شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶

کدامیک‌ازاینهاجاسوس جمهوری‌اسلامی‌اند؟

پنجشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 174767
شبکه بالاترین که هفته ها دستخوش پس لرزه های یک زلزله اطلاعاتی بوده، می نویسد: با توجه به نفوذ محمدرضا مدحی در بین سران جنبش سبز، به نظر شما نفوذی بعدی در اپوزیسیون سبز چه کسی است؟
به گزارش جهان به نقل از روزنامه کیهان این شبکه آنگاه اسامی ۱- محسن سازگارا ۲- محسن مخملباف ۳- اکبر گنجی ۴- محسن کدیور ۵- عطاءالله مهاجرانی ۶- علیرضا نوری زاده ۷- عبدالکریم سروش را به نظرسنجی گذاشته است که براساس مشارکت ۲۰۳۱ نفر این نتایج درباره اولین گمانه جاسوسی برای جمهوری اسلامی(پس از مدحی) به دست آمده است ۱- اکبر گنجی ۱۱/۲۲ درصد ۲- محسن کدیور ۲۲/۲۱ درصد ۳- محسن سازگارا ۳۸/۲۰ درصد ۴- عطاءالله مهاجرانی ۹۲/۱۴ درصد ۵- محسن مخملباف ۰۴/۱۰ درصد ۶- علیرضا نوری زاده ۰۱/۶ درصد ۷- عبدالکریم سروش ۳۲/۵ درصد.

برخی محافل اپوزیسیون به غلط و اشتباه نام افرادی نظیر فرخ نگهدار، رجب مزروعی، مسعود بهنود، امیرارجمند، شیرین عبادی، علی کشتگر، مجتبی واحدی و جهانشاهی، خوانساری، ابراهیم نبوی و مشابهان آنها را به عنوان نفوذی جمهوری اسلامی مطرح می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دم اطلاعات ايران گرم كه با نفوذ دادن سردار مدحي اونهارو اين‌طوري بهم ريخته. بدبخت اون فراري‌هايي كه هم از اينجا رونده‌شدن هم از اونجا مونده. از طرف جامعه ما كه منفور هستند و اونجاهم ارباباشون به چشم يك جاسوس و خيانتكار بهشون نگاه مي‌كنن.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بعيد نيست خود نوري زاده و سروش جاسوس باشند و آنقدر نقششان را خوب بازي كرده باشند كه كمترين راي را آورده باشند.
Iran, Islamic Republic of
هيچ كدام ، اين ها فقط انسان هاي آزاده اي هستند.
United States
اینا همه بازیه
Iran, Islamic Republic of
به اکبر گنجی بیشتر می خوره.
Iran, Islamic Republic of
ا نسانهاي ازاده..................؟چه جالب