کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دست دادن ملی پوشان با داور زن مسابقه/ عذرخواهی فدراسیون

31 شهريور 1390 ساعت 9:21


در اقدامی غیر اخلاقی و تعجب‌برانگیز بازیکنان تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران با داور قرقیزستانی مسابقه که یک زن بود دست دادند.

به گزارش جهان به نقل از فارس، بازیکنان تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران عصر دیروز پس از بازی با تیم افغانستان، در اقدامی غیر اخلاقی، با داور زن این مسابقه که اهل قرقیزستان است دست دادند.

این مسابقه در استادیوم 12 هزار نفری آزادی و در چارچوب مسابقات جام قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان برگزار می شود.
 
گفتنی است این مسابقه به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد.

برخی از مسئولان تیم در توجیه این اقدام عجیب بازیکنان، به قوانین بین‌المللی فدراسیون والیبال استناد کردند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص دست دادن برخی از بازیکنان تیم ملی با داور زن قزاقستانی در پایان بازی ایران و افغانستان اظهار داشت: بلافاصله در پایان مسابقه جلسه‌‌ای با حضور بازیکنان برگزار شد و طی آن در خصوص علل دست دادن بازیکنان از آنها توضیح خواسته شد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی ایران اصرار سرداور سریلانکایی را علت اقدام خود عنوان کردند ادامه داد: البته درخواست سرداور توجیهی برای این اقدام بازیکنان نیست و در عین حال فدراسیون والیبال با خاطیان برخورد انضباطی خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با عذرخواهی از مردم شریف ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: بازیکنان هم در این جلسه از این اقدام خود ابراز ندامت کردند.

خوش‌خبر در پایان از مردم خواست تا ضمن چشم‌پوشی از اشتباه فرزندان نادم خود در تیم ملی والیبال، ملی‌پوشان را در این شرایط حساس تنها نگذاشته و با حمایت‌های بی‌دریغ خود راه را برای قهرمانی تیم ملی در آسیا هموار کنند تا شاهد برافراشته شدن پرچم کشورمان بر بام قاره کهن باشیم.


کد مطلب: 187476

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/187476/دست-دادن-ملی-پوشان-داور-زن-مسابقه-عذرخواهی-فدراسیون

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com