جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

سپاهان 3 - 0 بازنده می شود؟

پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 186440
سپاهان دیشب در خانه یک بر صفر السد را شکست داد اما بعد از مسئولان این تیم بعد از بازی متوجه شدند رحمان احمدی، دروازه بان تیمشان دو کارته است و اجازه بازی نداشته.

جهان ورزش: رحمان احمدی فصل پیش برای پرسپولیس بازی می کرد و سه بار پیراهن این تیم را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تن کرد.

او در اولین بازی پرسپولیس الاتحاد عربستان در دقیقه 47 کارت زرد گرفت.

در بازی دوم او مقابل الوحده امارات کارتی دریافت نکرد اما بعد از سه بار حضور حقیقی در دروازه پرسپولیس، احمدی در بازی برگشت مقابل الوحده بار دیگر دروازه بان اول سرخ ها بود که در دقیقه 66 کارت زرد دریافت کرد.

به این ترتیب بعد از افتضاح تیم المپیک که به خاطر استفاده از بازیکن محروم سه به صفر بازنده اعلام شد و مقابل عراق حذف شد، سپاهان نیز بار دیگر آبروی ایران را برد و با یک بازیکن محروم به مصاف السد قطر رفت.

جالب آن که مسئولان السد این موضوع را می دانستند و بعد از بازی مراتب را به ناظر ای اف سی اطلاع دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این چیزا که مهم نیست
مهم اینه که ببینیم کی و کجا یک نفر صحبتی کنه و ما سریع در مقابلش موضع بگیریم و به هم فحش بدیم تا نگن فلانی کم اورد
من بعنوان يه اصفهاني و طرفدار تيم سپاهان ميخوام از اقاي حسيني و رحيمي بپرسم ديگه رويي براي موندن تو سپاهان دارند ديگه ميتونند از اقاي ساكت گله كنندواياهنوز بايد فوتبال كشورمان را بدست افرادازپيش تعيين شده بدهيم و به شرف و حيثيت و ابروي كشورمان ضربه بزنيم البته جواب مشخص است اين پاس ميده به اون و اون پاس ميده به اين بچياره ورزش ايران.