد امینی و حاج علی عابدینی (فکر کنم اونا هم کلی به این موضوع خندیدن )آمریکایی ها خیلی فکر احمقانه ای کردند
چشمان تری نیست که ما را نشناسد
خونین جگری نیس که ما را نشناسد
ما کوه دو صد حادثه بر جای نهادیم
کوه و کمری نیست که ما را نشناسد

فدای ولایت بشم با این بسیجیاش
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار قاسم سليماني
Germany
خدا حافظت باشه سردار تا این شیاطین همیشه ترس و واهمه داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
درود برقاسم سلیمانی.آمریکا که جاخود دارداگه تمام دنیابخواهند سردارراترورکنند باز هم نمی توانند.
همه ما رفسنجانی ها ازسرداردلیر سپاه حمایت میکنیم.-آمریکا هیچ غلطی نمی تواندبکند
سردار یاعلی مدد
مصطفی غفاری-همدان
Iran, Islamic Republic of
ما ایرانیان به این سردار دلاور افتخار می کنیم.
United Kingdom
سلام سردار.
قربون اون نگاه خسته ات بشم.
فدای اون همه عزتی که به واسطه ی سربازی گرفتی.
فدای لحظه لحظه ی زندگیت.
حضرت خامنه ای رورو سفید کردی جلو جدش امیر المومنین.
بنده حقیر با تمام وجود برای سربازان امام زمان دعا می کنم سلسمانی ها را به خدای آنها می سپاریم و با مشت محکم بر دهان یاوه گویان می زنیم مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر انگلیس ما
Iran, Islamic Republic of
سردار سلیمانی یادگار شهدا و هشت سال دفاع مقدس است
Iran, Islamic Republic of
انشا الله به زودی اعلام شود صهونیسم بدست سردار شجاع سپاه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه _قاسم سلیمانی _ از هستی ساقط شد .
Iran, Islamic Republic of
آمریکا بداند که همه ی ما ایرانی ها از 13 سالگی حاج قاسم سلیمانی می شویم.می توانی امتحان کنی.
مردم انقلابی ایران سپاه پاسداران را جزیی از وجود خود می دانند اگر برای آن اتفاقی بیافتد انگار برای اعضای خانواده خودشان اتفاقی افتاده. اگه آمریکایی های ترسو کمترین آسیبی به این سردار عزیز برسانند مطمئن باشند سخت پشیمانشان خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
ما همه پشتیبان حاج قاسم سلیمانی هستیم.بسیجیان استان فارس
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزم ،سردار بزگ اسلام،دوستت دارم چون رهبرم دوستت دارد،دوستت دارم چون ابرقدرتها دوستت ندارند،دوستت دارم چون مظلومان جهان چشم امیدشان به شماست و بالاخره دوستت دارم ،چون با نگاه کردن به تصویرت تصویر هزاران هزار شهید در ذهنم متجلی می شود.خدا حافظ و نگهدارتان باشد و امید این دارم من کوچکترین نیز در این برهه از تاریخ بتوانم ذره ای از دلاوری ،اخلاص و شجاعت شما را داشته باشیم و انشا ءا... به زودی با فرماندهی شما به سوی قدس شریف حرکت خواهیم کرد.
به وجودت افتخار می کنیم و با وجود شما سرداران شجاع و قوی و با توکل بر خدا در برابر ژنرالهای ترسوی آمریکایی احساس قوت و اقتدار می کنیم. به امید روزی که خفت بیشتر ژنرالهای جلاد آمریکایی را با چشمان خود ببینیم
