چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - 19 Sep 2018
 
۰
۱۱۹

رئیس‌جمهور: کابینه خط قرمز است

چهارشنبه ۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۵
رئيس جمهور تأكيد كرد: ‌اتهامات فراواني از قول افرادي كه دستگير شده‌اند، مطرح شد و اشكلاتي هم در اين دستگيري‌ها وجود داشت كه من به رئيس قوه قضائيه اين موارد را اعلام كردم كه هر روز اين مسائل هست ‌و بر كار دولت و كشور اثر مي‌گذارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كه در حاشيه جلسه چهارشنبه هيئت وزيران با خبرنگاران گفت‌و‌گو مي‌كرد،‌ با تبريك فرا رسيدن عيد مبعث پيامبر اعظم (ص) اظهار داشت: عيد مبعث بزرگترين حادثه عالم هستي تا امروز است و در اين عيد همه راه‌هاي آسمان‌هاي به سوي بشر گشوده شد.

وي افزود: بعثت پيامبر گرامي اسلام همه فرصت و ظرفيت براي تعالي انسان را در اختيار او قرار داد و پيامبر مظهر كامل خداوند متعال و مجراي جاري شدن همه لطف و رحمت الهي بر جامعه بشري ‌است.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: پيامبر متعلق به همه موجودات و همه هستي و انسان‌هاست و ‌بعثت پيامبر فرصت براي رسيدن انسان به اوج تعالي و كمال است و انشا‌ءالله اين بعثت با حكومت جهاني انسان كامل تكميل مي‌شود و بشر در آن نقطه از همه ظرفيت‌هاي انساني استفاده خواهد كرد.

رئيس جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگاري در خصوص دستگيري‌ها‌ي اخير و اتهاماتي كه به برخي مقامات دولتي وارد مي‌شود، اظهار داشت: موضع ما در قبال اين مسئله سكوت است چرا‌كه ما به وحدت و همدلي نياز داريم و كارها در كشور در ساير اين وحدت و همدلي پيش مي‌رود.

رئيس جمهور افزود: امروز شرايط جهان و منطقه حساس است و مقام معظم رهبري هم دائما بر همكاري و تعامل تأكيد مي‌كند.

وي در عين حال گفت: اتهامات فراواني از قول افرادي كه دستگير شده‌اند، مطرح شد و اشكلاتي هم در اين دستگيري‌ها وجود داشت كه من به رئيس قوه قضائيه اين موارد را اعلام كردم كه هر روز اين مسائل هست ‌و بر كار دولت و كشور اثر مي‌گذارد.

رئيس جمهور گفت: همكارانم در دولت و مردم هر روز از من در خصوص مسائل اخير سؤال مي‌كنند و مي‌خواهند بدانند چه مي‌شود و چه بايد كرد، اما از نظر ما مجموعه اين حركت كاملا روشن است كه يك كار سياسي ‌براي وارد كردن فشار به دولت است.

احمدي‌نژاد گفت: اخيرا هم بحث‌هاي جديدي را مطرح كردند اما موضع ما سكوت است و بنا داريم اين سكوت را ادامه دهيم، ولي بالاخره اگر بخواهند به بهانه‌هاي گوناگون همكارانم در كابينه را متهم كنند، اينجا ديگر براساس وظيفه ‌اخلاقي، ‌قانوني و ‌ملي‌ام بايد بايستم و از همكارانم دفاع كنم.

وي تصريح كرد: كابينه خط قرمزي است كه اگر بخواهند به آنجا دست‌اندازي كنند، حتما به كشور آسيب وارد مي‌شود كه اميدوارم به خاطر مطامع سياسي اين كار را ادامه ندهند اما اگر بخواهند اين روند را ادامه دهند و فضاي همدلي و دلسوزي را مخدوش كنند و به نقطه‌اي برسيم كه ببينيم آسيب جدي به كشور وارد مي‌شود، موظفم مسائل را با مردم در ميان بگذارم و به وظايف قانوني خود عمل كنم كه اميدوارم به آنجا نرسد.

خبرنگاري از رئيس جمهور درباره اقدامات دولت در زمينه جهاد اقتصادي كه رهبر معظم انقلاب امسال را به اين عنوان نامگذاري كرده‌اند، سؤال كرد كه احمدي‌نژاد پاسخ داد: معناي كار جهاد اقتصادي اين است كه ما بايد كاركردهاي بيشتري نسبت به سال قبل در حوزه اقتصاد داشته باشيم.

وي افزود: دولت همه توان خود را متمركز كرده و در عرصه اقتصادي مشغول كار است و از همان هفته‌‌ بعد از تعطيلات نوروز كارها با شتاب خوبي پيش مي‌رود اگر‌چه بودجه امسال ما در ۱۸ خرداد رسمي شد و در اختيار ما قرار گرفت.

احمدي‌نژاد افزود: ما در ۲ ماه نخست سال جديد از تنخواهي كه در اختيار دولت قرار گرفت، استفاده كرديم. برنامه‌هاي گوناگوني در حوزه اقتصاد داريم و سرمايه‌‌گذاري‌‌ به سرعت پيش مي‌رود و در ‌هفته صنعت اعلام كردم ۴۶۴ طرح بزرگ صنعتي افتتاح خواهد شد كه اين روند تا پايان سال ادامه خواهد داشت.

رئيس جمهور گفت: در بخش كشاورزي و ‌مسكن هم دولت برنامه‌هاي خوبي دارد و هم هدفمند‌كردن يارانه‌ها نيز به خوبي پيش مي‌رود و حلقه‌هاي تكميلي آن نيز عملياتي مي‌شود، در بخش مديريت مصرف توسط مردم هم كارها رو به جلو است.

وي افزود: در بحث ‌اشتغال كه نتيجه فعاليت‌هاي اقتصادي است، اميدواريم بتوانيم ركورد جديدي را داشته باشيم و آمارهاي مركز آمار نشان مي‌دهد كه بيش از يك و نيم ميليون نفر امسال وارد بازار كار مي‌شوند و براي اشتغال‌زايي آنها حتما بايد از اين مرز فراتر رويم.

وي تصريح كرد: دولت از اين جهت رقم ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار شغل را در حوزه اشتغال تعيين كرد و همه بايد كمك كنند كه به اين رقم برسيم چرا‌كه ايجاد اشتغال و توليد نيازمند تلاش همگاني حتي رسانه‌ها است.

رئيس جمهور بر همين اساس خاطرنشان كرد كه همه بايد دست به دست هم دهند تا در كشور فضاي كار و تلاش و همدلي حاكم شود و اگر قرار باشد تنها دولت فعاليت كند كه تعهد داد ۲۴ ساعته كند و به تعهد خود هم عمل مي‌كند، كفايت نمي‌كند و كار پيش نمي‌رود.

