جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۹۷

نابینا شدن يك روحاني در امر به معروف+عکس

سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۱۳
کد مطلب: 169777
امام جماعت دانشگاه علوم پزشكي تهران به دليل اقدام براي نجات يك دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش در خيابان شريعتي تهران، در آستانه نابينايي از يك چشم قرار گرفت.

به گزارش جهان حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشكي تهران كه شب گذشته براي نجات يك دختر جوان از چنگال ۲ نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگي كرده و هم‌اكنون در پي نجات دادن اين دختر، در آستانه نابينايي چشم راست خود قرار گرفته است، در بخش اورژانس بيمارستان فارابي تهران و در حالي كه خون چشم وي تمام لباس‌هاي وي را پوشانده بود، در تشريح اين واقعه به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت: ساعت ۲۲ شب سه‌شنبه در خيابان شريعتي، پائين‌تر از خيابان ملك به همراه ۲ نفر همراه داخل خودروي خود در حال عبور بوديم كه ناگهان صداي فريادهاي دختر جوان را شنيديم.

وي افزود: بلافاصله پس از شنيدن اين فريادها به سمت صدا حركت كرده و مشاهده كرديم كه ۲ نفر از اراذل و اوباش سوار بر يك موتور براي ربايش يك دختر جوان اقدام كرده‌اند. اين اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور كرده و با خود ببرند اما اين دختر با فريادهاي خود درخواست كمك كرده و از سوار شدن خودداري مي‌كرد و ۲ پسر جوان نيز وي را ضرب و شتم كرده و مورد هتاكي قرار مي‌دادند.

حجت‌الاسلام فروزش ادامه داد: با مشاهده اين صحنه براي نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم يورش برديم، اما با مقاومت اين مهاجمان روبرو شده و درگير شديم. در هنگام درگيري، يكي از آنها كه شيشه نوشابه‌اي در دست داشت، اين شيشه را با زدن به بدنه موتور شكست و سپس با آن چندين ضربه به چشم راست من وارد كرد كه نتيجه‌اش را مشاهده مي‌كنيد. 


ضربات وارد شده بر چشم راست حجت‌الاسلام فروزش بسيار شديد بوده و به گفته يكي از پزشكان حاضر در اورژانس بيمارستان فارابي احتمال تخليه شدن چشم راست اين روحاني از خودگذشته و ايثارگر بسيار زياد است.

حجت‌الاسلام فروزش گفت: الحمدلله هرچند به قيمت مجروح شدن شديد يك چشم، موفق شديم اين دختر را از چنگال اراذل و اوباش و دزدان ناموس مردم نجات دهيم. 

حجت‌الاسلام فروزش دقايقي پس از گفت‌وگوي خود با فارس به علت خونريزي شديد چشم راست خود بيهوش شد.

اين روحاني از خودگذشته به علت شدت جراحات وارده و براي جراحي به بيمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چشم احمدی نژاد روشن که مانع رسیدگی به فساد و فحسا در جامعه است. خداوند این عالم روحانی را شافی عاجل عنایت فرماید. آمین
Iran, Islamic Republic of
خیابان شریعتی ؟ پس وای به حال حاشیه های تهران.با تشکر از ایشان.ولی سوال اینجاست، ایشان بواسطه مسلح نبودن در شرف از دست دادن بینایی خود هستند.آیا راه حل این است که مردم معمولی که هیچ نوع آموزشی در برخورد با این افراد ندارند باید از نوامیس مردم دفاع کنند.چرا پدیده خشونت و ایجاد رعب و وحشت در جامعه ما ریشه یابی نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
چشم نيروي انتظامي روشن
Iran, Islamic Republic of
راستی نگفتید نیرو انتظامی کجا بود !!!
واقعا به این انسان آزاده درود می فرستم
حالا اگه ایشان به خاطر دفاع از ناموس ملت به اراذل اسیب وارد می نمود ایا تشویق میگردید یا باید جواب پس میداد
Iran, Islamic Republic of
نيروي انتظامي مبارك !
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم.
خدا اين روحاني غيرتمند را سلامت بدارد.
Iran, Islamic Republic of
چشم دولت و مسئولین فرهنگی دولت علی الخصوص مشایی روشن باد.
سلام خدا بر این مرد بزرگ
سلام خدا بر این مرد بزرگ
سلام خدا بر این مرد بزرگ

و آه از دست مسئولین
خوش به سعادت این روحانی خدایی
نمیدونم خدا چه اجری به ایشون خواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
خدا کمکش کنه.
جانباز سرفراز,

حجت الاسلام فرزاد فروزش

سلام بر تو ودل آرمانی ات
سلام بر تو که روحانی بودن را معنا کردی
سلام خدا بر تو
خون به ناحق ریخته شده این مرد مظلوم باعث بیداری مسئولین این امر خواهد شد؟!!!


لعنت و نفرین خدا به اراذل و اوباش خونخوار
لعنت خدا بر پدران و مادرانشان
تصاویرش دلخراش و جانکاهه.

اون خبیث هایی که این کار را کردن الان دارن میبینن این تصاویر را

خدا ذلیل و خوار شون کنه
خدا بدعاقبتشون کنه
خدا سخت ترین عذابها را در دنیا و آخرت نصیبشون کنه
این ها یزیدیان زمانند
رسانه ها:
حکم اعدام مدیر بزرگترین شبکه مستهجن کشور لغو شد!!!!

خب آقاي قوه قضاييه تحويل بگير حالا
بیچاره اون دختر چه لحظاتی بهش گذشته

و کار این روحانی عزیز که در وصف کلام ناقص ما نمیگنجد.
Iran, Islamic Republic of
عملکرد این برادر روحانی نشان از شجاعت و دلیری است که به ما این امر را گوشزد می کند هنوز هستند انسانهایی که جان و ناموس مسلمان از همه چیز برایشان مهمتر است . اما صحبتهای بعضی از دوستان مثل این است که کینه شتری نسبت به آقای احمدی نژاد دارند. این اتفاقات ممکن است هر جای دیگر رخ دهد حتی در زمان پیامبر اکرم (ص) نیز ما شاهدیم که این هتک حرمتها اتفاق افتاد (ماجرای جوان یهودی که زن مسلمان را مسخره کرده بود و...) اما مهمتر از همه نوع برخورد مسئولین قضایی با اراذل و اوباشها هست که باید برخورد شدیدی با ایشان داشته باشند. اراذل و اوباشان نباید در پناه رافت اسلامی هر کاری که دلشان خواست انجام دهند. به امید روزی که مسئولین قضایی برخورد سخت و خشنی با این حیوانات به ظاهر انسان نما انجام دهند.
درود بر مردان با غیرت ؛ نمونه های اینچنینی در این زمانه کم پیدا میشه امیدوارم خداوند همچنان طول عمر با عزت به این روحانی شجاع عنایت فرماید.
Iran, Islamic Republic of
دولت مهر ورز احمدی نژاد تحویل بگیر این تذهبون محمودخان؟!! اینهم از سپردن فرهنگ مملکت به مشایی حال کردی ؟
Iran, Islamic Republic of
از خدا بترسيد آقاياني كه دم از امنيت ميزنيد نه با بي حجابي برخورد كرديد نه با ناامني
اين هم ثمرات دولت خدمتگزار كه حالا بايد يك روحاني از جان مايه بگذارد و يك خانواده دچار اضطراب شود
اللهم عجل لوليك الفرج
Iran, Islamic Republic of
لابد نيروي انتظامي مثل موارد مشابه ـ مثلاً در درگيري صاحبخانه با دزد كه منجر به زخمي شدن دزد شود و صاحبخانه محكوم است ـ اين روحاني عزيز را به علت درگيري و بي احترامي به اراذل و اوباش محترم! محكوم مي كند.

