کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختر فتنه گر۸۸ در خیابان​ می​گفت که رهبری حق خانواده ما است

11 آبان 1390 ساعت 14:31


یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس نطق امروز خود را به تحرکات اخیر فتنه​گران اختصاص داد و گفت: حاضرم مناظره کنم تا اثبات شود که اصلاحات پدر بی​عرضه فتنه و فتنه پدر جریان انحراف است و انحراف ساخته شد برای زنده کردن جریان فتنه.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاين، محمود احمدي​بيغش نماينده شازند با بيان اينکه از اين وضعيت به خدا پناه مي​بريم، افزود: نه به دليل توطئه​هاي بيگانگان که به دليل بي​تفاوتي عده​اي که خود را اصولگرا مي نامند اما در برابر فتنه گران سکوت کرده​اند. مردم مي​دانند که اگر شما واقعا مخالف فتنه بوديد در مرثيه خواني آنها بر تابوت اصلاحات شرکت نمي​کرديد. نکند مي​ترسيد به شما بگويند حامي انحراف و صلاحيتتان رد شود؟
گزيده نطق وي را در ادامه بخوانيد:
· امروز بايد در برابر عربده فتنه گران بايستيم. چون اينها حرف​هايي مي زنند که اسرائيل و آمريکا مي گويند. ببينيد کار را کجا رسانده​اند که آنها به ما مي گويند اصولگرايان بايد توبه کنند!
· مي​دانيم که دولت هم ضعف​هايي دارد و تا زماني از آن حمايت مي کنيم که رضايت رهبري را تامين کند.
· اصلاح طلبان سال 76 از کسي حمايت کردند که بعد بلند گوي بي بي سي شد و کشته سازي در حوادث بعد از انتخابات را به راه انداخت. صحنه گردانان فتنه 78، ۱۰ سال بعد با هدف نابودي اصل انقلاب، فتنه 88 را ايجاد کردند.
· فراموش نکرده​ايم مواضع فتنه گري را که دخترش در خيابان هاي آشوب زده مي گفت رهبري حق خانواده ما است!
· ببينيد که برخي اصلاح طلبان در تلوزيون​هاي بيگانه چه مي​گويند و دولت خدمت گزار را ناپاک ترين مي​نامند؛ همانطور که دوستانشان نيز از تريبون مجلس چنين مي​گويند. اتفاقا اگر اينها از دولت حمايت کنند که فاتحه دولت خوانده است.
· يادمان نرفته که همين آقايان اصلاح طلب و بچه​هاي نامشروعشان که فتنه گران ۸۸ بودند در روز عاشورا چه کردند؟


کد مطلب: 193471

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/193471/دختر-فتنه-گر۸۸-خیابان-می-گفت-رهبری-حق-خانواده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com