کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قتل دلخراش دختر دانشجوی تهرانی+عکس

15 تير 1390 ساعت 18:19


پسر دانشجو وقتی با جواب رد از سوی همكلاسی مورد علاقه‌اش مواجه شد امروز در حالی كه نقاب به صورت بسته بود دختر جوان را روی پل عابر پیاده در حوالی دانشگاه علامه طباطبایی با ضربات چاقو به قتل رساند.

به گزارش جوان ظهر امروز با فریادهای دلخراش دختر جوانی كه درحال عبور از روی یك پل عابر پیاده در نزدیكی پل مدیریت بود، مردم سراسیمه خود را به او رسانده و متوجه شدند پسر جوانی در حالی كه صورت خود را با نقاب بسته است با ضربات مرگبار چاقو او را هدف قرار داده است. پسر جوان با دیدن مردم پس از آنكه خودش را به خیابان رساند، قصد فرار داشت اما در حلقه مردم گرفتار شد و با ضربه ای كه یكی از رهگذاران به او زد دستگیر شد. با تلاش مردمی دختر جوان كه با بیش از ۴۰ ضربه چاقو مجروح شده بود به بیمارستان پارسیان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت اما تلاش برای نجات او ثمری نداشت و او بر اثر شدت جراحت تسلیم مرگ شد. در جریان تحقیقات مشخص شد متهم و مقتول -كوشا و مهسا ۲۲ ساله - دانشجوی رشته ادبیات در دانشگاه علامه طباطبایی بودند . كوشا چند بار از مهسا خواستگارری كرده بود و زمانی كه با جواب رد مواجه شد، كینه مهسا را به دل گرفت و روز حادثه پس از تعقیبش از دانشگاه كینه مهسا را به دل گرفت و روز حادثه پس از تعقیب او را مورد هدف قرار داد.

   

قاضی رسولی به عنوان بازپرس كشیك قتل هم پس از اطلاع از حادثه خودش را به بیمارستان رساند. قاضی پرونده پس از رویت جسد برای تحقیق از متهم پرونده راهی كلانتری ونك شد. علی صادقی نگهبان پل در محل حادثه به خبرنگار ما گفت: من مشغول کارم بودم كه متوجه دو دختر شدم كه در حال عبور از روی پل بودند. ناگهان پسر جوانی در حالی که نقاب به صورت داشت و چاقوی بزرگی در دست گرفته بود ازپشت سر به یکی از آنها حمله کرد و بعد ا ز زدن چند ضربه چاقو روی سینه‌اش نشست و شروع به زدن ضربات چاقو کرد. ما با پلیس تماس گرفتیم اما مأموران پلیس خیلی دیر رسیدند. ماموران اورژانس هم نرسیدند و مجبور شدیم او را با وانت به بیمارستان پارسیان ببریم.

یكی از بستگان مقتول در بیمارستان به خبرنگار ما گفت: مهسا دانشجوی ممتازی بود كه امروز برای دیدن نمرات امتحانی‌اش به همراه یكی از همكلاسی‌هایش به دانشگاه رفته بود.
قاضی امیرآبادی سرپرست دادسرای جنایی مركز به خبرنگار ما گفت: همكلاسی مهسا نیز در حالی تلاش می‌كرد دوست خود را نجات دهد از سوی ضارب مورد حمله قرار گرفت و با ضربه چاقو مجروح شد كه در حال حاضر در بیمارستان بستری است. متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تكمیلی درباره این پرونده از سوی كارآگاهان در جریان است. او به خانواده‌ها هشدار داد با مراقبت از فرزندان خود بحران‌های جوانی آنها را مدیریت كنند.


کد مطلب: 174754

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/174754/قتل-دلخراش-دختر-دانشجوی-تهرانی-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com