يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 22 Apr 2018
 
۰
۶۶

شعار علیه خاتمی/ ناجا خاتمی را تا بیرون همراهی کرد+عکس

دوشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۵
مراسم ترحیم آیت الله صدوقی صبح امروز با حضور چهرهای مختلف سیاسی برگزار شد که البته بدون حاشیه هم نبود.
شعار علیه خاتمی/ ناجا خاتمی را تا بیرون همراهی کرد+عکس
به گزارش جهان در این مراسم که از میان اصلاح طلبان ابطحی و موسوی لاری و سید حسن و سید علی و سید یاسر خمینی و محقق داماد حضور داشتند با سخنرانی حسن روحانی آغاز شد. 

این مراسم که با حضور قابل توجه مردم و دوستداران و آشنایان آن مرحوم برگزار شده بود حاشیه هائی هم به همراه داشت. 

در مراسم امروز به محض ورود خاتمی به جلسه جمعیت شعار های تندی عیله خاتمی دادند که برای مدتی مراسم را تحت الشعاع قرار داد. 

این شعار ها که در داخل و خارج محل برگزاری مراسم از سوی مردم گفته می شد تا زمان خروج خاتمی از مراسم نیز ادامه داشت. در همین حین ناجا نیز برای محافظت از خاتمی وی را تا بیرون مراسم همراهی و مشایعت کرد. 

تاکید بر اجتناب از افراط و تفریط نیز مهمترین بخش سخنان حسن روحانی بود:"مردم اگر حزب و جمعیتی را دوست دارند باید در چارچوب حق تبلیغ کنند و اگر کسی را نیز دشمن می دارند نباید در مورد او از حق خارج شوند."







