پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

شرط تحقق حکومت‌جهانی اززبان رئیس‌جمهور

چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 192502
رئیس جمهور گفت: معتقدیم ولایت فقیه راه تحقق حکومت جهانی و نظام ولایت فقیه دعوت بشریت به امام عصر(عج) و برپایی حکومت جهانی است.

به گزارش مهر، محمود احمدی ‌نژاد شامگاه سه‌ شنبه در دیدار علما و روحانیون استان خراسان جنوبی تلاش دولت در مسیر خدمت به ارزش‌های الهی و فرهنگ دینی و قرآنی مردم را موضوعی اعتقادی دانست و بر ادامه این راه با قوت بیشتر و بدون منت تاکید کرد.

وی عالمان دینی را ترویج ‌دهندگان اسلام ناب محمدی(ص) دانست و اظهار داشت: دولت تلاش کرده بخش قابل توجهی از بودجه را به تقویت مسایل فرهنگی و دینی اختصاص دهد.

وی بیان داشت: باید توجه داشت که در طول چهار، پنج سال نمی‌ شود. بی ‌توجهی‌ های 50 و 60 ساله را جبران کرد اما دولت مصمم است این مسیر را در حد توان ادامه دهد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در نقطه عطف تاریخی قرار گرفته‌ ایم ، ادامه داد: تحولات جهانی مسئولیت ملت ایران و علمای دینی را مضاعف کرده است.

احمدی نژاد عنوان کرد: مارکسیست به تاریخ پیوست و به موازات آن جریان اومانیستی لیبرال که محصول بیرونی آن نظام سرمایه ‌داری و دمکراسی است و نسبت به مارکسیست‌ها فریبنده‌ تر و تاثیرگذارتر عمل کردند به فضل الهی در عمل به پایان راه رسیده است و امروز جهان نیازمند راه و اندیشه جدیدی است.

وی با بیان اینکه اندیشه و راه غیرالهی نمی ‌تواند بشریت را به سعادت و رستگاری برساند، اظهار داشت: امروز دنیا دچار خلاء تئوریک است چرا که در دو دهه گذشته هیچگونه زایش فکری بوجود نیامده و در چنین شرایطی تنها نظام جایگزین وضع فعلی جهان آن چیزی است که ملت ایران 1400 سال است که به دنبال حاکمیت آن هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه پاکی، عدالت، کرامت و توحید خواسته همه ملت‌ها است، تصریح کرد: امروز یک فرصت تاریخی بوجود آمده تا آرزوی انبیاء و اولیاء الهی را برآورده سازیم و باید توجه داشت که اگر فرصت را از دست بدهیم دیگران مجددا در قالب و چهره جدیدی اندیشه ضد انسانی خود را عرضه کرده و بر جهان و بشریت مسلط خواهند شد.

وی مسئولیت اصلی حوزه‌های دینی را پاسخ به نیازهای اصلی بشری دانست و گفت: کسانی در تاریخ ماندگار هستند که در مرزهای پاسخ به نیازهای بشری حرکت کنند.

احمدی ‌نژاد عنوان کرد: امروز زمان آن است که ابعاد و ویژگی‌های حکومت جهانی و اندیشه امام هستی را در داخل و خارج کشور تبیین و ترویج کنیم، چرا که حل مسایل جهانی نیازمند راه‌حل‌های الهی و آسمانی است.

وی بیان داشت: بی ‌تردید هر جا که حقیقت امام و انسان کامل مطرح شود همه فطرت‌های پاک از آن استقبال خواهند کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بزرگترین ماموریت شیطان این است که ذهن و قلب انسان‌ها را از امام هستی غافل کند، ادامه داد:‌ انسان زمانی که از یاد امام غافل شود، دیگر مهم نیست که مشغول چه عملی است.

احمدی‌ نژاد با بیان اینکه برخی انسان‌های کوچک و کوته‌ فکر زمانی که از حکومت جهانی سخن گفته می ‌شود، آن را در مقابل ولایت فقیه عنوان می ‌کنند، تصریح کرد: معتقدیم ولایت فقیه راه تحقق حکومت جهانی است و نظام ولایت فقیه دعوت بشریت به امام عصر(عج) و برپایی حکومت جهانی است.

رییس جمهور اضافه کرد: امروز فرصت بزرگ تاریخی در اختیار ملت ایران قرار گرفته تا اندیشه و مکتب نجات ‌بخش خود را به ملت‌ها معرفی کند و در ایجاد این فرصت نقش امام راحل و رهبری عزیز بر همگان واضح و مبرهن است.

احمدی ‌نژاد گفت: دشمنان و بدخواهان قصد دارند ملت ایران را به مسایل فرعی مشغول کنند که باید در مقابل آن هوشیار بوده و در مسیر برپایی حیات طیبه و سعادت و پیشرفت گام برداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور! دست از فرافکنی بردارید! انقدر تقصیر رو گردن قبلیها نگذارید! فردا تاریخ در مورد شما هم همین را خواهد گفت و شما دستتان به جایی بند نیست.
خود شما در این شش سال چقدر کار فرهنگی کردید و در راستای اعتلای ارزشها گام برداشتید؟ نکند مخالفت با امر ولی فقیه، برگزاری جشنواره کیش، جشن نوروز، تجلیل از آوازه خوانان زن طاغوتی، بستن گشت ارشاد، آزادسازی روابط دختر و پسر، اعزام بی ضابطه سینماگران بعضا ناآشنا با مفاهیم اسلامی به حج و ... در راستای ارتقای فرهنگ اسلامی مردم بوده است؟!
یقینا بودجه فرهنگی شما که در دست آقای مشایی است بیش از اینها اثرات سوء گذاشته و ما فقط همینها را تا امروز فهمیده ایم!!!
ای کاش روزی که موضوع بودجه فرهنگی را در محضر مولایمان خامنه ای طرح کردید، بر اظهار دغدغه ایشان هم کمی تأمل میکردید!
Iran, Islamic Republic of
دست از توطئه برداراقاي احمدينژاد . شماچگونه با رد كردن نظرات حضرت امام خامنه اي و قهر 11 روزتان ميخواهيد مردم را به اطاعت از وليعصر (عج) دعوت كنيد