جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸۲

شعار ها و حاشیه های سخنرانی رئیس جمهور در مرقد امام

جمعه ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب: 169493
 سخنرانی رئیس​جمهور در حرم مطهر امام(ره) با شعار «مشایی حیا کن، احمدی رو رها کن» آغاز شد و با شعار «این همه لشگرآمده به عشق رهبر آمده» به پایان رسید.


به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، عده​ای نیز در خلال سخنرانی رئیس جمهور شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر دادند. برخی دیگر نیز می​گفتند «احمدی، احمدی، حمایتت می​کنیم».

در حالی که محمود احمدی​نژاد مشغول بررسی وضعیت مستکبران در جامعه جهانی امروز بود، یکی از حاضران فریاد «مرگ بر آمریکا» را سر داد. تا این لحظه رئیس​جمهور از آمریکا نامی نبرده بود و در واکنش به فریاد این فرد گفت: صبر کنید نوبت آمریکا هم می​رسد! اما دقایقی بعد سخنان رئیس​جمهور با «فریاد مرگ بر آمریکا» قطع شد.

 واکنش رئیس جمهور به شعار دهندگان این بود که با لبخند به انها می​گفت: «مخلص شما هم هستیم». وقتی شعارها کمی بیشتر شد، او بی آنکه به شخص خاصی اشاره داشته باشد، اظهار داشت: «مخلص آقای رئیس هم هستیم! نوبت شما هم می​شود! من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم».

احمدی​نژاد دقایقی بعد گفت: «حرف​هایم به جایی می رسد که خیلی باید شعار بدهید». البته مشخص نشد که منظور رئیس​جمهور کدام بخش از سخنانش بود.

گفتنی است، هنگامی که رئیس​جمهور به چاپ اسکناس​های بدون پشتوانه در آمریکا انتقاد می​کرد، خطاب به حضار گفت: «بگذارید مثالی بزنم که بیشتر متوجه شوید، هرچقدر بانک مرکزی اسکناس بی پشتوانه چاپ کند، معنایش این است که از جیب ملت برداشته است.»

رئیس​جمهور در خلال سخنانش عبارتی را هم اصلاح کرد. او در بخشی از سخنانش گفت: «تا زمانی که رژیم صهیونیستی در فلسطین باشد،منطقه روی آرامش نخواهد دید، پس همه ملت ها پیش به سوی رژیم صهیونیستی و محو آمریکا». حاضرین در حال سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» بودند که احمدی نژاد جمله پایانی​اش را اصلاح کرد و گفت: «البته محو سلطه آمریکا در منطقه».

اگرچه سخنان رئیس​جمهور با تاخیری حدود ۱۵ دقیقه از شبکه خبر پخش شد اما مجری این شبکه اعلام کرد که سخنان وی به شکل مستقیم پخش شده است. این در حالی است که سخنرانی رئیس​جمهورکه به طور زنده از رادیو ایران پخش میشد، یک ربع قبل به پایان رسیده بود.

سیدحسن و سیدعلی خمینی و محمد علی انصاری در خلال سخنرانی رئیس​جمهور در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضورداشتند.

به گزارش فارس سيد حسن خميني نوه امام(ره) در بدو ورود رئيس جمهور به استقبال وي رفته و لحظاتي با او به گفت‌و‌گو پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سخنرانی را از تلویزون دیدم، به نظرم اولین باری بود که دکتر با اون همه اعتماد به نفس یه کمی آرامش خودش را از دست داد. شاید حرکت مردم اشتباه بود ولی تاریخ برای عبرت گرفتن است سال گذشته مردم حرف نوه امام را قطع کردند امسال حرف رئیس جمهور محبوب پارسال را.
باید به خاطر زحمات فوق العاده دکتر بسیار برایش دعا کنیم که از جریان انحرافی خلاصی یابد.
چه دنیائی شده.همین پارسال بود که مردم علیه سید حسن شعار می دادن.قربون این مردم بصیر برم
Iran, Islamic Republic of
ديگه اون حس سابقو نسبت به احمدي نژاد ندارم بدجوري خودشو از چش انداخته
Iran, Islamic Republic of
از ریشه بکن اساس کج را
سفیان صفتان ذوالعوج را
فریاد بزن دوباره دکتر
عجل لولیک الفرج را
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من در حرم حضور داشتم و بعضی از این چیزهایی که شما ذکر کردید نیاز به اصلاح دارد
در صف های جلو قبل ، حین و بعد از صحبتهای رئیس جمهور کسی شعار
مشایی حیا کن، احمدی رو رها کن رو سر نداد.
