دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - 19 Nov 2018
 
۰
۱۹۷

نابینا شدن يك روحاني در امر به معروف+عکس

سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۱۳
امام جماعت دانشگاه علوم پزشكي تهران به دليل اقدام براي نجات يك دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش در خيابان شريعتي تهران، در آستانه نابينايي از يك چشم قرار گرفت.

به گزارش جهان حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشكي تهران كه شب گذشته براي نجات يك دختر جوان از چنگال ۲ نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگي كرده و هم‌اكنون در پي نجات دادن اين دختر، در آستانه نابينايي چشم راست خود قرار گرفته است، در بخش اورژانس بيمارستان فارابي تهران و در حالي كه خون چشم وي تمام لباس‌هاي وي را پوشانده بود، در تشريح اين واقعه به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: ساعت ۲۲ شب سه‌شنبه در خيابان شريعتي، پائين‌تر از خيابان ملك به همراه ۲ نفر همراه داخل خودروي خود در حال عبور بوديم كه ناگهان صداي فريادهاي دختر جوان را شنيديم.

وي افزود: بلافاصله پس از شنيدن اين فريادها به سمت صدا حركت كرده و مشاهده كرديم كه ۲ نفر از اراذل و اوباش سوار بر يك موتور براي ربايش يك دختر جوان اقدام كرده‌اند. اين اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور كرده و با خود ببرند اما اين دختر با فريادهاي خود درخواست كمك كرده و از سوار شدن خودداري مي‌كرد و ۲ پسر جوان نيز وي را ضرب و شتم كرده و مورد هتاكي قرار مي‌دادند.

حجت‌الاسلام فروزش ادامه داد: با مشاهده اين صحنه براي نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم يورش برديم، اما با مقاومت اين مهاجمان روبرو شده و درگير شديم. در هنگام درگيري، يكي از آنها كه شيشه نوشابه‌اي در دست داشت، اين شيشه را با زدن به بدنه موتور شكست و سپس با آن چندين ضربه به چشم راست من وارد كرد كه نتيجه‌اش را مشاهده مي‌كنيد. 


ضربات وارد شده بر چشم راست حجت‌الاسلام فروزش بسيار شديد بوده و به گفته يكي از پزشكان حاضر در اورژانس بيمارستان فارابي احتمال تخليه شدن چشم راست اين روحاني از خودگذشته و ايثارگر بسيار زياد است.

حجت‌الاسلام فروزش گفت: الحمدلله هرچند به قيمت مجروح شدن شديد يك چشم، موفق شديم اين دختر را از چنگال اراذل و اوباش و دزدان ناموس مردم نجات دهيم. 

حجت‌الاسلام فروزش دقايقي پس از گفت‌وگوي خود با فارس به علت خونريزي شديد چشم راست خود بيهوش شد.

اين روحاني از خودگذشته به علت شدت جراحات وارده و براي جراحي به بيمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شد.
کد مطلب: 169777
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۴۳
چشم احمدی نژاد روشن که مانع رسیدگی به فساد و فحسا در جامعه است. خداوند این عالم روحانی را شافی عاجل عنایت فرماید. آمین
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۴۶
خیابان شریعتی ؟ پس وای به حال حاشیه های تهران.با تشکر از ایشان.ولی سوال اینجاست، ایشان بواسطه مسلح نبودن در شرف از دست دادن بینایی خود هستند.آیا راه حل این است که مردم معمولی که هیچ نوع آموزشی در برخورد با این افراد ندارند باید از نوامیس مردم دفاع کنند.چرا پدیده خشونت و ایجاد رعب و وحشت در جامعه ما ریشه یابی نمی شود.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۴۶
چشم نيروي انتظامي روشن
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۴۷
راستی نگفتید نیرو انتظامی کجا بود !!!
واقعا به این انسان آزاده درود می فرستم
حالا اگه ایشان به خاطر دفاع از ناموس ملت به اراذل اسیب وارد می نمود ایا تشویق میگردید یا باید جواب پس میداد
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۴۹
نيروي انتظامي مبارك !
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۵۳
دمش گرم.
خدا اين روحاني غيرتمند را سلامت بدارد.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۵۴
چشم دولت و مسئولین فرهنگی دولت علی الخصوص مشایی روشن باد.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۵۶
سلام خدا بر این مرد بزرگ
سلام خدا بر این مرد بزرگ
سلام خدا بر این مرد بزرگ

و آه از دست مسئولین
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۵۸
خوش به سعادت این روحانی خدایی
نمیدونم خدا چه اجری به ایشون خواهد داد.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۷:۵۹
خدا کمکش کنه.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۰۰
جانباز سرفراز,

حجت الاسلام فرزاد فروزش

سلام بر تو ودل آرمانی ات
سلام بر تو که روحانی بودن را معنا کردی
سلام خدا بر تو
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۰۲
خون به ناحق ریخته شده این مرد مظلوم باعث بیداری مسئولین این امر خواهد شد؟!!!


لعنت و نفرین خدا به اراذل و اوباش خونخوار
لعنت خدا بر پدران و مادرانشان
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۰۷
تصاویرش دلخراش و جانکاهه.

اون خبیث هایی که این کار را کردن الان دارن میبینن این تصاویر را

خدا ذلیل و خوار شون کنه
خدا بدعاقبتشون کنه
خدا سخت ترین عذابها را در دنیا و آخرت نصیبشون کنه
این ها یزیدیان زمانند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۱۲
رسانه ها:
حکم اعدام مدیر بزرگترین شبکه مستهجن کشور لغو شد!!!!

خب آقاي قوه قضاييه تحويل بگير حالا
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۱۴
بیچاره اون دختر چه لحظاتی بهش گذشته

و کار این روحانی عزیز که در وصف کلام ناقص ما نمیگنجد.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۱۵
عملکرد این برادر روحانی نشان از شجاعت و دلیری است که به ما این امر را گوشزد می کند هنوز هستند انسانهایی که جان و ناموس مسلمان از همه چیز برایشان مهمتر است . اما صحبتهای بعضی از دوستان مثل این است که کینه شتری نسبت به آقای احمدی نژاد دارند. این اتفاقات ممکن است هر جای دیگر رخ دهد حتی در زمان پیامبر اکرم (ص) نیز ما شاهدیم که این هتک حرمتها اتفاق افتاد (ماجرای جوان یهودی که زن مسلمان را مسخره کرده بود و...) اما مهمتر از همه نوع برخورد مسئولین قضایی با اراذل و اوباشها هست که باید برخورد شدیدی با ایشان داشته باشند. اراذل و اوباشان نباید در پناه رافت اسلامی هر کاری که دلشان خواست انجام دهند. به امید روزی که مسئولین قضایی برخورد سخت و خشنی با این حیوانات به ظاهر انسان نما انجام دهند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۱۶
درود بر مردان با غیرت ؛ نمونه های اینچنینی در این زمانه کم پیدا میشه امیدوارم خداوند همچنان طول عمر با عزت به این روحانی شجاع عنایت فرماید.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۱۷
دولت مهر ورز احمدی نژاد تحویل بگیر این تذهبون محمودخان؟!! اینهم از سپردن فرهنگ مملکت به مشایی حال کردی ؟
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۱۷
از خدا بترسيد آقاياني كه دم از امنيت ميزنيد نه با بي حجابي برخورد كرديد نه با ناامني
اين هم ثمرات دولت خدمتگزار كه حالا بايد يك روحاني از جان مايه بگذارد و يك خانواده دچار اضطراب شود
اللهم عجل لوليك الفرج
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۱۸
لابد نيروي انتظامي مثل موارد مشابه ـ مثلاً در درگيري صاحبخانه با دزد كه منجر به زخمي شدن دزد شود و صاحبخانه محكوم است ـ اين روحاني عزيز را به علت درگيري و بي احترامي به اراذل و اوباش محترم! محكوم مي كند.

