پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

جوانفکر، دادستان تهران را متهم کرد

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 181439
سرپرست روزنامه ایران نسبت به اعلام جرم دادستانی تهران علیه این روزنامه به دلیل انتشار مطالب موهن علیه چادر و حجاب اسلامی واکنش نشان داد.

رجا: علی‌اکبر جوانفکر در سرمقاله امروز "ایران"، دادستان تهران را به "تحت تاثیر قرار گرفتن از فضای رسانه‌ها" متهم کرده و با بیان اینکه «هیچ مستندی علیه این روزنامه وجود نداد»، از امادگی خود برای حضور در دادگاه خبر داده است.

جوانفکر نوشته است: «آقای دولت‌آبادی به عنوان دادستان محترم تهران و مدعی‌العموم می‌تواند به روند اعلام جرم‌های خود علیه سرپرست روزنامه ایران ادامه دهد و بنده نیز در احترام به دستگاه قضایی هر بار مجدانه تر از قبل در دادگاه حضور خواهم یافت و به ادعاهای دادستان پاسخ خواهد داد اما تردیدی ندارم که ایشان تحت تاثیر فضای کاذب رسانه‌ای دست به اقدام زده است و این بار نیز همانند دوبار قبلی، هیچ مستندی برای اثبات جرم وجود ندارد.»

گفتنی است طی 3 ماه حضور جوانفکر در موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، دادستانی تهران 3 اعلام جرم علیه وی به دلیل توهین به رهبری، توهین به مقامات ارشد و علمای کشور و توهین به حجاب و پوشش چادر داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای جوانفکر خود خوب میدانید که عدم اثبات جرم شما ناشی از نفوذ حامی شما میباشد که مبادا دو باره قهر نماید وگرنه شما آنقدر در برابر خلافهاتان موضع طلب کارانه نمی گرفتید واین در حالیست که تقریبا تمامی شخصیتها و نهادهای سیاسی ، فرهنگی و... درمقابل جسارتهای روزنامه ایران موضع گیری نمودند حقیر اگر جای دادستان محترم بودم بدون اغماض در اجرای قانون به خواسته افکار عمومی در قبال زیاده رویها و حرمت شکنیهای شما پاسخ میدادم .
Iran, Islamic Republic of
اخه مرد حسابی نبش قبر نمودن سينماي دوران محمد رضاي خائن ، درج مطالب موهن در مذمت رنگ مشكي توسط فردي معلوم الحال ، زير سئوال بردن حجاب برتر و تشويش اذهان عموم جامعه جرم كمي است ؟! خدا بشكند قلم تو و امثال تورا كه هيچ تعهدي ندارد و همواره موجب آزردگي قلب مومنین و متدينين جامعه هستيد .
Iran, Islamic Republic of
اين جوانفكر از جون اين مملكت چي مي خواد؟