خیلی پر رو شدند چه طور به خودشان اجازه می دهند سردار یک کشور آزاده و قدرتمند را تهدید کنند؟ واقعا فکر عواقبش را نکردند؟ آیا فکر کردند چه بر سر ژنرالهای تو خالی شان خواهیم آورد؟
سردار،برای جنگیدن با فقر و بیکاری تو مملکتمون هم استراتژی داری ؟
امریکا تو چه فکریه ایران پر از سلیمانیه
Iran, Islamic Republic of
بنده خدایی که گفته مگه سلیمانی چیکا رکرده که باید تشویق بشه فقط همین را بدان که :حضور در جبهه ها وگذشتن ازجانش برای دفاع از کشور ودینش بزرگترین خدمت به ایران است بقیه ایثار رش دهم بماند
Iran, Islamic Republic of
درود بر سرلشگر عزیز و ولایتمدار قاسم سلیمانی به خدای احد و واحد حاضرم در رکاب این بسیجی جام را برای رهبرم و کشورم فدا کنم ما همه قاسم سلیمانی هستیم .یک سئوال هم دارم سرلشگر سلیمانی کرمانی است یا کرمانشاهی؟؟
Iran, Islamic Republic of
ما تعدادی از دانشجویان دانشکده تربیت دبیر تهران هستیم. 2روز روزه نذر سلامتی سردار کردیم .
دست خدا به همراهتون سردار .
خدا شما هارو برای اسلام نگه داره .
دلمون به شما خوشه.
دمتون گرم که اشک شیطان رو در آوردید.
Iran, Islamic Republic of
سلام حاجی بخدا دلم برای اون روی باز،تواضع وکلا خودتان تنگ شده -آخرین بارباسردارعلی فضلی بودید زیارتتان کردم.کسانی که شما راندیده اند کافیست یک برخوردباشما..........ج.م
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر سردار قاسم سلیمانی ایم
Iran, Islamic Republic of
بدبخت هاي آمريكايي فكر كردند اينجا هم مثل آمريكا فرماندهان كل ماجرا هستند!!!!
يكي به اين نفهم ها بگه كه سردار ما، سليماني عزيز چيزي حدود 2.000.000 برادر شهادت طلب و از جان گذشته داره كه هر كدام يك گروهان شما رو حريف هستند.
Iran, Islamic Republic of
سردار عزيز -حاج قاسم سليماني - واقعا كه سردار سپاه اسلام برازنده قامت رشيد شماست ما مي دانيم كه خودت لحظه شماري مي كني كه در راه خدا شهيد شوي اين رادر درون قبر شهيد عزيز حاج احمد كاظمي انجا كه دور از چشم همه درون قبر رفتي و مدتي با احمد عزيز نجوا مي كردي و گريه هايت همه را متاثر كرده بود ما مي دانيم كه تو هم به احمد عزيز قبطه مي خوردي و از خدا طلب شهادت ميكردي ولي شما ذخيره هاي اين انقلاب و نظام مقدس هستيد دشمن اين آرزو را به گور خواهد برد مگر از روي جنازه هاي ما رد شود تا به شما سليماني عزيز برسد ما از دور بر پيشاني شما بوسه مي زنيم ما افتخار مي كنيم كه دشمنان ما از احمق ترين افراد هستند سردار عزيز خداوند ان شاءالله شما را براي اين اسلام عزيز حفظ كند
United States
خدا را به خاطر داشتن چنین سردار دلاوری شاکریم و به رهبر عزیزمان برای داشتن چنین سرداری که نامش اینچنین لرزه بر اندام دشمنان اسلام و ایران عزیز انداخته که مستاصل شده اند ودست به یاوه گویی زده اند تبریک میگوییم.خدا نگهدار همه سربازان ولایت ورهبری میباشد
Iran, Islamic Republic of
از امروز حاج قاسم سليماني هم جزء كسائي شد كه براي سلامتي‌اش صدقه مي‌دهيم.
چه سعادتي داره اين حاج قاسم سليماني
Iran, Islamic Republic of