حقوق بشري ها هم كم كم صدايشان در مي آيد كه در ايران آزادي نيست و لابد به سبزي ها وصلش مي كنند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۲۳
دوستان عزيز نزديك به 2 ماه پيش شهيدي از شهيدان اين مملكت را در شهر ما به خاك سپردند آنهم بعد از 27 سال مفقود الاثري، اما جالبتر اينكه توي اين شهر خراب شده هفته پيش جلوي درب منزل اين شهيد همسر مكرمه و مسن ايشان را با اطلاع از اينكه همسر شهيد است به باد كتك گرفتند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۲۳
وقتی که حکم مدیر بزرگترین شبکه سکسی کشور لغو می شود معلومه که اراذل اوباش هار میشوند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۲۴
به یاد حضرت عباس (ع)
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۲۴
با سلام
مشابه چنین اتفاقی حدود دو هفته پیش در خیابان پرستار (پیروزی) رخ داد. در این حادثه روحانی ای به نام حاج آقا سید مصطفوی به دلیل تذکر زبانی و ملایم به دختر و پسری در پارک به خاطر وضعیت بد پوشش مورد حمله قرار گرفت و متاسفانه چشم چپش را از دست داد. ایشان از معتمدین محل و امام جماعت یکی از مساجد در خیابان پیروزی هستند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۲۶
اجركم عندالله - خدا عاقبت به خيرت كند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۲۶
آقاي احمدي نزاد آيا اينجاهم مي گوئيد مشکل آقايان است ومواظب چشمشان باشند بابا فساد وارد خونه من وشما شده اگه مملکت به همين منوال پيش برود يقين داشته باشيد تاابد برکساني که دردفاع وحمايت از بي بندوباري حرف زدن تاابد لعن ونفرين مي کنيم
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۲۹
بابا بنده خدا آقای رادان داشت با اینها برخورد می کرد این آقای احمدی نژاد بود که آمد توی تلویزیون گفت یک تار مو که این برخورد ها را ندارد در نتیجه این آش شد و این کاسه
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۲۹
چشم هممون روشن
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۳۰
خدا رحمت کند همه قدیمی هارا
که خوب گفته اند :

ترحم بر پلنگ تیز دندان
ستمکاری بود بر زیر دستان

اگر برای برخورد و مجازات این گونه جرایم مماشات نمیشد و به اصطلاح عاملان این جرایم نقره داغ می شدند ، امروز شاهد این نبودیم در مملکت امام زمان(عج) عده ای جرات این کار را داشته باشند و امثال این بنده خدا مجبور به دفاع از نوامیس مردم باشند.
عاقبت عمل نکردن به احکام اسلامی می شود همین.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۳۱
اي كاش اين دختر خانم هم كمي بينديشد
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۳۱
وحشتناکه

مسئولین این امر خدا ازتون نگذره
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۳۲
خدا ان شاء الله شفای عاجل به این روحانی از جان گذشته و غیرتمند عطا فرماید. نمی دانم تا کی باید شاهد این حوادث باشیم و هیچ کار جدی صورت نگیرد!!!!!!!!!!!!!!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۳۳
احسنت برنیروی انتظامی بااین امنیت بی نظیری که ایجادکرده است.واقعا احسنت. درخیابان شریعتی جلوچشم مردم قصدربودن دخترجوانی رادارند آنوقت یک فردروحانی درراستای احکام شریعت ووجدان خود اقدام به جلوگیری از این جنایت می کند ونیروی انتظامی نیز هیچ پاسخی برای این کارنمی دهد .
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۳۳
واقعا متاسفم براي اين مملكت
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۳۴
این ها همه از قدرت دولت و مجلس در مورد بدحجابی و بی عفتی در جامعه هست که با شعار رهروری از راه حضرت امام رحمه الله علیه وارد شدند ولی با سهل انگاری دست و پنجه نرم می کنند
انشاالله وعده ی ما قیامت
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۳۹
با اين روندي كه در كشور پيش ميره آقايان دستگاه قضايي و امنيت كشور سرشان را حتما بالا بگيرند فكر مي كنم صفحه حوادث روزنامه ها را همكارانشان جدا مي كنند و حضرات هيچوقت نمي بينند روزانه چه مقدار تجاوز به نواميس مردم صورت مي گيره واقعا شرم آوره براي جمهوري اسلامي بعد از 32 سال كه مسئولانش هنوز درگير راي آوردن هستند تا تامين امنيت شهروندانش
دسته گل آخر رو هم كه بايد خدا قوت گفت لغو حكم اعداو سلطان سايتهاي سكسي فارسي هست كه بايد خدا قوت گفت به همشهريان قضايي. خواهش مي كنم خود حضرات به سايت اين فرد مراجعه كرده و استفاده لازم را ببرند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۳۹
اقایان برای اینکه خودشون رو نزد برخی مردم به دروغ عزیز کنند یا میان تعطیلات را زیاد میکنند یا با بی حجابی برخورد نمکنند و یا...
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۴۱
چشم مامورین نیروی انتظامی و قوه قضاییه (با مجازات های سنگین!!! و بازدارنده) روشن که با موتور می خوان دختر مردم رو بدزدن و بدون ترس مقاومت هم می کنند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۴۲
اون حرامياني كه با جناب فروزش اين رفتار حيواني را كردند بدانند شيعه براي اعتقاداتش جان مي‌دهد و ما تا جان داريم از دين و ناموس خود دفاع مي‌كنيم. اين را هم به نيروي انتظامي و قضايي مي‌گويم كه تعلل و سستي را كنار گذاشته و با دستگير كردن مسببين اين حادثه جانخراش و مجازات آنها دل زخم خورده جامعه را التيام دهند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۴۴
نيروي انتظامي تشكر تشكر!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۴۸
از ته دل براي سلامتيش دعا مي كنم
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۴۸
عجب اسم و فامیلی داره این حجت خدا
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۴۸
خداوکیلی خیلی جرات داره ... عمرا از این آدمها دیگه پیدا نمیشه .
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۴۹
وقتي حكم اعدام گرداننده يك سايت سكسي لغو مي شود ، بزهكاران ديگر هم جري تر ميشوند.

جناب آيت الله آملي لاريجاني !

