پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۴
جوانفکر با متهم کردن رئیس دستگاه قضا:

آقاي صادق‌لاريجاني براي شكايت ازشما به كجا بايد مراجعه كنم؟

شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 188772
مدیرمسئول روزنامه ایران و مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور با اشاره به سخنان اخیر رئیس دستگاه قضا درباره اختلاس تاریخی اخیر، از عنوان "آیت الله" برای قاضی القضات امتناع و او را به اتخاذ موضع "عجولانه" متهم کرده است.
به گزارش جهان، علی‌اکبر جوانفکر در سرمقاله امروز روزنامه ایران با عنوان "كدام وقاحت؟!" با اشاره به سخنان اخیر رئیس دستگاه قضا درباره اختلاس تاریخی اخیر، از عنوان "آیت الله" برای قاضی القضات امتناع و او را به اتخاذ موضع "عجولانه" متهم کرده است: جناب آقاي صادق لاريجاني كه در زنجان به سر مي‌بردند، به اظهار نظري عجولانه در اين زمينه پرداختند و ضمن تأكيد بر نقش دستگاه قضايي در رسيدگي به پرونده تخلف بانكي، تصريح فرمودند كه وقاحت هم حدي دارد.

جوانفکر که از نیروهای نزدیک اسفندیار رحیم مشایی است، در ادامه رئیس دستگاه قضا را تهدید به شکایت و عنوان کرده است: كساني كه مسئوليت اطلاع‌رساني به رئيس محترم قوه قضائيه را برعهده دارند، بايد افراد باهوش و خبره‌اي باشند، تا خداي ناكرده، رئيس محترم قوه قضائيه كه به قاضي‌القضات شهرت دارند، به سبب اطلاعات ناقص يا جهت‌دار، از دايره انصاف و عدالت خارج نشوند. رسانه‌هاي خبري وابسته به جريان تكفيري، در گزارشي كه از سخنان جناب آقاي صادق لاريجاني در زنجان مخابره كرده‌اند، بنده را به عنوان نگارنده سرمقاله، مخاطب سخنان ايشان دانسته‌اند. اگر اين نشانه روي رسانه‌اي از سخنان رئيس محترم دستگاه قضا صحيح باشد و ايشان، بنده را به دليل سرمقاله روز سه‌شنبه گذشته، بسيار وقيح توصيف كرده باشند، از ايشان سؤال مي‌كنم كه براي شكايت از اين توهين صورت گرفته، به كجا بايد مراجعه كنم؟

مدیرمسئول روزنامه ایران و مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور همچنین به سرمقاله روز چهارشنبه ششم مهرماه روزنامه ایران هم اشاره و یادآوری کرده است که دستگاه‌هاي نظارتي نظير سازمان بازرسي كل كشور و ديوان محاسبات بايد سهم خود را در ارتباط با پرونده مربوط به تخلف بانكي برعهده بگيرند و به گونه‌اي موضعگيري نكنند كه گويا هيچ سهمي از اين پرونده برعهده آنها نيست!

مدیر مسئول روزنامه ایران در یادداشت روز چهارشنبه با عنوان "چرا توجیه" تلویحا قوه قضائیه و مجلس را متهم فساد مالی اخیر محسوب و دولت را تبرئه کرده بود.

وی رسانه‌هایی که درباره یادداشت ششم مهر ماه او روشنگری کرده بود را "تکفیری" خوانده است.

روزنامه‌ ایران که به واسطه حمایت از جریان انحرافی بولتن این جریان توصیف شده است در جریان انتشار ویژه نامه موهن خاتون هم نقش محوری را ایفا کرده است.

این روزنامه وظیفه حمایت از رویکرد فکری، سیاسی و اقتصادی جریان انحرافی را بر عهده دارد و این روزها هم مشغول تبرئه جریان انحرافی به عنوان یکی از گروه های متهم به اختلاس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب رویی داره این جوانفکر
واقعا حق داره اینطوری بلبل زبونی کنه زیرا از حمایت مشایی و شخص ریس جمهور بهره می بره
Iran, Islamic Republic of
بی باکی هم حدی داره آقای جوانفکر
کاملا به جا و درست گفته برادران لاریجانی باید انتقاد پذیریشونو بالا ببرن
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ایران که شکایت کردن را خوب بلد است چرا مسئولش نمی داند برای شکایت به کجا مراجعه کند؟
United States
جوانفكر حد و اندازه خودشو فراموش كرده !!!! يكي بايد اين آدم رو از عالم هپروت در بياره چون طفلي خيلي جو گير شده
راست ميگه بالاخره بايد تو اين مملکت ساز و کار به گونه اي باشه که بتوان از رئیس دستگاه قضا هم دادخواهي کرد .... مگه زمان حضرت علي (ع) اينجور نبود...
Iran, Islamic Republic of
یکی جلوی این ترمز بریده را بگیرد
Iran, Islamic Republic of
جوانفکر راست می گوید. درود
Iran, Islamic Republic of
ديدم يه هم وطن از حد و اندازه نوشته. منظورشون چيه؟ يعني انقلاب كرديم كه براي هر كسي حد و اندازه معلوم كنيم؟ انقلاب كرديم كه بعضي ها خيلي خيلي حد و اندازه داشته باشند و بعضي ها اصلا حد و اندازه نداشته باشند؟
Iran, Islamic Republic of
انقلاب نکردیم که برای کسی حد و مرزی تعیین کنیم چون حد و مرز از اول معلوم بود و اونم حق هست
اینکه با سواستفاده از آزادی بیان هر چرندی به دهنمون بیاد بگیم نه عقلانی است و نه منصفانه پس خلط مبحث نکنید و راه انقلابو زیر سوال نبرید جریان انحرافی و ایادیش ثابت کردن که حق برای اونا هدف نیست بلکه وسیله است و آزادی بیان هم یک حق است که وسیله اینها قرار گرفته
Iran, Islamic Republic of
در اين مواقع بيشتر دلم براي امام خميني(ره) كه حتي سنم اجازه نمي دهد از او چيزي به ياد آورم؛ تنگ است
Iran, Islamic Republic of
آقای جوانفکر چون از وابسته ها و نزدیکان دولت‌اند اجازه هر حرف بیجایی رو دارند؟!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که امروز اداره جریان رسانه ای کشور به دست افرادی نظیر آقای جوانفکر افتاده است. ما شکایت دلمان را از چنین افرادی به کجا بریم؟ البته تیپولوژی شخصیت ایشان به گونه ای است که با چرخش و زاویه مناسب در دولت بعدی با هر گفتمانی باز هم شاهد حضور و هنرنمایی وی خواهیم بود.
Iran, Islamic Republic of
درودبرجوانفكر،دوستاني كه گفتند جوانفكر حدواندازه خودشو نمي دونه بايد گفت همه بايد دربرابرقانون يكسان باشندهمه بايد مراقب اظهار نظر ها وحرفهاشون باشند،چه رئيس قوه قضائيه باشه چه مردم عادي ..