کد مطلب: 174364
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۰۱
در این عکسها که خاتمی خونسرد جای خودش نشسته است.
در ضمن در مراسم تشییع، خاتمی در میان جمعیت و همراه مردم بود و هیچ اتفاقی هم نیافتاد.
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۱۷
اضطراب از سر و روش ميباره اونوقت تو ميگي خونسرده. آره شايد خونش يخ كرده!
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۲۵
چرا از کفشی که تو سرش خورد چیزی نمی نویسید
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۲۵
خدائیش اگر شعارهایی به نفع خاتمی می دادند اینقدر مرد بودید که خبرشو بیارید؟
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۲۶
عزیزی که مدعی خونسردی خاتمی است:ایشان اصولا ادم خونسردی است هشت سال کار اجرایی درمقام ریاست جمهور خال به ایشان نینداخت چه بسا جوانتر وروفرم تر شد !!
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۵۱
دوستان بيخيال
اصلا استقبال ميليوني از ايشون بعمل اومد.ميليونها نفر شعار زنده باد خاتمي سر دادند تازه نيروي انتظامي هم اصلا اونجا نبوده (اينا همش فتو شاپه)خاتمي هم در جمع ميليوني طرفداراش و شعارهاشون با لبخند هميشگي و بدون استرس به ابراز احساسات پرداخته و....
در ضمن اوني كه گفتي "خدائیش اگر شعارهایی به نفع خاتمی می دادند اینقدر مرد بودید که خبرشو بیارید؟" تو اگه يه مرد پيدا كردي كه به نفع خاتمي شعار بده آوردن خبرش با سايت هاتون
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۵۱
من اونجا بودم چند نفر شعار دادن
مردم هم به حمایت از خاتمی شعار خاتمی تسلیت دادن
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۵:۱۰
خاتمی در عالم سیاست مرده است!
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۵:۲۰
چه طرفدارای بی عرضه ای که نتونستن از خاتمی در مقابل عده ای اندک مراقبت کنن که ناجا مجبور شده ازش مراقبت کنه
شما طرفدارای فتنه اگر متوهم نبودید که سران فتنه تا امروز ازتون سوءاستفاده نمی کردن
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۵:۲۴
نكنه نوه امام راحلم به بيرون هدايت كردن كه مامورين ناجا اطرافشن!!!!
واقعا اخبارتون خنده داره
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۵:۳۲
به اين زنده باد و مرده باد نبايد دلخوش يا دل تنگ شد كه تاريخ زير و زبر داشته و خواهد داشت پس به روزهاي سخت مخالف دلشاد نباشيد كه براي شما هم ممکن خواهد بود
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۶:۰۱
هر چند از یکی دو تا عکس با نمای بسته نمی شه فهمید و باید فیلمشو دید تا دم خروس طرفدارای خاتمی عیان بشه
اما در کل کسی که هاشمی و خاتمی و سید حسن و موسوی خوئینی ها و امثالهم عزادارش باشن احتمالا هم طرفدارای فتنه سبز باید بیان برا مراسمش مثل مراسم مرحوم منتظری
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۶:۰۲
من به خاتمی رای ندادم اما واقعا ادب و شخصیتش را می پسندم.حالا هر کی دوست داره شعار بهش بده اما شخصیت ادم ها با این چیزا خراب نمیشه
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۶:۳۸
در عکس اول 8 نفر ودر عکس چهارم 10 نفر با مشت گره کرده شعار میدهند به ملت ایران به خاطر اینکه ده نفر بی اخلاق بیشتر نداریم که در مجلس ختم گرو کشی سیاسی کنند تبریک می گویم
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۶:۴۶
خیلی زورتون میاد خاتمی اینقدر محبوبه این ها رو میگید منم بهش رای ندادم ولی همیشه بهش احترام میذارم به خاطر ادب و شخصیتش
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۶:۵۷
خاتمی عین ... یک جا قایم شده توی عکس کاملا مشخصه
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۷:۱۶
مرگ بر منافق فتنه گر....
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۷:۱۷
