کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الهيان: وظيفه سپاه برخوردباجریان براندازاست

19 تير 1390 ساعت 8:25


عضو كميسيون امنيت ملي ‌مجلس اهانت‌هاي سران حزب منحله و غيرقانوني مشاركت به فرمانده سپاه را ناشي از توطئه نافرجام جريان فتنه براي براندازي انقلاب اسلامي دانست و گفت: سپاه پاسداران وظيفه دارد با جريان برانداز داخلي همچون دشمن خارجي برخورد كند.

زهره الهيان نماينده مردم تهران و عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، سپاه پاسداران را مدافع قانوني انقلاب اسلامي دانست و گفت: قانون اساسي سپاه را موظف به حراست از كيان انقلاب اسلامي در برابر تمامي هجمه‌هايي كه انقلاب را تهديد مي‌كند،‌ كرده است، بنابراين در فتنه ۸۸ تمام سپاه از كليت نظام در برابر براندازان دفاع كرد.

وي با بيان اينكه برخي‌ها با تفسير غلط از رهنمودهاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي قصد دارند چهره سپاه پاسداران را تخريب و اين ارگان مقدس را منفعل كنند، تصريح كرد: در فتنه ۸۸ نيز حرف‌هاي زيادي مبني بر اينكه سپاه نبايد وارد كارهاي سياسي شود، مطرح شد، در‌حالي‌كه سپاه در برابر جريان برانداز مقاومت كرد و هيچ ورودي به مسائل جناحي و سياسي نكرد.

الهيان تصريح كرد: هر حزب و جناحي بخواهد عليه انقلاب اسلامي اقدام كند، سپاه با تمام وجود با آن مقابله خواهد كرد و فرقي نمي‌كند اين جريان انحرافي در كدام دولت و در كدام دوره شكل بگيرد، مهم اين است كه سپاه بايد به وظيفه خود عمل كند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه سپاه مدافع انقلاب اسلامي و در رأس آن اصل ولايت فقيه است، گفت: كساني كه امروز سپاه را مورد هجمه قرار مي‌دهند، در دوران فتنه به جنگ با اصل ولايت فقيه و انقلاب اسلامي آمده بودند و مي‌خواستند با كمك دشمنان خارجي انقلاب حركت انقلاب را متوقف كنند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اهانت‌هاي سران حزب منحله و غيرقانوني مشاركت به فرمانده سپاه را ناشي از توطئه نافرجام جريان فتنه براي براندازي انقلاب اسلامي دانست و گفت: وقتي يك جريان برانداز رسما خودنمايي مي‌كند، برخورد با آن ديگر سياسي نيست بلكه سپاه پاسداران وظيفه دارد با جريان برانداز داخلي همچون دشمن خارجي برخورد كند چراكه اين دو جريان هدف يكساني دارند.


کد مطلب: 175133

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/175133/الهيان-وظيفه-سپاه-برخوردباجریان-براندازاست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com