احمدي‌نژاد افزود: صاحب‌نظران و انديشمندان و پيمانكاران و كار‌آفرينان و همه قوا و هر كسي كه دلش براي كشور مي‌سوزد، بايد وارد عرصه شود و اگر دولت به تنهايي بخواهد كار را پيش ببرد و ديگران هر روز براي دولت مسئله‌سازي ‌كرده و فضاي تخريبي براي مسئولان ايجاد كنند، حتما آثار منفي خواهد داشت.

وي تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب تاكيد فرمودند حقوق افراد بايد رعايت شود و در روند‌هاي قضايي بايد شخصيت و آبروي افراد به خصوص اعضاي دولت ‌كه شبانه روز مشغول كار و خدمت مي‌كنند و فرصت ندارند از خود دفاع كنند، حفظ شود و اميدواريم ديگران هم دولت را ياري دهند تا همه به سوي همدلي و كار پيش بروند تا در فضاي آرام كار بيشتري انجام شود.

رئيس جمهور در پاسخ به سؤالي درباره تفاهم دولت و مجلس در خصوص ادغام وزارتخانه‌ها اظهار داشت: حجم دولت بايد كوچك شود و ما به سازمان دهي جديدي نياز داريم چرا‌كه شرايط امروز كشور با ۵۰ سال قبل در حوزه‌هاي نيازها و مطالبات مردم و اختيارات و وظايف دستگاه‌ها كاملا تغيير كرده و نيازمند نو سازي سازماني هستيم كه بخيش از طريق ادغام‌ها تحقق مي‌يابد.

احمدي‌نژاد تشكيل وزارتخانه "صنعت، معدن و تجارت "، "تعاون، كار و رفاه ‌اجتماعي " و "راه و شهرسازي‌ " را خوب ارزيابي كرد و گفت كه گام‌هاي ديگري داريم كه بايد با همكاري بين دولت و مجلس برداشته شود و نظر ما اين است كه بايد اين همدلي و همكاري باشد.

وي در پايان تصريح كرد: بحث‌هاي دولت هميشه تخصصي بوده و در پيگيري اداره كشور غير از نظرات كارشناسي هيچ موضوع ديگري را دخالت نمي‌دهيم و هر جا كه بحث‌ها تخصصي باشد، تفاهم و همدلي هم ايجاد مي‌شود كه اميدواريم هميشه اين فضا باشد تا بتوانيم عرصه خدمت به مردم را توسعه دهيم و در كشور عزيزمان شاهد پيشرفت‌هاي روز افزون باشيم.
کد مطلب: 173698
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۰۶
كار درستي در پيش گرفتي دكتر!!!!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۰۷
راستي وظيفه قانوني ايشان چه چيزي مي باشد ؟ نه كه ايشان خيلي قانون گرا هستند.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۰۹
این حق رئیس جمهور هستش.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۱۳
بامردم هرچه زودتر در میان بگذارد، که چرا عده ای دانه درشت را دور خود جمع کرده اند. قطعا مردم بهترین قضاوت کنندگان هستند.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۱۹
جناب احمدی نژاد
همه در برابر قانون برابرند و هیچ خط قرمزی وجود ندارد خط قرمز ما فقط مواضع رهبری و اصول شرع و نظام است
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۲۲
آقایان در قوای دیگر حتماً مستحضر هستند که مفسدین فقط منحصر به قوه مجریه و اطرافیان رییس جمهور نیستند

گر حکم کنند که مست گیرند
در شهر هر آنکه هست گیرند
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۲۵
خط قرمز همه ولایت اسث دکتر جان !خط قرمز خود را از مردم جدا نکن
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۲۵
آقای احمدی نژاد ما استقبال می کنیم که در مورد اختلافات و انحراف ها صحبت کنیم
اشالله سایر مسئولین هم به این مسائل بیندیشند
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۳۰
ما هم بی صبرانه منتظریم به وظیفه خود در برابر دستور رهبری عمل کنیم
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۳۲
راستي چرا افراد دور و بر دكتر سريعا دستگير ميشوند اما پرونده هاي دوران هاشمي و خاتمي هنوز در دست تحقيق است و براي رسيدگي صدها سال ديگر وقت لازم است
مثل پترو پارس ، استات اويل ، كرسنت ، بنياد باران و 6 ميليارد دلار غيب شدن پول از صندوق ذخيره ارزي در دوران اصلاحات
خدايا ميدانم تو هم ميداني كه برخورد با دكتر فقط سياسي كاريست
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۳۲
شیر مادرت حلالت
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۳۴
راستي در خصوص عدم معرفي وزير ورزش و اريز بودجه مترو و غيره نيز با مردم صحبت كنيد صادقانه جنابعالي ولايت پذير مقام معظم رهبري هستيد و يا اينكه مشايي ، بيا و براي يكبار با مردم صادق باش.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۳۵
حتماً با مردم در میان بگذارید. اتفاقاً این مردم هستند که از شما انتظار پاسخگویی دارند جناب دکتر!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۳۶
اي كاش يك مناظره اي بين ايشان وآقاي لاريجاني قوه قضائيه برگزار مي شد ( البته در شبكه صدا و سيما)
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۳۸
اولا همه در مقابل قانون برابر هستند.
ثانیا این نوع حرف زدن نوعی تهدید است آنهم تهدید قاضی که بدترین تهدیدهاست.
ثالثاوقتی کسی مرتکب جرم می شود باید در دادگاه حاضر و به صورت منصفانه محاکمه شود.
رابعا آنکس را که حساب پاک است از محاکمه چه باک است!
خامسا به نظر می رسد که دستگیری سران گروه انحرافی نزدیک است!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۴۱
پس بفرمایید و به وظیفهٔ قانونی خود عمل کنید.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۴۵
اینقدر از همدیگر آتو ( نقطه ضعف ) دارید که بتوانید جلوی اجرای قانون را بگیرید ؟!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۴۸
مردم از دولت شجاع حمایت خواهند کرد.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۵۱
در مورد مشائي و رحيمي با مردم سخن بگوئيد مگر قرار نبود هر كس خلاف كند محاكمه شود
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۵۲
بهتره آقای رئیس جمهور به جای سکوت یک بار با منتقدان مناظره کنند تا تکلیف همه معلوم بشه کی راست می گه؟
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۵۳
چه خواستند و چه شد !!! و چه شود ؟؟؟
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۵۵
اقاي رئيس جمهور ميدونم ميخواي يه كاري بكني ولي نميذارن يادت نيست قرار بود دزدا رو معرفي كني يادت نيست ...
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۵۶
جناب آقاي رئيس جمهو مطمئن باشند كه دستگيريهاي اخير سياسي نيست. آيا آقايان ... و ... و ... و ... كه فساد آنان كاملاً روشن است نبايد دستگير شوند؟ اين چه حمايتي است كه آقاي رئيس جمهور از آنان مي كند.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۵۷
چقدر زیباست !!!!!
اول انتخابات هیاهوی دستگیری مفاسد دانه درشت ترفندی بود برای مظلوم نمائی اکنون سکوت !!!!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۳:۵۹
آیا سرپوشی از اتهامات نزدیکان وظیفه قانونی است یا گناه؟ جناب رییس جمهور لطفا به رای ملت احترام بگذارید.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۰۰
آقای دکتر یکبار هم شده در این ایام شعارهای انتخاباتی هر دو دوره تان را مرور کنید
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۰۹
هر شخصی که بدون کینه ورزی مسائل را دنبال می کند میداند که پشت تمام مسائل چه چیزی نهفته است شما همین اتهام مالی مشایی و بقایی را ببینید اسنادش در روزنامه هاست ولی قوه قضائیه فاقد این گونه اسناد . شاید اتهام این دو آنقدر زیاد است که قوه قضائیه نمی تواند اشخاص را دستگیر کند . نه برادر من فقط انگ سیاسی .
در مسئله آمار هم دیدید که مقام معظم رهبری وارد شدند خوب است این سوال را از خود بپرسید چرا انقدر شماها که دم از ولایت می زنید چرا این گونه عمل می کنید که آقا وارد شود و یا به تعبیر خودتان چرا از آقا هزینه می کنید .
در مسئله انحراف آقا مستقیما گفتند اگر انحرافی در مسیر انقلاب پیش آید شخصا مقابل آن می ایستم .
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۱۲
آقای احمدی نژاد! شما قبلا در آن "یازده روز تاریخی" بخت خود را آزمودید.
اگر منظورتان از مردم همان مردم "نه دی" است مطمئن باشید که آن مردم جز با برکناری و مجازات مشایی و بقایی راضی نخواهند شد.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۱۵
آقای احمدی نژاد عزیز من طرفدار شما بودم... ولی اگر می خوای به وظیفه قانونی خودت عمل کنی آقای مشایی رو بردار.... این تمام حرف طرفدارای شماست...!!!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۱۹
ما از خدامونه که ببینیم در این دولت چه خبر است!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۲۱
خب وارد عمل بشه دکتر