البته شعار ها در هنگام ورود رئیس جمهور پراکنده بود .
جمله مخلص آقای رئیس هم اشاره به فردی داشت که در قالب نوشته ای خواستار دیدار با رئیس جمهور شده بود و با اشاره حتی اون فرد را هم مشخص نمود
Iran, Islamic Republic of
دقایق آخر را که در شبکه خبر دیدیم ایشان بشدت عصبی شده بود و مرتب سرفه می کرد و احتمالا دهنشان خشک شده بود و با دستپاچکی داشت شخرانی را به آخر می رساند که تا به امروز نه در مرز اسراییل نه در میدان بیروت بدون شیشه ضد گلوله و نه در دانشگاه امیرکبیر در حضور فحاشان و
گروهک ها چنین حالتی را ندیده بودیم
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این مردم .با این مردم هیچ گاه انقلاب به خطا نمی رود.جز این هم انتظار نمی رفت.من بقین داشتم این اتفاق می افتد.
درود بر احمدی نژاد همیشه قهرمان که باید همگان از او درس ولایتپذیری و ولایتمدلری بگیرند.امیدوارم همیشه موفق باشی دلاور.
United States
كيف كردم عجب سخنراني كرد خوشحالم دوبار احمدي نزاد را ديدم
پارسال هم کار خوبی نکردند. بوسه امام خامنه ای بر پیشانی سید حسن خیلی معنا دار بود!
واقعا به نظر شما مردم بر علیه رییس جمهور شعر میدانند؟؟
یا انچنان از سخنان رییس جمهور به وجد امده بودند که گویی همین الان اماده حرکت به سوی قدس شریف؟
برای احمدی نزاد این کار لازم بود.باید می دید که حمایت مردمی از او به شرط و شروط است.خود او محلی ندارد.راهی که وعده داده بود برای او رای آورد
آقا نظر دهنده !! مگه اونجا بودی شما ؟
کسی حرفای رئیس جمهور رو قطع نکرد. شما حق نداری اونو با ماجرای سید حسن پارسال یکی ببینی
تنها تفاوت سخنرانی احمدی نژاد با قبل فقط داشتن کمی اضطراب ! و گرفتگی گلو بود.
سلام خداوند بر احمدی نژاد دلاور نمونه تمام عیار ولایتمداری.او یار و یاور راستین امام خمینی و امام خامنه ای است. بر خلاف هدف برنامه ریزی شده دشمن که میخواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد و ما را از دکتر دلزده کند ما همیشه عاشق دکتر احمدی نژاد بوده ایم و خواهیم بود و بار دیگر این نقشه زیرکانه دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد.
آقای احمدی نژاد ولایتمداریت را تا فرصت هست ثابت کن....
United States
خدا لعنت كند طبقه اشرافيت را ولعنت بر كسي كه اين طبقه اشرافيت را بوجود اورد
United States
مردم نشون دادن که با احدی رو در وایسی ندارن.خودم از تلویزیون دیدم چه اضطرابی داره.خدا کمکش کنه این دو سال را راحت رد کنه
Iran, Islamic Republic of
مردم ما ویژگیهای خاص اخلاقی دارند که در دنیا لنگه ندارند.جهان لطفا کامنت رو قید کن با تشکر
United States
چراالكي يك چيز كوچك رابزرگ مي كنيد
بنده بودم سخنراني احمدي نزاد مثل هميشه عالي بود
گرچه بنده به او نقد هم دارم
بیخود حاشیه سازی نکنید......سخنرانی خوب موثر و در یک کلمه کاملا انقلابی بود
رئيس‌جمهور: متحد و یك دل پشت سر رهبری عزیز و ولایت فقیه ایستاده‌ایم
Iran, Islamic Republic of
ممنون از این گزارشتون.فعلا که برخی سایت ها دارن به دروغ می گن مردم حزب اللهی را جریان انحرافی با همکاری فتنه گران بسیج کرده تا در بهشت زهرا علیه رئیس جمهور شعار دهند.خدائی مردم را چی فرض کردن.
Kuwait
دم مردم گرم.
