جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - 20 Apr 2018
 
۰
۵۲

خاتمي نتوانست از كشور خارج شود

سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۷
محمد خاتمی موفق به خروج از ایران و سفر به اروپا نشد.
به گزارش جهان، خبری جدیدی که چند روز پیش درباره سید محمد خاتمی منتشر شد از عزم او برای خروج از کشور حکایت می کرد.

بر پایه این خبر، رئیس بنیاد باران تصمیم داشت که برای دیدار با فرزندانش به یک کشور اروپایی سفر کند. فرزندان آقای خاتمی در آمریکا و اروپا زندگی می کنند.
همچنین شرکت در سمیناری در کشور ایرلند از دیگر برنامه های سفر او بوده است.

خبر جدید حاکی است که آقای خاتمی موفق نشده از کشور خارج شود و برنامه خود را اجرایی کند.
گفته شده است که رئیس بنیاد باران ممنوع الخروج است و اجازه ترک ایران را ندارد.

گفتنی است تلاش خاتمی در فروردین سال گذشته هم برای خروج از کشور و سفر به ژاپن ناکام ماند و از همان زمان بود که موضوع ممنوع الخروجی وی رسانه ای شد.
کد مطلب: 177844
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۰۹:۵۹
نكنه این آقا با اين همه فتنه و فساد و مشكلاتي كه براي كشور به وجود آورده توقع داره حداقل ممنوع الخروجم نشه
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۰۶
می خواد بره دست ضدانقلاب و اپوزسیون رو بگیره و گرم بفشاره تا راه نجات نشونشون بده خوب.
وقتی اسرار مملکت رو فروختن و خیانت کردن، بعد کی می خواد جواب بده.
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۱۴
وای به روزی که فرزندان احمدی نژاد یک سفر خارجی بروند آسمان را به زمین می دوزند ولی اینها مهم نیست
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۲
آفرین باید این ام الفتنه محاکمه بشه.
راستی خاتمی برای اردو کشی در سال 88 در جریان فتنه که جوونها رو به خیابون کشید از فرزندان خودش مایه گذاشت... اوه ببخشید فرزندان ایشان در اروپا تشریف دارند.
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۳
آقای خاتمی من یه آشنا دارم خواستید تماس بگیرید تا از طریق تغییر چهره و جعل پاسپورت هماهنگش کنم.... 0912405206L90
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۴
فرار و بیرون زدن این فتنه گر , مساویست با بلبشوی جهانی بر ضد نظام اسلامی
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۴
متاسفانه اینها سطح علمی دانشگاه های ایران را قبول ندارند وگرنه آقازاده ها را برای تحصیل به خارج نمی فرستند.
البته اینها غلام چشم و گوش بسته و دلبسته غرب اند و به این غلامی مسرور و مفتخرند.
خلایق هرچه لایق
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۵
بذارید بره بابا .... این کار ها رو میکنه بلکه یه کم مشهور بشه و خودشو مظلوم نشون بده .... کشور ما جای منافقین نیست...
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۲۵
این نیز بگذرد
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۳۹
او بايد محاكمه شود .
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۰:۴۵
یه سوال دارم
این اقا در حال حاضر چیکاره هستن و از کجا خرج زندگی خودشو بچه هاشو در میار ه؟
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۱:۰۲
بچه های اینها در امریکا و انگلیس هستند کسی غصه خرجشان را نخوره. بهشون می رسه.
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۱:۰۸
این نشان از قدرت خاتمی است که نظام نگران خروج وی است وگرنه اگر مهره سوخته و بی خطری بود میتوانست خارج شود.
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۱:۱۷
بچه هاش نمي تونن واسه ددي بيان ايران؟!!! پول ندارن؟!!!
روسري بپوشه در ره
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۱:۳۲
چقدر ما ساده ایم که این بازی ها را باور کنیم ؟