همه چیز باید روشن بشه

مدرک داره رو کنه
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۲۳
محمود احمدی نژاد در بخشی از مناظره های انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در پاسخ به ادعایی در مورد سوء استفاده نزدیکان اش از امکانات بیت المال در مقابل چشم میلیونها ایرانی گفت: از قوه قضائیه می خواهم با تخلفات نزدیکان و اطرافیان من "محکمتر" برخورد کند.

این هم فیلمش:
http://www.fardanews.com/files/fa/news/1389/10/25/61374_260.mpg
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۲۳
دکترجان!


چرا تو 4 سال اول ریاست جمهوریت کسی از کابینه خط قرمزت! را نگرفتن/؟؟

۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۲۵
عمل کنید.

ما بی صـــــــــــــــــــــــــــــــبرانه منتظریم که شما به وظیفه قانونی خودت عمل کنی.
وظیفه قانونی شما اینه که این افراد مشکلدار را از اطراف خود طرد کنی .
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۲۶
سلام آقای احمدی نژاد. فقط یک سوال دارم. آیا آقای هاشمی و دیگران هم همین حرف را نمیزدند؟ خط قرمز؟ این حرفها چیه برادر من؟ خط قرمز فقط خط ولایت است اون هم خط ولایتی که امام تعریف کردند نه خطی که شما و مشایی و امثالهم. دعا میکنیم عاقبت بخیر شویم انشاءالله.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۲۹
دکتر شما که همیشه خواستار شفاف شدن بودی پس چرا اجازه نمی دهید قوه قضائیه کار خودش رو انجام بده؟
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۲۹
نمیدونم چرا دل کندن از احمدی نژاد انقدر برای امت حزب الله سخته و حزب الله هنوز امید داره که احمدی را به صراط مستقیم برگردونه


شاید چون خیلی خاطرات خوب با دکتر داریم
شاید بخاطر شجاعتش در مقابل مستکبران عالم
شاید بخاطر دستبوس بودنش در مقابل رهبری
شاید بخاطر ساده زیستی اش
شاید بخاطر سخنرانی هاش تو لبنان برای شیعیان مظلوم لبنان
شاید بخاطر دستبوس بودنش در قبال محرومین و کوخ نشینان
شاید بخاطر ..

ای کاش جریان انحرافی و لیدر آن هیچوقت نبودند.