Kuwait
اگه قرار باشه مردم درس ولایتمداری رو از کسی که دو بار جلو حکم رهبری ایستاده،یاد بگیرند که همه مردود میشن
دکتر مثل همیشه عالی بود ولی خوبه سید حسن ببینه این مردم همون مردمن و کسی براش سال پیش توطئه ای نچیده بود که با مظلوم نمایی سعی داشت اونها را جمع معدودی لقب بده، این مردم همونطور که امروز با شعارهای ولاییشون به درستی داشتن به رئیس جمهور محبوبشون هشدار میدادند که مراقب برخی انحرافیون فتنه گر باشه پارسال هم سید حسن را از قرار گرفتن در آغوش همون ها بر حذر میداشتند. و به هر حال هیچچ کس زحمات دکتر را فراموش نمیکنه و چون دوسش دارند این همه براش اهمیت قائلند..
Iran, Islamic Republic of
خطرناک تر از جریان فتنه گر و انحرافی آقای م - خواصی هستند که در فتنه 88 روزه سکوت گرفته و به درخواست تعیین موضع رهبر معظم لبیک نگفتند ولی امروزه سعی دارند رییس جمهور را در مقابل رهبری نشان دهند و با شکستن دستور رهبری جهت دعوت به آرامش شعار حمایت از ولایت را سر می دهند!!!
Iran, Islamic Republic of
مابسیجیان با شناخت به ایشان رای دادیم نه باندی و نه کارتی .
با ولایتیم تا آخر و با احمدی نژادیم چون او و دولت ولایی است.
Iran, Islamic Republic of
جهان بهتربود به خودت زحمت می دا دی کسی را برای تهیه خبر به حرم می فرستادی تا مجبور نشی به نقل از خبر آنلاین بر خلاف وا قع خبر بدهی ! تازه به نظر می رسد از تلویزیون هم سخنرانی رئیس جمهور محترم را با دقت و بی طرف ندیدی !!!!
جدا این روش جهان در نقل اخبار نشون میده چه نیتی در پشت پرده ی این سایت هست. این سخنرانی رئیس جمهور یکی از توفنده ترین و زیباترین سخنرانی های ایشون بود،
می دونم این نظر رو تأیید نمی کنید، ولی خودتون بخونید، دست از این سیاسی کاری و لجاجت بردارید و بگذارید با سلامت و صلاح دست جریانات منحرف رو از دور رئیس جمهور قطع کنبم؛ بدون اینکه گوهری مثل ایشون رو از دست بدیم،
Iran, Islamic Republic of
آقایاخانمی که ازتلویزیون سخنرانی راتماشاکردی واحساس میکنی ایشان خیلی دستپاچه شده بود!!!!
من ازفاصله 10متری ایشون دیدم وازبیاناتشون استفاده کردم لازمه بدونی رئیس جمهورنه تنهادستپاچه نبود!!!که بسیارهم آرامش داشت ویکی ازقشنگترین بی نقص ومحکم ترین سخنرانیهایش راانجام دادرئیس جمهورهم زمانی که ابرازاحساسات یکی ازشرکت کنندگان دیدگفت مخلص شماهستم وبعدهمه مردم گفتنداحمدی دوست داریم واحمدی نژادهم گفت من هم همه شمارودوست دارم ومخلص همه شماهستم والاکسی هم شعارعلیه مشایی نداد!!فقط آخرش شعاراین همه لشگرآمده
به عشق رهبرآمده راسردادند
United States
من در مراسم حاضر بودم
حرفهای احمدی نزاد چنان شوری به جمعیت داد که خدا می داند
گوشه و کنار شعارهایی هم داده می شد که کمرنگ بود و وقتی شعارهای حمایت از اقا داده می شد بقیه همراهی می کردند
امروز خیلی خوشحال شدم چون دیدم مردم هنوز هم احمدی نزاد رو خیلی دوست دارند با وجود برخی اشتباهاتش
ضمنا تکبیر که گفته می شد خود احمدی نژاد هم الله اکبر خامنه ای رهبر و مرگ بر ضدولایت فقیه رو زمزمه می کرد
Iran, Islamic Republic of
صد بار هم بگوید رهبری عزیز تا مشائی را رها نکند فایده ندارد
Iran, Islamic Republic of
مردم ما غیرت دارن.دلهره و اضطراب در سخنان احمدی نژاد موج می زد.جلسه کاملا متشنج بود.از هر ظرف شعار می آمد.خیلی نمی تونست حرفهاشو جلو ببره.این برداشتی بود که همه با دیدین سخنرانی احمدی نزاد از کانال 6 داشتند
United Kingdom
احودی نژاد دیگه از رودررو شدن با مردم وحشت دارد ؛ در خرمشهر بدون استقبال مردمی! در اراک بدون استقبال مردمی ! در قم بدون استقبال مردمی! او هم خودش را می شناسد هم کار نادرستش را و هم مردم هوشمند را!
