جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

دیدارمسؤولان کشوری باجانباز ناهی از منکر

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 170088
ستاندار و فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ به همراه مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور به عیادت روحانی جانباز ناهی از منکر رفتند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مرتضی تمدن استاندار تهران، حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و علی اکبر جوانفکر از حجت الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه شهید بهشتی تهران عیادت کردند.

بر اساس گزارش این گزارش شب گذشته استاندار و فرماندار انتظامی تهران بزرگ به همراه مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور با حضور در بیمارستان نبی اکرم(ص) از جانباز روحانی امر به معروف و نهی از منکر عیادت کردند و از آخرین وضعیت جسمی حجت الاسلام فروزش اطلاع یافتند.

همچنین عصر روز سه شنبه حجت الاسلام علی پناهیان مسئول اتاق فکر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به همراه جمعی از دانشگاهیان به عیادت امام جماعت دانشگاه شهید بهشتی رفتند.

حجت الاسلام فرزاد فروزش شب دوشنبه ۱۶ خرداد هنگام بازگشت از یکی از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در خیابان شریعتی متوجه ایجاد مزاحمت چند نفر اراذل برای یک خانم می‌شود و زمانی که قصد نجات آن خانم را داشته از سوی مزاحمان از ناحیه چشم به شدت مضروب می‌شود.

پس از وقوع این حادثه با مداخله مردم امام جمعه دانشگاه شهید بهشتی به بیمارستان منتقل می شود و علی رغم شدت جراحت وارد شده به چشم وی و احتمال تخلیه یکی از چشمان حجت الاسلام فروزش، پزشک جراح ابراز امیدواری از بهبود وضعیت چشم وی پس از جراحی انجام شده کرد.

همچنین جانشین فرماندهی نیروی انتظامی نیز در مورد حمله دو نفر اراذل و اوباش به حجت‌الاسلام فروزش اظهار داشت: عاملان حمله به این روحانی شناسایی شدند.

به گفته احمد‌رضا رادان دو خانمی که به دلیل پوشش نامناسب مورد هجمه اراذل و اوباش قرار گرفته اند اکنون برای بازرسی در اختیار پلیس هستند.

همچنین اداره اجتماعات پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد تا کنون یکی از عاملان حمله به روحانی دستگیر شده است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حاج آقا اگه جای شما بودیم اینا رو که فقط اهل حرف و ادعا هستن رو برا ملاقات نمی پذیرفتیم.
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی در خصوص امنیت تهران بسیار ضعیف عمل میکند،بطور مثال در خیابان جیحون،پائین تر از مرتضوی،نرسیده به کمیل،نبش کوچه باقر زاده یک سوپر مارکت میباشد که شبها تا ساعت 3 نصف شب باز میماند و تجمع اراذل و اوباش در مقابل این مغازه آسایش را از ساکنین محله سلب نموده است و بارها به کلانتری 108 نواب این موضوع را اطلاع داده ایم ،اما متآسفانه از طرف کلانتری هیچ برخوردی نمی گردد!
این افراد که خودشون میخوان اذیت بشن حیف نبود ایشان بابت اینگونه افراد آسیب ببینند واقعا که!!!
چرا به حریم خیلی از خانمهای پوشیده تجاوز نمیشه!!!
اینها لایق نیستند دریغ از یک تشکر و یک خبر از طرف اینها خدا کند ارزش این کار ماندگار را خیلی ها درک کنند
اجر ایشان هم با حضرت علی(ع) در این ایام