نفرین خدا بر این جریان انحرافی که احمدی ما را از ما گرفت..
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۳۰
حاج محمود عزیز
سنگ چه کسی رو به سینه می زنی؟ اگه در سکوت شما حکمت و مصلحتیه خوب سکوت کن اگر نیست خوب بگو،
خط قرمز شما اسلام است یا مشایی؟
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۳۸
چه کسایی رو گرفتن؟ بگید ما هم بدونیم
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۳۸
دوستت داریم دکتر به خدا
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۳۸
سلام
حق با رئیس جمهور است
تا هر کسی جرات نکند به شعور مردمی که به اقای دکتر رای دادند توهین کند سخنان مقام معظم رهبری هم پرهیز از تهمت ، تخطئه امارها و تخریب دولت بود. وتمام تحلیل های مدعیان اصلاحات و مدعیان اصولگرا نقش بر اب شد. امیدوارم که به اتهام کسانیکه دولت را تخریب کردند و امارهای دولت را مسخره کردند رسیدگی شود وعدالت اجرا شود. قوه قضائیه چرا با متهمینی که اقای احمدی نژاد در مناظره ها و در لیست جداگانه اشاره کرد رسیدگی نمی کند . منطق می گوید تا به امروز می بایستی آنها محاکمه شده باشند پس چه شد؟ چرا فقط قوه قضائیه به همکاران احمدی نژاد گیر داده است. اگر اینها دزد هستند چرا از قبل دستگیر نشدند چرا به محض اینکه به آنها پست می دهند آنها را متهم می کنند. عدالت گم شده. این نظام خط قرمز ما است ما هرکسی را به میزان عادل بودن او می سنجیم این خط قرمز ماست که اقای دکتر به آنها اشاره می کنند . بی خود خود را طرفدار ولایت نشان ندهید این چه ولایت پذیری است که به رئیس جمهور مردم فحاشی وتهمت می زنند و چرا از ولایت خرج می کنند شما رفتار خود را اصلاح کنید و از خدا ومردم عذر خواه باشید وما هم هستیم در کل وحدت بر مدار ولایت وعدالت مورد قبول ماست .و غالب سخنان رهبری در این روزها در محکومیت مجلس، قوه قضائیه و رسانه های مدعیان اصلاحات واقتدارگرایان بداندیش بود
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۴۰
آقای به اصطلاح دکتر! شما خیلی اشتباه می کنی که مسائل را با مردم می خواهید در میان بگذارید! مگر شما به ولایت و اوامر ایشان اعتقاد ندارید؟ با این تهدیدات می خواهید چه چیزی را ثابت کنید. حرف ولایت یک کلام است که فرمودند: تا من هستم اجازه نخواهم داد این انقلاب از مسیر خود منحرف شود. بهتر است بجای این خط و نشان کشیدن ها افکار انحرافی اطرافیان خودتان را درست کنید و امت حزب الله را بیش از این نیازارید.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۴۱
از سال جهاد اقتصادی چند روز باقی مانده؟!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۴۵
آقای احمدی نژاد یا اجازه بدهید قوه قضاییه به وظیفه قانونی خود عمل کند یا استعفا دهید تا انتخابات زودهنگام برگزار شود و مردم همیشه در صحنه ایران به یک رئیس جمهور انقلابی و اصولگرا و در اصول فرمانبردار رهبری رای دهند.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۴۸
بعد میگن چرا نماینده ها میخوان سوال بپرسن!!!
جناب رئیس جمهور یکی از شعارهای طرفداران شما "دزدگیر88" بود! جناب احمدی نژاد این سکوت شما وحدت بخش است؟!!! بهتر است به جای اینکه مردم رو که به اندازه کافی گرفتار گرانی و..هستن درگیر این مسائل کنید از همون راه قانوی مسائل رو پیگیری کنید!قوه قضاییه در دستگیری ها به وظیفه اش عمل میکند نکند سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان قوه قضاییه یادتان رفته؟!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۴۹
محمود جون یه نگاهی به شعارت بنداز( عدالت) یکم هم به اطرافیانت
آخه چی می خوای به ما بگی ؟
می خوای بگی رئیس دفترت فردی با تقواست و دلسوز نظامه ، تابع ولایت فقیه
اون وقت جن گیری و ظهور نزدیک است و ولایت فقیه هم که . . . و توی خونه نشستن و عوض کردن طیف دولت چی هستن
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۵۳
آقای رییس جمهور خط قرمز ما هم ولایته. رو همین حساب هم به شما رای دادیم و پاش هم ایستادیم. با کسی هم عقد اخوت نداریم. شما هم لطف کن مثل این ضد انقلاب مردم مردم نکن . مردم خود ماییم خوب هم میدونیم چه خبره.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۵۷
در این برهه حساس که دشمنان اسلام وانقلاب چشم انتظار بروزاختلاف نظر بین مسئولین هستند خواهش می کنیم بیش از پیش خویشتن داری نموده و برای رفع اختلاف وصایای حضرت امام (ره) و رهنمودهای معظم رهبری فصل الخطاب قرارگیرند تا همانطوریکه تاکنون انواع و اقسام ترفندهای داخلی وخارجی که با میلیونها دلار سرمایه گذاری دشمنان در سلب آسایش ورفاه از ایرانیان شکست خورده است اینبار نیزناکام ونقش بر آب شود انشاا...
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۵۹
مهم اینه که دست پلید جریان انحرافی برای خیلی‌ها باز شده و خیلی از امت حزب‌الله هم پی به نیات پلید اینها برده‌اند حالا آقای احمدی‌نژاد فاصله گرفته تا احمدی نژاد سال 84 بیان و هی سنگ این از خدا بی‌خبران رو به سینه بزنه و نظام رو به خاطر برخورد احتمالی با این‌ها تهدید کنه و تحت فشار قرار بده عیب نداره مردم بدبختی هم که با هزار امید و آرزو به احمدی نژاد رأی دادن هم خدایی دارن .
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۴:۵۹
یادمان باشد امیر کبیر (ره) را با همین شایعات کشتند ولی تاریخ اشتباه نمیکند
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۰۰
واقعا باید برخورد بشود!
هر روز یک نفر از افراد دولت به عنوان انحرافی معرفی می شود!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۰۱
واقعا چشممان روشن باشه! جناب رئیس جمهور بدونن که اگر قوه قضاییه با افراد کابینه به خاطر تخلفی برخورد کند نه تنها مردم اعتراض نمیکنند بلکه استقبال هم میکنند. مگر قرار نیست همه در برابر قانون یکسان باشند؟ اگر خط قرمز رئیس جمهور کابینه است که واقعا متاسفم خط قرمز ما دین است.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۰۳
خط قرمز فقط و فقط ولایت فقیه می باشد.اگر کسی تخلف کرده نباید در برابر قانون پاسخگو باشد؟ ما نباید به خاطر برخی افراد اقدامات قانونی یک قوه را سیاسی قلمداد کنیم.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۰۹
این که میفرمایند کابینه خط قرمزه کابینه یعنی مشایی و نه کس دیگری معلوم نیست ایشون که همیشه رک و صریح حرفاش رو می زنه چرا در این مورد تعارف میکنه؟ شفاف بگه کسی کاری به کار مشایی نداشته باشه!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۱۲
اقایون قوه قضاییه لطف کنن اول به پرونده مهدی هاشمی و موسوی و کروبی رسیدگی کنن و انها را محاکمه کنن بعد برن سراغ امیری فر و ملک زاده و...
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۲۷
"كابينه خط قرمزي است كه اگر بخواهند به آنجا دست‌اندازي كنند، حتما به كشور آسيب وارد مي‌شود" ?!!!
تا زمانی که ولایت فقیه است کشور دچار مشکل نمیشود جناب رئیس جمهور!
خدا 2 سال باقیمانده دولت را به خیر کند!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۳۳
به نظرم خط قرمز دكتر اینها مي باشند 1 دكتر رحيمي 2- مهندس رحيم مشايي 3- مهندس بقائي اگر به غير از اين 3 نفر به كسي كاري داشتيد خط قرمز نيست فقط اين 3 نفر خط قرمز مي باشد.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۳۳
1- رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشون همه را از اتهام زدن به همه باز داشتند نه همه را از اتهام زنی به دولت