حقوق بشري ها هم كم كم صدايشان در مي آيد كه در ايران آزادي نيست و لابد به سبزي ها وصلش مي كنند.
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزيز نزديك به 2 ماه پيش شهيدي از شهيدان اين مملكت را در شهر ما به خاك سپردند آنهم بعد از 27 سال مفقود الاثري، اما جالبتر اينكه توي اين شهر خراب شده هفته پيش جلوي درب منزل اين شهيد همسر مكرمه و مسن ايشان را با اطلاع از اينكه همسر شهيد است به باد كتك گرفتند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی که حکم مدیر بزرگترین شبکه سکسی کشور لغو می شود معلومه که اراذل اوباش هار میشوند.
Iran, Islamic Republic of
به یاد حضرت عباس (ع)
با سلام
مشابه چنین اتفاقی حدود دو هفته پیش در خیابان پرستار (پیروزی) رخ داد. در این حادثه روحانی ای به نام حاج آقا سید مصطفوی به دلیل تذکر زبانی و ملایم به دختر و پسری در پارک به خاطر وضعیت بد پوشش مورد حمله قرار گرفت و متاسفانه چشم چپش را از دست داد. ایشان از معتمدین محل و امام جماعت یکی از مساجد در خیابان پیروزی هستند.
Iran, Islamic Republic of
اجركم عندالله - خدا عاقبت به خيرت كند
Iran, Islamic Republic of
آقاي احمدي نزاد آيا اينجاهم مي گوئيد مشکل آقايان است ومواظب چشمشان باشند بابا فساد وارد خونه من وشما شده اگه مملکت به همين منوال پيش برود يقين داشته باشيد تاابد برکساني که دردفاع وحمايت از بي بندوباري حرف زدن تاابد لعن ونفرين مي کنيم
Iran, Islamic Republic of
بابا بنده خدا آقای رادان داشت با اینها برخورد می کرد این آقای احمدی نژاد بود که آمد توی تلویزیون گفت یک تار مو که این برخورد ها را ندارد در نتیجه این آش شد و این کاسه
Iran, Islamic Republic of
چشم هممون روشن
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند همه قدیمی هارا
که خوب گفته اند :

ترحم بر پلنگ تیز دندان
ستمکاری بود بر زیر دستان

اگر برای برخورد و مجازات این گونه جرایم مماشات نمیشد و به اصطلاح عاملان این جرایم نقره داغ می شدند ، امروز شاهد این نبودیم در مملکت امام زمان(عج) عده ای جرات این کار را داشته باشند و امثال این بنده خدا مجبور به دفاع از نوامیس مردم باشند.
عاقبت عمل نکردن به احکام اسلامی می شود همین.
Iran, Islamic Republic of
اي كاش اين دختر خانم هم كمي بينديشد
وحشتناکه

مسئولین این امر خدا ازتون نگذره
Iran, Islamic Republic of
خدا ان شاء الله شفای عاجل به این روحانی از جان گذشته و غیرتمند عطا فرماید. نمی دانم تا کی باید شاهد این حوادث باشیم و هیچ کار جدی صورت نگیرد!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت برنیروی انتظامی بااین امنیت بی نظیری که ایجادکرده است.واقعا احسنت. درخیابان شریعتی جلوچشم مردم قصدربودن دخترجوانی رادارند آنوقت یک فردروحانی درراستای احکام شریعت ووجدان خود اقدام به جلوگیری از این جنایت می کند ونیروی انتظامی نیز هیچ پاسخی برای این کارنمی دهد .
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم براي اين مملكت
Iran, Islamic Republic of
این ها همه از قدرت دولت و مجلس در مورد بدحجابی و بی عفتی در جامعه هست که با شعار رهروری از راه حضرت امام رحمه الله علیه وارد شدند ولی با سهل انگاری دست و پنجه نرم می کنند
انشاالله وعده ی ما قیامت
Iran, Islamic Republic of
با اين روندي كه در كشور پيش ميره آقايان دستگاه قضايي و امنيت كشور سرشان را حتما بالا بگيرند فكر مي كنم صفحه حوادث روزنامه ها را همكارانشان جدا مي كنند و حضرات هيچوقت نمي بينند روزانه چه مقدار تجاوز به نواميس مردم صورت مي گيره واقعا شرم آوره براي جمهوري اسلامي بعد از 32 سال كه مسئولانش هنوز درگير راي آوردن هستند تا تامين امنيت شهروندانش
دسته گل آخر رو هم كه بايد خدا قوت گفت لغو حكم اعداو سلطان سايتهاي سكسي فارسي هست كه بايد خدا قوت گفت به همشهريان قضايي. خواهش مي كنم خود حضرات به سايت اين فرد مراجعه كرده و استفاده لازم را ببرند.
Iran, Islamic Republic of
اقایان برای اینکه خودشون رو نزد برخی مردم به دروغ عزیز کنند یا میان تعطیلات را زیاد میکنند یا با بی حجابی برخورد نمکنند و یا...
چشم مامورین نیروی انتظامی و قوه قضاییه (با مجازات های سنگین!!! و بازدارنده) روشن که با موتور می خوان دختر مردم رو بدزدن و بدون ترس مقاومت هم می کنند
Iran, Islamic Republic of
اون حرامياني كه با جناب فروزش اين رفتار حيواني را كردند بدانند شيعه براي اعتقاداتش جان مي‌دهد و ما تا جان داريم از دين و ناموس خود دفاع مي‌كنيم. اين را هم به نيروي انتظامي و قضايي مي‌گويم كه تعلل و سستي را كنار گذاشته و با دستگير كردن مسببين اين حادثه جانخراش و مجازات آنها دل زخم خورده جامعه را التيام دهند.
نيروي انتظامي تشكر تشكر!
Iran, Islamic Republic of
از ته دل براي سلامتيش دعا مي كنم
Iran, Islamic Republic of
عجب اسم و فامیلی داره این حجت خدا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی خیلی جرات داره ... عمرا از این آدمها دیگه پیدا نمیشه .
Iran, Islamic Republic of
وقتي حكم اعدام گرداننده يك سايت سكسي لغو مي شود ، بزهكاران ديگر هم جري تر ميشوند.

جناب آيت الله آملي لاريجاني !