ما مرد نبرد و نعره و تکبیریم
در راه تو یا سید علی می میریم
گر امر کنی برای حفظ اسلام
هر چیزبه هر که داده پس می گیریم
.....
به خدا دیگه سرمون رو هم نمی تونیم بلند کنیم
Iran, Islamic Republic of
سلام : تنها کسی که باید از تمام گفتار و کردار او بدونه تردید حمایت کرد ولی فقیه و نایب امام عصر (عج) ولی دیگران باید بدانند که ما امت مسلمان نیم و با هیچ کسی عقد اخوت نبسته ایم . دکتر احمدی نژاد تا سرباز اسلام است و تا در خط ولایت باشد مورد حمایت ماست . همه این را بدانند . هاشمی هم بداند و تصمیم خودش را بگیرد .
Iran, Islamic Republic of
ما هنوز از رایی که به احمدی دادیه ایم پشیمان نیستیم چون آقا هم دارا ایشون رو حمایت میکنه ولی انشاءا.... آگاه بشه با حمایت آقا بود که اینچین عزت پیدا کرد و انشاء ا... پشتیبان واقعی ولایت باشد.
Iran, Islamic Republic of
توجه به مشایی ما را نباید از توجه به آقازاده فراری و خواص بی بصیرت غافل کند.
فتنه گران برای بار دیگر در پی اتحاد با خواص بی بصیرت جهت شرکت در انتخابات هستند.
Iran, Islamic Republic of
به عشق آقا ،احمدی نژاد گفتیم ونمی دانستیم او ماری در آستین پرورش داده که دل عزیز حضرت آقا را به درد می آورد.دلمان خون شد درسال88 و دکتر هنوز تصمیم نگرفته شاید نمی داند یا نمی خواهد بداند که اگر رایی آورده به لطف آقا بوده والبته عنایت باری تعالی.دکتر چیزی نمانده تادر عمل ولایتپذیریت را ثابت کنی دستی به جمب کاری بکن!
آدم یاد گزارش های بالاترین می افتد که از بیرون کشور درباره اوضاع داخلی می نویسند!
خبرآنلاین از واکنش سال پیش مردم، کینه دارد و هر جوری هست می خواهد آن واقعه را جبران کند!
سخنرانی رئیس جمهور و حمایت های مردم عالی بود.
صدای رئیس جمهور هم (جدا از کسالتی که داشتند) به خاطر همراهی با مردم و سخنرانی پرشورشان گرفت.
چرا چشم دیدن سخنان عالی و مومنانه این مرد را ندارید و می خواهید او را وارونه جلوه دهید؟!
اگر به دروغ، ولایتمدارترین فرد ایران را منحرف جلوه دهید، چه چیزی گیرتان می آید؟!
الکی مردم را نگران کنید که رهبری عزیز هم مدام رئیس جمهور را تائید می کنند و مردم هم می دانند که ایشان با نمره عالی و فاصله بسیار زیاد، ولایتمدارترین خدمتگزار انقلاب هستند.
Iran, Islamic Republic of
محمود بي مشايي
كاپيتان تيم مايي
Iran, Islamic Republic of
سیاسیون بایستی بدانند که پشت کردن به مردم و سرمست شدن از قدرت باعث روی گردانی مردم می شود و این می تواند درسی باشد تا بفهمند مردم با کسی پیمان نبسته اند و تمام اقدامات آنها را زیر نظر دارند .
جواب کسی رو می دم که در14 خرداد ساعت 2:2 نظر گذاشته
اون حرفی که زدی مال همه بسیجی ها نیست
فقط مال تو و چند نفر دیگه ...