يك قاسم اگر به چشم دشمن خار است
ايران همه اش پر از سليماني شد
United States
سردار پرچمت بالاست، الهی به حق بی بی جانم خانم حضرت زهرا(س)، خدا از عمر من وامثال من بگیره به عمر شماو امثال شما اضافه کنه که خنده رو رو لبهای امام خامنه ای(ع) میارید الهی عاقبت به خیر بشی و همیشه سالم وسلامت در رکاب آسید علی آقا باشی
Iran, Islamic Republic of
شاخص حرکت ما امام خمینی (ره) است.

امام روح الله (ره) :
بکشید ما را ٰ ملت ما بیدارتر می شود.
Iran, Islamic Republic of
تمامي سرداران و سپاهيان مثل سردار سليماني هستند خداوند ايشان و سپاهيان عزيز را از شر دشمنان اسلام محفوظ بدارد
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مجاهدان راه حق
Iran, Islamic Republic of
ما همه سردار سلیمانی هستیم.ما بوجود این زاهد شب و شیر روز افتخار میکنیم.ما مردم ایران ممکنه در بعضی از مسائل با هم اختلاف نظر داشته باشیم ولی در دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور مانند ید واحده بسان پولاد عمل کرده و دندان متجاوز را در دهانش خرد میکنیم.
نظر خوبیه یک کار نمادین برای ثبت نام در سپاه قدس به صورت اینترنتی صورت بگیره. تا آمریکا بفهمه سپاه قدس نه تنها کل ایران بلکه جوانان همه دنیا خواهند بود.
حاج قاسم سلیمانی ما همه افتخار می کنیم به وجودت
درود بر حاج قاسم
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
سلام
من به عنوان یک کرمانی افتخار می کنم که حاج قاسم سلیمانی هم شهری من است.
Iran, Islamic Republic of
سلام بعد از شکایت به سازمان فرمایشی ملل ما هم باید مقابله به مثل کنیم ما هم باید تهدید کنیم اینها خیلی میترسند من از الان آماده عملیات انتحاری علیه رییس ستاد مشترکشان هستم او را هلاک خواهم کرد
Iran, Islamic Republic of
سردار سلیمانی افتخار سپاه و ایران است.
او کسی است که لشکر 41 ثارالله را در زمان جنگ فرماندهی می‌کرد.
تنها یک نشانه که برای ساختن سنگر، ایشان از برداشتن لودر عراقی‌ها در آن همهمه و هیاهوی جنگ و آوردن به این طرف خط برای سنگرسازی رزمندگان بود و صدها رشادت دیگر....
سلیمانی‌ها از عشایر غیور و خودباوری هستند در اطراف کهنوج کرمان که کم از دلیرمردان دیگر کشورمان ندارند...
خداوند انشاءالله حفظش کند.
درود بر حاج قاسم

