کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لا ایران، لا حزب‌الله!

شباهت عجیب اغتشاشات سوریه با فتنه‌ سبز + فیلم

19 تير 1390 ساعت 14:58

در این فیلم، صحنه‌هایی به نمایش درمی‌آید که اغتشاش‌گران سوری در آن شعار می‌دهند: "لا ایران، لا حزب‌الله". این شباهت اتفاقی نیست. طبعا تفکر پشت هر دو نوع اغتشاش از یک گونه بوده که شباهت در شعارها نیز به وجود آمده است و بدیهی است که سرنوشت اغتشاشات سوریه نیز همچون فتنه 88، جز شکست نخواهد بود و بدیهی است که محور مقاومت با این‌گونه فتنه‌ها زمین نخواهد خورد.


به گزارش جهان یکی از شباهت‌های اغتشاشات سوریه با اغتشاشات فتنه سبز در سال ۸۸، ضدیت هر دو با محور مقاومت بر ضد رژیم صهیونیستی است.

در این فیلم که توسط خبرگزاری دانشجو ارائه شده است، صحنه‌هایی به نمایش درمی‌آید که اغتشاش‌گران سوری در آن شعار می‌دهند: "لا ایران، لا حزب‌الله". این شعار اغتشاش‌گران سوری که اغتشاشاتشان برانگیخته شده توسط استکبار جهانی است یادآور شعاری است که فتنه‌گران سبز در روز قدس در تهران سردادند و از "نه غزه، نه لبنان" سخن گفتند.

cdn.jahannews.com/images/docs/files/000175/nf00175246-1.wmv

این شباهت اتفاقی نیست. طبعا تفکر پشت هر دو نوع اغتشاش از یک گونه بوده که شباهت در شعارها نیز به وجود آمده است و بدیهی است که سرنوشت اغتشاشات سوریه نیز همچون فتنه ۸۸، جز شکست نخواهد بود و بدیهی است که محور مقاومت با این‌گونه فتنه‌ها زمین نخواهد خورد. شباهت در ماهیت، شباهت در سرنوشت را نیز از پی خواهد داشت.

جمهوری اسلامی ایران بر اساس مواضع اصولی خود از موج بیداری اسلامی حمایت کرده اما هرگز از اغتشاشات سوریه که برانگیخته آمریکا و صهیونیسم است، حمایت نخواهد کرد.


کد مطلب: 175246

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/175246/شباهت-عجیب-اغتشاشات-سوریه-فتنه-سبز-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com