لطفاً رسيدگي كنيد. اين نا امني دامنگير همه جامعه مي شود.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۴۹
بدين وسيله از نيروي پر تلاش انتظامي، پرسنل محترم كلانتري، بچه هاي ساعي كشيك، گشت هاي محترم، برو بچ و همه ي عزيزاني كه بودجه دريافت مي نمايند تا اين جور وقت ها به داد ناموس مردم برسند جدا سپاس گزارم. راستي فرموديد در خيابان شريعتي؟! آها خوب. پس دولت دارند فرهنگ سازي مي كنند. خيابان شريعتي ها؟ عجب...
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۰
خانواده ها باید بدانند و مراقب باشند . اینها ثمره لقمه ی حرام است که تا این حد خوی حیوانی را در انسان تقویت می کند. مراقب هر لقمه ای که بر سر سفره هایتان می برید باشید و بی جهت تقصیر را بر سر دولت و قوه قضائیه و... نیندازید. مثلا ما مسلمانیم و شیعه مولا علی (ع)!!!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۰
بودجه كلان فرهنگي رو آقاي مشايي بايد بگيره اونوقت چشم اين بنده خدا بايد در بياد
واقعاكه...
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۰
چشم ناجا روشن
هی میگن ماامنیت برقرار کردیم پس کو؟
اون از جریان فتنه که رسما این نیرو با گاردهای ویژه اش تعطیل بودن و دیگر ارگانها اگر نبودند مملکت نابودشده بود
اینم از برخورد با اراذل و اوباش که هی میگن ما ال کردیم و بل کردیم و اراذل گرفتیم و از این حرفها
اونم از قوه قضاییه که معلوم نیست کجا سیر میکنه و در محاکمه اراذل جز معدودی که نمی تونه مسامحه کنه خبری از برخورد قاطع نیست
این بحث بدحجابی که ارذلو جری کرده تا دیگه امنیت برای خوب و بد نمونه
تو این مملکت حتما باید یه فاجعه در حد قیامت کبرا رخ بده یا بمب هیدروژنی توی وجدان مسئولین بترکونن تا شاید نیم نگاهی به اوضاع فرهنگی بکنن
بسیجو هم که حضرات برای خوش خدمتی به روشنفکر مابان و اپوزیسیون خلع سلاح کردن و از بسیج فقط چهار ایست و بازرسی کودکانه در شب مونده
خودشونم که قربونشون برم در بالا به عرض رسوندم اوج مدیریتشونو
خدایا یا مرگ بده یا یه مسئول با عرضه که اینها رو جمع کنه
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۰
غیرت وحمیت این روحانی را ارج وقربی بزرگ نزد خداوند دارد
خداوند انشاالله چشمشون را شفا دهد که ما محتاج چشمان بینا وجوانمردی این انسان الهی هستیم
حمد شفا برای ایشان بخوانید
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۳
اون دو تا ... چی شدند ؟؟ همونجا باید آویزونشان کرد. نمیخواد بگید که فرار کردند و به ریش ما دارند میخندند ؟
از صدقه سر مسئولین سالهاست به ریشخند اراذل عادت کرده ایم
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۳
وقتی جریان منحرف دنبال مانکن های سینمایی است
فقط غیرتمندهایی مثل این روحانی بزرگوار به داد مردم میرسند
خداوندا چشمان این غیرتمند را شفا بده
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۴
ای کاش همه مردم مانند این برادر عزیز دراین گونه مسایل احساس مسولیت میکردنند وبی تفاوت نبودنند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۴
حاج آقا یه زنگ می زدید 110 سه سوت می اومدن اراذل و اوباش رو می ترکوندن چرا خودتونو به زحمت انداختین!!
تا وقتی 110 انقدر فعال و زرنگه شماها چرا وراد می شید؟!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۷
خدايا به حق بندگان پاك و منزه‌ات و بحق خاتم رسولانت، و بحق امام زمان (عج) ايشان را از خطر نابينايي نجات بخش.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۸:۵۹
خدا رحمت كند زمان جنگ و لباس سبزهاي كم رنگ، ماشين هاي پاترول گشت قوامين را كه هر معتاد و ولگرد و اراذل و اوباشي با ديدن يك ماشين كميته انقلاب از فاصله دور مي ترسيد شايد بگوييد آن وقت زمان اختناق بود، نه جانم.
اما اكنون تا چشم كار مي كند نيروي انتظامي با خريد تجهيزات امنيتي و مقابله اي براي خود از اتومبيل گرفته تا ... اما در عمل چه كرده، در حال حاضر جنگي نيست پس كجايند گشت هاي امنيتي فقط در فيلم ها آنهم براي تبليغ مي آيند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۰۳
ریشه این جنایت ها در دوران خاتمی ملعونه که امروز خیلیا زور می زنن تا از خیانتهاش تطهیرش کنن
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۰۵
آقاي احمدي نژاد تحويل بگير .
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۰۶
آقای احمدی مقدم حرفی برای گفتن ندارند؟!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۰۷
فكر نمي كنيد امروز روزي است كه به قول حضرت علي بايد خون گريست؟

