چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲۷

قتل دلخراش دختر دانشجوی تهرانی+عکس

چهارشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 174754
پسر دانشجو وقتی با جواب رد از سوی همكلاسی مورد علاقه‌اش مواجه شد امروز در حالی كه نقاب به صورت بسته بود دختر جوان را روی پل عابر پیاده در حوالی دانشگاه علامه طباطبایی با ضربات چاقو به قتل رساند.

به گزارش جوان ظهر امروز با فریادهای دلخراش دختر جوانی كه درحال عبور از روی یك پل عابر پیاده در نزدیكی پل مدیریت بود، مردم سراسیمه خود را به او رسانده و متوجه شدند پسر جوانی در حالی كه صورت خود را با نقاب بسته است با ضربات مرگبار چاقو او را هدف قرار داده است. پسر جوان با دیدن مردم پس از آنكه خودش را به خیابان رساند، قصد فرار داشت اما در حلقه مردم گرفتار شد و با ضربه ای كه یكی از رهگذاران به او زد دستگیر شد. با تلاش مردمی دختر جوان كه با بیش از ۴۰ ضربه چاقو مجروح شده بود به بیمارستان پارسیان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت اما تلاش برای نجات او ثمری نداشت و او بر اثر شدت جراحت تسلیم مرگ شد. در جریان تحقیقات مشخص شد متهم و مقتول -كوشا و مهسا ۲۲ ساله - دانشجوی رشته ادبیات در دانشگاه علامه طباطبایی بودند . كوشا چند بار از مهسا خواستگارری كرده بود و زمانی كه با جواب رد مواجه شد، كینه مهسا را به دل گرفت و روز حادثه پس از تعقیبش از دانشگاه كینه مهسا را به دل گرفت و روز حادثه پس از تعقیب او را مورد هدف قرار داد.

   

قاضی رسولی به عنوان بازپرس كشیك قتل هم پس از اطلاع از حادثه خودش را به بیمارستان رساند. قاضی پرونده پس از رویت جسد برای تحقیق از متهم پرونده راهی كلانتری ونك شد. علی صادقی نگهبان پل در محل حادثه به خبرنگار ما گفت: من مشغول کارم بودم كه متوجه دو دختر شدم كه در حال عبور از روی پل بودند. ناگهان پسر جوانی در حالی که نقاب به صورت داشت و چاقوی بزرگی در دست گرفته بود ازپشت سر به یکی از آنها حمله کرد و بعد ا ز زدن چند ضربه چاقو روی سینه‌اش نشست و شروع به زدن ضربات چاقو کرد. ما با پلیس تماس گرفتیم اما مأموران پلیس خیلی دیر رسیدند. ماموران اورژانس هم نرسیدند و مجبور شدیم او را با وانت به بیمارستان پارسیان ببریم.

یكی از بستگان مقتول در بیمارستان به خبرنگار ما گفت: مهسا دانشجوی ممتازی بود كه امروز برای دیدن نمرات امتحانی‌اش به همراه یكی از همكلاسی‌هایش به دانشگاه رفته بود.
قاضی امیرآبادی سرپرست دادسرای جنایی مركز به خبرنگار ما گفت: همكلاسی مهسا نیز در حالی تلاش می‌كرد دوست خود را نجات دهد از سوی ضارب مورد حمله قرار گرفت و با ضربه چاقو مجروح شد كه در حال حاضر در بیمارستان بستری است. متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تكمیلی درباره این پرونده از سوی كارآگاهان در جریان است. او به خانواده‌ها هشدار داد با مراقبت از فرزندان خود بحران‌های جوانی آنها را مدیریت كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقای مطهری می توانند با راه حل های عالمانه خود از این مصائب جلوگیری کنند.
Norway
اگه این دختر کار غیر عالمانه و سطحی نمی کرد، الان زنده بود.
Iran, Islamic Republic of
با تشکر ویژه از نیروهای انتظامی و اورژانس!
Iran, Islamic Republic of
با سلام، وقتي پسران ودختران با حداقل آموزش وتربيت مذهبي ازمحيط كاملا بسته دبيرستان پا به محيط باز ومختلط كه متأسفانه كمترين نظارت نيز در ان اعمال ميشود، ميگذارند نمي توان توقع زيادي داشت واقعا بايد به اين وضع تأسف خورد براي اين دختر خانم آمرزش الهي وبراي بازماندگانش صبر و اجر وبراي متوليان امر عبرت و غيرت تدبير حكيمانه آرزو مي كنم.
United States
اره حتما باید جواب اره می گفت تا کارش عالمانه باشه و سطحی نباشه افسوس به این طرز فکر
Iran, Islamic Republic of
دیگه چرا بازداشتش کردن باید در حضور مردم همانطور که این دختر بیچاره رو کشته شده مجازات بشه
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری می توانند با راه حل های عالمانه خود از این مصائب جلوگیری کنند.(البته از بالاي گود)
France
احسنت به این سیستم قضایی ، اگر طرفی که به خاطر جواب رد اسید پاشیده بود قصاص می شد امروز یه دختر بیست و دو ساله به خاطر جواب رد کشته نمی شد
Iran, Islamic Republic of
بازم بگيم تفكيك جنسيتي دانشگاها بده!
Iran, Islamic Republic of
بازم کلانتری و اوژانس دیر رسید و باز جانی از دست رفت . فکر می کنید این روند تا کی ادامه پیدا می کند
United States
اگر همسایه این دختر ازش خواستگاری کرده بود و بخاطر جواب رد می کشتش بازم می گفتین بخاطر عدم تفکیک جنسیتی بوده.مگه این اتفاق فقط تو دانشگاه ها می افته.یعنی این همه خواستگار هایی که مرتکب قتل می شوند با دختر مورد علاقه خودشون همکلاسن. بجای این که صورت سوال رو پاک کنید بپرسید چرا این اتفاقات می افته و پلیس دیر میرسه و اورژانس هم دیر می رسه و ...
Iran, Islamic Republic of
قتل زن و شوهر زياد اتفاق افتاده پس ديگه زن و مرد براي حفظ جانشان ازدواج نكنند.
باید با طرح تفکیک عمیق وعالمانه دخترها وپسرها در خیابان هم جدا شوند تا این اتفاقها نیفتد.مشکل در ریشه است نه در برگهای زرد درخت
باید با طرح تفکیک عمیق وعالمانه دخترها وپسرها در خیابان هم جدا شوند تا این اتفاقها نیفتد.مشکل در ریشه است نه در برگهای زرد درخت.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم...

