کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علی داداشی:قاتل هیچ استرسی نداشت

29 تير 1390 ساعت 17:13


علی داداشی،برادر مرحوم روح الله داداشی گفت: هنگامی که با قاتل روح الله صحبت می کردم، او هیچ استرسی نداشت و انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است.
قاتل روح الله هیچ استرسی نداشت/ مربی روح الله داداشي: قاتل مي گويد؛ هرچه فحاشی کردم روح الله فقط مرا آرام می کرد

علی یاوری مربی و یکی از نزدیکان روح الله داداشی در گفتگو به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:برخلاف آنچه که جراید و برخی از افراد از نزاع خیابانی و درگیری روح الله دادشی با قاتلان این جنایت هولناک اعلام کرده اند؛اصلا چنین چیزی نبوده است و من فکر می کنم با به میان آوردن چنین صحبت هایی،شخصیت والای ورزشی و اخلاقی روح اله که شهره عام و خاص بود را به زیرسوال می برند.

وی در ادامه افزود:روح الله به هیچ عنوان از خودروی خود پیاده نشده و زمانی که در خودرو نشسته بود،قاتل ضربات چاقو را وارد کرده و مضاف بر این،زمانی که من با قاتل صحبت می کردم وی گفت؛من به روح الله فحاشی و هتاکی کردم،اما او نه تنها پاسخی به این اعمال زشت من نداد،بلکه مرا نیز به آرامش دعوت می کرد.

یاوری خاطرنشان کرد:قد قاتلین نیز از روح الله کوتاهتر بوده ،اگر نزاع رخ داده و همچنین اگر داداشی ایستاده باشد؛چطور می توانستند ضربه را به گردن وی وارد کنند.

همچنین؛علی داداشی برادر مرحوم خاطرنشان کرد:قاتل برادرم بسیار آرام بود،هیچ استرس و اضطرابی هم نداشت و طوری رفتار می کرد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و از شناسایی روح الله در هنگام وقوع جنایت نیز اظهار بی اطلاعی کرد


کد مطلب: 176910

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/176910/علی-داداشی-قاتل-هیچ-استرسی-نداشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com