پناه مييبريم به خدا از دست كساني كه بعد از اين همه خيانت هاي آشكار اين آقا هنوز از ادب و فلان ..............حرف ميزنند
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۷:۱۷
منظورتون همین 5 نفر نفوذی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۷:۲۲
عده اي لباس شخصي بودن.
اكثريت مردم شعار درود بر خاتمي و خاتمي تسليت سر ميدادند. اين محبوبيت خاتمي داره ....
خدا ان شاالله هدايتتون كنه.
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۷:۲۶
اين 5 نفر نه .....
دل چندين ميليون ايراني مسلمان با اين 5 نفره(به قول شما)...ولي افسوس كه دست ما اين جاها نميرسه كه ادبشان كنيم.....افسوس
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۷:۳۰
شعار دهنده ها چهار پنج نفر بیشر نیستن که؟!!!
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۷:۳۹
در اینکه خاتمی + موسوی خوئینی ها خیانت های بزرگی کردند شکی نیست اما خیلی خوب می دونند کجا باید برن ماهی بگیرن...
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۷:۴۱
جهان نظر بنده خیلی بد بود که سانسورش کردید!؟ یا چون شما خوشتون نیومد سانسور شد؟آیا رهبری غیر از این از ما خواستن؟ آیا این چیزایی که من گفتم غیر از نظرات رهبری بود؟ آیا ایشون از این حرکات راضین؟ علاوه بر همه اینها خوبه که ما بدست خودمون زمینه مظلوم نمایی برای اینها بوجود بیاریم؟ حقیقتا براتون متاسفم.
آدم شما جهان نیوزی ها رو که می بینه یاد اون جوک میفته که آخرش می گفت: مارادونا رو ول کن غضنفرو بچسب.
نظر سانسور شده من این بود:
"بنده روش و منش و خط خاتمی را قبول ندارم. اما ظاهرا عده ای خیلی زود فراموش کردند سخنان رهبری رو در 14 خرداد امسال درباره امنیت اجتماعی و فردی افراد. حقیقتا متاسفم که اینها بدردی جز ظلم به نظام و رهبری نمی خورند."
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۷:۴۴
فقط همين را مي تونم بگويم:
مرگ بر ضد ولايت فقيه .
هر كي ميخاد باشه.
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۸:۰۰
مهم نیست که ده نفر بودن یا 100 نفر مهم این است که خاتمی در رفت؟ این ها ظرفیت تحمل ده نفر را هم ندارند!!!!
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۸:۰۱
مردم از گناه این جماعت نمیگذرن
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۸:۰۵
درود بر خاتمي مظهر شرافت و ايمان و پايداري؛ درود بر اين سيد پاك خاندان عصمت و طهارت. خاتمي دوستت داريم همانطور كه جدت را دوست داريم و به تو افتخار مي كنيم
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۸
هنوز یادمون نرفته خون هایی که بخاطر فتنه گری و دروغ‌های امثال خاتمی که یکی از سران فتنه هست ریخته شد.
چرا خاتمی محاکمه و خلع لباس نمیشه
قوه قضائیه پس چیکار میکنه تا کی باید ببینیم این فتنه گران روی اعصاب مردم رژه برن.
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۸
سید بودن چه مزیتیه الان منم سیدم پس درود بر من که سيد پاك خاندان عصمت و طهارتم بگو دیگه برادر عزیز
مهم دنبالروی از اون بزرگوارانه که نیست
۱۳۹۰/۰۴/۱۳ ۱۸:۵۰
اشکال نداره تو انتخابات بعدي مشخص میشود خاتمي طرفدار داره يا شما به اصطلاح اصولگراها
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۸:۱۳
با سلام
من يزدي هستم و در مراسم حضور داشتم
خاتمي در تشييع جنازه از يك فرعي حضور پيدا كرد و سريعا از كوچه هاي قديمي متواري شد.
در روز ختم از در پشت مسجد وارد شد ولي در وسط مراسم قصد ترك مسجد را از درب اصلي داشت، در اين هنگام مردمي كه متوجه او شدند شعار مرگ بر منافق سر دادند در اين هنگام عده اي هم كه از اردكان و فهادان آمده بودند شعار درود بر خاتمي سر مي دادند. كه خاتمي به سرعت از مسجد بيرون برده شد.
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۸:۱۵
انشاءالله با درايت رهبر عزيزمان و با انتخاب يك امام جمعه ولايي و شجاع، پايگاه فتنه و نفاق از يزد برچيده خواهد شد