2- اقای احمدی نژاد با پالایش نکردن اطرافیان خود، حالا گرفتار همان نسل اطرافیان هاشمی و خاتمی شده اما ایشون با اتهام زنی به دولت های سلف خود گرفتاری مضاعف برای خود به وجود اورده، البته این حرف اخر چیزی از اشتباهات عمیق هاشمی و رذالت و ضلالت های خاتمی کم نمی کنه
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۳۶
الهی که یکی باعث شه سکوت رو بشکنید بخدا مردیم از بس متلک شنیدیم و سر خورده شدیم
فدای آقای خودم بشم که عجب مثل روز همه چی براش روشنه سرخورده مون کردی محمود جون
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۳۷
دکتر !برگرد.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۳۹
جریان انحرافی و فساد مالی اداری این افراد بر هیچ کس پوشیده نیست
اگر این حمایت های الکی شما نمی بود اعضای جریان انحرافی جرات حضور در کابینه مردمی رو نداشتند
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۵:۵۱
باند ثروت وقدرت خوب روشی دارد!تخریب دولت وشخص رییس جمهور!مردم باید اگاه باشند انها تنها یک چیز را هدف گرفته اند:محبوبیت احمدی نژاد کاری که اواخر دوره ی قبل هم انجام شد وفقط نتیجه اش سوخته شدن مهره ای ظاهرا ابرومند مثل میرحسین شد.عزیزان دوستدار رییس جمهور نه شرمنده باشید ونه پشیمان!خدا یاور صدیقین است.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۶:۲۷
خدمت با سعادت رئيس جمهور عرض كنم اگر نگاه گذرا به تاريخ انقلاب بيندازيد متوجه خواهيد شد كه در اشتباه بزرگي درحال غوطه ور شدن هستيد درماجراي اقاي منتظري باان همه سوابق درخشان مبارزاتي وتقديم فرزندشهيدش جريان مخوف باند كثيف سید مهدي هاشمي (لعنت الله)چه بلايي برسر ايشان وچه هزينه سنگيني به انقلاب زد چيزي نبود جز ساده لوحي آن مرحوم تا بدان جا رسید كه نيازي به گفتنش نيست ويا در جريان بني صدر ملعون كه اعتماد يازده ميليون ايراني مسلمان را جلب كرد ولي در دامان منافقين از خدابي خبر گرفتار شد اقاي رئيس جمهور بیشتر مراقب خود باش
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۶:۴۲
درود بر احمدي نژاد. خلافكار بايد مجازات شود نه آخرين خلافكار. خلافكارهاي گذشته كجايند چرا مجازات نمي شوند؟
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۶:۵۲
کابینه ابزار دولت برای خدمتگزاری است و اگر قرار باشد با اتهام زنی عده ای کابینه فلج شود، یعنی دولت فلج شده است و امکان خدمتگزاری از بین رفته است.
از دولت متشکریم که خط قرمز خود را خدمتگزاری قرار داده است و سکوت خود را تنها جایی می شکند که خط خدمتگزاری آسیب ببیند.
این فضای اتهام زنی و سیاسی بازی بسیار زشت است و قوه قضاییه باید هر چه سریعتر روند خود را تصحیح کند.
از بعضی ها تعجب می کنم که با وجود سخنان روشن رهبری مبنی بر جرم بودن اتهام زنی به دولت، از احمدی نژاد می خواهند ساکت باشد تا به دولت و کابینه هر تهمتی بزنند. واکنش اخیر رئیس جمهور کاملا در راستای ولایتمداری این مرد بزرگ است.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۶:۵۹
خط قرمز ما فقط رهبری است شما اقای رئیس جمهور باید با برخی اطرافیانتان که مشکل دارند برخورد کنید
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۷:۰۷
مردم آگاهند که تمام این موارد سیاسی کاری است و به دور از واقعیت.
خدا صبرت بده احمدی نژاد...
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۷:۱۰
هر دم از این باغ بری میرسد...!
نمایندگان محترم حالا هی بشینید بگین الام طرح سوال به مصلحت نیست!اصلا تقصیر شماست که همون اول ....
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۷:۱۰
البته اصطلاح کابینه فقط به رییس جمهور و وزرا اطلاق می شه. معاونتها، و رییس دفترها که جزو کابینه نیستند.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۷:۱۷
دكتر! در صورت ادامه اين روندي كه همراهانت در پيش گرفته اند، تنها وظيفه قانوني ات استعفا و عذرخواهي از همه حزب اللهي ها و خانواده شهدا و محرومين و مستضعفيني است كه با اهداف ولايي به تو راي دادند. والسلام!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۷:۲۳
مگر این بازداشتی ها توسط قوه قضائیه بازداشت نشدند؟
اینکه رئیس جمهور در رسانه ها می گوید بازداست ها سیاسی است یعنه چه؟
یعنی اینکه فردی به خود اجازه می دهد که قوه قضائیه-که اخیرا رهبری از رئیس آن تجلیل کردند-را متهم به سیاسی کاری کند.یعنی اینکه مسئولان این قوه آخرت خود را به دنیای چند نفر دیگر فروخته اند.برادر ارجمند آقای احمدی نژاد این اتهام زنی نیست؟؟
کابینه خط قرمز است یعنی چه؟
یعنی هر کسی در کابینه هر اقدام غلطی را هم انجام داد،کسی حق برخورد ندارد.آقای رئیس جمهور اتقوا الله
اللهم احفظنا و إیاکم اجمعین من شر الشیاطین و خلق الله اجمعین و بشرالصابرین.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۷:۲۵
رهبر معطم انقلاب در دیدار مسئولان قضایی : «صرف متهم شدن كه جرم نيست. به هر كسى ممكن است يك اتهامى وارد شود. تا وقتى كه از طريق قانونى جرم ثابت نشده است، نه در خود قوه، نه در بيرون قوه، نه در تريبونها و منبرهاى رسمى، نه در وسائل ارتباط جمعى، كسى حق ندارد آبروى يك مسلمانى را ببرد؛ اين بسيار مسئله‌ى مهمى است. »

