کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسوی با نزدیکانش دیدار کرد؛

میرحسین به حضور در انتخابات مجلس امیدوار است!

ابراز نگرانی موسوی درباره نقاشی‌هایش

16 شهريور 1390 ساعت 18:03

یک هفته پس از دیدار مهدی کروبی با خانوده اش، این بار نوبت میرحسین موسوی بود که با نزدیکانش گرد هم جمع شوند.


به گزارش جهان،  آنچنان که سایت رسمی میرحسین موسوی نوشته است آقای میرحسین موسوی و خانوده اش در منزل دختر وی دور هم جمع شده اند.

سایت کلمه البته ادعا کرده، تعدادی مامور زن و مرد هم در این مکان حضور داشته اند.

میرحسین و همسرش در این دیدار درباره نقاشی هایشان ابراز نگرانی کرده اند.

به نوشته کلمه "موسوی و رهنورد در جریان این دیدار به اعمال برخی فشارها اشاره کرده و گفته‌اند که تعداد زیادی از آثار هنری‌شان و نقاشی‌های آقای موسوی و خانم رهنورد در روزهای ابتدایی حصر و در بازرسی ها از خانه توسط ماموران خارج شده و در جای نامعلومی نگهداری می شود."

به نوشته این سایت "این نامزد معترض به انتخابات در این دیدار پس از شنیدن شایعات منتشر شده در برخی رسانه‌ها در مورد بیماری و وضعیت بد جسمی خود، ضمن اظهار تعجب هرگونه بیماری خود و همسرش را به طور جدی رد کرد."

سایت موسوی همچنین نوشته است: فرزندان آنها در این دیدار شرایط جسمی پدر و مادرشان را کاملا خوب ارزیابی کرده و گفته‌اند که آنها در شرایط مساعد جسمی و روحیه بسیار عالی قرار داشته‌اند.

به نوشته کلمه حضور یکی از مسئولان بلندپایه قضائی در این دیدار واکنش شدید میرحسین موسوی را نیز به دنبال داشته است و آقای موسوی در واکنش به حضور این مقام قضائی گفته بود که این شخص چرا و با دستور چه کسی در خانه فرزندش حضور یافته است.

سایت موسوی اشاره ای به نام این مقام قضایی نکرده اما در ادعایی جالب عنوان کرده است: پس از این دیدار و سخنان صریح میرحسین خطاب به مسئول قضائی، فشارها بر او و همسرش افزایش پیدا کرده و دوباره تمام ارتباطات محدود تلفنی او با خانواده و دختران نیز به طور کامل قطع شده است.

فارغ از ادعای مشکوک کلمه درباره حضور یک مقام ارشد قضایی در این دیدار،‌ موضوع "قطع شدن ارتباطات تلفنی موسوی" در حالی مطرح شده است که همین سایت تاکنون ده ها بار مدعی شده، در مدت حصر موسوی تمام راه های ارتباطی او با خانواده اش قطع بوده است.

اما شاید جالب ترین نکته این دیدار، جمله ای است که از میرحسین درباره انتخابات مجلس نهم نقل شده است.

او گفته است "با تداوم وضعیت فعلی، نمی‌توان امیدی به انتخابات آتی مجلس و شرکت در آن داشت."
موسوی که به اتهام ایستادگی در برابر رای مردم و قانون، همسویی با دشمنان و براندازی در حصر خانگی به سر می برد و در انتظار محاکمه قضایی است، گویا هنوز به شرکت مجدد در انتخابات امیدوار و منتظر فرش قرمز مسئولان و دعوت از او برای حضور در انتخابات است.

بخشی اعظم از جریان فتنه و اپوزیسیون خارج از کشور هرگونه سخن گفتن از حضور در انتخابات را محکوم می کنند.

بر پایه گزارش سایت رسمی موسوی و خلاف انتظار اپوزیسیون، میرحسین درباره زندانیان فتنه 88،‌ سران و فعالان فتنه،‌ آینده این جریان و کسانی که خواستار آزادی اش شده اند، سخنی نگفته است.


کد مطلب: 185284

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/185284/میرحسین-حضور-انتخابات-مجلس-امیدوار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com