خدا حفظش کنه برای اسلام و ایران.
United States
همه جای ایران بوی سردار قاسم سلیمانی را می دهد ما هستیم تا سردارهای بزرگ ایرانی برای همیشه باشند
سردار سلیمانی این مرد خدا افتخار ملت ایران و دنیا استوافتخار میکنم که میتوانم از حاج قاسم دفاع کنم.وای به حال آمریکا اگر مویی از سر حاج قاسم کم بشود نه تنها آمریکا بلکه دنیا را زیر و رو میکنیم
Iran, Islamic Republic of
كاش ما در مجلس و دولت و در بين اقتصاديون هم سليماني هايي داشتيم
United States
به نم خدا
درود خدا و اوصیا الهی بر این سردار رشید.
Iran, Islamic Republic of
درود بي پايان خداوند متعال بر تمام سرداران سپاه و اميران ارتش چه انهايي كه به درجه شهادت رسيده اند و چه انهايي كه در ركاب آقا سيد علي عزيز -رهبر فرزانه مان - جانفشاني مي كنند بخصوص حاج قاسم عزيز كه اينچنين رعب و وحشت در دل دشمن انداخته شما را به خدا قسم يك تيم حفاظت مخصوص اين سردار خوش آوازه و خوش نام تشكيل شود تا داغي ديگر مثل داغ شهادت شهيد صياد شيرازي بر دلمان نماند اگر چنين شد ما همه آماده ايم زندگي خود را رها كرده و شبانه روز از جان ايشان محافظت كنيم واگر رهبر عزيز مان فرمان دهند قبل از آنكه آنها بخواهند كار احمقانه اي بكنند ما مثل شهيد حسين فهميده بمب به كمر مي بنديم و همه سردمداران ذليل شده كفر و استكبار را به پهلوي قزافي مي فرستيم
Iran, Islamic Republic of
افتخار من این هست که سرباز سپاه بودم و افتخار بزرگترم این که امثال سرلشگر قاسم سلیمانی لرزه بر دل کافران و ستمگران می‌اندازند
Iran, Islamic Republic of
ملتی که شهادت برای او سعادت است پیروز است
امام خمینی (قدس ره)
Iran, Islamic Republic of
تمام ايران اسلامي قاسم سليماني است-افرين بر اين سرباز دلسوزوشجاع ايران واسلام
Iran, Islamic Republic of
فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیما
United States
حاج قاسم ...
حاج قاسم لنا .
لطف الهی پیشتیبان فرماندهان دلیر سپاه بخصوص اقای سلیمانی باد
و من هم قاسم سلیمانیيم
ما همه سردار سلیمانی هستیم..تابع مطلق ولایت
United States
ای شیمون پرز و ای سارکوزی، اوباما و ... فکر نکنید چنین طرح هایی را به اجرا گذاشته و خودتان جان سالم بدر میبرید یا اینکه این روزها دم از حمله میزنید و فکر میکنید سربازان شما با میجنگند و شما آسیبی نمی بینید بلکه ما شما سران غرب را در صورت هرگونه تجاوز در هر جای دنیا باشید خواهیم کشت و اعدام انقلابی میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
اگه بخوام عضو سپاه قدس بشم چکار باید کنم؟
ایمیل من:
eh.zamani@yahoo.com
حاج قاسم یکی از 70میلیون سرباز سیدعلی خامنه ای است .سلم لمن سالمکم خامنه ای حرب لمن حاربکم خامنه ای
Malaysia
به حق آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشريف اين فرمانده بزرگ و ديگر زحمتكشان شيعه رو در همه جاي دنيا از همه بلايا محفوظ كرده و هر روز بر علو درجات و پيروزيهايشان در همه عرصه ها بيافزايد. آمين يا رب العالمين
با این تیتر " همه ما قاسم سلیمانی هستیم " یاد شعر معروف زنده یاد قیصر امین پور افتادم
ما همه اکبر لیلا زادیم
Iran, Islamic Republic of
ما همه پیرو خط امام ورهبری هستیم و افتخار میکنیم که همه قاسم سلیمانی باشیم
دشمنان بدانند که ایران از قاسم سلیمانی ها داشته و خواهد داشت شهید مصطفی چمران شهید باکری شهید احمد کاظمی و...
یاشاسین قاسم سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
احتمالاً جهت ریاست جمهوری آینده دارن از همین حالا رو این آقا سرمایه گذاری می شه!!!
Iran, Islamic Republic of
ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
نظری برای کسی که نوشته: مگرسلیمانی چه خدمتی به مردم ایران انجام داده است که بایدموردتشویق وحمایت قرارگیرد ؟؟....
هر کسی که هستی زن یا مرد این رو محترمانه بهت میگم ، باور کن که اگر سردار سلیمانی و امثال او نبودند الان معلوم نبود که عراقی‌ها چی به سر من و تو می‌آورند.
برای سلامتی سردار صلوات
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحيم وقتي اين جور خبرها را مي‌شنوم باور بفرماييد حسابي احساس غرور مي‌کنم. شما تصور بکنيد: فرعوني پرطمطراق که خود را ابرقدرت مي‌پندارد، وقتي نام سرداري ايراني به نام «حاج قاسم سليماني» را مي‌شنود لرزه بر تنش مي‌افتد و کم مانده شيرجه رود در آن سوراخ موشي که قذافي ديکتاتور را از آن بيرون کشيدند. خدا مي‌داند با شنيدن خبرهاي اينچنيني که استکبار ذليل، ذليلانه دنبال ترور شخصي مانند سردار سليماني است به ايراني بودن خويش مي‌بالم که «غيرت و شهامت ايراني» در سايه اسلام و در پرتو ولايت فقيه و پرچم سرخ حسيني به چه جايگاهي رسيده است که غول پوشالي استکبار هزاران فرسخ دورتر، «کاخ سياه» خود را لانه عنکبوتي بيش نمي‌بيند و احساس آسايش و آرامش ندارد. و ... اما سردار! بدان همه ما سپاه قدسيم و تحت فرمان تو، فقط اشاره‌اي بفرما تا ببينيم در سوراخ موش ديکتاتور قذافي چند «اوباما» و «شيمون پرز» و «سارکوزي» و «نتانياهو» و «عجوزه آلماني» و «ملک عبدالشيطان خائن‌الحرمين» با رفقاش جا خواهند شد. تکرار مي‌کنم: امير! «کلنا سپاه قدس».
سلام بحمدالله یک حاج قاسم برای کل دنیای غرب کفایت می کند تا پشت ابرقدرتها را به خاک بمالد
درود بر مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی
تو مالک اشتر حیدر زمانی حاج قاسم
Iran, Islamic Republic of
سردار، قهرمان، دلاور!
تو قاسمی و قسم خورده ای که بینی مستکبران را به خاک مالی و دمار از روزگارشان درآوری!
مرحبا به سلحشور عرصه های دفاع از حریم ولایت و امامت. آفرین و هزاران سلام بر تو ای سلیمان جهاد و مبارزه.
Kuwait
لطفا این مقاله ی مرتبط را هم با تیتر
«سلیمانی هراسی» در دستور کار رسانه های جریان اصلی غرب
بخوانید. با سپاس .

...

«سلیمانی هراسی» در دستور کار رسانه های جریان اصلی غرب

...