حالا شما نگاه کنید که رسانه ها با تهمت زنی علیه دولتیان کاری کرده اند که انگار این ادعاها واقعی هستند! و اگر کسی (از جمله رئیس جمهور) بخواهد به حرف رهبر انقلاب عمل کند و این ادعاها را قبول نکند، او را نیز متهم می کنند!
می بینید که دوری شما از ولایت فقیه چه مشکلاتی را ایجاد کرده است و اتهامات اثبات نشده، مبنای تهمت به رئیس جمهور ولایتمدار قرار گرفته است؟
همه توجه کنند که بی اعتنایی رئیس جمهور به ادعاهای اثبات نشده، خدشه ای به ایشان نیست و تندروها نباید با تکیه برادعاهای سست و دروغ از رهبر عزیز جلو بزنند و دولت انقلابی را متهم کنند.
ان شاالله که پشیتبان واقعی رهبری و رئیس جمهور خدمتگزار باشیم.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۷:۳۷
ما از خدامونه که شما سکوت ... رو بشکنی و مظلوم نمایی نکنی!
مطمئن باش اون موقع هم هیچ اتفاقی نمی افته .......
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۷:۵۱
وظیفه قانونی شما مشخص است و جمعه هم وقت مکتب رفتن نیست. خوب بود شفاف تر میفرمودید این وظیفه قانونی چیست!
در ضمن خط قرمز در میان مردمی که یکی یکی آزمونهایی که تا کنون ملتی از پسشان بر نیامده را میگذرانند فقط اصل ولایت فقیه است. همین. بهتر است به جای فرار به جلو به یاد دورکاری تان بیافتید... کسی که مجبورتان نکرده به قانون اساسی که طبق آن قوای سه گانه مستقل هستند و پیروی از ولایت فقیه پایبند باشید...
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۹:۱۹
آقای رئیس جمهور، حرفای قشنگ میزنی! آبروی افراد باید حفظ شود! ضمنا" شما به بنده خدا اطرافیانت اجازه دفاع بده، چرخ مملکت خودش میچرخه!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۹:۲۱
خدا نكنه ادم روزي دچار مشكل شود و پايش به قوه قضائيه باز بشود بيچاره ميشود ..قبل از شكايت يك مشكل داريد بعد از شكايت چندين مشكل اضافه مي شود ..وكيل و كانون وكلا - قاضي و خود دادگاه و پرسنل ان ..قوه قضائيه اول بايد خودش را اصلاح كند بعد به رئيش جمهر گير بدهد .
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۹:۲۲
خط قرمز ما آرمانهای انقلاب و خون شهداء هستش که در ولایت فقیه نهفته گردیده و بس . دولت و کابینه اش خدمتگزار این مردم هستند و اگر روزی از خط قرمز ما بخواهند عبور نمایند ما ساکت نخواهیم ماند و همانطور که ایشان را به ریاست جمهوری انتخاب نمودیم از این پست برکنار می نمائیم .
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۹:۲۹
قابل توجه آن دسته از آقایانی که در 32 سال اخیر خود را آقابالاسر همه می دانند و در همه جا از جمله صحن مجلس رجزخوانی می کنند!
آقایان باید توجه داشته باشند که خیلی با سرعت غیرمجاز در اتوبان دولت دهم حرکت نکنند چرا که جاده برای آنان لغزنده است!
«العاقل یکفیه الاشاره»
باتشکر
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۹:۴۱
موظب باشیم برخی با ادعای حمایت از ولایت تفرقه ایجاد کرده اند !ا اگر واقعا تابع ولایت هستند - آقا امر به ارامش کرد -در مجلس با رفتار زشت ودشمن شاد کن( دو دو کردن ) به رییس جمهور توهین می کنند (مثلا خیلی ولایی هستند)!!!خانم آلیا ادعا کردند بعد از این رفتار مقام معظم رهبری به هیئت رییسه مجلس تذکر داده اند آیا این حمایت از ولایت است؟ هجمه کنون به دولت بیش از نگرانی از جریان انحرافی دکان بازار برای انتخابات و لبه دیگر قیچی است که قصد دارد در سال جهاد اقتصادی بین دولت با مردم و رهبری فاصله بیاندازد ولی زهی خیال باطل
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۹:۴۱
دکترجون بگو ازنامردیهای دنیای سیاست بگو از پرونده های قضایی جانبدارانه بگو مثل گیر دادن به اطرافیان تو آزاد گذاشتن ساندویچ خورها و سرکشان به نمایندگی های دانشگاه آزاد در خارج!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۹:۴۷
بعضی ها برن نظر دکترو بخونن بعد اظهار نظر کنن.
چرا کسی به فائزه و مهدی هاشمی کار نداره همه مشکل ما مگه جریان انحرافیه؟!!!
دکتر خدا صبرت بده
این همه خدمت به کشور رسوند مردمو امیدوار کرد حالا از نظر بعضی جاهلان شده ضد ولایت فقیه واقعا برای بعضها متاسفم
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۹:۵۵
ایشان که می گفتند اگه از دولتیها مدرکی دارید اعلام کنید من مشتاقانه قبول می کنم که به تخلفات رسیدگی شود پس چی شد؟
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۱۹:۵۹
از سال جهاد اقتصادی چند روز باقی مانده؟!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۲۰:۰۷
شما تا دیروز می گفتید سکوت نکن!
امروز که میگه اگر از حد بگذرونید حرف میزنم ، شدید مخالف حرف زدنش؟!
پس حتما یه جای کارتون مشکل داره
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۲۰:۳۵
به همه ی اونهایی که می خواهند با استفاده از حوادث اخیر ته دل مردم انقلابی رو خالی کنند می گم هنوز احمدی نژاد با اون قبلی ها خیلی فرق داره چون در زمان دولت های قبلی هم همچین مسایلی بود ولی اون اطرافیان نه دستگیر می شدند نه چیزی / ولی زمان احمدی نژاد لاااقل با این افراد برخورد میشه و میشه اونها رو دستگیر کرد. البته با خط قرمزی که احمدی نژاد تعیین کرد مخالفم
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۲۱:۱۰
احمدی نژآد چند روز پیش گفته بود اگر اینها خلافی مرتکب شده اند دستگیر شوند. حالا که دستگیر شدند اینگونه برخورد می شود. پس معلوم شد ادعای او پوچ و بلوف بوده است. من از امروز دیگر مدافع احمدی نژاد نخواهم بود. اما در جواب این حرفش که گفت به وظیفه قانونی خود عمل می کنم: بترسید ازروزی که امت حزب الله دهان باز کند. در آن روز دیگر هیچ حمایت کننده ای برای احمدی نژاد باقی نخواهد ماند و جریان انحرافی وزن خود را در میان مردم خواهد فهمید.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۲۱:۳۷
وظيفه قانوني رييس جمهور اجراي قانون اساسي است. در قانون اساسي ما اصل بر برائت است . حقوق متهمين محترم شمرده شده است. از جمله اشكالاتي كه در دستگيري ها بود اعلام آن و اتهامهاي انتصابي است كه جرم است . رهبري عزيز هم در اين زمينه اتمام حجت كردند . حالا شما كمي انصاف به خرج بدهيد چرا که آیا اينگونه جنجال سازي شائبه سياسي بودن اين كارها را قوت نمي بخشد؟؟؟ بعنوان مثال اگر قوه قضائيه اين كار رو بي سروصدا و طبق قانون با حفظ حقوق متهمين انجام مي داد و اين رسانه هاي به ظاهر اصولگرا بر اين جنجالها دامن نمي زدند كسي فكر مي كرد كه اين كارها شائبه سياسي كاري دارد؟؟؟ اينگونه قوه قضائيه ميتوانست با دقت و صحت به اتهامات رسيدگي كرده و نتيجه هر چه بود مشكلي ايجاد نمي كرد و تازه آنوقت رييس جمهور هم افتخار مي كرد چه در صورت محكوم شدن متهمين چه تبرئه كه اين دولت نسبت به خطا و انحراف حساس است و مقابله مي كند. اما وقتي اين كار را با انواع شانتاژهاي خبري و رسانه اي و با فضاسازي عليه كل دولت ( كه به گفته رهبر عزيز شاكله دولت درست است ) و با زير سوال بردن همه اقدامات دولت انجام مي پذيرد هر كسي رييس دولت باشد مي گويد اين كار ايراد دارد و سياسي است .
شما حالا تصور كنيد اين گونه روش غلط برخورد به كابينه كشيده شود دولت به طور كل فلج مي شود.
من معتقدم رسانه ها و قوه قضائيه اگر در برخورد با حقوق متهمين جانب قانون و فرمايش رهبر عزيز را رعايت كنند راه برخورد با فساد و انحراف هموارتر مي گردد و آنوقت خواهيد ديد كه احمدي نژاد هم همان احمدي نژاد 84 است و تفاوتي نكرده.
اما وقتي برخورد با انحراف را سياسي كرديد و با بي قانوني به برخورد آن رفتيد بايد منتظر اين هم باشيد كه با دست خود نيروهاي مخلص انقلاب را به جان هم خواهيد انداخت.
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۲۳:۲۴
درود بر احمدی نژاد عدالت طلب- ظلم ستیز-شجاع - با سواد- حامی محرومین- خار چشم مستکبرین - زخمی از طعنه چاپلوسان و ریاکاران و بیسوادان و بی عرضه ها و فتنه گران و مفسدان و حسودان و...
خم به ابرو نیاورید که بهترین کار در برابر نادانان سکوت است وسکوت و گذشت زمان ابروی فرصت طلبان را خواهد ریخت
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۲۳:۲۹
چرا برای رای مردم ارزش قائل نیستید مگر شما نبودید که ازر رای 24 میلیونی احمدی نژاد حرف می زدید؟خوب اول ببینید آن24 میلون هنوز هوادر ایشان هستند یا نه؟؟اگر نبودند آن وقت هر چه خواستید بگویید!