خواهش می کنم نطرم رو بذارید
در کشور و نظام ما یک اشکالی وجود دارد ...ان هم این است که ما نیمه خالی افراد را میبینیم...همه را تخریب میکنیم..رئیس جمهور های ما از هاشمی عزیز گرفته و خاتمی و احمدی نژاد همگی برای کشور کار میکردند اما در انتهای کارشان همه جور تهمت و فحش و ناسزا و پرونده درست کنی دیدند....به من بگویید در سال های پس از جنگ که جرات داشت کشوری با ان وضع را بپذیرد..کاری که هاشمی کرد...در زمانی که همگی احساس میکردند به زودی به دلیل احساسات مردم و استبداد رای کشور شاهد انقلابی دیگر بود خاتمی با امدنش کمی فضای باز ایجاد کرد و عده ای احمقانه فکر کردند دارد برای امریکا کار میکند در حالیکه برنمامه نظام اسلامی همین بود که به مردم بگوید تبلیغات دشمنان پوچ است و خاتمی محبوب برای این نظام خودش را مورد تند ترین فحش ها قرار داد....زمانی که هر کسی میدانست احتمال حمله امریکا به ایران زیاد است و مردم از رنج اقتصادی خسته شده اند احمدی نژاد دلاور امد و درست است که اقتصاد ما هنوز خیلی کار دارد ولی به نحوی نیرو محرکه ای در دل ملت به وجود اورد.....اینها در عین اختلاف رای تنها برای ایران کار کردند وگرنه با انها کاری میشد که با بنی صدر خائن شد....بیایید همه باهم در راه کشورمان تلاش کنیم و همدیگر را تخریب نکنیم
به امید ظهور صاحب این نظام
نباشد روزی او بیاید و ما در حب و بغض خود مانده باشیم
Iran, Islamic Republic of
سلام بر محمود محبوب
Iran, Islamic Republic of
من سخنرانی دکتر رو از تلویزیون دیدم.با جرات میتونم بگم این سخنرانی یکی از حماسی ترین و انقلابی ترین سخنرانیهای ایشون بود و کاملا هم مسلط بر اوضاع مطالب رو پیش میبرد
Iran, Islamic Republic of
سیاست انگلیسی یکی به میخ ویکی به نعل جهان نیوز در تمام کامنتها مشخص و اظهر من الشمس است ونشان از ساماندهی کامنت ها ونگارش آن توسط یک نفر می دهد وهمه نیز به این نکته واقفند !
Iran, Islamic Republic of
شما که از بالاترین (با استناد به قانون جرايم رايانه ای
دسترسۍ به تارنماۍ خوانده شده امكان پذير نمۍ باشد.) خبر میگیرید بهتر بود این یکی را هم از همان میخواستید که دست و هم دلتان به ان میرسد و ترش نمیکنید
Iran, Islamic Republic of
جهان چطوری بابا بازم که تیتر الکی از آب در اومد این ثابت شده در ایران تنها کسی که برای این انقلاب کار کرده همین دکتر ولایی است چرا می خوای این مرده های وابسته رو زنده معرفی کنی بابا جریان فتنه مرد به فکر فردا باش اگر مشایی فتنه گر بود چه میکردید بابا دونبال اون قاتل فراری لندن نشین باشید دارن مردم منحرف میکنند باید مهدی (ه) اعدام شود این خواست مردم است
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد بر این باور بودند که مردم به خاطر خودشان رای دادن درصورتیکه همی رای های کسب شده اش به خاطر رهبر بود در نظام جمهوری اسلامی مردم از انقلاب و رهبری حمایت می کنند نه شخص خاص!
دوستان حاضر در مراسم چنان تبلیغ می کنند که انگار مایی که از تلویزیون با 15 دقیقه تاخیر (ولی به اسم پخش زنده ) مراسم را می دیدیم . عزیزم دسپاچگی و عدم تمرکز ریاست جمهوری متاسفانه کاملا مشهود بود و گروه های خودسر بدبختانه بازم موی دماغ رئیس جمهور شده بودند
یاحق
Iran, Islamic Republic of
به نظر میاد احمدی نزاد دیگه اون احمدی نزاد سابق که با صلابت محکم سخنرانی میکرد نبود ولی باز طرافدار داره وبیشتر هم میشه بدون مشایی
Iran, Islamic Republic of
"خطرناک تر از جریان فتنه گر و انحرافی آقای م - خواصی هستند که در فتنه 88 روزه سکوت گرفته و به درخواست تعیین موضع رهبر معظم لبیک نگفتند ولی امروزه سعی دارند رییس جمهور را در مقابل رهبری نشان دهند و با شکستن دستور رهبری جهت دعوت به آرامش شعار حمایت از ولایت را سر می دهند!!!"