لطفاً رسيدگي كنيد. اين نا امني دامنگير همه جامعه مي شود.
Iran, Islamic Republic of
بدين وسيله از نيروي پر تلاش انتظامي، پرسنل محترم كلانتري، بچه هاي ساعي كشيك، گشت هاي محترم، برو بچ و همه ي عزيزاني كه بودجه دريافت مي نمايند تا اين جور وقت ها به داد ناموس مردم برسند جدا سپاس گزارم. راستي فرموديد در خيابان شريعتي؟! آها خوب. پس دولت دارند فرهنگ سازي مي كنند. خيابان شريعتي ها؟ عجب...
Iran, Islamic Republic of
خانواده ها باید بدانند و مراقب باشند . اینها ثمره لقمه ی حرام است که تا این حد خوی حیوانی را در انسان تقویت می کند. مراقب هر لقمه ای که بر سر سفره هایتان می برید باشید و بی جهت تقصیر را بر سر دولت و قوه قضائیه و... نیندازید. مثلا ما مسلمانیم و شیعه مولا علی (ع)!!!
بودجه كلان فرهنگي رو آقاي مشايي بايد بگيره اونوقت چشم اين بنده خدا بايد در بياد
واقعاكه...
Iran, Islamic Republic of
چشم ناجا روشن
هی میگن ماامنیت برقرار کردیم پس کو؟
اون از جریان فتنه که رسما این نیرو با گاردهای ویژه اش تعطیل بودن و دیگر ارگانها اگر نبودند مملکت نابودشده بود
اینم از برخورد با اراذل و اوباش که هی میگن ما ال کردیم و بل کردیم و اراذل گرفتیم و از این حرفها
اونم از قوه قضاییه که معلوم نیست کجا سیر میکنه و در محاکمه اراذل جز معدودی که نمی تونه مسامحه کنه خبری از برخورد قاطع نیست
این بحث بدحجابی که ارذلو جری کرده تا دیگه امنیت برای خوب و بد نمونه
تو این مملکت حتما باید یه فاجعه در حد قیامت کبرا رخ بده یا بمب هیدروژنی توی وجدان مسئولین بترکونن تا شاید نیم نگاهی به اوضاع فرهنگی بکنن
بسیجو هم که حضرات برای خوش خدمتی به روشنفکر مابان و اپوزیسیون خلع سلاح کردن و از بسیج فقط چهار ایست و بازرسی کودکانه در شب مونده
خودشونم که قربونشون برم در بالا به عرض رسوندم اوج مدیریتشونو
خدایا یا مرگ بده یا یه مسئول با عرضه که اینها رو جمع کنه
Serbia
غیرت وحمیت این روحانی را ارج وقربی بزرگ نزد خداوند دارد
خداوند انشاالله چشمشون را شفا دهد که ما محتاج چشمان بینا وجوانمردی این انسان الهی هستیم
حمد شفا برای ایشان بخوانید
Iran, Islamic Republic of
اون دو تا ... چی شدند ؟؟ همونجا باید آویزونشان کرد. نمیخواد بگید که فرار کردند و به ریش ما دارند میخندند ؟
از صدقه سر مسئولین سالهاست به ریشخند اراذل عادت کرده ایم
Serbia
وقتی جریان منحرف دنبال مانکن های سینمایی است
فقط غیرتمندهایی مثل این روحانی بزرگوار به داد مردم میرسند
خداوندا چشمان این غیرتمند را شفا بده
Iran, Islamic Republic of
ای کاش همه مردم مانند این برادر عزیز دراین گونه مسایل احساس مسولیت میکردنند وبی تفاوت نبودنند
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا یه زنگ می زدید 110 سه سوت می اومدن اراذل و اوباش رو می ترکوندن چرا خودتونو به زحمت انداختین!!
تا وقتی 110 انقدر فعال و زرنگه شماها چرا وراد می شید؟!
Iran, Islamic Republic of
خدايا به حق بندگان پاك و منزه‌ات و بحق خاتم رسولانت، و بحق امام زمان (عج) ايشان را از خطر نابينايي نجات بخش.
خدا رحمت كند زمان جنگ و لباس سبزهاي كم رنگ، ماشين هاي پاترول گشت قوامين را كه هر معتاد و ولگرد و اراذل و اوباشي با ديدن يك ماشين كميته انقلاب از فاصله دور مي ترسيد شايد بگوييد آن وقت زمان اختناق بود، نه جانم.
اما اكنون تا چشم كار مي كند نيروي انتظامي با خريد تجهيزات امنيتي و مقابله اي براي خود از اتومبيل گرفته تا ... اما در عمل چه كرده، در حال حاضر جنگي نيست پس كجايند گشت هاي امنيتي فقط در فيلم ها آنهم براي تبليغ مي آيند.
Iran, Islamic Republic of
ریشه این جنایت ها در دوران خاتمی ملعونه که امروز خیلیا زور می زنن تا از خیانتهاش تطهیرش کنن
Iran, Islamic Republic of
آقاي احمدي نژاد تحويل بگير .
United States
آقای احمدی مقدم حرفی برای گفتن ندارند؟!
United States
فكر نمي كنيد امروز روزي است كه به قول حضرت علي بايد خون گريست؟

همين چند روز پيش هم در خميني شهر اصفهان ، چند نفر از اراذل و اوباش معروف آن منطقه ، تعدادي زن و دختر را ربودند و بصورت گروهي به آنها تجاوز كرده و متواري شدند و نيروي انتظامي هم هنوز در حال بيانيه و اطلاعيه صادر كردن است. بطوريكه صداي امام جمعه خميني شهر هم درآمده و در خطبه هاي جمعه گذشته معترض شدند
ظاهرا با آمدن و راه اندازي پليس 110 حضور گشت هاي پليس در سطح شهر كم رنگ شده ديگر نيروي انتظامي نيازي به گشت زني در سطح شهر و محلات ندارد و فقط بايد در كلانتري بنشيند و منتظر زنگ باشد و پس از مرگ سهراب هاع نوشدار بیاورد، مثل حادثه خيابان سعادت آباد.
البته نبايد مانورهاي برخورد نيروي انتظامي در درون پادگانهاي خود با اراذل و اوباش فرضي را ناديده گرفت!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا به حق آقا اباالفضل عليه السلام اين شيرمرد رو حفظ كنه
Iran, Islamic Republic of
خیالتان راحت باشد
الساعه آقای احمدی مقدم دستور پیگیری صادر می نمایند...
آخر می دانید خیابان شریعتی(آن هم سر ملک) یک جای خلوت تهران است! چه دلیلی دارد پلیس آنجا هم باشد.
اين اتفاق چه ربطي به مشايي داره. عادت كرديم هرچيزي را يا شور كنيم يا بي نمك.(درجواب يكي از نظرها)
ضمن ارزوي سلامتي براي اين جوانمرد از خداوند متعال، بايد افسوس خورد در كشوري كه لقب جمهوري اسلامي با نامش عجين شده و ادعا داريم مركز تشيع جهان هستيم ناموس مردم امنيت ندارد. به قول مادر بزرگ بنده زمان گذشته جوون تر بوديم، بر و رو داشتيم نماز مي خوونديم كسي مزاحممان نميشد
الان هم مسلمانيم جوون هم نسيتيم ولي متلك مي شنويم. بر ما چه مي گذرد كه وقتي صفحات حوادث را مرور ميكنيم از ده تا قتل و جنايت 8 تاي اون ناموسيه. يا زنه با مردي اشنا شده سپس شوهرش را كشته يا زن از شوهرش خوشش نيامده کشته‌ش . چند وقت پيش زن حتي به بچه هايش رحم نكرده بود. يا اينكه در پارك جنگلي نامردها در مقابل مرده كه دست و پايش را بسته بودند به ناموسش تجاوز كردند. يا چند نفري دختري را مي دزدند و كاري كه نبايد انجام مي شود.ما شيعه علي هستيم ميگيم غم علي عليه السلام نامردي كوفيان نبود. از اينكه مي دانست حسينش را سر مي برند نبود از اينكه حقش را در خلافت خوردند نبود غمش اين بود به ناموسش در كوچه بيكسي زمانه جسارت شده است. علي كه غيرت با او معني شده، ما كه ادعا داريم مريدشيم. بر ما چه ميگذرد. مگر پليس مي تواند در هر كوچه و خياباني باشد كه مراقبت كند كسي ناموس دزدي نكند يا كسي مزاحم زن و دختر مردم نشود ايراد از خودمان است. چند سال مي شود با چوب و چماق گفت كه خانم مويت بيرون است ، روسريت را درست سر كن ، اقا پسر اين چه تي شرتي يا اين مدل موي غربي هاست. اينها همه مسكن هاي موضعي، اين خانه از اساس ويران است. مثلا تمام ماهواره ها را هم از پشت بام ها جمع كرديم چه شد. يادمان نرود وقتي مقابل غريزه جنسي ناتوان باشيم كاري مي كنيم كه حيوان هم انجام نمي دهد. حيوانات هم براي اينكه جفت خود را پيدا كنند راه و رسم خودشان را دارند در راز بقا بارها ديده ايم.
Iran, Islamic Republic of
جزاک الله خیرا
United States
یک آمار بگیرید ببینید چند مسئول در این مملکت حاضرند از ماشینشان پیاده شوند ومشکل مردم را حل کنند؟؟؟؟؟؟؟
حاج فرزاد تنت به ناز طبیبان نیاز مباد
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی حالا هی تو خیابون راه بیفت و فقط به مو و لباس گیر بده ولی هر اوباش و اراذل و دزدی تو این مملکت هر کاری میخواد بکنه. بابا کی میخواد به درد مردم برسه خسته شدیم از این همه شعار تکراری و عدم انجام وظایف اصلی
Iran, Islamic Republic of
این اولین مورد نیست آخریش هم نخواهد بود دلتون به حال مسئولی بسوزه که باید پاسخگو این اقدام باشه بیچاره داره دنبال یه متن می گرده که خودشو تبرئه کنه !!!
Iran, Islamic Republic of
ریشه این مشکلات اول در اهمال قوه قضائیه است
Iran, Islamic Republic of
یک نفر گفته آقای احمدی نژاد تحویل بگیر
تو که این حرف رو میزنی بگوببینم تو برای حفظ ناموس خودت و مردم در جامعه چه کرده ای
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی چون از داخل متزلزل هست نمیشه امیدی به ایجاد امنیت در جامعه داشت
Iran, Islamic Republic of
خدا بحق حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت ابالفضل علیه السلام شفای کامل وعاجل بهش عطا کنه
بر غیرت و مسئولیت پذیری همه ما و مخصوصا مسئولینمون بیافزاید تا دیگر شاهد این وقایع تلخ ودلخراش نباشیم
 