همين چند روز پيش هم در خميني شهر اصفهان ، چند نفر از اراذل و اوباش معروف آن منطقه ، تعدادي زن و دختر را ربودند و بصورت گروهي به آنها تجاوز كرده و متواري شدند و نيروي انتظامي هم هنوز در حال بيانيه و اطلاعيه صادر كردن است. بطوريكه صداي امام جمعه خميني شهر هم درآمده و در خطبه هاي جمعه گذشته معترض شدند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۱۱
ظاهرا با آمدن و راه اندازي پليس 110 حضور گشت هاي پليس در سطح شهر كم رنگ شده ديگر نيروي انتظامي نيازي به گشت زني در سطح شهر و محلات ندارد و فقط بايد در كلانتري بنشيند و منتظر زنگ باشد و پس از مرگ سهراب هاع نوشدار بیاورد، مثل حادثه خيابان سعادت آباد.
البته نبايد مانورهاي برخورد نيروي انتظامي در درون پادگانهاي خود با اراذل و اوباش فرضي را ناديده گرفت!!!!!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۱۳
خدا به حق آقا اباالفضل عليه السلام اين شيرمرد رو حفظ كنه
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۱۴
خیالتان راحت باشد
الساعه آقای احمدی مقدم دستور پیگیری صادر می نمایند...
آخر می دانید خیابان شریعتی(آن هم سر ملک) یک جای خلوت تهران است! چه دلیلی دارد پلیس آنجا هم باشد.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۲۱
اين اتفاق چه ربطي به مشايي داره. عادت كرديم هرچيزي را يا شور كنيم يا بي نمك.(درجواب يكي از نظرها)
ضمن ارزوي سلامتي براي اين جوانمرد از خداوند متعال، بايد افسوس خورد در كشوري كه لقب جمهوري اسلامي با نامش عجين شده و ادعا داريم مركز تشيع جهان هستيم ناموس مردم امنيت ندارد. به قول مادر بزرگ بنده زمان گذشته جوون تر بوديم، بر و رو داشتيم نماز مي خوونديم كسي مزاحممان نميشد
الان هم مسلمانيم جوون هم نسيتيم ولي متلك مي شنويم. بر ما چه مي گذرد كه وقتي صفحات حوادث را مرور ميكنيم از ده تا قتل و جنايت 8 تاي اون ناموسيه. يا زنه با مردي اشنا شده سپس شوهرش را كشته يا زن از شوهرش خوشش نيامده کشته‌ش . چند وقت پيش زن حتي به بچه هايش رحم نكرده بود. يا اينكه در پارك جنگلي نامردها در مقابل مرده كه دست و پايش را بسته بودند به ناموسش تجاوز كردند. يا چند نفري دختري را مي دزدند و كاري كه نبايد انجام مي شود.ما شيعه علي هستيم ميگيم غم علي عليه السلام نامردي كوفيان نبود. از اينكه مي دانست حسينش را سر مي برند نبود از اينكه حقش را در خلافت خوردند نبود غمش اين بود به ناموسش در كوچه بيكسي زمانه جسارت شده است. علي كه غيرت با او معني شده، ما كه ادعا داريم مريدشيم. بر ما چه ميگذرد. مگر پليس مي تواند در هر كوچه و خياباني باشد كه مراقبت كند كسي ناموس دزدي نكند يا كسي مزاحم زن و دختر مردم نشود ايراد از خودمان است. چند سال مي شود با چوب و چماق گفت كه خانم مويت بيرون است ، روسريت را درست سر كن ، اقا پسر اين چه تي شرتي يا اين مدل موي غربي هاست. اينها همه مسكن هاي موضعي، اين خانه از اساس ويران است. مثلا تمام ماهواره ها را هم از پشت بام ها جمع كرديم چه شد. يادمان نرود وقتي مقابل غريزه جنسي ناتوان باشيم كاري مي كنيم كه حيوان هم انجام نمي دهد. حيوانات هم براي اينكه جفت خود را پيدا كنند راه و رسم خودشان را دارند در راز بقا بارها ديده ايم.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۲۲
جزاک الله خیرا
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۲۹
یک آمار بگیرید ببینید چند مسئول در این مملکت حاضرند از ماشینشان پیاده شوند ومشکل مردم را حل کنند؟؟؟؟؟؟؟
حاج فرزاد تنت به ناز طبیبان نیاز مباد
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۳۱
نیروی انتظامی حالا هی تو خیابون راه بیفت و فقط به مو و لباس گیر بده ولی هر اوباش و اراذل و دزدی تو این مملکت هر کاری میخواد بکنه. بابا کی میخواد به درد مردم برسه خسته شدیم از این همه شعار تکراری و عدم انجام وظایف اصلی
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۳۶
این اولین مورد نیست آخریش هم نخواهد بود دلتون به حال مسئولی بسوزه که باید پاسخگو این اقدام باشه بیچاره داره دنبال یه متن می گرده که خودشو تبرئه کنه !!!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۳۶
ریشه این مشکلات اول در اهمال قوه قضائیه است
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۳۷
یک نفر گفته آقای احمدی نژاد تحویل بگیر
تو که این حرف رو میزنی بگوببینم تو برای حفظ ناموس خودت و مردم در جامعه چه کرده ای
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۴۴
نیروی انتظامی چون از داخل متزلزل هست نمیشه امیدی به ایجاد امنیت در جامعه داشت
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۴۷
خدا بحق حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت ابالفضل علیه السلام شفای کامل وعاجل بهش عطا کنه
بر غیرت و مسئولیت پذیری همه ما و مخصوصا مسئولینمون بیافزاید تا دیگر شاهد این وقایع تلخ ودلخراش نباشیم
 
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۴۸
کاش غیرت صدا و سیما برسه و به قدر اون سربازی که تو بازی فوتبال چشمش رو از دست داد، اطلاع رسانی کنه.
هر چند، اون بازی فوتبال بوده، و این نهی از منکر؛ اون سرباز بوده و این روحانی، اینا که برای صدا و سیما ارزش نیست.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۵۰
ای بابا! حالا شکر خدا اون یکی چشمش سالمه که! صلابت و اقتدار نیروی انتظامی رو هم باید فقط
تو ورزشگاه آزادی در برخورد با جوونای انقلابی دید که الحمدلله دیدیم!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۵۳
خیر ببینی شیرمرد
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۰۹:۵۵
خدا نگهدارت باشه آقا فرزاد
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۰۰
نيروي انتظامي اين مكان كه اتفاق افتاده جزء خيابان هاي اصلي شهر است و تازه ساعت 10 شب واي به حال امنيت خيابان هاي فرعي واقعاً آدم زن و بچه اش را چگونه بايد حفظ كند؟
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۰۳
ما مردم توقع بی جا داریم از مسولین دولتی و قضایی و مجلس به خاطر اینکه این عزیزان خدمتگزار ساعت 5 صبح سر کار میروند و تا 12 شب سر کار هستند و نمی توانند این بی بندوباری و فساد رو مشاهده کنند!!!!!!!!، پس چه انتظاری داریم ما باید خودمون دست به کار بشیم!!!!!!!!!!!!!
تازه این بنده خدا آقازاده نبود و گرنه سه سوته اون دونفر رو میگرفتندو الان مسئولین رفته بودند بیمارستان و سری بهش زده بودند.
خدا خیرش بده. خلاصه بچه بسیجی ها زنده هستند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۰۴
خداوند بر درجات این جانباز عزیز بیفزاید
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۰۴
ما سه روز تعطیل اومدیم تهران حقیقتا وضعش اسف باره. نمیشه دین و ایمان نگه داشت. از آمریکا و اروپا بدتر شده. خب نتیجه فرهنگ انحرافی سازی دیگه.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۰۵
یادم باشه از این به بعد با خودم نانچیکو ببرم.نیروی انتظامی که خوابه
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۰۶
سلام
برای شفای روحانی شجاع دعا کنید
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۰۸
وقتي كه متهم را ميگيري وتشكيل پرونده مي ديدي وبا مدارك وشواهد تحويل قوه قضائيه محترم مي دهي ومتهم زودتر از خودت آزاد مي شود وبيرون دادگاه شروع به تهديد مامور مي كند چه توقعي از مامور داريد .درشهر مافرزند سرهنگ مملكت را به رگبار بستند وجنازه اش را يك هفته بردند ودر كوه انداختند وحال با تلاش فراوان اشرار دستگير شدند ولي هنوز نتوانسته اند بعد از يك سال متهم را به دادگاه بياورند كجاي كاريد ... اينست قوه قضائيه
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۰۸
نیروی انتظامی بلده بچه حزب اللهی ها را تا پای مرگ کتک بزنه

اراذل و اوباش که خطری برای این نظام ندارن!