احسنت.
صد در صد با حرف شما موافقم.
Iran, Islamic Republic of
اين همه شعار بر ضد آمريكا تا حالا چه سودي جز تحريم و فشار بر طبقه مستضعف و محروم داشته است؟ دولتمردان و مسوولان و .. كه از تبعات اين تحريمها و فشار اقتصادي مصون هستند فقط مردم بيچاره هستند...
Canada
mehdi hashemi chekesiro koshteh ke khabaresh fash nashodeh .
United States
مگر مشایی دست و پای احمدی نژاد را بسته احمدی نژاد نمی تواند از عهده مشایی برآید؟
Iran, Islamic Republic of
این مشایی مثل ... احمدی نژاد همیشه هم همراهشه کم کم دارم عصبی میشم ناجور
United States
با حلوا حلوا گفتن دهانتان شيرين نمي شود ما احمدي نزاد را دوست داريم چون تابع ولايت فقيه است ومخالف طبقه اشرافيت است اگر روزي از اين خط كناركشيد ماهم او را در خط هاشمي خواهيم ديد و با او خداحافظي مي كنيم همانطور كه با هاشمي خداحافظي كرديم
Iran, Islamic Republic of
مشایی آی مشایی آیی مشایی
نه امسال کار خوبی کردن نه پارسال.
اعتراض راه معقول داره باید بین اعتراض و هوچی گری فرق گذاشت بشه.پارسال هم رهبری از کاری که با سیدحسن خمینی شد ناراحت شدند و او را جلوی همه بوسیدند. اما افراد بی خردی که ولایت فقیه رو تا اونجا که هم نظرشون باشه قبول دارن شروع کردند به این که مردم اقدام انقلابی کردن و فتنه رو با شعار دادن علیه سید حسن رسوا کردن و ....
درسته که الآنم رئیس جمهور از خط ولایت دور شده اما هر کاری راهکاری داره .به جای شعاردادن علیه احمدی نژاد و مشایی بهتره به راه های دیگه ای فکر بشه.
United Kingdom
راه ملّت فهيم و رشيد ما مشخّص است. معيار آن ها پيروي بي کم و کاست از آرمان هاي امام راحل حضرت امام روح الله الموسوي الخميني(ره) مي باشد و هر کسي که ذرّه اي از اين آرمان عدول نمايد به نحو مقتضي و درخور شان سرجايش نشانده و اگر هم لازم باشد افراد و گروه ها را که راه خود را جدا نموده باشند ، بي هيچ تعارف و معطّلي به مزبله دان تاريخ پرتاب خواهند نمود. هر چقدر که اين ملّت با امام راحلشان عهد و پيمان جاني بسته اند ، با افراد و جريان هاي سياسي عقد اخوّت نبسته اند. اين نکته را تمامي افراد داخل نظام بايد آويزه ي گوش و نصب العين هميشگي شان داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
تاموقعی که مشایی در دولت باشد مردم شعار خواهند داد
شک نکنید که مردم ما آگاه ترین مردم در کل جهان نسبت به مسایل سیاسی داخلی و جهانی هستند(اگر کسی اینو قبول نداره اشکال از خودشه) و هر وقت لازم باشه شعار داده و در صحنه حاضر می شوند من و یا هر کس دیگر عددی نیستیم که درباره کار مردم قضاوت کنیم.
United States
از احمدی نزاد ولایی تر در کشور وجود ندارد بعضی ها دانسته و بعضی نادانسته میخواهند او را مقابل رهبری نشان دهند تا یکی از بزرگترین احیاگران سنت و سیره امام ( ره) را از نظام بگیرند و یا با این حیله خودشان را مخفی کنند .
Iran, Islamic Republic of
ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم.
Iran, Islamic Republic of
داداش محمود:! مردم به تو راي داده اند نه به مشايي! او فعال ما يشاء دولت است. بابام به خدا اينگونه نيست كه يه عده تو را نمي تونند بزنند مشائي را بزنند اين القائات مشائي است . مگر نزديكان شما در اين كشور فقط در مشائي و اطرافيان ايشان خلاصه شده ؟!
