جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۳
مشاور کروبی:

خاتمی می‌خواهد ولی فقیه اصلاح طلب‌ها باشد!

شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب: 174916
هر چند علاقه‌مندی سید محمد خاتمی برای بازگشت به نظام که این روزها محفلی ساخته برای فحاشی اصلاح‌طلبان و فتنه‌گران به او در گذشته قابل پیش بینی بود اما به نظر می‌رسد این اقدام او شوک بزرگی به جریان فتنه وارد کرده است.
‫به گزارش جهان، علیرضا زاكانی قبلا از علاقه‌مندی خاتمی برای بازگشت به نظام خبر داده و گفته بود: وی به بازگشت به نظام علاقه مند است و در صحبت هایی كه با گروه اقلیت مجلس داشته اند، سه پیش شرط گذاشتند.

زاكانی البته این را هم گفته که: اما بازگشت خاتمی به صحنه نظام و انقلاب ملزم به توبه كردن در پیشگاه ملت است.

اما امروز و پس از گذشت بیش از دوسال از آغاز فتنه سبز و با نزدیک شدن به انتخابات مجلس نهم بازیابی جریان اصلاحات در دستور کار سران این جریان قرار گرفته تا جاییکه برای حضور در صحنه انتخابات همدیگر را دعوت به عذرخواهی از نظام می‌کنند. 

این همان اتفاقی است که دو هفته قبل افتاد. بنابر آنچه که سایت "کلمه" منتشر کرد، خاتمی از میرحسین موسوی خواسته تا از نظام عذرخواهی کند. البته این خبر بعد از دقایقی حذف شد. 

واکنش‌ها و انتقادات فراوانی که این‌روزها از سوی فتنه سبز علیه خاتمی می‌شود این فرضیه را قوی‌تر می‌کند که او آماده بازگشت به نظام است، بازگشتی که به گفته فرمانده سپاه مشروط به عذرخواهی از نظام و تبری جستن از اتفاقات ۸۸ است. 

مجتبی واحدی کسی است که این روزها بیشترین هجمه را علیه محمد خاتمی دارد. او اخیرا اظهاراتی داشته که تبدیل به خوراک رسانه‌های فتنه شده است. اظهارات مشاور مهدی کروبی در حالی این روزها در سایت‌های ضد انقلاب دست به دست می‌شود که وی طی آن گفته: افتخار می‌کنم دیگر اصلاح‌طلب نیستم! 

امروز جرس فایل کامل سخنان واحدی را روی سایت خود قرار داده است. واحدی اما حرف‌های جالب‌تری هم دارد که خداحافظی‌اش با اصلاحات به حاشیه می‌رود. 

او می‌گوید: "خاتمی می‌خواهد ولی‌فقیه اصلاح‌طلب‌ها باشد! من نمی‌توانم این وضعیت را تحمل کنم، اینطور نمی‌شود که فقط او حرف بزند و هیچ کس حق حرف زدن نداشته باشد. من با این همه سال سابقه کار سیاسی نمی‌توانم چند تا سوال سیاسی بپرسم." 

واحدی همچنین با طرح این سوال که "چرا هر چی خاتمی می گوید باید انجام شود؟ چرا یک عده فقط نگاهشان به دهان خاتمی است؟" می‌گوید: سوال من این است که چرا باید با جمهوری اسلامی مصالحه کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بکار بردن لفظ ولایت فقیه برای اقای خاتمی از قواره ایشون بزرگتره و هنوز زوده ایشون از این خیالات بکنه
Iran, Islamic Republic of
کسی که میره تو ایتالیا با زنان نیمه برهنه دست میده.
کسی که در فتنه 88 هرچی دروغ بلد بود برای دفاع از جنبش ضد ایرانی و اسلامی سبز گفت.
کسی که تمام قد از اشرافیت دفاع میکند.
کسی که فرزندانش در خارجه برای تحصیل رفته اند.
کسی که بزرگترین بحران ها و فتنه ها را در این کشور راه انداخت.
این <ولی فتنه> است نه <ولی فقیه>
چرا خاتمی دستگیر و محاکمه و مجازات نمیشه؟ کمترین کار خلغ لباس خاتمی هست.
Iran, Islamic Republic of
غلط می کند
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بعد از محاکمه در دادگاه که بدون فشار از طرف پدر فتنه گران باشد، شاید بتواند در انتخابات شرکت کند!
United States
آقای خاتمی شجاعت لازم برای رهبری هیچ گروهی رو نداره چون بسیار محافظه کار و دو رو هست و این از آفت های رهبری هست حالا رهبر هر گروهی می خواد باشه
رهبری که قاطعیت و اصول مشخصی نداشته باشه قابل اعتنا نیست و آقای خاتمی از این دست آدم هاست
خلع لباس بشه یعنی تازه میشه مثل من و تو دیگه مگر ما چمونه؟
Iran, Islamic Republic of
. خاتمی عروسک خیمه شب بازی آمریکاست. او با فریب افکار عمومی و ظاهر سازی و استفاده از موقعیت سیادت و آیت الله زادگی قصد دارد که نقش کسروی را بازی کند.
Iran, Islamic Republic of
خاتمي يك وطن فروش بزدله كه فقط نون سيد بودنش رو مي خوره.
Iran, Islamic Republic of
سركرده اصلي فتنه خاتمي است نه موسوي وكروبي بيچاره
Iran, Islamic Republic of
به نظرم خاتمی باید در انتخابات شرکت کنه تا مردم حرف شما رو تایید کنند اینطوری ممکنه این شائبه به وجود بیاد شما می ترسید با خاتمی رقابت کنید...
United States
خاتمی مردی معتدل دانا و دلسوز است که از سرمایه های اصلی نظام است و در تاریخ نامش می درخشد. فردی راستگو متخلق به اخلاق الهی.
جانم فدایش
Iran, Islamic Republic of
خاتمی آدم دو رویی است ، در جریان سال 88 من که ندیدم به نفع نظام حرفی بزنه، حالا هم بوی قدرت میاد .
Hungary
فتنه 88 را اول خاتمی راه انداخت بعد که فهمید شکست خورده و زور مردم این بار به استکبار و استعمار غرب چربیده عقب کشید و موسوی و کروبی ساده لوح که نفهمیدند ادامه دادند تا سرنوشتشان این شد. خاتمی بود که برای پیشبرد این فتنه از عربستان و آمریکا گدایی کرد.