Iran, Islamic Republic of
کاش غیرت صدا و سیما برسه و به قدر اون سربازی که تو بازی فوتبال چشمش رو از دست داد، اطلاع رسانی کنه.
هر چند، اون بازی فوتبال بوده، و این نهی از منکر؛ اون سرباز بوده و این روحانی، اینا که برای صدا و سیما ارزش نیست.
Iran, Islamic Republic of
ای بابا! حالا شکر خدا اون یکی چشمش سالمه که! صلابت و اقتدار نیروی انتظامی رو هم باید فقط
تو ورزشگاه آزادی در برخورد با جوونای انقلابی دید که الحمدلله دیدیم!
Latvia
خیر ببینی شیرمرد
خدا نگهدارت باشه آقا فرزاد
Iran, Islamic Republic of
نيروي انتظامي اين مكان كه اتفاق افتاده جزء خيابان هاي اصلي شهر است و تازه ساعت 10 شب واي به حال امنيت خيابان هاي فرعي واقعاً آدم زن و بچه اش را چگونه بايد حفظ كند؟
Iran, Islamic Republic of
ما مردم توقع بی جا داریم از مسولین دولتی و قضایی و مجلس به خاطر اینکه این عزیزان خدمتگزار ساعت 5 صبح سر کار میروند و تا 12 شب سر کار هستند و نمی توانند این بی بندوباری و فساد رو مشاهده کنند!!!!!!!!، پس چه انتظاری داریم ما باید خودمون دست به کار بشیم!!!!!!!!!!!!!
تازه این بنده خدا آقازاده نبود و گرنه سه سوته اون دونفر رو میگرفتندو الان مسئولین رفته بودند بیمارستان و سری بهش زده بودند.
خدا خیرش بده. خلاصه بچه بسیجی ها زنده هستند
خداوند بر درجات این جانباز عزیز بیفزاید
ما سه روز تعطیل اومدیم تهران حقیقتا وضعش اسف باره. نمیشه دین و ایمان نگه داشت. از آمریکا و اروپا بدتر شده. خب نتیجه فرهنگ انحرافی سازی دیگه.
یادم باشه از این به بعد با خودم نانچیکو ببرم.نیروی انتظامی که خوابه
Iran, Islamic Republic of
سلام
برای شفای روحانی شجاع دعا کنید
وقتي كه متهم را ميگيري وتشكيل پرونده مي ديدي وبا مدارك وشواهد تحويل قوه قضائيه محترم مي دهي ومتهم زودتر از خودت آزاد مي شود وبيرون دادگاه شروع به تهديد مامور مي كند چه توقعي از مامور داريد .درشهر مافرزند سرهنگ مملكت را به رگبار بستند وجنازه اش را يك هفته بردند ودر كوه انداختند وحال با تلاش فراوان اشرار دستگير شدند ولي هنوز نتوانسته اند بعد از يك سال متهم را به دادگاه بياورند كجاي كاريد ... اينست قوه قضائيه
نیروی انتظامی بلده بچه حزب اللهی ها را تا پای مرگ کتک بزنه

اراذل و اوباش که خطری برای این نظام ندارن!

