جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سناریوی مضحک آمریکا ارزش پاسخ هم ندارد

پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 190644
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: سناریوی اتهام زنی آمریکا علیه ایران بیشتر در جهت انحراف افکارعمومی مردم آمریکا و ملت‌هایی است که در منطقه دست به انقلاب زده‌اند.

محمد کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دروغ‌پردازی اخیر آمریکا مبنی بر دستگیری دو ایرانی در این کشور و توطئه آنان برای اقدامات ضدامنیتی، گفت: این سناریو بیشتر در جهت انحراف افکارعمومی مردم آمریکا و ملت‌هایی است که در منطقه دست به انقلاب زده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با این دروغ‌پردازی سعی دارد حربه‌ای علیه ایران در منطقه ایجاد کند، افزود: قصد آمریکا از این سناریو این است که اعلام کنند ایرانی که سخن از بیداری اسلامی در منطقه می‌زند، اکنون خود دارای تخلفاتی است و در آمریکا دست به اقدامات ضدامنیتی می‌زند.

کوثری خاطرنشان کرد: به لطف خداوند ملت ایران با آگاهی که پیدا کرده‌اند، فریب این اتهام‌زنی را نمی‌خورند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس تأکید کرد: اتهام‌زنی آمریکا علیه ایران یک جنگ روانی بیش نیست و در جهت انحراف افکارعمومی است که تنها در مقطعی می‌توانند ادعا کنند اقداماتشان نتیجه داشته است.

وی در ادامه گفت: دروغ‌پراکنی آمریکا مبنی بر دستگیری دو ایرانی در آمریکا به اتهام اقدامات تروریستی، نشان‌دهنده ضعف سیاسی آمریکا و مستأصل شدن سیاست‌مداران این کشور است.

کوثری در پاسخ به این سؤال که آیا این بحث در کمیسیون امنیت ملی و سیاسی‌خارجی مجلس مطرح خواهد شد، گفت: خیر، نیازی نیست. آمریکا شاید بخواهد هر روز دروغ‌پردازی کند، ما که نباید به دنبال آنها باشیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: آمریکا با قیام وال‌استریت دچار مشکل شده و سنگرهایشان در حال فروپاشی و سقوط است و به همین دلیل دست به این تحرکات می‌زنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *