کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

4 ساعت به دنبال بیمارستان در پایتخت؛

شکایت از وزارت بهداشت به خاطر بی تفاوتی 17 بیمارستان

27 تير 1390 ساعت 14:34


در پی عدم همکاری ۱۷ بیمارستان برای پذیرش طلبه ناهی از منکر، نزدیکان این طلبه قصد شکایت از وزارت بهداشت را دارند. 

به گزارش جهان، پس از آن‌که علی خلیلی در شب نیمه شعبان در فریضه نهی از منکر مورد هجوم قرار گرفت و به واسطه چاقو از ناحیه گردن آسیب جدی دید، اطرافیانش او را بیمارستان منتقل می‌کنند. 

یکی از نزدیکان این جانباز امر به معروف و نهی از منکر به خبرنگار ما گفت: این اتفاق ساعت ۱۲ رخ داد و ما از همان لحظه توامان با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم. 

وی با عنوان این مطلب که کلانتری ۱۲۶ به ما گفت جرم در محدوده این کلانتری اتفاق نیافتاده بنابراین به آن‌ها ارتباطی پیدا نمی‌کند، افزود: ما به کلانتری ۱۴۴ هم رفتیم که آن‌ها هم خواستار نامه از دادسرا شدند! و تمام این قضایا در حالی اتفاق افتاد که شماره پلاک موتورسوار‌های ضارب را در اختیار داشتیم.

این فرد که در زمان حادثه همراه علی خلیلی بوده، ادامه داد: ماجرای پیدا کردن بیمارستان‌ هم خیلی جالب است. ما از ساعت ۱۲، ۱۲ و نیم شب تا ساعت ۴ صبح با پیکر بی‌هوش آقای خلیلی در خیابان‌های تهران دنبال بیمارستان بودیم، دریغ از یک بیمارستان که به ما کمک کند.

وی افزود: بیش از ۱۷ بیمارستان را با اکیپ‌های موتوری که همگی از دوستان بودند سر زدیم که در نهایت یکی از بیمارستان‌ها در ساعت ۴ صبح حاضر به پذیرش شد و این در حالی است که سطح هوشیاری آقای خلیلی از ۱۵، روی سه بود. الآن هم ما در وزارت بهداشت حضور پیدا کردیم و قصد داریم تا به خاطر عدم اجرای وظایف و بازی با جان انسان‌ها به دستگاه قضایی شکایت کنیم.

گفتنی است اسامی 17 بیمارستانی که طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر را پذیرش نکرده و به وظایف خود عمل نکردند در اختیار "جهان" می‌باشد.


کد مطلب: 176493

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/176493/شکایت-وزارت-بهداشت-خاطر-بی-تفاوتی-17-بیمارستان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com