فقط نباید شعاری بر علیه وهابی های عربستان داده بشه

آخه وهابی ها خطرناکن یه وقت عصبانی میشن میان مارو میزنن!!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۱۰
قابل توجه جوانان عزیزی که مراقب چشمهای خود نیستند و به راحتی به گناه آلوده میکنند. امثال حاج آقا فروزش ها برای حفظ معصومیت ها، چشمشان را از دست میدهند... ولی به ما گفته اند مقابل نامحرمان چشمتان را کنترل کنید. با دیدن این ایثارگری، آیا انگیزه ای برای کنترل نفس به وجود نمی آید؟!
این عزیز روحانی، اینگونه با خدا معامله کرده، بیاییم ما هم با پاک نگه داشتن چشمانمان در معامله با پروردگار شرکت کنیم و......
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۱۰
حاج آقا درد و بلات بخوره تو سر بی غیرتا
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۱۲
الهی شکر که هنوز مردانی غیرتشان را حفظ کرده اند وا مصیبتا که بردن خلخال از پای زن یهودی ننگ پیامبر ما بود و اکنون در جامعه مان عفت زن مسلمان ایرانی بازیچه دست هوسرانان خیابانی است . راستی چه کسی پاسخگو است ؟
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۱۴
اينم نتيجه برقراري امنيت توسط مردم. قابل توجه برادران نيروي انتظامي
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۱۵
نیروی انتظامی افراد بی گناهی رو دستگیر می کنه به عنوان اراذل و اوباش و با اصلی ها کاری نداره
جایی هست که فرد اوباشی کسی رو کشته ولی از ترس انتقام خانواده مقتول جرات پیگیری شکایت خود را ندارند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۱۸
این واقعه تاسف بار نشان می دهد نیروی انتظامی در برقراری و حفظ امنیت خیلی ضعیف است و برنامه خاصی در دست ندارد. فقط و فقط به صورت مانور هر چند صباحی عملیاتی را اجرا می کند و بعد هیچ...
جدا" زن وبچه های ما در سطح جامعه با یک معضل جدی به نام اراذل اوباش و مزاحمین به نوامیس مردم روبرو هستند.
بحث اساسی اینست که مسئولین آیا خبر از این مسائل درون جامعه دارند ؟ آیا برنامه ای ویا توان برخورد با آنرا بطور کل دارند؟
آیا منتظر هستند مرد خود در کوچه و خیابان با نا امنی مبارزه کنند؟
چرا باید مسائلی همچون امنیت و مسائل فرهنگی جامعه سیاسی شود و همچون موضوع حجاب در این مملکت با دید سیاسی به آن نگاه شود و نیروی انتظامی با آن بصورت مقطعی برخورد نماید و یا اینکه اصلا" تکلیف خود را نداند.در صورتی که یک پارامتر مهم برقراری امنیت جامعه ما حفظ حجاب است...
مردم مالیات میدهند و هزینه می دهند و خواستار بر قراری امنیت هستندو این حداقل حقوق شهروندی است و از مطالبات به حق مردم است.
در پایان از مسئولین و مردم درخواست دارم از این مرد روحانی غیرتمند و غیور کشور به نحو شایسته تقدیر و تشکر گردد و به عنوان یک الگوی غیرتمندی و جوانمردی معرفی گردد و آنرا در ذهن ها باری همیشه جاویدان سازند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۳۷
خدا خیرش بده.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۴۰
روحانیت نشون داده هنوزکه هنوزه فقط این قشره که بیشتر به فکر امنیت ناموس مردمه
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۴۲
کسی که گفته "ریشه این جنایت ها در دوران خاتمی ملعونه که امروز خیلیا زور می زنن تا از خیانتهاش تطهیرش کنن" باید بدونه که بی حساب و کتاب حرف زدن خودش جرم بزرگیه!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۴۴
حاج آقا این کار را به خاطر پابرجایی غیرت و اسلام این کار را کرده است، هر چه شود ارزشش بالاست
دم هرچی اباالفضلی باغیرت گرم
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۴۵
زبانم برای تشكر از فداكاري اين روحاني شيعه جوانمرد قاصر است
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۴۷
اخبار بيست و سي صداقت خود را در پيگيري اين خبر نشان دهد.

فقط بلده به سايتهاي بي طرف ايراد بگيره؟
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۰:۵۵
خوشا به سعادتش ، ما خیلی هنر کنیم چشممونو پاک نگه می داریم ، این عزیز به چه مرتبه ای رسیده ، خدایا پناه به تو از گزند شیطان
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۰۵
از اطلاع رسانی شما سپاسگزاریم اجرتان به حرمت ماه رجب با علی (ع)، انشا الله خداوند به ایشان شفای عاجل عنایت بفرماید
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۰۷
شوکه شدم . اشک مجالم نمیده

خدایا چرا آقامون نمیاد ؟ خدایا خسته شدیم از این همه درد بی صدا و کشنده

خدایا رحم کن . نذار از این بدتر شه .

خدایا آقامون رو به ما برسون
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۱۰
انشاءالله حضرت ابوالفضل(ع) اجر و پاداش شمارو بعنوان یه جانباز عطا کند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۱۱
اتفاقا منم میگم مسئولیت تمام این اتفاقا با اصلاح طلباس و عاقبت اخلاقی و شرعیش رو هم می پذیرم. وقتی یه سری چند ماه آشوب کنن ، جنایت و خیانت کنن و محاکمه هم نشن ، معلومه که اراذل هم از این چند ماه آشوب استفاده می کنن و بعد هم که می بینن کسی محاکمه نشد ، تهرانو با تگزاس اشتباه می گیرن ، تو دوران اصلاحاتم کم جوونارو توخالی نکردن ، تمام حاصلش عقده های اخلاقی بود اونم هشت سال
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۱۲
درود بر این مرد بزرگ.ما ساکن همین محل هستیم این 5باره که تو کوچه میثاق 5و6 این اتفاق میفته.هر باردو روز یک سرباز میذارن بعد روز از نو روزی از نو
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۱۶
از کسانی که 24 ساعت دنبال فیلم مستهجن و هر شب پای شبکه های سکسی و تفریحشون اب شنگوله و مواده چیزی جز این بی غیرتی ها انتظار نمیره ... مشکل از تربیت جوانان و نا آشنایی و بی تفاوتی مردم و خانواده ها به کسب درامد حلال و خوردن لقمه پاک است
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۱۶
خدا به جوانان ما سلامت نفس و غيرت و به اين روحاني فداكار سلامت جسمي عطا كنه انشا الله.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۲۷
خدايا به حق محمد(ص) و آل محمد(ص) به اين بنده ات شفاي كامل عنايت فرما.
امين يارب العالمين
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۳۰
خوش به سعادت پدر و مادر این مرد که همچین فرزندی رو برای جامعه بزرگ و تربیت کردن
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۳۲
این مرد دوست و رفیق منه
یه آدم سرو ساده و بی آلایش
یه مدت با هم همکار بودیم