بهروز فرهمند: دوستی روایت می کرد: یکی از بستگانش که بانوی ایرانی میانسالی است و بیش از بیست سال است با همسر، فرزندان و نوه هایش در آمریکا سکونت دارند، به تازگی برای دیدار با بستگان به ایران آمده است.

این خانم - آن گونه که آن دوست می گفت- به هیچ وجه اهل سیاست نبوده و نیست، و چنان که در سفرهای هر دو سه سال یک بار وی به وطن، اهل فامیل از او اظهارنظر سیاسی در حد بسیار ناچیز و شاید هم در مقیاس صفر شنیده بودند. به گفته راوی، خانم هموطن ساکن ایالات متحده، در سفر اخیرش به میهن و در یک محفل خانوادگی، به ناگاه و بدون هیچ پیش زمینه ای، رو به خویشاوندانش می کند و می گوید: «این ژنرال قاسم سلیمانی کیست»؟آن دوست می گفت: حاضران در آن جمع خانوادگی، به تمامی از شنیدن این پرسش، شگفت زده شده بودند و جالب اینکه برخی که سالها در ایران زندگی می کردند، با نام «قاسم سلیمانی» بیگانه بودند.راوی می گفت: درپی این پرسش، من رشته کلام را به دست گرفتم و بانوی خارج نشین را خطاب قرار دادم و گفتم: «شما از سردار قاسم سلیمانی چه می دانید؟»او نیز بی درنگ پاسخ داد: «همون پاسداره، همون که فرمانده واحد قدس سپاه است، در آمریکا اسمش خیلی بر سر زبانها افتاده، می گن تخصصش، دست کردن در لانه زنبوره؛ می گن در دخالتهای ایران در کشورهای جهان، نفر اول اون هست.»با شنیدن این روایت، من نیز ابتدا به اندازه آن دوست، و چه بسا بیشتر، شگفت زده شدم؛ شگفت زده از اینکه موج «سلیمانی هراسی» و دهشت افکنی نسبت به ماهیت و کارکرد «سپاه قدس» که تا پیش از این، تنها در محافل و اتاقهای فکر صهیونیستها دنبال می شد و گاه نیز در مقالات و مصاحبه های رسانه ای آنها بازتاب می یافت، اکنون به اندازه ای فراگیر شده است و رسانه های جریان اصلی در غرب- دستگاه تبلیغاتی صهیونیسم- آن را در «دستور کار روزانه» خود نهاده اند که شهروندان عادی را هم در ایالات متحده متاثر و نسبت به سردار «قاسم سلیمانی» حساس کرده و نام او را بر سر زبانها انداخته است.هرچند، بازخوانی یک روایت ساده از گفت و شنودهای یک جمع خانوادگی، چندان نمی تواند دستمایه یک تحلیل عمیق قرار گیرد، اما به هیچ وجه نمی توان از افزایش حجم اطلاع رسانی غرض ورزانه در غرب درخصوص «سپاه قدس» و تلاش هدفمندی که در راستای ارایه یک تصویر دروغین و نادرست از سردار «قاسم سلیمانی» می شود، به آسانی چشم پوشید.خاصه این که رویکرد رسانه های جهان سلطه نشان می دهد، آنها در مقاطعی از زمان، همسو با نقشه های پشت پرده نظامیان و سیاستمداران شان برای کشورهای مستقل، رفتار خاصی را- به صورت معنادار- از خود بروز می دهند که یکی از مهمترین آنها، افزایش عملیات روانی علیه کشور هدف و کشاندن لجن پراکنی های شان از حوزه خواص جامعه به سطح عوام و توده های مردم است.در این جا، سخن آن نیست که آمریکا یا اسراییل- و یا هر دو- دست کم در کوتاه مدت، در اندیشه رویارویی نظامی با ایرانیان هستند، بلکه جان سخن این است که چنین رویکردی می تواند، بخشی از یک نقشه بلند مدت و چند منظوره علیه ایران باشد که بی تردید بخشی از انگیزه ها و هدفهای آن، تلاش برای رهاندن غرب از بحران اقتصادی و انحراف افکار عمومی از جنبش 99 درصدی، تعریف شده است.ناگفته پیداست، برنامه ریزی اصلی برای رویارویی با این بازی تبلیغاتی باید در حوزه دیپلماسی عمومی و دیپلماسی رسانه ای انجام شود، هر چند مردان دفاعی کشور نیز هرگونه تحرکات بداندیشان را با دقت هرچه تمام تر زیر نظر دارند و شایسته است، دیپلماسی رسمی هم مأموریتهای جدی تری را در چارچوب این رویارویی، تعریف و اجرایی کند.
سردار با همه وجود به بودنت افتخار ميكنم. به سرباز ولايت بودنت، به صلابت و هيبتت، به فرمانده سپاه قدس بودنت، و به فروتني و تواضعت.
احسنت زنده باشی درود بر بر حاج قاسم سلیمانی .انشاالله از سربازان امام عصر (عج) باشید .
جانم فدای حاج قاسم سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
حاجی الگوی همه ی جوونای کرمونیه...
خدا حفظش کنه
Iran, Islamic Republic of
سال 70 در سپاه کرمان خدمت کردم همانجایی که سردار فرمانده بود در یکی از درگیریهای با اشرار شجاعت خیره کننده اش را از نزدیک دیدم
درود بر سردار بزرگ ایران
Iran, Islamic Republic of
وتو قاسمی
شکننده شوکت دشمنان قسم خورده اسلام
انشاالله بعد از ظهور آقا امام زمان در رکابشان شهید شوند.
Iran, Islamic Republic of
درودخدابرمردان آهنین سپاه ایران درودخدابرمردپولادین سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی.درودخدابرفداییان امیرقافله عشق سیدعلی/اگرمردیدبیاییدمن راترورکنید.من هم قاسم سلیمانی هستم(عماد)
United States
اللهم انصر من نصر الخامنه ای
Netherlands
آمریکا در چه فکریه.
ایران پر از قاسم سلیمانیه.
Iran, Islamic Republic of
درود بي پايان بر ژنرال قهرمان سليماني كبير
Iran, Islamic Republic of
مقامات ترویست آمریکا و اسرائیل غاصب و دیگر نوکران داخلی و خارجی آنها بدانند که ایران یکپارچه سپاه قدس است و ما همه قاسم سلیمانی هستیم.
Iran, Islamic Republic of
ایران سپاه قدس و ما همه قاسم سلیمانی هستیم. سردار سلیمانی خدا نگهدار تو
United States
سلام
آقا جان و ان یکاد بخونید.این یار رهبر و برادر بسیجیمون رو چشم نزنند
آقا تو رو خدا یه ثبتنام نمادین مجازی برای سپاه قدس را بندازید تا دنیا متوجه بشه که تمام ایران سردار عزیز ما قاسم سلیمانی است
اینکار رو حتما انجام بدید.خیلی تاثیر داره
امتحانش ضرر نداره
منتظریم تا در در این فضای مجازی هم ثابت کنیم که ما با رهبریم
جانم فدای رهبر
United States
در زمانی که از عظمت کوروش کبیر میگویند !!!،چقدر غرور آمیز است از سیمانی عزیز سخن گفتن، این سلف همت و زین الدین و....
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم لودر دزد