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۱:۴۹
اقاي غفوري فرد بخوانند تا بدانند ايشان جزو سران فتنه هست.
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۱:۵۰
بابا شاید با عمو جورج سورس یا پادشاه عربستان کار داره! شاید پول کم آورده و می خواد بره دوباره شارژ بشه؟ می دونید که کرایه ها گرون شده و بنده خدا مستاجره!!!!
خوب بیاد برای سرکشی از واحدهای دانشگاه آزاد بره رئیس هیأت امنا هم که پشتیبان این بازدیدهاست!!!
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۲:۲۷
آقاي خاتمي جزء ذخاير نظام بوده و انساني وارسته و صاحب انديشه هاي ناب هستند و دلسوز مردمند اين وصله ها به ایشون نمی چسبه
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۲:۳۲
اون آقایونی که در مورد پول گرفتن آقای خاتمی از عربستان و جورج سوروس نوشته اند آخه یکی نیست بگه اهل بصیرت، تبدیل دلار و درهم به ریال آن هم در ابعاد میلیارد کار هر کسی است و وزارت اطلاعات نمی فهمه!
امان از حماقت داعیه داران بصیرت
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۲:۵۰
دلسوزان واقعي اسلام ومسلمين وولايت فقيه براي حفظ نظام وانقلاب وجلوگيري ازياس ونااميدي مردم بامديريتي مطلوب اقدام به روشنگري كنند تاافرادخائن ووابسته وبا نيت های شوم شناسائي شوند.
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۲:۵۴
قابل توجه آقای غفوری فرد که درچند روز گذشته مدعی بودند خاتمی جزء سران فتنه محسوب نمیشود
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۲:۵۸
یکی از بزرگترین ضربه ها رو خاتمی به اسلام و ایران زد....حالا هم منتظر یه فرصته برای فرار...می خوام ببینم مهاجرانی و گنجی و کی و کی در دوران کی دست اندر کار بودن؟؟
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۳:۰۱
وسیعلم الذین ظلموا آی منقلبن ینقلبون...این فتنه گر لابد برای دریافت برنامه ها و رهنمود های جدید قصد خروج از کشور را دارد باید این فتنه گر را به اشد مجزات رساند.
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۳:۰۱
به خاتمی باید حق داد تمام دوستان و همکاران او الان در خارج از کشور هستند و در رادیو بی بی سی و رادیو آمریکا و رادیو فردا و ام آی 6 و موساد و سیا و اینتلجنت سرویس مشغول مبارزه هستند این فتنه گران فقط "خاتمی" را کم دارند بگذارید برود پیش وزیر ارشادش مهاجرانی و مشاورش فریبا داوودی مهاجرو....
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۳:۱۴
دیدار فرزندان بهانه ای بیش نیست این آقا با این ترفند قصد تست نظرات مقامات جمهوری اسلامی را دارد که با دادن اجازه خروج تاییدی برای خود ناچیزش کسب کند بدون اینکه دست از فتنه گری برداشته باشد یا از فتنه گری هایش ابراز ندامت کرده باشد .
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۳:۱۵
در جواب آقایی که گفته:
"امان از حماقت داعیه داران بصیرت"
آره عزیز احتمالا الان عصر تیرکمون سنگیه و مردم هنوز دارن با الاغ و قاطر سفر میکنن خاتمی هم احتمالا با چند تا چمدون پر از پول آل کثیف سعود با بدرقه احوان احشام وارد کشور میشه
و ما برای دریافت پول نفتمون هم باید چند تا کشتی باری بفرستیم پول ها را برامون طی چند ماه بیارن
آخه آدم ساده کسی این روزا با چمدون پول جا بجا نمی کنه حسابدارای بانکها هم احتمالا با نگاه شما باید پولهای واریزی به حسابها را با فرقون بین اشخاص جا به جا کنن
امان از حماقت جلبکها
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۳:۴۰
کاش زمانی که بقیه رفتن همین قدر بفکر بودیم تا حالا بزمشون با اپوزیسیون گرم نشه
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۳:۵۶
در كدام دادگاه ايشان محكوم شده است؟
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۳:۵۹
حالا خاتمی جون کدوم کشور میخواست بره؟ بلیطش را خریدارم