۱۳۹۰/۰۴/۰۸ ۲۳:۴۰
خودت که وقت این کارها رو نداری ؛ دیگران پیگیری می کنند و به گوش تو می خوانند
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۰۱:۲۲
جناب آقای دکتر خط قرمز اسلام است و مفسدین در هرمقامی که باشند نباید مورد حمایت شما واقع شوند در نظام اسلامی خود شما که جای خود داری حتی نظارت بر رهبر معظم انقلاب نیز اعمال می گردد. مبانی انقلاب اسلامی بسیار قوی و کامل است ای کاش افراد جاهل و یا خائن با عملکردشان آن را زیر سئوال نبرند.
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۰۱:۲۴
لطفا شما همیشه به وظیفه قانونی عمل کنید نه اینکه به خاطر ...
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۰۱:۴۱
دوستانی که با ابزار گرفتن ولایت فقیه دارند به رئیس جمهور می تازند بفرمایند بروند و سخنان رهبری معظم را یک بار دیگر با صدای بلند برای خویش تکرار کنند و این قدر ولایت ولایت نکنند این دوستان ولایت را ابزار مطامع سیاسی خویش نموده اند والا رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند بنده سخن خفا ندارم همه سخن من همان است که به مردم می گویم لذا چرا این ولایتمداران دو آتیشه از نهی صریح رهبری در خصوص هتک آبرو و حیثیت افراد حتی در صورت اثبات جرم هیچ انذاری را نمی پذیرند؟!!!
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۰۲:۰۳
شفاف بگه کسی کاری به کار مشایی نداشته باشه!
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۰۲:۵۱
سلام عليكم
من تقريبا تمام نظرات دوستان رو خوندم از بين اين همه نظر شايد كمتر از پنج نظر در حمايت از موضع آقاي احمدي نژاد گفته شده و بقيه نظرات دقيقا عليه موضع ايشون هستش و اين نشون ميده كه اكثريت جامعه پي به برخي حقايق در مورد اطرافيان دولت برده اند
به عقيده من نكته اصلي اينه كه آقاي احمدي نژاد مثل آقاي مصدق فكر مي كنه كه مردم هميشه پشتيبانش هستن در حاليكه مردم به خاطر ولايت فقيه به او راي دادند و اگر موضع ایشون در مقابل ولی فقیه قرار بگیره مردم ایشونم کنار میذارن
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۰۳:۵۷
سیاسی بودن این همه سرو صداها و این همه تهمت زدن به این وان مثل روز روشن است .
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۰۴:۲۳
درود خدا بر دكتر احمدي نژاد عزيز. يار محرومين و اميد مستضعفين. ما ميدانيم چه كساني بر دولت پر تلاش فشار مياورند. از احمدي نژاد ميخواهيم اينها را زودتر رسوا كند و به ملت بگويد.
دولتي كه در برابر آمريكای زورگو ايستاده و كارهاي بزرگي در كشور كرده از طرف چه باندهائي تحت فشار است.
مرگ بر فتنه گران
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۰۶:۴۸
در جواب یکی از دوستان که گفته حزب الله امیدواره که دکتر به صراط مستقیم برگرده باید گفت:
به نظر من حزب الله و افراطیها باید به صراط مستقیم برگردن...راه دکتر و رهبری یکیه ولی بعضیها میخوان جور دیگه نشون بدن...
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۰۹:۳۲
اقای دکتر لطفا رونمایی کن تا دست خیلی از دزدان که اطرافه ولایت و نظام هستند و در پرده نفاق پنهان شده اند تا به نظام و ولایت آسیب بزنن رو شود
من منتظره اون روزم با اینکه دکتر به تو رای ندادم ولی میگویم حق با توست چون که نماینده ملت هستی و ولایت هم سرجای خودش برای مردم مطاع و عزیز هست فعلا تو کارت رو انجام بده
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۱:۱۸
خوب حق داره بنده خدا وعده ای فکر کنن سیاسیه چون متهمان انتخابات قبل از اون که تو لندن هستن واون ساندویچ خور معروف انتخابات هنوز توسط دستگاه قضایی هیچ بر خوردی باهاشون نشده حالا با این اینطوری برخورد میشه؟!!! همه جا به نوبت . ساندویچ خور وبرادرش که دارن راست راست میگردن وکسی جرات برخورد با اونها رو نداره اما حالا دستگاه قضایی شده قانونمند؟
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۱:۲۹
سلام
دکتر احمدی نژاد بسیار بسیار مظلومه بخدا.
اینو بعد از صحبتهای حمید فرخ نژاد و صانعی و حدادیان و ... می توان فهمید بخدا ایشان خم به ابرو نیاورد.
ایشان به افرادی که در کابینه اش هستن اعتماد دارن و این برای بعضی از سیاسیون اصلا قابل پذیرش نیست و شروع به تهمت زدن به ایشان میکند.
دوستانی که مدعی هستید پیرو ولایت هستید و میگویید برای ما روشنه تخلفات این عده: بخدا فردای قیامت جوابگوی این تهمتهای اثبات نشده نمی توانید باشید. بد نیست یک مراجعه به سریال مختار هفته پیش بکنید تا یادتون بیاد علت اصلی به شهادت رسیدن کیان بد گمانی بود.
خداوند انشالله از سر تقصیرات همه ما بگذرد.
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۱:۳۱
"کابینه خط قرمز است" یعنی اعضاء کابینه از جمله م. اسلام شناس! هر کاری خواستند بکنند و حتی قوه قضائیه هم حق ندارد چیزی بگوید.
آقای دورکار! ممنونیم از این همه اقتدار!
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۲:۱۵
هرروز مى فرماييد هزاران فرصت شغلى ما كه تا حالا يكيشم نديديم وهرخانوادة حد اقل دو نفر بيكار دارد خدا كریمه انشااللة درست ميشة
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۲:۴۵
منظور رییس جمهوری اسلامی این است که اگر چند نفر را قوه قضاییه جمهوری اسلامی بازداشت کرد ایشان منافع نظام را به خطر می اندازند؟و چیزهایی میگویندیا کارهایی میکنند که خلاف منافع همه است؟اگر این طور است ایشان دیگر صلاحیت این عنوان را ندارند زیرا میگویند یا نظام مقدس جمهوری اسلامی خطوط قرمز مرا رعایت کند ودر مقابل کارهای جریان انحرافی سکوت کندیا من منافع نظام را به خطر میاندازم آخر ایشان باچه وضوحی دیگر صحبت کنند
این مجلس محترم هم که یک سوال ناقابل هم نمیکند که آخه بابا اینکه تو میگی مفسده دارد حد دارد یعنی پارتی بازی یعنی...
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۴:۲۲
رییس جمهور دیگه بخاطر دوستی با مفسدین و منحرفین در دل ما جایی نداره. نمیدانستیم به این زودی مغرور قدرت و شهرت میشود
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۴:۴۰
منظورش بقایی است! خط قرمز او این است. خیلی روشن و صریح داره میگه اگر بقایی را بگیرید من چنین و چنان میکنم. جریان انحرافی به آخر راه رسیده و موجودیت خویش را به شدت در خطر می‌بیند. اینها میخواهند با بحران سازی نظام را از پیگیری پرونده هایشان منصرف کنند. امیدوارم نهادهای امنیتی مرعوب این تهدیدهای پوشالی نشوند. اگر قرار باشد روزی مسائل برای مردم بازگو شود مشخص است که کدام جریان و کدام افراد ضرر خواهند کرد. وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۴:۴۷
این ره که تو می روی به نا کجا آباد است.
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۵:۳۷
دنيا بالا و پايين داره - ظلم پايدار نمي مونه و حق پيروز است فقط حق و بس .
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۶:۵۹
جناب دکتر
وظیفه شما در هر حال، اجرای قانون است؛ نه اینکه اگر اتهامات دوستان شما مورد بررسی قرار گرفت، آن وقت به یاد قانون بیفتید
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۷:۵۲
آقای احمدی نژاد شما وظایف قانونی دیگری مانند مبارزه با بد حجابی هم دارید که متاسفانه تا به حال هیچ کاری در این زمینه از سوی شما و مسئولان فرهنگی دولتتان ندیدیم. به خدا تنها وظیفه ی قانونی شما دفاع از مشایی نیست
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۱۸:۱۶
همه در برابر قانون مساوی هستیم آقای رییس !!!!!!!!!!!!!!!
وظیفه قانونی؟ به کدوم وظیفه قانونی عمل کردی ؟
مگه همش غیر قانونی نیست ؟
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۲۰:۳۳
اولا خط قرمز نظام و دولت فقط رهبری است
ثانیا شما که مدام وزرا و اعضای کابینه رو مستعفی میکنید چرا این حرف رو میزنید؟ مرد باش بگو خط قرمز من رهبر انحراف حضرت مشایی است. آقای رییس جمهور مردم میفهمند !!!!!
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۲۱:۴۴
بعد از اين فرمايش دکتر عزيز دوحالت وجود داره
يا مدعيان سياسي کار پا فراتر ميگذارند که دکتر به گفته خودش مياد و با مردم در ميان ميگذاره يا فشارهاي دروغين خودشونو از روي دولت بر ميدارن... که در اين صورت معلوم ميشه واقعا فشارها الکي و سياسي بوده و اين حرفا واقعيت نداره

