کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور غيرمنتظره احمدي نژاد در دفتر كار دامادش

29 تير 1390 ساعت 11:26


رئيس جمهور صبح امروز قبل از جلسه هيأت دولت و بدون اطلاع قبلي از روند كار دبيرخانه شوراي مشاورين رياست جمهوري، به صورت سرزده در محل استقرار اين دبيرخانه و دفتر دامادش حضور يافت.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور صبح امروز قبل از جلسه هيأت دولت و بدون اطلاع قبلي از روند كار دبيرخانه شوراي مشاورين رياست جمهوري، به صورت سرزده در محل استقرار اين دبيرخانه و دفتر دامادش حضور يافت.

رئيس جمهور در ابتداي اين ديدار در دفتر دبير شوراي مشاورين و در جمع پرسنل دبيرخانه شوراي مشاورين حضور يافت و با توضيحات دكتر مهدي خورشيدي در اين دبيرخانه، از روند كار و سير اداري كارها در دوره جديد اطلاع حاصل كرد.

خورشيدي در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تغييرات يك سال اخير شوراي مشاورين رئيس جمهور و انتقال دفاتر مشاورين از ساختمان نوفل لوشاتو به ساختمان شماره ۵، از موفقيت دبيرخانه در كاهش هزينه­ها، تعداد كاركنان و نيز فضاي اداري دبيرخانه سخن گفت و از مشاورين رئيس جمهور و نيز همكاراني كه در اين راه او را ياري كرده­اند قدرداني كرد و گفت توقع ما اين بود كه زودتر از اين­ها شاهد حضور رئيس جمهور باشيم.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري سه جلسه شوراي مشاورين در سال ۹۰ با محوريت سه دستور رئيس جمهور گفت: الحمد الله با مديريت و همكاري بسيار خوب جناب آقاي دكتر داوودي مشاور عالي رئيس جمهور، مشاورين و نمايندگان ويژه محترم و نيز حضور مسئولانه سركار خانم آليا سه پيشنهاد ايشان درخصوص ايجاد خبرگزاري بين المللي به زبان عربي و انگليسي، ايجاد ظرفيتي با ويژگي­هاي جامعيت سياسي، قضايي، امنيتي، پارلماني و مردم نهاد در ساختار شوراي عالي امنيت ملي و تأسيس بنياد بين المللي انقلاب اسلامي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و موضوعات در دست رسيدگي و بررسي­هاي نهايي است كه ماحصل ديدگاه­ها پس از بررسي نهايي در جلسات شورا جمع بندي و تقديم رئيس جمهور شود. در ادامه مشاورين به بيان ديدگاه­هاي خود پرداختند و رئيس جمهور پس از شنيدن نظرات و تحليل­هاي مشاورين خود، نكاتي براي اصلاح امور بيان كرد.

گروه رسانه و بولتن محل بعدي بود كه احمدي نژاد از آن بازديد كرد و گزارشي پيرامون چگونگي رصد اخبار در مطبوعات، تحليل اخبار، مطبوعات، تحليل فضاي حاكم بر رسانه­هاي منتقد، معارض و همراه، تلخيص بولتن­هاي واصله از دستگاه­هاي اجرايي، فرهنگي، سياسي و تلاش در راستاي ابهام زدايي از برخي موضوعات پيرامون ساير مسائل مربوط به حوزه مشاورين و پيگيري ساخت و راه اندازي پورتال الكترونيك دبيرخانه به منظور تسهيل ارتباط به رئيس جمهور ارائه شد.

گفتني است :اداره دبيرخانه و ثبت مكاتبات آخرين حوزه بازديد رئيس جمهوري بود.


کد مطلب: 176832

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/176832/حضور-غيرمنتظره-احمدي-نژاد-دفتر-كار-دامادش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com