مگر اين 25 ميليون نفر كه به شما راي دادند ، اعضاي ستادها ، انهايي كه براي راي آوردن شما نذر و نياز كردند كشك هستند ؟ بابام شما رئيس "جمهور" هستيد نه معاون اجرايي مشائي. به خدا اين مشايي تبديل شده به مظهر لجاجت شما. اصلا بابام فرض كنيد اين مشائي يك نيروي پاك پاك است بالاخره اين جمهور كلهم براي ايشان مشكوك شده اند آيا اين جمهور برات پشيزي ارزش نداره؟ ايا ....
رهبر انقلاب در سالروز 14 خرداد فرمودند : ‫اگر حرکتی با سلیقه سیاسی ما مخالف باشد اما مخالف اصل نظام نباشد، نمی‌توانیم آن را از بین ببریم.
United States
گلوی رهبری هم گرفته بود و به شدت سرفه می کردند، نکند آن را هم می خواهید به شعارهای مردم ربط بدهید؟!
مراسم دکتر احمدی نژاد با حمایت کامل مردم ولایتمدار بود.
شما نمی توانید تصویر این مرد باصلابت را که زیر دروغ های رسانه ای زندگی می کند، وارونه کنید.
ایشان اسوه کامل انقلاب روح الله است.
خداوند رهبری و احمدی نژاد را برای مردم مومن حفظ کند و شر دشمنان آنان را به خودشان بازگرداند.
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید این چند نفری که تعداد انها شاید کمتراز 50نفربوده بچه های ولائی وحزب الهی نبودند چون حزب الهی ها خدمتگزار را از رفاه طلب وریاست طلب تشخیص میدهند ودکتراحمدینزاد فرد خدمتگزار وتابع خط امام و ولایت است
کورباد حسودان ودشمنانش
احمدی به خودت بیا خیلی نگرانیم!خیلی....
Iran, Islamic Republic of
واقعاخجالت اوره هرروز به بهانه اي يكي راتخريب كنيم اين اقا رييس جمهور كشوراست
Iran, Islamic Republic of
هرچه بیشتر این انحرافات را می بینم توجهم به مصداق حبل الله که الان ولی فقیه است بیشتر می شود.
طرح جريان انحرافي زاييده جريان فتنه و دوستان كم بصيرته!دوستان !چرا در موضعي قرار ميگيريد كه رهبري در آن موضع نيست و آنرا مسئله فرعي ميداند. آيا رهبري تا بحال حتي يك بار هم در مورد جريان انحرافي سخني گفته اند.يا شايد عده اي قصد دارند با جنجال موضع خود را به رهبري تحميل كنند. زهي خيال باطل!!
یک کلام ختم کلام:
درود بر ازادگی و شرافت رئیس جمهور محترم
چرا ازلکی یک چیز کوچکی را آنقدر بزرگ می کنید به جرات می توان گفت حامیان احمدی نژاد آنقدر زیاد بودند که این شعارها در مقابل آن چیزی نبود به نظر من یکی از صحبت های زیبای احمدی نژاد بود
Iran, Islamic Republic of
به عقیده من شعار دهندگان علیه احمدی نژاد جیره خواران کسانی بودند که منافعشان در خدمت گزارترین دولت تاریخ ایران به خطر افتاده است .
Iran, Islamic Republic of
سازماندهي كردن سبكسران در برابر رييس جمهور مطيع امام خامنه اي محكوم به شكست است
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود شعاری که بیشتر برای گروهایی موردنظر گفته می شود برای رییس جمهور داده می شد رییس جمهور ما بصیرت بصیرت
Latvia
آنچه بسيار مهم است و نبايد از آن غفلت شود اين است كه صداي عده معدود صدها و شايد هزاران نفري داراي تريبون در چنين مراسمي را نمي توان مطالبات و صداي 75 ميليون ايراني دانست!
Iran, Islamic Republic of
اين همه شعار بر ضد آمريكا تا حالا چه سودي جز تحريم و فشار بر طبقه مستضعف و محروم داشته است؟ دولتمردان و مسوولان و .. كه از تبعات اين تحريمها و فشار اقتصادي مصون هستند فقط مردم باید تحمل کنن
Iran, Islamic Republic of
مشایی حیا کن رو که همه قبول دارن الا خود احمدی‌نژاد و یه عده...
Iran, Islamic Republic of
آقاي رييس جمهور تو رو خدا حرف بسه. رهبري عزيز گفتن رو در عمل اثبات كن. اون وقت ميشي داش محمود خودمون. نگرانيم ها........!