خدا لعنت کنه اون کسانی که این جریانات رو باب کردند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۳۲
عزبزان من، نیروی انتظامی وظیفش را در راهنمایی و رانندگی خلاصه کرده است ، پس چرا ناسزا به این نیرو ! وظایف دیگر مثل مبارزه با بد حجابی ( ببخشید بی حجابی ) ، ارازل و اوباش ، مواد مخدر ، مشروبات الکلی ، دزدی ، نظارت بر اماکن ، (و طی دو ماه آینده) روزه خواری ،و غیره را طی مناقصه ای در نزد خداوند و خون شهدا به مردم و امت حزب الله واگذار کرده است .
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۳۳
از نيروي انتظامي خواستار برخورد جدي تري با اراذل و اوباش را داريم و ضاربان اين شخص را هرجه زودتر به سزاي اعمال در ملا عام برسانيد
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۴۰
خدا به حق حضرت صاحب الامر (عج)‌ وي را شفا دهد.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۴۱
هزاران آفرين به اين روحاني جليل القدر"مرحبا به اين شخصيت آسماني وديني "اجر اين انسان وارسته وخدايي را فقط خداوند منان دهد"از خداوند منان آرزوي سلامتي وبهروزي وشفاي عاجل برایشان مسئلت دارم.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۴۴
نيروي انتظامي اون وقت شب كجا بوده؟!!!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۴۵
خداوكيلي به اين ميگن مرد نه به اونهايي كه از مردونگي فقط زور گفتن لباس استيريج پوشيدن هيكل گنده كردن را ياد گرفتند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۴۵
آفرين بر اين مجاهدت
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۴۷
اين خبر رو بذاريد كنار خبر لغو حكم اعدام آن شيطان صفت. گندي كه اون خبيث زده ملت بايد با نثار جون و خون خودش پاك كنه. فاين تذهبون آقايون!!؟؟؟؟
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۴۹
حزب اللهی بی تفاوت رد نخواهد شد ...
حتی اگر به قیمت جانش تمام شود ...
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۵۳
به این میگن غیرت علوی...
بعضی ها یاد بگیرن...
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۵۵
آدرس بیمارستان را بدهید تا اونجا را گل باران کنیم
انشاالله دلاور شفا یابی
بگو ما چکار برات کنیم؟
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۵۸
بخدا قسم كسي پيدا نميشود كه ازاين حادثه متآثر نشده باشد "دل هربيننده وشنونده اي ازشنيدن وديدن اين تصوير به تنگ آمده است"از دست ما كه از مناطق دور افتاده استان كهگيلويه وبويراحمد اين خبر را شنيده ايم چيزي بر نميايد جز دعا براي شفاي عاجل وي"خدايا اين روحاني عزيز وباغيرت وجانباز وجانفدا را شفاي عاجل عنايت فرما"خدايا لعنت كند آن فرد مجرم وكثيف وپليد را"
از نيروي انتظامي خواهان برخورد با اين اراذل واوباش هستيم.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۱:۵۹
خدا را شکر که در این جامعه باز مردی پیدا میشود
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۰۰
خدایا به حق ماه رجب و اهالی این ماه به او شفا بده...
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۰۵
چند وقت پیش یکی از رفقا می گفت برای مبارزه باناهنجاری های متعدد اجتماعی باید مسلح شد؛ اون موقع حرفش رو رد کردم اما حالا با شنیدن این خبر قبول می کنم. ناجا به هوش باش که اگر در زمینه مفاسد اجتماعی سستی بکنی بچه مذهبی ها زنده و خروشانن.

۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۰۶
اگه يكي از سياسيون بود (فرقي نمي كنه از كدام طرف)؛

زمين و زمان را به هم مي دوختند كه فلان است و بهمان.

مثلاً اگر انگشت مهاجراني كه باندپيچي شده بود. يادتونه كه؟ وقتي وزير ارشاد بود و مردم به او اعتراض كردند آمد و انگشتش را باندپيچي كرد و ادعا كرد انگشتش را شكستند و خاتمي يك بيانيه بسيار تند هم صادر كرد و چه تحليل ها و تفسيرهايي كه ارائه ندادند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۰۸
خدا خیرش بده، واقعا متاثر شدم. یه پیشنهاد برای مسئولین نظام دارم. 1- خرج دوا و درمان ایشان را بدهند تا لااقل یک انسان آزاده را حفظ کنند که ارزشش از هزاران انسان دیگر بیشتر است. 2- بعد از اینکه ایشان را حفظ کردند. انشاالله که چشمشان هم حفظ شود. ایشان را به عنوان رئیس پلیس کشور انتخاب کنند تا هم به جامعه الگو معرفی کرده باشند و هم به رئیس پلیس کشور نحوه مبارزه با اراذل و اوباش را یاد دهند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۱۳
با سلام و احترام
گاهي وقتها حس مي كنم وجود يك پليس قضايي كه در هنگام وقوع جرم مجرم را در همان لحظه حكم دهد بسيار ضروري است
مانند اين موضوع كه كمترين حكم عاملان اعدام است
در ضمن آن دو نفر همراه چرا دخالت نكردند و ضاربين را نگرفتند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۱۴
به این هم روحانی میگویند بعد به رئیس اداره ارشاد شهرستان ... هم که بخاطر مسئله منکرانی برداشتند روحانی میگویند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۲۰
به این میگن مسلمون خدایا به جای چشم به این بزرگوار بر بصیرتش بیفزای و نور ایمان رو در چشم دلش منور تر گردان البته چشم هم بدی که خیلی خوب میشه... احسنت
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۲۱
اگه اسيد توي چشم اسيدپاش آمنه كه پرونده اش بيشتر از هفت ساله طول کشیده، مي ريختند چشم پاك اين بنده خدا اينجوري نمي شد.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۲۵
خدا ریشه اراذل و اوباش وحامیانشون رو بکنه
اونهایی که دم از آزادی می زدند، آزادی برای اینگونه خبیث ها می خواستند؟
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۲۸
به این میگن مرد.انشاالله به حق همین ماه رجب شفای پیدا کند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۲۹
خیلی وقت که ناجا و 110 دیگه دکور بودند و کاری نمیکردن ... این هم شاهد... خدا به داد ما برسه ....
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۳۰
ماشا الله ... حزب الله ...
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۳۲
اجرت باامام حسین (ع)
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۳۷
خيلي متاسف شدم براي اين مرد بزرگ.خدا انشالله به حق صاحب الزمان شفاشون بده.به وجود مرداني مثل شما افتخار مي كنم.آجركم عندالله برادر