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۴:۰۳
اقاي غفوري فرد ديدي تو بصيرت با مشگل روبرو هستي
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۴:۲۰
خاتمي امير كبير ايران است.او ابروي ملت ايران است. چشمتون دراد
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۴:۲۰
ممنوع الخروج کردن یکی مثل خاتمی یعنی اینکه طرف دیگه کارش تمومه. از داخل ویران میشه. ضمن اینکه دیگه دشمنهای خارجی هم نمیتونن روش زیاد حساب باز کنن. خیلی کار خوبیه. احسنت
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۴:۴۴
خاتمي خائن به اين ملت است دررابطه با فتنه 88 بايد محاکمه شود ممنوع الخروج بودن حق اوست
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۴:۴۴
چرا بچه هات ایران نمی آیند . نکنه ایران اخ شده .
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۵:۰۲
برود بهتر است
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۵:۱۲
اشتباه نوشتی عامو.خاتمی امیرکبیر ایران نیست میرزا آغاخان ایرانه.
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۵:۱۶
جالبه که فرزندان برخی آقایون اکثراَ در خارج از کشور زندگی میکنن چون از لحاظ امکانات و ... ایران جای مناسبی نیست.
وقتی که مسئولین مملکت ایران را برای زندگی فرزندانشان مناسب نمیدونن خدا به داد مردم برسه. آقایون به کشور با تمدن و اسلامی ایران به عنوان محل کار و کسب نگاه می کنند که باید فقط از اینجا درآمد کسب کنند و به خانه هایشان در آن سوی آبها بروند
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۵:۳۳
بیچاره امیر کبیر با چه کسی هم مقایسه می شود امیر کجا و خائن خود فروخته ای چون محمد خاتمی کجا .!! مقایسه خادم و خائن مقایسه ای ابلهانه است .
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۵:۳۸
اگر قرار است که خاتمی را با کسی مقایسه کرد باید سراغ خائنان و وطن فروشان و نمک نشناسان و جاسوسها و فتنه گران و امثال یهودا رفت نه قهرمان ملی و از جان گذشته ای همچون امیر کبیر (ره) !!
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۵:۴۰
وای بر ما که هشت سال این شیته غرب را رئیس جمهور گذاشتیم اگر همان سال هفتاد و شش حزب الله به وظیفه عمل کرده بود وضعمان این نبود
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۵:۴۳
این نظر /خاتمي امير كبير ايران است.او ابروي ملت ايران است. چشمتون دراد.../
شک نکنید که این نظر را یکی از فک و فامیل خاتمی نوشته است وگرنه ادم انسان عاقل و مصف چنین قیاس جاهلانه ای می کند؟
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۵:۴۵
ذخایر انقلاب و اسلام ..ها ها چه طنز بی مزه ای !!ذخیره شیطان و آمریکا و اهریمن بیشتر در خور این فتنه گر فریبکار است.
۱۳۹۰/۰۵/۰۴ ۱۵:۴۷
بخدا پناه مي بريم از مكر اين فتنه گر
۱۳۹۰/۰۵/۰۵ ۰۹:۵۲
ما از رای دادن به این شخص واقعا پشیمانیم. امیدواریم خداوند سزای فتنه گران را در همین دنیا به آنان بچشاند
۱۳۹۰/۰۵/۰۵ ۱۰:۰۹
خبر ممنوع الخورجي سيد بزرگوار تكذيب شد اگر انصاف داريد با همان فتنه در اخبارتان درج كنيد
۱۳۹۰/۰۵/۰۵ ۱۲:۰۷
این سر دسته فتنه فکر کرده میتونه به این بهانه فرار کنه.
۱۳۹۰/۰۵/۰۵ ۱۳:۲۹
چه ضد حالی بی بی سی خورد.
۱۳۹۰/۰۵/۰۵ ۱۴:۵۴
حتی نباید بزارن از تهران خارج بشه چه برسه از کشور
۱۳۹۰/۰۵/۰۵ ۱۶:۵۳
امير كبير ايران هميشه دوستت خواهيم داشت دوران شكوفايي كشورمان در زمان شما را هرگز فراموش نخواهيم كرد
۱۳۹۰/۰۵/۰۵ ۱۷:۵۹
دلش برای دوستانش تنگ شده!!!
۱۳۹۰/۰۵/۰۵ ۱۸:۱۷
آقاي خاتمي دنبال ابروي از دست رفته مي روي خجالت از شهدا بكش.

زماني از همه چيز استفاده كردي.

براي قدرت زمان تو تمام شده
۱۳۹۰/۰۵/۰۶ ۰۸:۳۸
کسانی که کف خیابان شعار نه غزه .... میدادند ببینند فرزندان ایشان و میر حسین کجای این عالمند .