فقط نباید شعاری بر علیه وهابی های عربستان داده بشه

آخه وهابی ها خطرناکن یه وقت عصبانی میشن میان مارو میزنن!!
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه جوانان عزیزی که مراقب چشمهای خود نیستند و به راحتی به گناه آلوده میکنند. امثال حاج آقا فروزش ها برای حفظ معصومیت ها، چشمشان را از دست میدهند... ولی به ما گفته اند مقابل نامحرمان چشمتان را کنترل کنید. با دیدن این ایثارگری، آیا انگیزه ای برای کنترل نفس به وجود نمی آید؟!
این عزیز روحانی، اینگونه با خدا معامله کرده، بیاییم ما هم با پاک نگه داشتن چشمانمان در معامله با پروردگار شرکت کنیم و......
حاج آقا درد و بلات بخوره تو سر بی غیرتا
Iran, Islamic Republic of
الهی شکر که هنوز مردانی غیرتشان را حفظ کرده اند وا مصیبتا که بردن خلخال از پای زن یهودی ننگ پیامبر ما بود و اکنون در جامعه مان عفت زن مسلمان ایرانی بازیچه دست هوسرانان خیابانی است . راستی چه کسی پاسخگو است ؟
اينم نتيجه برقراري امنيت توسط مردم. قابل توجه برادران نيروي انتظامي
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی افراد بی گناهی رو دستگیر می کنه به عنوان اراذل و اوباش و با اصلی ها کاری نداره
جایی هست که فرد اوباشی کسی رو کشته ولی از ترس انتقام خانواده مقتول جرات پیگیری شکایت خود را ندارند.
Iran, Islamic Republic of
این واقعه تاسف بار نشان می دهد نیروی انتظامی در برقراری و حفظ امنیت خیلی ضعیف است و برنامه خاصی در دست ندارد. فقط و فقط به صورت مانور هر چند صباحی عملیاتی را اجرا می کند و بعد هیچ...
جدا" زن وبچه های ما در سطح جامعه با یک معضل جدی به نام اراذل اوباش و مزاحمین به نوامیس مردم روبرو هستند.
بحث اساسی اینست که مسئولین آیا خبر از این مسائل درون جامعه دارند ؟ آیا برنامه ای ویا توان برخورد با آنرا بطور کل دارند؟
آیا منتظر هستند مرد خود در کوچه و خیابان با نا امنی مبارزه کنند؟
چرا باید مسائلی همچون امنیت و مسائل فرهنگی جامعه سیاسی شود و همچون موضوع حجاب در این مملکت با دید سیاسی به آن نگاه شود و نیروی انتظامی با آن بصورت مقطعی برخورد نماید و یا اینکه اصلا" تکلیف خود را نداند.در صورتی که یک پارامتر مهم برقراری امنیت جامعه ما حفظ حجاب است...
مردم مالیات میدهند و هزینه می دهند و خواستار بر قراری امنیت هستندو این حداقل حقوق شهروندی است و از مطالبات به حق مردم است.
در پایان از مسئولین و مردم درخواست دارم از این مرد روحانی غیرتمند و غیور کشور به نحو شایسته تقدیر و تشکر گردد و به عنوان یک الگوی غیرتمندی و جوانمردی معرفی گردد و آنرا در ذهن ها باری همیشه جاویدان سازند.
خدا خیرش بده.
United States
روحانیت نشون داده هنوزکه هنوزه فقط این قشره که بیشتر به فکر امنیت ناموس مردمه
United States
کسی که گفته "ریشه این جنایت ها در دوران خاتمی ملعونه که امروز خیلیا زور می زنن تا از خیانتهاش تطهیرش کنن" باید بدونه که بی حساب و کتاب حرف زدن خودش جرم بزرگیه!
حاج آقا این کار را به خاطر پابرجایی غیرت و اسلام این کار را کرده است، هر چه شود ارزشش بالاست
دم هرچی اباالفضلی باغیرت گرم
زبانم برای تشكر از فداكاري اين روحاني شيعه جوانمرد قاصر است
Iran, Islamic Republic of
اخبار بيست و سي صداقت خود را در پيگيري اين خبر نشان دهد.

فقط بلده به سايتهاي بي طرف ايراد بگيره؟
France
خوشا به سعادتش ، ما خیلی هنر کنیم چشممونو پاک نگه می داریم ، این عزیز به چه مرتبه ای رسیده ، خدایا پناه به تو از گزند شیطان
از اطلاع رسانی شما سپاسگزاریم اجرتان به حرمت ماه رجب با علی (ع)، انشا الله خداوند به ایشان شفای عاجل عنایت بفرماید
United States
شوکه شدم . اشک مجالم نمیده

خدایا چرا آقامون نمیاد ؟ خدایا خسته شدیم از این همه درد بی صدا و کشنده

خدایا رحم کن . نذار از این بدتر شه .

خدایا آقامون رو به ما برسون
انشاءالله حضرت ابوالفضل(ع) اجر و پاداش شمارو بعنوان یه جانباز عطا کند
France
اتفاقا منم میگم مسئولیت تمام این اتفاقا با اصلاح طلباس و عاقبت اخلاقی و شرعیش رو هم می پذیرم. وقتی یه سری چند ماه آشوب کنن ، جنایت و خیانت کنن و محاکمه هم نشن ، معلومه که اراذل هم از این چند ماه آشوب استفاده می کنن و بعد هم که می بینن کسی محاکمه نشد ، تهرانو با تگزاس اشتباه می گیرن ، تو دوران اصلاحاتم کم جوونارو توخالی نکردن ، تمام حاصلش عقده های اخلاقی بود اونم هشت سال
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مرد بزرگ.ما ساکن همین محل هستیم این 5باره که تو کوچه میثاق 5و6 این اتفاق میفته.هر باردو روز یک سرباز میذارن بعد روز از نو روزی از نو
از کسانی که 24 ساعت دنبال فیلم مستهجن و هر شب پای شبکه های سکسی و تفریحشون اب شنگوله و مواده چیزی جز این بی غیرتی ها انتظار نمیره ... مشکل از تربیت جوانان و نا آشنایی و بی تفاوتی مردم و خانواده ها به کسب درامد حلال و خوردن لقمه پاک است
خدا به جوانان ما سلامت نفس و غيرت و به اين روحاني فداكار سلامت جسمي عطا كنه انشا الله.
Iran, Islamic Republic of
خدايا به حق محمد(ص) و آل محمد(ص) به اين بنده ات شفاي كامل عنايت فرما.
امين يارب العالمين
France
خوش به سعادت پدر و مادر این مرد که همچین فرزندی رو برای جامعه بزرگ و تربیت کردن
این مرد دوست و رفیق منه
یه آدم سرو ساده و بی آلایش
یه مدت با هم همکار بودیم


خدا لعنت کنه اون کسانی که این جریانات رو باب کردند
Iran, Islamic Republic of
عزبزان من، نیروی انتظامی وظیفش را در راهنمایی و رانندگی خلاصه کرده است ، پس چرا ناسزا به این نیرو ! وظایف دیگر مثل مبارزه با بد حجابی ( ببخشید بی حجابی ) ، ارازل و اوباش ، مواد مخدر ، مشروبات الکلی ، دزدی ، نظارت بر اماکن ، (و طی دو ماه آینده) روزه خواری ،و غیره را طی مناقصه ای در نزد خداوند و خون شهدا به مردم و امت حزب الله واگذار کرده است .
Iran, Islamic Republic of
از نيروي انتظامي خواستار برخورد جدي تري با اراذل و اوباش را داريم و ضاربان اين شخص را هرجه زودتر به سزاي اعمال در ملا عام برسانيد
خدا به حق حضرت صاحب الامر (عج)‌ وي را شفا دهد.
Iran, Islamic Republic of
هزاران آفرين به اين روحاني جليل القدر"مرحبا به اين شخصيت آسماني وديني "اجر اين انسان وارسته وخدايي را فقط خداوند منان دهد"از خداوند منان آرزوي سلامتي وبهروزي وشفاي عاجل برایشان مسئلت دارم.
Iran, Islamic Republic of
نيروي انتظامي اون وقت شب كجا بوده؟!!!
Iran, Islamic Republic of
خداوكيلي به اين ميگن مرد نه به اونهايي كه از مردونگي فقط زور گفتن لباس استيريج پوشيدن هيكل گنده كردن را ياد گرفتند
Iran, Islamic Republic of
آفرين بر اين مجاهدت
اين خبر رو بذاريد كنار خبر لغو حكم اعدام آن شيطان صفت. گندي كه اون خبيث زده ملت بايد با نثار جون و خون خودش پاك كنه. فاين تذهبون آقايون!!؟؟؟؟
United States
حزب اللهی بی تفاوت رد نخواهد شد ...
حتی اگر به قیمت جانش تمام شود ...
به این میگن غیرت علوی...
بعضی ها یاد بگیرن...
Serbia
آدرس بیمارستان را بدهید تا اونجا را گل باران کنیم
انشاالله دلاور شفا یابی
بگو ما چکار برات کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم كسي پيدا نميشود كه ازاين حادثه متآثر نشده باشد "دل هربيننده وشنونده اي ازشنيدن وديدن اين تصوير به تنگ آمده است"از دست ما كه از مناطق دور افتاده استان كهگيلويه وبويراحمد اين خبر را شنيده ايم چيزي بر نميايد جز دعا براي شفاي عاجل وي"خدايا اين روحاني عزيز وباغيرت وجانباز وجانفدا را شفاي عاجل عنايت فرما"خدايا لعنت كند آن فرد مجرم وكثيف وپليد را"
از نيروي انتظامي خواهان برخورد با اين اراذل واوباش هستيم.
خدا را شکر که در این جامعه باز مردی پیدا میشود
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق ماه رجب و اهالی این ماه به او شفا بده...
Iran, Islamic Republic of
چند وقت پیش یکی از رفقا می گفت برای مبارزه باناهنجاری های متعدد اجتماعی باید مسلح شد؛ اون موقع حرفش رو رد کردم اما حالا با شنیدن این خبر قبول می کنم. ناجا به هوش باش که اگر در زمینه مفاسد اجتماعی سستی بکنی بچه مذهبی ها زنده و خروشانن.

