شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

طائب: عده‌اي در ميان اصولگرايان مي‌خواهند فتنه کنند

سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 190295
رئیس قرارگاه راهبردی عمار گفت: همانگونه که فتنه‌گران را در فتنه مردود می‌دانیم اگر خود بر سر مسائل غیرضروری، هواهای نفسانی یا کوته‌فکری‌ها با یکدیگر تفرقه پیدا کنیم، در واقع آنجا فتنه از خود ما شروع می‌شود
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه راهبردی عمار در گفت‌وگو با فارس، به ضرورت وحدت اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت: اصل وحدت مسئله‌ای است که خداوند آن را بیان فرموده و متحد شدن اصولگرایان در واقع تبعیت آنها از مکتب اسلام است.

به گزارش جهان رئیس قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: وحدت اصولگرایان یک وظیفه است چه فتنه‌گران باشند چه نباشند؛ چرا که تفرقه خود فتنه است؛ همانگونه که فتنه‌گران به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند، خود تفرقه نیز فتنه است.

وی با تأکید بر اینکه همانگونه که فتنه‌گران را در فتنه مردود می‌دانیم اگر خود بر سر مسائل غیرضروری، هواهای نفسانی یا کوته‌فکری‌ها با یکدیگر تفرقه پیدا کنیم، در واقع آنجا فتنه از خود ما شروع می‌شود؛ از این رو صرف‌نظر از فتنه‌گران باید توجه داشت که اصل وحدت بر سر مسائل اصلی و پرهیز از مسائل جانبی که موجب تفرقه می‌شود یک وظیفه بوده و واجب است.

حجت‌الاسلام طائب با تأکید بر اینکه عدم وحدت گناه بزرگی است و زمینه را برای تحقق گناه بزرگتر فراهم می‌کند، یادآور شد: اینکه فتنه‌گران از تفرقه ما بهره برده و از انتخابات مجلس سوءاستفاده کنند برای نظام، متدینین و حرکت بیداری اسلامی منطقه مزاحمت ایجاد خواهد کرد.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار در ادامه سخنان خود به کمیته 8+7 اشاره و آن را در راستای تحقق وحدت اصولگرایان عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته 8+7 اصولاً برای این بود که اصولگرایان به وحدت برسند، خاطر نشان کرد: این کمیته به عنوان نردبانی برای وحدت اصولگرایان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر بالاخره یکی جواب آقایان جبهه پایداری را داد.