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۸:۱۷
این بی ادبی مردم رو رسانده هر چی باشه صاحب عزا بوده وباید در مراسم شرکت میکرد حالا چند نفر بی ادب جای خودرو تشخیص ندادند وشروع کردند به شعار دادن باید حساب کارشان بیاید دستشان اینها همان کسانی هستند که یک زمانی هم به شهید بهشتی تهمت امریکایی میزدند
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۸:۲۰
خاتمی مرد بزرگی هست .... دوستان توهین نکنین.... من طرفدارش نیستم ولی به انسانها سعی می کنم احترام بزارم...
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۸:۲۶
این اسقاطی ها تو مراسم چکار می کردند نکنه این مرحوم خودش اصلاح طلب بوده
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۸:۴۰
خيانتي که اين آدم با لباس روحانيت و انتساب خودش به سادات و ائمه اطهار (ع)، ‌به اين ملت و کشور کرد ، هيچکس نکرد...
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۸:۵۴
هر کسی نسیم بکاره توفان درو می کنه
آقای خاتمی گول یه عده سبزی رو خورده فکر کرده چراغ راه حق که با خون هزاران شهید و با دست با کفایت ولایت فقیه روشن مونده با چهارتا تحرک مذبوحانه وی و ایادیش خاموش می شه
از اینها گذشته معلومه در مراسم امثال صدوقی که کارنامه روشن و قابل دفاعی ظاهرا در فتنه 88 نداشته خاتمی و طرفداراش میان و تازه با توجه به اینکه این عکسها محدود هست و عکس هم همه چیزو ثابت نمی کنه از جهان نیوز خواهش میکنم فیلم این برخورد با خاتمی رو بذاره تا سبزا مثل همیشه متوهمانه خودشونو بیشمارو دیگرانو کم شمار قلمداد نکنن
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۹:۳۸
بعضی ها واقعاً خیلی از مرحله پرتند ! که هنوز هم دنبال اصلاح طلب ها راه می افتند و به آنها امیدوارند!
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۹:۴۵
آقاي صدوقي آيت الله نبودند بلكه حجه السلام بودند به پيام رهبري توجه كنيد
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۹:۵۶
سلام
تا انجایی که من دیروز در مراسم دیدم علاوه بر کسانی که ذکر شده موسوی خوئینی ها و محمد رضا خاتمی حضور داشتند درضمن سخنان حسن روحانی هم کاملا مغشوش امیخته با حق و باطل بود به طوری که زنای محسنه را با محاربه با نظام یکی می دانست ولی مردم حرفشو باور کردند در ضمن حدود 50 نفر درود برخاتمی می گفتند که جمع شد.
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۰۹:۵۷
یه بنده خدایی نوشته بود خاتمی مرد یزرگی است لطفا به او توهین نکنید
راستی اول مشخص کنید ببینیم که اصلا خاتمی مرد هست که حالا بخواد بزرگ هم باشه!!!!!!!!!!!!!!
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۰:۰۱
انشاءا... یزد از این به بعد ولایی‌تر و مکان نا امنی برای منافقین خواهد شد
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۰:۳۳
مرحوم آيت الله صدوقي عضو مجمع روحانيون مبارز بوده و در ضمن شوهر خواهر آقاي خاتمي عزيز هستن.
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۱:۰۳
آقا من آقای خاتمی رو در اتریش شخصا دیدم توی مرکز امام علی (ع) و اومد و صحبت کرد و فهمیدم که هرچی میگه اداست و حرف....نقطه ای جنم نداره این آدم....راستش از اون روز دیگه حالم بد شد ازش...
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۲:۴۷
اونایی که میگن خاتمی فردی محترم است نباید اینچنین باهاش رفتار می شد مستند ایران و غرب را که بی بی سی درست کرده را ببینند تا بفهمد خاتمی و اطرافیانش چه خیانتی به این مملکت کردند.
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۲:۴۸
سید حسن مصطفوی
خاتمی
هاشمی رفسنجانی
دیگه نباید تو مجامع عمومی شرکت کنن وگرنه باید منتظر همین باشن
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۲:۵۸
این خاتمی باید خلع لباس شه

۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۳:۰۲
"انشاءالله با درايت رهبر عزيزمان و با انتخاب يك امام جمعه ولايي و شجاع، پايگاه فتنه و نفاق از يزد برچيده خواهد شد"

موافقم
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۳:۱۵
یادش بخیر کروبی اومد تو نمایشگاه کتاب کفش خورد تو سرش
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۳:۵۹
در متن نظرات صحبت های کاملا متفاوتی از کاربرانی که اعلام داشتند در مراسم حضور داشتند دیده میشود که کاملا جای تامل دارد.عده ای شعار دهندگان علیه خاتمی را بیشمار و عده ای شعار طرفداران ایشان را بیشمار اعلام کردند و ... با فرض اینکه همگی در مراسم حضور داشتند سئوال اصلی اینجاست که اگر هم در آن مراسم چه به نفع چه به ضرر خاتمی شهار داده شده باشد آیا می توان خیانت آنها را در فتنه 88 از خاطره ها زدود و با بی تفاوتی از کنار آن گذشت؟!!!
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۴:۰۹
در بين اين بحث ها موضوعي درباره ولايي بودن يا موضعگيري مرحوم آقاي صدوقي مطرح شد.
به عنوان كسي كه از نزديك ايشان را مي شناسم شهادت مي دهم كه اين مرد بزرگ زيبنده عنوان نماينده ولي فقيه بود. بر خلاف نظر چند نفر گذشته، ايشان موضعگيري هاي صريح و شفافي در دفاع از ولايت داشتند و هيچگاه تسليم تماميت خواهي و نفاق حضرات مجمع و سايرين نشدند.
خداوند ايشان را همراه با پدر شهيدش غريق رحمت بفرمايد.
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۴:۲۲
اينهم يكي از اون كارهاييه كه قبلا انجام شد وبزرگان سكوت كردند و عاقبت بر سر خوشان امد اين مملكت قانون ندارد
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۷:۰۵
متاسفانه سیاست باعث از بين رفتن حرمت ها شده اگه امروز عليه رييس جمهور قبليمون ناسزا بگوييم فردا عليه رييس جمهور امروزمان خواهيم گفت و پس فردا به ما ناسزا خواهند گفت
۱۳۹۰/۰۴/۱۴ ۱۸:۱۳
درود بر خاتمي بزرگ ، اونچه كه مهمه اينه كه خاتمي توي دل ماها جاداره و خداوند بهترين قاضي است .
۱۳۹۰/۰۴/۱۵ ۰۸:۳۲
به شخصه ازمخالفان اقای خاتمی هستم ولی ای کاش عزیزان حرمت مراسم را نگه میداشتند
۱۳۹۰/۰۴/۱۵ ۰۹:۱۵
انصافا خاتمی نمیگم خیانت نکرده اما بعضی رفتارای احمدی نژاد هم خاتمی رو رو سفید کرد
۱۳۹۰/۰۴/۱۵ ۱۵:۰۲
سلام دوستان، مردم به خاتمي خيلي رحم كردند كه فقط شعار دادند اگر من آنجا بودم كتكش ميزدم!
۱۳۹۰/۰۴/۱۵ ۱۵:۲۵
شما گفتيد جمعيت شعارهاي تندي دادند كدوم جمعيت ؟فكر ميكنيد مردم بهشون افرين ميگن.اوج بي فرهنگي رو نشون ميده كه حرمت مراسم يه شخصيتي رو نگه نميدارند.شما بعنوان يه رسانه فرهنگي بهتره مبلغ فرهنگ باشيد.اگه كسي به اقاي احمدي نژاد هم بي احترامي كنه بازم محكومه؟؟؟ شخصيت همه قابل احترامه اميد وارم مطلبم چاپ بشه
۱۳۹۰/۰۴/۱۵ ۱۵:۲۵
اینقدر اسلام اسلام میکنید واقعاً اسلام اینو میگه؟
۱۳۹۰/۰۴/۱۵ ۱۶:۰۹
سيد آزاد ...سكوتت بزرگترين فرياد است...
۱۳۹۰/۰۴/۱۵ ۱۶:۱۰
خدا هدایتش کند.
۱۳۹۰/۰۴/۱۵ ۱۷:۰۶
وقتی تو مراسم سالگرد دوم خرداد سال 88 طرفداران اصلاح طلب خاتمی ،به احمدی نژاد بد و بیراه می گفتند و با حرکات و رفتار مشمئز کننده به ملت ایران وخون شهدا توهین میکردند و خاتمی با اینکه می تونست جلوی این رفتارهای گستاخانه رو بگیره ولی کاری نکرد و مغرور از این حرکات، روی صندلی نشست و پا رو پا انداخت وبا قوت قلب و غرور،به این نمایش مضحک نگاه میکرد ودر دل به احمدی نژاد و هوادارانش می خندید خوابش رو هم نمیدید که این تنفر عمومی بعد از دو سال هم چنان براش باقی بمونه. حقش همین بود.چیزی غیر از این نمی بایست از مردم فهیم انتظار داشته باشه.
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.
۱۳۹۰/۰۴/۱۵ ۱۸:۲۶
خاتمی در دانشگاه تهران : اگر دین جلوی آزادی را بگیرد این دین است که باید محدود شود نه آزادی . اصلا فرض کنید این حرف را نزده دیگه بچه که نیستیم میدونیم رفتارش و افکارش چیه ؟ گفتن آزادی برای حامی جمع کردن قدیمی شده . یک بار نگفت منظورش از آزادی چیه ! همش الکی و کشک . خاتمی قیافش مثل با سوادا و سیاست مداراست و نگه هیچی نیست . احمدی نژا همه ی اینا را زد زمین .اصل تفکر است
۱۳۹۰/۰۴/۱۸ ۱۲:۱۳
حرمت مراسم رو بايد خاتمي فتنه گر نگه ميداشت و پاشو تو اين مراسم نميذاشت....
اين خائن، نبايد با حضورش در اين مراسم،‌ حرمت شكني مي كرد..
هر گونه مخالفتي هم كه با او در اين مراسم شده، به حق و بجا بوده و اين لطف بزرگي بوده كه فقط شعار بر عليه او دادند.
۱۳۹۰/۰۴/۱۸ ۱۳:۲۹
خدا رحمت کنه مرحوم صدوقی را ولی این خائنین دست از سر مرده هم برنمیدارند از مرگ افراد هم برای امیال سیاسی خودشون استفاده میکنند