Iran, Islamic Republic of
اگه يكي از سياسيون بود (فرقي نمي كنه از كدام طرف)؛

زمين و زمان را به هم مي دوختند كه فلان است و بهمان.

مثلاً اگر انگشت مهاجراني كه باندپيچي شده بود. يادتونه كه؟ وقتي وزير ارشاد بود و مردم به او اعتراض كردند آمد و انگشتش را باندپيچي كرد و ادعا كرد انگشتش را شكستند و خاتمي يك بيانيه بسيار تند هم صادر كرد و چه تحليل ها و تفسيرهايي كه ارائه ندادند.
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرش بده، واقعا متاثر شدم. یه پیشنهاد برای مسئولین نظام دارم. 1- خرج دوا و درمان ایشان را بدهند تا لااقل یک انسان آزاده را حفظ کنند که ارزشش از هزاران انسان دیگر بیشتر است. 2- بعد از اینکه ایشان را حفظ کردند. انشاالله که چشمشان هم حفظ شود. ایشان را به عنوان رئیس پلیس کشور انتخاب کنند تا هم به جامعه الگو معرفی کرده باشند و هم به رئیس پلیس کشور نحوه مبارزه با اراذل و اوباش را یاد دهند.
Latvia
با سلام و احترام
گاهي وقتها حس مي كنم وجود يك پليس قضايي كه در هنگام وقوع جرم مجرم را در همان لحظه حكم دهد بسيار ضروري است
مانند اين موضوع كه كمترين حكم عاملان اعدام است
در ضمن آن دو نفر همراه چرا دخالت نكردند و ضاربين را نگرفتند
به این هم روحانی میگویند بعد به رئیس اداره ارشاد شهرستان ... هم که بخاطر مسئله منکرانی برداشتند روحانی میگویند
به این میگن مسلمون خدایا به جای چشم به این بزرگوار بر بصیرتش بیفزای و نور ایمان رو در چشم دلش منور تر گردان البته چشم هم بدی که خیلی خوب میشه... احسنت
Iran, Islamic Republic of
اگه اسيد توي چشم اسيدپاش آمنه كه پرونده اش بيشتر از هفت ساله طول کشیده، مي ريختند چشم پاك اين بنده خدا اينجوري نمي شد.
خدا ریشه اراذل و اوباش وحامیانشون رو بکنه
اونهایی که دم از آزادی می زدند، آزادی برای اینگونه خبیث ها می خواستند؟
Iran, Islamic Republic of
به این میگن مرد.انشاالله به حق همین ماه رجب شفای پیدا کند.
خیلی وقت که ناجا و 110 دیگه دکور بودند و کاری نمیکردن ... این هم شاهد... خدا به داد ما برسه ....
ماشا الله ... حزب الله ...
اجرت باامام حسین (ع)
خيلي متاسف شدم براي اين مرد بزرگ.خدا انشالله به حق صاحب الزمان شفاشون بده.به وجود مرداني مثل شما افتخار مي كنم.آجركم عندالله برادر
Iran, Islamic Republic of
فقط می تونم بگم مـــــــــــاشاالله حاج آقا !
Iran, Islamic Republic of
به اين ميگن روحاني بهشتو واسه خودش خريد حضرت فاطمه(س) خودش اون دنيا هواشو داره
جلوی چشم من 2سال پیش ساعت 7عصر یه دختر رو میخواستند به زور چاقو سوار ماشین کنن و بدزدند و خوشبختانه چند نفر کسبه و رهگذر مانع شدند و البته دختر هم جراحت سطحی برداشت. بعد از دقایقی پلیس اومد و در مواجه با دختر وحشت زده و مجروح که میخواست شرح ما وقع بگه یه رفتار بسیار زننده داشت و گویی دختر مقصر هست . در نهایت هم با وجود برداشتن پلاک خودرو و با توجه به اینکه اوباش خیلی دور نشده بودند وقتی شماره پلاک رو به ایشون دادیم یه نگاه بهش کرد و گفت اگه شکایتی دارید باید برید کلانتری و راه افتاد رفت...
Iran, Islamic Republic of
راستی اگر در زمان معصومین علیهم السلام و در زمان حضرت امیر (ع) و پیامبر اعظم (ص) جرمی اتفاق می افتاد همه به دولت وقت می گفتند مقصر تویی؟؟؟ یعنی اصلا در حکومت اسلامی جرم روی نمی دهد؟؟ حتی جرایم فحشاء و غیره؟؟؟ راستی چرا جوری صحبت می کنید مثل اینکه دولت در پی گسترش فساد است و از فاسدین حمایت می کند؟؟
حتی پلیس را هم نمی توان چندان سرزنش نمود زیرا به هر حال این جور نیست که در هر گوشه و کنار پلیس آماده حاضر باشد بلکه پلیس در مقر خودش است و در صورت مطلع شدن از وقوع جرم باید سریعا وارد عمل شد و اطلاع از وقوع جرم نیز بایستی از سوی مردم باشد. اصولا در مورد جرائم فضای روانی جامعه و تعهد همگانی موثرترین راه هست یعنی مردم همه معتقد باشند که بایددر این وقایع عمومی عمل کنند و پلیس را نیز بلافاصله در جریان بگذارند.
Iran, Islamic Republic of
افرین بر غیرت این روحانی
نمی دونم تکلیف این اراذل و اوباش کی معلوم می شه!
زنده باشی الهی مرد خدا
غیرت یعنی این...الحق که روحانی هستی
انشا الله هرچه سریعتر خوب بشی...لطفا اگر هر کمکی میشه برای بهبود کامل ایشون کرد اطلاع بدید
انشا الله اون چند تا نامرد هر چه سریعتر دستگیر بشن
United States
سند دیگری از جانفشانی بچه های با ایمان انقلاب اسلامی برای حفظ امنیت عمومی همه مردم.
و به قول شهید آوینی، «ایمان منجی جهان فرداست.»
Iran, Islamic Republic of
به معنای واقعی کلمه به خاطر دو مسئله تنم لرزید
اول به خاطر شجاعت و شهامت این بزرگ مرد با غیرت
دوم به خاطر جامعه ای که در آن زندگی می کنیم و هر روز بدتر می شود
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم آشيخ.
Iran, Islamic Republic of
اجرتون با خدا. امیدوارم هرچه زودتر شفاپیدا کنید
Iran, Islamic Republic of
وقتي نيروي انتظامي به وظايفش عمل نمي كند بايد شاهد چنين حوادثي باشيم.
به نظر مي رسد باز هم مثل مواقع بحران بايد خود مردم به صحنه بيايند تا معضلات حل شود.
Iran, Islamic Republic of
ایول اجرش با خدا....خیلی مرده...
لعنت خدا بر مزاحمین نوامیس....
United Kingdom
سلام خدا بر سربازان امام زمان درود انسانهای پاک نصار این روحانیان جانباز راه اسلام ما به چنین افراد روحانی افتخار میکنیم ما همواره و البته که با مشت محکم میزند این ملت بر دهن دشمن روحانیت و این افراد پستی که حیف اسم انسان که بر روری انها ست این کسانی که عزیز روحانی ما را به این روز انداخته اند پست ترین قشر جامعه هستند و امیدوار هستیم که خدای قادر این مجرمین به ناموس ملت را به زودی به سزای اعمالشان برساند و ابروی نداشته اشان را بریزد
United Kingdom
البته همش داریم به ناجا و قوه قضاییه گیر می دیم یادمون باشه که ناجا در گزارش این فاجعه گفتن که اون خانم متاسفانه از قماش بد حجابا بوده که طمع این گرگها رو برانگیخته و متاسفانه این قضیه از دیدها داره مخفی میشه و این باز یه سرش مربوط به ناجا و قوه قضاییه و اجراییه هست که در برخورد با بدحجابی و فرهنگسازی برای حجاب اهمال و کوتاهی می کنن
France
مسئول چشم این بزرگوار ، آقای لاریجانی هستند که به دلیل کمبود پول تو جیبی از دولت ، قصاص رو اجرا نمی کنند ! اگر توی چشم اسیدپاش اسید می ریختن و مدیر سایتهای مستهجن که ریشه ی این مسائله رو دار می زدن ، امروز چشم پاک این روحانی تاوان کوتاهی دستگاه قضایی رو پس نمی داد و خدا رو شکر که این روحانی چشمش رو فدا کرد وگرنه آبرو و زندگی و شرافت و همه چیز یه دختر قربانی می شد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
امروز وقتی این تصاویر و اخبار رو دیدم بسیار ناراحت شدم..چون شاید فقط من بتونم حال این جوانمرد را درک کنم.چون این اتفاق 5 ماه پیش برای خودم اتفاق افتاد و من هنوزم که هنوزه بیناییم را بدست نیاوردم.من هم به همین بی بند و باری در شب اول صفر اعتراض کردم که نهایتا با تیغ(کاتر)مورد حمله از ناحیه چشم چپ و صورت قرار گرفتم و وضعیت کاملا مشابه این روحانیه جوانمرد را داشتم.امیدوارم ضاربان به جزای کار خود برسند هر چند که در مورد من هنوز خبری از ضاربان بدست نیومده .در صورت لزوم حاضرم تصاویری از شب حادثه را برایتان ارسال کنم.همه برای شفای این برادر روحانی دعا می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
سلام
وقتي اين خبر وحشتناك رو خوندم از دختر بودن خودم در اين مملكت اسلامي بيزار شدم. من خودم طلبه هستم ولي واقعاً از اين ناامني در وحشتم
United Kingdom
در جامعه ما مرد قوی مثل این حاج اقای از جان گذشته بسیار زیاد است. ای کاش قانون قوی برای مجازات آن حیوانات اوباش هم وجود داشت
خدا رو شكر كه هنوز غيرت اسلامي در ما نمرده.

