کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت‌نام " عمره مفرده " آغاز شد

24 شهريور 1390 ساعت 9:22


ثبت‌نام "عمره مفرده" از ساعت 8 صبح امروز در 2 بانک عامل ملی و ملت آغاز شد.

به گزارش فارس ثبت‌نام عمره مفرده از ساعت 8 صبح امروز در تمامی 6 هزار شعبه بانک ملی و ملت آغاز شد و متقاضیان عمره مفرده برای یک ماه ـ تا 24 مهر ماه ـ فرصت دارند تا با مراجعه به یکی از شعب این بانک‌ها نسبت به ثبت‌نام عمره اقدام کنند.

همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته، امکان ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان عمره مفرده به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است. این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت بانک ملی به آدرس www.bmi.ir و سایت بانک ملت به آدرس www.bankmellat.ir به صورت اینترنتی ثبت‌‌نام کنند.

مدارک لازم برای متقاضیان ثبت‌نام، ارائه اصل و یک سری کپی از شناسنامه و کارت ملی است همچنین محدودیتی در ثبت‌نام از افرادی که در ثبت‌نام‌های گذشته شرکت کرده‌اند، وجود ندارد.

اولویت اعزام کسانی که در این دور ثبت‌نام می‌کنند، به‌صورت قرعه‌کشی تعیین می‌شود؛ مبلغ علی‌الحساب دریافتی برای ثبت‌نام افراد بالای 10 سال 800 هزار تومان و برای افراد زیر 10 سال 600 هزار تومان است و هزینه قطعی سفر در زمان تشرف متقاضی، تعیین و اعلام می‌شود.

لازم به یادآوری است افرادی که قصد تشرف با یکدیگر را دارند حتماً باید در یک "‌شماره لیست گروه" با ظرفیت حداکثر 25 نفر و همزمان در یک بانک ثبت‌نام کنند و هیچ‌گونه تعهدی در اعزام همزمان افرادی که در 2 "‌شماره لیست گروه" متفاوت و غیر همزمان ثبت‌نام کرده باشند، وجود ندارد.

هر فرد متقاضی مجاز به ثبت‌نام فقط در یک بانک و برای یک بار است و هرگونه ثبت‌نام تکراری بیش از یک بار حذف می‌شود.

همچنین حضور اعضای خانواده برای ثبت‌نام اجباری نیست و سرپرست خانواده می‌تواند با دردست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام اعضای خانواده خود اقدام کند.

شرایط ثبت‌نام در هر یک از شعب بانک های ملی یا ملت یکسان بوده و هیچ یک از این 2 بانک در ثبت‌نام و تشرف ،دارای اولویت و امتیاز خاصی نسبت به یکدیگر نمی باشند؛ زمان احتمالی اعزام ثبت‌نام‌های این دوره از سال 1393 به بعد خواهد بود و برابر ضوابط و مقررات عربستان سعودی برای بانوان زیر 45 سال بدون محرم روادید عمره صادر نمی‌شود.


کد مطلب: 186439

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/186439/ثبت-نام-عمره-مفرده-آغاز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com