جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳
احمدی نژاد بدون نماینده در نیویورک

آمریکا به نمایندگان مجلس ویزا نداد

پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 187482
نماینده مشهد و کلات در مجلس گفت: اینجانب قرار بود به همراه رئیس جمهور در سفر به نیویورک حضو داشته باشم اما وزارت خارجه اعلام کرد که آمریکا برایم ویزا صادر نکرده است.


جواد کریمی قدسی نماینده مشهد و کلات در مجلس در گفت وگو با خبرنگار جهان با اشاره به حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در شصت و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک مقرر دائمی این سازمان، گفت: وزارت امور خارجه ۴۵ روز قبل از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواست تا یک نماینده را برای همراهی رئیس جمهور در نیویورک معرفی کند، که بر اساس تصمیم کمیسیون قرار شد تا اینجانب احمدی نژاد را در سفر مذکور همراهی کنم.

وی افزود: مقدمات سفر در حال آماده شدن بود که مسئولین وزارت امور خارجه ۲ روز قبل از سفر بصورت شفاهی اعلام کردند که دولت آمریکا برای اینجانب ویزا صادر نکرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه در شش سفر قبلی احمدی نژاد به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل نمایندگان مجلس وی را همراهی می کردند، گفت: این برای اولین بار است که از طرف وزارت خارجه اعلام می شود که دولت آمریکا به نمایندگان مجلس ویزا نداده است.

کریمی قدوسی با بیان اینکه استثنا امسال هیچ نماینده ای رئیس جمهور را در سفر به نیویورک همراهی نمی کند، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در نامه ای به وزارت امور خارجه خواستار توضیح در این زمینه شد و ما در حال حاضر منتظر پاسخ رسمی از طرف این وزارتخانه هستیم.

بر اساس شنیده های خبرنگار ما قرار بود تا احمد لطفی نماینده اراک هم رئیس جمهور را در این سفر همراهی کند، اما سفر وی هم بنا به دلایلی لغو شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
آفرین. مگر اینکه اینطوری از هدر رفتن سرمایه ملی جلوگیری بشه
می دونین برای چی ویزا نداد؟؟ چون بهتر از هر کسی امریکا می داند که رابطه مجلس با دولت خوب نیست عمدا ویزا نداد که نماینده در سفر امریکا نباشد تا نمایندگان بر اساس شنیده هایشان در مجلس مجدد شروع به حمله به دولت بکنن . . .
United States
این هم تشکر انها برای ازادی جاسوسان جواب خوش خدمتی برخی را اینگونه دادند اگر انها جاسوس نبود چرا انها انقدر نگهداشتند اگر جاسوس بودند چرا ازادشان کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