جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

پادشاه عربستان سعودي مُرد؟

شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 190899
 مشرق:برخي منابع خبري درجه دو متصل با حاکميت آل سعود در منطقه، با اعلام اين شايعه در تلاشند با مظلوم نمايي و جلب توجه افکار عمومي جهان به رياض، زمان انحطاط حکومت سعودي را حتي براي مدتي کوتاه، عقب بيندازند.
اين گزارش مي افزايد: ملک عبدالله بن عبدالعزيز، نيمه شب جمعه، تحت عمل جراحي ستون فقرات براي درمان عوارض درد ديسک سوم قرار گرفت که زير اين عمل جراحي مُرد.
اين منابع که به هويت آنها اشاره اي نشده است، به نقل از يک مسؤول سعودي افزودند: پادشاه زير عمل جراحي درگذشت اما نگران آن هستيم که اعلام اين خبر در شرايط فعلي، به کودتاي نظامي و انقلاب مردمي عليه شاهزادگان سعودي بينجامد.
اين گزارش همچنين با اشاره به اطلاعيه اخير درباره پادشاهي عربستان، نوشت: اين اطلاعيه تأکيد کرده بود که ملک عبدالله از ناحيه پايين کمر، احساس درد مي کند و معالجات انجام شده نشان مي دهد که عضلات نگهدارنده ديسک سوم کمر، شل شده است و لذا پزشکان تجويز کردند که ظرف روزهاي آينده اين عمل جراحي انجام شود.
ملک عبدالله چند ماه پيش نيز در آمريکا تحت عمل جراحي مشابهي قرار گرفته بود که در همان زمان، پزشکان اعلام کردند که وي مجدداً پس از مدتي بايد دوباره زير تيغ جراحي برود تا فرايند درمانش تکميل شود.
هنوز ارتباط اين قبيل خبرپراکني ها با سناريوي هاليوودي اخير روشن نشده است اما به نظر مي رسد از آنجا که افشاي اين سناريوي ضد ايراني پس از انتشار اطلاعيه دربار شاه سعودي انجام شد، دولت آمريکا از اين موضوع با خبر بوده و با اطلاع قبلي دست به اعلام اين سناريو در چارچوب اين پازل زده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مرگش نزدیک/در روایات اومده عبدالله تو عرفه ایام حج میمیره.وتا 40 روز مرگش رو مخفی میکنن. امیدوارم این همون عبدالله وعده داده شده باشه
Iran, Islamic Republic of
سه بار که خبر مرگ این ملعون رو شنیدیم، سومین بار 40 روز مخفی میکنن و بعد مطمئن باش که مرده و ما رسما وارد دوران ظهور میشیم!
من دومین بارمه خبر مرگشو شنیدم.
ما که ثانیه شماری میکنیم آل سعود زودتر نابود بشه یک نفر فایده نداره
Iran, Islamic Republic of
اوعبدشيطان است نه عبدالله . انشاءالله خبرمرگ اووهمه حكام سرسپرده را بزودي خواهيم شنيد.
United Kingdom
به شارون پیوسته ان شاء الله