درود بر شرفت برادر
Iran, Islamic Republic of
ایول به این مرد با مرام.

حتما در این ماه عزیز برای شفاشون دعا می کنم.
United States
تاوان بد حجابی این دخترا رو این مرد پاک سیرت باید بده ؟ چرا بد حجاب ها به خودشون نمیان ؟ خوششون میاد متلک بشنون و مورد تعرض قرار بگیرن؟
Iran, Islamic Republic of
ما نمی دانیم بالاخره وظیفه نیروی انتظامی و قوه قضائیه کی درست اجرا خواهد شد...
این مورد و صدها مورد دیگر نتیجه بی توجهی به اجرای قانون می باشد...
وقتی قانون با صراحت اجرا شود درباره این اتفاقات دیگر ادم بی دین و ایمان از این غلطها نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
درود خدا و فرشتگانش بر شجاعت تو و ننگ و نفرین بر آن دیو سیرتان
Iran, Islamic Republic of
و من المومنين رجال صدقوا ما عاهد الله عليه و منهم من قضا نحبه و منهم من ینتظر
United States
ناجا با وضعیت برخورد افتضاح گشت ارشادش بدتر داره به این بدحجابی ها دامن میزنه
ماموران کم سن و سال و بعضا بی اخلاق
بنظرم باید بدن دست سپاه حداقل درست برخورد میکنن
من یک مورد دیدم مامور نیروی انتظامی متولد 1367 بود تو گشت ارشاد بود
تو این موارد باید ماموران سن و سال گذشته و با جنبه فعالیت کنند
متاسفم و باز هم متاسفم
Iran, Islamic Republic of
الحمد لله که هنوز آزاده ای در این دیار منفعت طلبی نفس میکشه و به برکت نفس حقش، کمی از افتضاح فراگرفته دور تا دور خودمون رو حداقل میتونیم تشخیص بدیم!!!
فعلا فرمانده نیروی انتظامی تهران سرتعداد زنان خیابانی درحال مصاحبه هستند وقت رسیدگی ندارند
Iran, Islamic Republic of
واقعا قابل تحسینه قابل توجه نیروی انتظامی درمیدان کاج
درجواب دوستی که گفته ناجا اعلام کرده اون خانم بدحجاب بوده باید بگم ما پیرو مکتب امام علی (ع)هستیم که به خاطر کشیدن گوشواره زن یهودی از گوشش توسط اوباش فرمود اگر مرد مسلمان به خاطر این خبر بمیرد نباید او را سرزنش کرد.در ضمن اینکه باید با بد حجابها برخورد کرد باید نسل ارازل و اوباش را هم منقرض کرد چون اگر احساس امنیت کنند فردا به زنان محجبه هم رحم نمی کنند
درود بر غیرت این روحانی و وای بر ما
Germany
این جوانمردان باید بروند در نیروی انتظامی نه لباس روحانیت.
United States
حیف این روحانی با خدا و با غیرت که برای دختران بی حجابی که به هیچ راه مستقیمی هدایت نمی شوند و با بد حجابی و بی حجابی خود زمینه این کارها را در جامعه فراهم می کنند مجروح شد
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این روحانی با غیرت و انقلابی . خدا اجرش بدهد. آن جنایتکاران باید دستگیر شوند و در همان محل و به دست آیت ا... املی بعد از محاکمه فوری بالای دار روند و طناب دار را باید رییس قوه قضائیه شخصا بکشد تا این گونه جنایتها از جامعه ریشه کن شوند.
فقط یک سوال کوچک: خانمی که به خاطر شما یک جوان باید ا آخر عمر با درد و ناراحی و سختی نداشتن یک چشم زندگی کند؛ آیا به خاطر بدحجابی تان نبوده که آن اراذل و اوباش قصد تعرض به شما را داشته اند؟؟؟؟؟ آیارفتار و کردار و پوشش و عملکرد خودتان باعث آزار و اذیت و درگیری و نهایتا این رویداد غم انگیز نشده است؟؟؟؟ خدا کند اینگونه نبوده باشد که در این صورت اگرچه رهایی یافته اید، اما باید در آن دنیا جوابگو باشید. شرمندگی این دنیایتان که به کنار!!!!!!!
خداقوت باغیرت درس غیرت وشرف دادی
دوستان اگرمیخواهیم بساط بدحجابی وفحشاازبین برودبایداول ازخودوخانواده خود شروع کنیم وماننداین باغیرت نسبت به جامعه بی تفاوت نباشیم
خدایاکمکمان کن
Iran, Islamic Republic of
فقط آه
انقلاب ما در جریان پیروزیش در سال 57 و در جنگ تحمیلی بسیاری از افراد نخبه و مومن و فداکارش و از دست داد کسانی که می توانستند. پست ها و مسئولیت های حساس نظام نوپای جمهوری اسلامی رو الان در اختیار داشته باشند .ولی تقدیر الهی این بودکه بیشتر اونا برن و کسایی بمونند که الان هستند و نتایج کارشونو می بینیم!!!
United States
خدایا تو خود شاهد باش که در این ایام مبارک ماه رجب به تو شکایت میکنم از کسانی که به خاطر هوای نفس و بازیهای سیاسی دین مردم را به بازی گرفته اند و هیچ به فکر امنیت اخلاقی جامعه نیستند به جرات می گوییم اصلا به فکر نیستند خدایا در روز قیامت از هیچکدامشان نمیگذرم که اینچنین اوامر آقا را نشنیده می گیرند
Iran, Islamic Republic of
دورود بر این روحانی واقعی
Iran, Islamic Republic of