از مواضع دکتر احمدي نژاد حمايت مي کنيم

من از مدعيان دروغ و دغل ديدم ... اما از دکتر نديدم...

والله اعلم
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۲۲:۳۴
ميتونيد اين نظرو منتشر نكنيد. ولي حرف دلمو ميگم:

نميدونم چرا از موقعي كه احمدي نژاد اومده، هرچي ميكوبنش در دل ما عزيزتر ميشه و حتي بعضي از مخالفانش هم به حاميانش تبديل ميشن.

حتي يكي ميگفت اين بازيا براي اينه كه احمدي نژادو پيش مردم عزيزتر كنن.
۱۳۹۰/۰۴/۰۹ ۲۳:۱۳
آقای احمدی نژاد وقتی برای غذای 80 هزار تومانی آقای رحیمی را در مشهد جریمه می کنی ؛ من تصور می کنم که در همه کارها همین طور هستی ولی وقتی ریخت و پاش دولت شما در همایش ها و من جمله پول هتل و غذا و ... همسر دکتر فاطمی را می بینم و بذل و بخشش به آن ضد انقلاب آمریکائی که خانه ای در اصفهان به او دادی را می بینم می فهمم شما صادق نیستید .
۱۳۹۰/۰۴/۱۱ ۰۰:۴۱
اقاي دكتر اگر خط قرمز شما هيئت دولت است پس چرا اين همه وزرا را با جابه جايي بي اعتبار ميكني خط قرمز شما فقط مشايي است ما به شما راي داديم اما ايكاش اين كار رانميكرديم
۱۳۹۰/۰۴/۱۱ ۰۲:۱۵
من فکر نمی کنم کشور خط قرمزی داشته باشد به غیر از اسلام. اصل 107 قانون اساسی رو فراموش کردید؟ رهبری هم موقع سئوال و جواب خط قرمز نیست!
۱۳۹۰/۰۴/۱۱ ۰۸:۲۸
از اول معلوم بود كه نزديك انتخابات اين مسائل مطرح مي شود و اگر اينها مدركي داشتند، رحم نمي كردند به دولت.
مجلسي كه با اين نفرات بدترين دوره مجلس ما را رقم زديد، ما اينجور انتقادها رو فقط از رهبري مي پذيريم ولاغير.
۱۳۹۰/۰۴/۱۱ ۱۲:۳۹
برادر!شما با اين حرفت موضع گيري كردي ديگه از كدوم سكوت حرف مي زني؟!!!!