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۴۲
فقط می تونم بگم مـــــــــــاشاالله حاج آقا !
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۴۴
به اين ميگن روحاني بهشتو واسه خودش خريد حضرت فاطمه(س) خودش اون دنيا هواشو داره
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۴۸
جلوی چشم من 2سال پیش ساعت 7عصر یه دختر رو میخواستند به زور چاقو سوار ماشین کنن و بدزدند و خوشبختانه چند نفر کسبه و رهگذر مانع شدند و البته دختر هم جراحت سطحی برداشت. بعد از دقایقی پلیس اومد و در مواجه با دختر وحشت زده و مجروح که میخواست شرح ما وقع بگه یه رفتار بسیار زننده داشت و گویی دختر مقصر هست . در نهایت هم با وجود برداشتن پلاک خودرو و با توجه به اینکه اوباش خیلی دور نشده بودند وقتی شماره پلاک رو به ایشون دادیم یه نگاه بهش کرد و گفت اگه شکایتی دارید باید برید کلانتری و راه افتاد رفت...
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۴۸
راستی اگر در زمان معصومین علیهم السلام و در زمان حضرت امیر (ع) و پیامبر اعظم (ص) جرمی اتفاق می افتاد همه به دولت وقت می گفتند مقصر تویی؟؟؟ یعنی اصلا در حکومت اسلامی جرم روی نمی دهد؟؟ حتی جرایم فحشاء و غیره؟؟؟ راستی چرا جوری صحبت می کنید مثل اینکه دولت در پی گسترش فساد است و از فاسدین حمایت می کند؟؟
حتی پلیس را هم نمی توان چندان سرزنش نمود زیرا به هر حال این جور نیست که در هر گوشه و کنار پلیس آماده حاضر باشد بلکه پلیس در مقر خودش است و در صورت مطلع شدن از وقوع جرم باید سریعا وارد عمل شد و اطلاع از وقوع جرم نیز بایستی از سوی مردم باشد. اصولا در مورد جرائم فضای روانی جامعه و تعهد همگانی موثرترین راه هست یعنی مردم همه معتقد باشند که بایددر این وقایع عمومی عمل کنند و پلیس را نیز بلافاصله در جریان بگذارند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۴۹
افرین بر غیرت این روحانی
نمی دونم تکلیف این اراذل و اوباش کی معلوم می شه!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۵۲
زنده باشی الهی مرد خدا
غیرت یعنی این...الحق که روحانی هستی
انشا الله هرچه سریعتر خوب بشی...لطفا اگر هر کمکی میشه برای بهبود کامل ایشون کرد اطلاع بدید
انشا الله اون چند تا نامرد هر چه سریعتر دستگیر بشن
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۲:۵۶
سند دیگری از جانفشانی بچه های با ایمان انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت عمومی همه مردم.
و به قول شهید آوینی، «ایمان منجی جهان فرداست.»
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۰۲
به معنای واقعی کلمه به خاطر دو مسئله تنم لرزید
اول به خاطر شجاعت و شهامت این بزرگ مرد با غیرت
دوم به خاطر جامعه ای که در آن زندگی می کنیم و هر روز بدتر می شود
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۰۴
دمت گرم آشيخ.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۲۴
اجرتون با خدا. امیدوارم هرچه زودتر شفاپیدا کنید
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۳۱
وقتي نيروي انتظامي به وظايفش عمل نمي كند بايد شاهد چنين حوادثي باشيم.
به نظر مي رسد باز هم مثل مواقع بحران بايد خود مردم به صحنه بيايند تا معضلات حل شود.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۳۷
ایول اجرش با خدا....خیلی مرده...
لعنت خدا بر مزاحمین نوامیس....
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۴۴
سلام خدا بر سربازان امام زمان درود انسانهای پاک نصار این روحانیان جانباز راه اسلام ما به چنین افراد روحانی افتخار میکنیم ما همواره و البته که با مشت محکم میزند این ملت بر دهن دشمن روحانیت و این افراد پستی که حیف اسم انسان که بر روری انها ست این کسانی که عزیز روحانی ما را به این روز انداخته اند پست ترین قشر جامعه هستند و امیدوار هستیم که خدای قادر این مجرمین به ناموس ملت را به زودی به سزای اعمالشان برساند و ابروی نداشته اشان را بریزد
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۵۱
البته همش داریم به ناجا و قوه قضاییه گیر می دیم یادمون باشه که ناجا در گزارش این فاجعه گفتن که اون خانم متاسفانه از قماش بد حجابا بوده که طمع این گرگها رو برانگیخته و متاسفانه این قضیه از دیدها داره مخفی میشه و این باز یه سرش مربوط به ناجا و قوه قضاییه و اجراییه هست که در برخورد با بدحجابی و فرهنگسازی برای حجاب اهمال و کوتاهی می کنن
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۵۲
مسئول چشم این بزرگوار ، آقای لاریجانی هستند که به دلیل کمبود پول تو جیبی از دولت ، قصاص رو اجرا نمی کنند ! اگر توی چشم اسیدپاش اسید می ریختن و مدیر سایتهای مستهجن که ریشه ی این مسائله رو دار می زدن ، امروز چشم پاک این روحانی تاوان کوتاهی دستگاه قضایی رو پس نمی داد و خدا رو شکر که این روحانی چشمش رو فدا کرد وگرنه آبرو و زندگی و شرافت و همه چیز یه دختر قربانی می شد
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۵۴
با سلام
امروز وقتی این تصاویر و اخبار رو دیدم بسیار ناراحت شدم..چون شاید فقط من بتونم حال این جوانمرد را درک کنم.چون این اتفاق 5 ماه پیش برای خودم اتفاق افتاد و من هنوزم که هنوزه بیناییم را بدست نیاوردم.من هم به همین بی بند و باری در شب اول صفر اعتراض کردم که نهایتا با تیغ(کاتر)مورد حمله از ناحیه چشم چپ و صورت قرار گرفتم و وضعیت کاملا مشابه این روحانیه جوانمرد را داشتم.امیدوارم ضاربان به جزای کار خود برسند هر چند که در مورد من هنوز خبری از ضاربان بدست نیومده .در صورت لزوم حاضرم تصاویری از شب حادثه را برایتان ارسال کنم.همه برای شفای این برادر روحانی دعا می کنیم.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۵۶
سلام
وقتي اين خبر وحشتناك رو خوندم از دختر بودن خودم در اين مملكت اسلامي بيزار شدم. من خودم طلبه هستم ولي واقعاً از اين ناامني در وحشتم
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۳:۵۶
در جامعه ما مرد قوی مثل این حاج اقای از جان گذشته بسیار زیاد است. ای کاش قانون قوی برای مجازات آن حیوانات اوباش هم وجود داشت
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۱۱
خدا رو شكر كه هنوز غيرت اسلامي در ما نمرده.