خيلي متاسفم...

اي خدا به فرياد برس...
درصورتی که بخواهند امنیت درجامعه صورت گیرد چنین جانیانی را بایستی خیلی فوری بدون درنظر گرفتن قانون زن یا مرد فورا" اعدام باید کرد به همان شکلی که قتل نموده است
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی متشکریم اورژانس دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
جامعه دچار خشونت شده. هر روز خبری از قتل و تجاوز. به خدا اینها دیگر کار انحراف ئ فتنه نیست.
به خود بیایید حاکمان و مسئولان که خشونت در جامعه نهادینه شده.
عاقبت کشوری که در اون جامعه شناسها یا ایادی استکبارند یا منحرف، مرم شناسان وجود ندارند، و هیچ برنامه اجتماعی مشخص و مدون علمی وجود ندارد همین است
Iran, Islamic Republic of
راستی به هشت و سی سیما بگید بره و از قتل یک دختر توی اروپا خبر بیاره که همه بدونن اینها همه جا هست و قطعا عادیه
راستی حتما یکی می گه اون دختر حجابش را رعایت نکرده بوده و تقصیر خودش بوده
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی از افراد جلوگیری از همه اتفاقات از این دست را با راه حل هایی از قبیل جداسازی وتفکیک دختران وپسران دانشجو از یک دیگر میدهند ؟ به خاطر خدا یک مقدار منطقی باشید. این پسر دانشجو یک بیمار روحی و روانیست که باید در اسرع وقت محاکمه و به سزای عمل خود برسد.
Iran, Islamic Republic of
بجاي طرحهاي اب دوغ خياري وقتي زنگ میزنند به داد مردم برسيد همش به فكر طرح در اوردن نباشيد
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
به عنوان کسی که در دهه شصت ، مدتی در حد کارشناس مسائل اجتماعی در جریان اتفاقاتی از این دست قرار می گرفت ، به آگاهی عموم می رسانم که انصافاً بروز چنین اتفاقاتی قبلاً نیز دامنگیر جامعه بود و با توجه به رشد نرخ جمعیت ، آمار رخداد چنین جنایاتی را نمی توان دارای رشد قابل ملاحظه ای دانست. مگر اینکه آمار رسمی مراجع ذیربط غیر از این را بیان نماید.
از طرفی نیز توجه به رشد و دسترسی روزافزون ابزاری که واسطه رسانه ها هستند (مانند موبایل های مجهز به دوربین و ضبط صوت) را نبایستی در فراگیری این قبیل اخبار، کم اهمیت تلقی نمود.
البته پیدایش تکنولوژی های نوین ، زنگ اخباری برای بشریت است تا بیشتر به فکر رفع زمینه های انواع بزه و جنایات باشد. اما این هم منصفانه نیست که با غفلت از نقش سوء فرهنگ های وارداتی همین تکنولوژی نوین (مثل ماهواره و . . . ) در بازگوئی نقش نظام اجتماعی و پلیس ، جانب انصاف را رها نموده و ناخواسته وارد معرکه سیاه نمائی شویم.
بنده به سهم خویش ، از اینکه خوانندگان محترم تا این حد نسبت به این گونه مسائل حساسیت نشان می دهند ، سپاسگزارم و خدای منان را شکر می گویم.
در پایان پیشنهاد می دهم نهادها ، مسئولیت و کارشناسان محترم ؛ تاثیر احتمالی خوراکی ها ، میوه ها ، تنقلات ، داروها و .... های دستکاری شدهء وارداتی را در بروز ناهنجاری های جدید و بی سابقه ای مانند تجاوز دسته جمعی در خمینی شهر و کاشمر یا هجوم به استخر زنانه و حوادثی از این دست ؛ مورد مداقه و بررسی قرار داده و با عنایت به برکات و نعمات کم نظیر ایران زمین ، حتی الامکان ورود آنها را ممنوع نمایند.
موفق و پیروز باشید.
به به عجب امنيتي به به به اين نيروي انتظامي هميشه در صحنه حاضر
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش كنه...
همه جا ديگه اينترنتي شده...
تو اين دوره و زمونه مگه كسي واسه نگاه كردن نمرات ميره دانشگاه؟؟؟
اين حرف مسخره نيست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با خوندم مطلب متاسف شدم ... اما وقتی نظرات را خوندم بیشتر متاسف شدم
از این که تو جامعه ما کسی که آسیب دیده و کشته شده همواره متهم هستش ... کسی با قاتل کاری نداره
به باغ حمله میشه ... مقصر را دختر میدونن و هرگز جانی دیگر را قصاص نمیکنن (اسید پاشی)
United States
برای بعضی از نظر دهندگان متاسفم که دختر رو مقصر می دونن. به نظر من اونا مرد سالارایی هستن که در قتل اون دختر همدست هستن.
Iran, Islamic Republic of
اون چهل ضربه رو اگه تو اورژانس هم به دختره مي زد باز هم از دست كسي كاري بر نمي اومد