این لقبیه که بچه های لشکر 41 به حاجی داده بودند.

زمان جنگ میدیدیم یه لودر عراقی داره میاد. رانندش کیه: حاج قاسم

(یک سیرجانی)
سلام بر حضرت اقا
سلام بر قاسم سليماني
سلام بر پيروان ولايت
....
دشمن بايد بداند ما همه ولايي هستيم
ما همه جوانان ايران اسلامي فدايي رهبر هستيم.
سلام بر رهبر
Iran, Islamic Republic of
افتخار ایرانی
از تبار شیرانی
آفرین خدا گوید
برچنین مسلمانی
دشمن وطن بشنو
آنچه را نمی دانی
بعد از این بخوان مارا
قاسم سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني بنازم بر اين دلاوري اي آمريكا بدان ايران پر از حاج قاسم سليمان است.
United Kingdom
امریکا غلط می کند که چنین ادعایی کرده است 30میلیون بسیجی شهادت طلب پشت سر این سردار شجاع است
جونم فداي حاج قاسم. دعا گوتم حاجي. ان شاء الله به حق علي امير المومنين (ع) تا ظهور آقامون صاحب الزمان (عج) در ركاب امام خامنه اي (مدظله‌العالی) همچنان در صحت و سلامتي كامل پر قدرت پشت امريكا و اسراييل و اياديشون رو به خاك بمالي.
وحید
درود خدا بر شهید زنده,سردارحاج قاسم سلیمانی
الهه
Iran, Islamic Republic of
تنهامسئولی بودندکه بدون نامه،دستوریاتلفن کار خودشون خودش انجام میداد..مرد خدا بود...هنوز باورم نمیشه پدر جوانان ملت ایران دیگ بین مانیست غیرقابل باور