درود بر شرفت برادر
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۱۷
ایول به این مرد با مرام.

حتما در این ماه عزیز برای شفاشون دعا می کنم.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۲۰
تاوان بد حجابی این دخترا رو این مرد پاک سیرت باید بده ؟ چرا بد حجاب ها به خودشون نمیان ؟ خوششون میاد متلک بشنون و مورد تعرض قرار بگیرن؟
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۲۲
ما نمی دانیم بالاخره وظیفه نیروی انتظامی و قوه قضائیه کی درست اجرا خواهد شد...
این مورد و صدها مورد دیگر نتیجه بی توجهی به اجرای قانون می باشد...
وقتی قانون با صراحت اجرا شود درباره این اتفاقات دیگر ادم بی دین و ایمان از این غلطها نمی کند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۳۴
درود خدا و فرشتگانش بر شجاعت تو و ننگ و نفرین بر آن دیو سیرتان
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۴۸
و من المومنين رجال صدقوا ما عاهد الله عليه و منهم من قضا نحبه و منهم من ینتظر
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۵۸
ناجا با وضعیت برخورد افتضاح گشت ارشادش بدتر داره به این بدحجابی ها دامن میزنه
ماموران کم سن و سال و بعضا بی اخلاق
بنظرم باید بدن دست سپاه حداقل درست برخورد میکنن
من یک مورد دیدم مامور نیروی انتظامی متولد 1367 بود تو گشت ارشاد بود
تو این موارد باید ماموران سن و سال گذشته و با جنبه فعالیت کنند
متاسفم و باز هم متاسفم
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۴:۵۹
الحمد لله که هنوز آزاده ای در این دیار منفعت طلبی نفس میکشه و به برکت نفس حقش، کمی از افتضاح فراگرفته دور تا دور خودمون رو حداقل میتونیم تشخیص بدیم!!!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۱۶
فعلا فرمانده نیروی انتظامی تهران سرتعداد زنان خیابانی درحال مصاحبه هستند وقت رسیدگی ندارند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۱۷
واقعا قابل تحسینه قابل توجه نیروی انتظامی درمیدان کاج
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۱۹
درجواب دوستی که گفته ناجا اعلام کرده اون خانم بدحجاب بوده باید بگم ما پیرو مکتب امام علی (ع)هستیم که به خاطر کشیدن گوشواره زن یهودی از گوشش توسط اوباش فرمود اگر مرد مسلمان به خاطر این خبر بمیرد نباید او را سرزنش کرد.در ضمن اینکه باید با بد حجابها برخورد کرد باید نسل ارازل و اوباش را هم منقرض کرد چون اگر احساس امنیت کنند فردا به زنان محجبه هم رحم نمی کنند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۳۵
درود بر غیرت این روحانی و وای بر ما
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۳۶
این جوانمردان باید بروند در نیروی انتظامی نه لباس روحانیت.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۴۳
حیف این روحانی با خدا و با غیرت که برای دختران بی حجابی که به هیچ راه مستقیمی هدایت نمی شوند و با بد حجابی و بی حجابی خود زمینه این کارها را در جامعه فراهم می کنند مجروح شد
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۴۵
آفرین بر این روحانی با غیرت و انقلابی . خدا اجرش بدهد. آن جنایتکاران باید دستگیر شوند و در همان محل و به دست آیت ا... املی بعد از محاکمه فوری بالای دار روند و طناب دار را باید رییس قوه قضائیه شخصا بکشد تا این گونه جنایتها از جامعه ریشه کن شوند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۴۷
فقط یک سوال کوچک: خانمی که به خاطر شما یک جوان باید ا آخر عمر با درد و ناراحی و سختی نداشتن یک چشم زندگی کند؛ آیا به خاطر بدحجابی تان نبوده که آن اراذل و اوباش قصد تعرض به شما را داشته اند؟؟؟؟؟ آیارفتار و کردار و پوشش و عملکرد خودتان باعث آزار و اذیت و درگیری و نهایتا این رویداد غم انگیز نشده است؟؟؟؟ خدا کند اینگونه نبوده باشد که در این صورت اگرچه رهایی یافته اید، اما باید در آن دنیا جوابگو باشید. شرمندگی این دنیایتان که به کنار!!!!!!!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۴۹
خداقوت باغیرت درس غیرت وشرف دادی
دوستان اگرمیخواهیم بساط بدحجابی وفحشاازبین برودبایداول ازخودوخانواده خود شروع کنیم وماننداین باغیرت نسبت به جامعه بی تفاوت نباشیم
خدایاکمکمان کن
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۵۰
فقط آه
انقلاب ما در جریان پیروزیش در سال 57 و در جنگ تحمیلی بسیاری از افراد نخبه و مومن و فداکارش و از دست داد کسانی که می توانستند. پست ها و مسئولیت های حساس نظام نوپای جمهوری اسلامی رو الان در اختیار داشته باشند .ولی تقدیر الهی این بودکه بیشتر اونا برن و کسایی بمونند که الان هستند و نتایج کارشونو می بینیم!!!
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۵:۵۶
خدایا تو خود شاهد باش که در این ایام مبارک ماه رجب به تو شکایت میکنم از کسانی که به خاطر هوای نفس و بازیهای سیاسی دین مردم را به بازی گرفته اند و هیچ به فکر امنیت اخلاقی جامعه نیستند به جرات می گوییم اصلا به فکر نیستند خدایا در روز قیامت از هیچکدامشان نمیگذرم که اینچنین اوامر آقا را نشنیده می گیرند
۱۳۹۰/۰۳/۱۷ ۱۶:۰۲
دورود بر این روحانی واقعی
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۰۷:۳۹
به اين روحاني بزرگ، باغيرت، باشرف دورود مي فرستم و از صميم دل براشون آرزوي بهبودي كامل دارم. البته نتيجه عدم برخورد جدي، به موقع و قاطعانه مسئولان چنين وقايع تلخي است. باشد كه با عامل اين جنايت در اسرع وقت بدون گذشت برخورد گردد (قصاص)
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۰۸:۳۱
درود بر غيرت اين مرد خدا ......
نيروي انتظامي تماشا ..........!!!!!!!!!
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۰۹:۲۳
شیر مادرت حلالت
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۰۹:۲۳
چشم هایتان را هدیه کنید به جانباز با غیرت کربلا ابالفضل العباس (ع).
درود خدا بر او که فرهنگ غیرت را تا ابد ماندگار کرد.
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۰۹:۲۴
سلامتی حاجی مون صلوات ...
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۰۹:۴۳
پس نیروی انتظامی کجا بوده؟ اونم تو مرکز شهر تهران.
خدا انشا الله که بهشون بهبودی کامل بده.
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۰۹:۵۵
درود خدا و رسولانش بر این بنده واقعی خدا.
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۰:۴۴
همين كه ناجا ميخواد طرح برخورد با بي حجابي را از يك هفته ديگه شروع كنه نشاندهنده منفعل بودن ناجا و موقتي بودن طرحه و گرنه ميتونست از همين امروز اقدام كنه اين تاخير براي چيه ؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۰:۵۷
دیروز عصر حوالی ساعت 17 در سید خندان خیابان ابن یمین هم یک دختر به همین روش ربوده شد و و ربایندگان مذکور با استفاده از قمه به تهدید و ارعاب مردم پرداخته و سپس دختر بی گناه را با موتوری که پلاک ان با رنگ مشکی مخدوش شده بوده ربودند.
در تماس با 110 اپراتور با خونسردی فقط اعلام کرد که پیگیری می کند و تا چند ساعت بعد از ماجرا هیچ خبری از حتی یک گشت ساده پلیس برای تحقیق خبری نشد چه برسد به پیگیری!
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۱:۰۷
ناجا منفعل نیست
منفلعش می کنن
وقتی دولت اقدامات ناجا رو حمایت نم یکنه
وقتی قوه قضاییه حمایت نمی کنه
اونا هم سست میشن و خسته
کاملا طبیعیه
ایراد کار کمی از بالاتر شروع میشه نه از ناجا
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۱:۰۹
خدالعنت کند دولت اصلاحات وخصوصا عبذالله نوری که طرح انحلال کمیته ها را داد
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۱:۱۰
الهی ریشه بدحجابی کنده بشه بنظر من گناه آن بی حجاب آن موقع شب کمتر از اراذل واوباش نیست
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۱:۱۸
مردم باید مثل این روحانی باغیرت درصحنه حضورداشته باشندتاعرصه براراذل تنگ شود
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۱:۲۲
همه این اتشها از قبر دولت اصلاحات بند میشود
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۱:۲۵
نظرات رو خوندم اما به نظر من مهمترين نكته فراموش شده وان ايجاد شرايطيست در جامعه كه هيچ مجرمي در هيچ جا و هيچ زمان نبايد احساس امنيت كند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۱:۳۲
همین دو سه ماه پیش هم این اراذل و اوباش یک روحانی را در ورامین سوزاندند...
اما خبرش در رسانه ها خفه شد
آنوقت امثال ترانه قلابی را در بوق و کرنا میکنند
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۲:۰۸
برادر دعای گوی شما هستیم از خداوند خواهانیم هرچه سریعتر شفای عاجل پیدا کنید. خداقوت
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۴:۴۲
در اينكه اين خانم بد حجاب بوده و مورد تعرض قرار گرفته حرفي نيست ولي اين موارد براي من كه زن شوهر دار و با حجاب چادر هم هستم پيش مي آيد.از نيروي انتظامي خواهش مي كنم با مزاحمان نواميس برخورد شديد كند.
۱۳۹۰/۰۳/۱۸ ۱۵:۳۴
حد اقل مجازات براي مزاحمين نواميس بايد اعدام باشد
اعدام
اعدام
اعدام
دوباره بايد كميته انقلاب اسلامي تشكيل بشه
گرچه نيروي انتظامي هست ولي كميته اي بايد به كمك ناجا بياد