به اين روحاني بزرگ، باغيرت، باشرف دورود مي فرستم و از صميم دل براشون آرزوي بهبودي كامل دارم. البته نتيجه عدم برخورد جدي، به موقع و قاطعانه مسئولان چنين وقايع تلخي است. باشد كه با عامل اين جنايت در اسرع وقت بدون گذشت برخورد گردد (قصاص)
Iran, Islamic Republic of
درود بر غيرت اين مرد خدا ......
نيروي انتظامي تماشا ..........!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت
چشم هایتان را هدیه کنید به جانباز با غیرت کربلا ابالفضل العباس (ع).
درود خدا بر او که فرهنگ غیرت را تا ابد ماندگار کرد.
United States
سلامتی حاجی مون صلوات ...
Iran, Islamic Republic of
پس نیروی انتظامی کجا بوده؟ اونم تو مرکز شهر تهران.
خدا انشا الله که بهشون بهبودی کامل بده.
Iran, Islamic Republic of
درود خدا و رسولانش بر این بنده واقعی خدا.
Iran, Islamic Republic of
همين كه ناجا ميخواد طرح برخورد با بي حجابي را از يك هفته ديگه شروع كنه نشاندهنده منفعل بودن ناجا و موقتي بودن طرحه و گرنه ميتونست از همين امروز اقدام كنه اين تاخير براي چيه ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دیروز عصر حوالی ساعت 17 در سید خندان خیابان ابن یمین هم یک دختر به همین روش ربوده شد و و ربایندگان مذکور با استفاده از قمه به تهدید و ارعاب مردم پرداخته و سپس دختر بی گناه را با موتوری که پلاک ان با رنگ مشکی مخدوش شده بوده ربودند.
در تماس با 110 اپراتور با خونسردی فقط اعلام کرد که پیگیری می کند و تا چند ساعت بعد از ماجرا هیچ خبری از حتی یک گشت ساده پلیس برای تحقیق خبری نشد چه برسد به پیگیری!
Iran, Islamic Republic of
ناجا منفعل نیست
منفلعش می کنن
وقتی دولت اقدامات ناجا رو حمایت نم یکنه
وقتی قوه قضاییه حمایت نمی کنه
اونا هم سست میشن و خسته
کاملا طبیعیه
ایراد کار کمی از بالاتر شروع میشه نه از ناجا
خدالعنت کند دولت اصلاحات وخصوصا عبذالله نوری که طرح انحلال کمیته ها را داد
الهی ریشه بدحجابی کنده بشه بنظر من گناه آن بی حجاب آن موقع شب کمتر از اراذل واوباش نیست
مردم باید مثل این روحانی باغیرت درصحنه حضورداشته باشندتاعرصه براراذل تنگ شود
همه این اتشها از قبر دولت اصلاحات بند میشود
Iran, Islamic Republic of
نظرات رو خوندم اما به نظر من مهمترين نكته فراموش شده وان ايجاد شرايطيست در جامعه كه هيچ مجرمي در هيچ جا و هيچ زمان نبايد احساس امنيت كند.
Iran, Islamic Republic of
همین دو سه ماه پیش هم این اراذل و اوباش یک روحانی را در ورامین سوزاندند...
اما خبرش در رسانه ها خفه شد
آنوقت امثال ترانه قلابی را در بوق و کرنا میکنند
Iran, Islamic Republic of
برادر دعای گوی شما هستیم از خداوند خواهانیم هرچه سریعتر شفای عاجل پیدا کنید. خداقوت
Iran, Islamic Republic of
در اينكه اين خانم بد حجاب بوده و مورد تعرض قرار گرفته حرفي نيست ولي اين موارد براي من كه زن شوهر دار و با حجاب چادر هم هستم پيش مي آيد.از نيروي انتظامي خواهش مي كنم با مزاحمان نواميس برخورد شديد كند.
United Kingdom
حد اقل مجازات براي مزاحمين نواميس بايد اعدام باشد
اعدام
اعدام
اعدام
دوباره بايد كميته انقلاب اسلامي تشكيل بشه
گرچه نيروي انتظامي هست ولي كميته اي بايد به كمك ناجا بياد
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالي
بايد اعدام بشه مي دونيد با جوانان چه كرده؟
ترحم بر پلنگ تيز دندان
.....
Iran, Islamic Republic of
خداوند در دو جهان جزاي خير به اين روحاني فداكار عنايت فرمايد . انشاا...

از قوه قضاييه و نيرو انتظامي تقاضاي برخورد با اراذل اوباش به هر شكلي را داريم
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر اين روحاني واقعي انشالله به حق امام حسين شفاپيدا كنه
United States
عدم وجود قوانین مکتوب و سخت به دلیل بهانه کردن مسلمان بودن خودمان در این زمینه باعث بروز این چنین حوادث میشود طبیعی است که این موضوع هم مانند اتفاقات گذشته به دیده فراموشی سپرده میشود کاهلی مسئولین مرتبط با وضع قوانین در این زمینه فضای اتفاق دوباره این حوادث و جرات دادن به برخی دیگر را افزایش میدهد
درود خدا بر شرف این روحانی شجاع
انشالله منافقان به سزای اعمال زشت خود خواهند رسید. برای سلامتی حاج آقا فروزش صلوات
چرا باید در کشور جمهوری اسلامی همچین اتفاقاتی رخ بده اگه این روحانی نبود چه بلایی سر دختره میومد
بلاخره باید یه فکری برای این جوانان بی غیرت بشه
فقط اعدام اعدام اعدام
مهدی صفری
لطفا شما را بخدا قسم میدهم درمورد چشم حاج اقا بسیار تلاش کنین .از این ایثارگر واقعی تشکر میکنم وبرایش دعا گو خستم اگه اونجا بودم چشم خونینش رو میبوسیدم.التماس دعا