جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۵

ناگفته هاي تلخ از فساد جريان انحرافي در افشاگري آيت الله نمازي

سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 169137
مقام معظم رهبري در جلسه اي به سرلشگر محمدعلي جعفري، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دستور دادند که همه عوامل و کساني را که نيروهاي عملياتي اين طرح هستند، دستگير و با قوت بازجويي و بررسي کنيد.

به گزارش جهان به نقل از پايگاه اطلاع رساني "سفير ولايت" که توسط دفتر آيت الله عبدالنبي نمازي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه کاشان اداره مي‌شود، با انتشار مطلبي با عنوان "ناگفته‌هاي حضرت آيت الله نمازي درباره انحرافات و جريانات اخير کشور"، اطلاعات مهمي را از تحرکات خطرناک جريان انجرافي و ليدر اين جريان، فاش کرد.

بر اساس اين گزارش، اين مطلب که امروز، سه شنبه بر روي اين پايگاه منتشر شده است، متن کامل ناگفته‌هاي ‌آيت الله نمازي در حاشيه درس خارج فقه ايشان، درباره انحرافات و جريانات اخير کشور است.

متن کامل اين سخنان بدين شرح است:
نگراني رهبر انقلاب از تهديد جدي امنيتي و عقيدتي
نکته اي را ميخواهم عرض کنم که باعث نگراني بزرگان نظام و مقام معظم رهبري است و شايد مردم هم کم و بيش در جريان باشند اما فکر مي‌کنم عامه مردم که مشغول زندگي روزمره هستند خيلي اشرافي به اين مسئله نداشته باشند ولي آگاهي دادن از طرف اهل علم و ائمه جماعات و جمعه لازم است.

آن چيزي که ما احساس مي‌کنيم و پيش بيني مي‌کنيم اين يک تهديد جدي براي سلامت و امنيت کشور و براي مسائل ارزشي و اعتقادي است. اين جريان نقطه محوري باورهايشان به ظاهر اين است که مي‌گويند ما در زمان غيبت احتياجي به واسطه بين خلق و امام زمان سلام الله عليه نداريم قرآن هست روايات هم هست و ما مي‌توانيم با امام زمان(عج) ارتباط برقرار کنيم. اين همان جمله اي است که امام حنفي، ابوحنيفه گفتند "حسبنا کتاب الله" و اين دقيقاً در تضاد با مکتب اهل بيت(ع) است. مکتب اهل بيت(ع) اين است که چه در زمان ظهور و چه در زمان غيبت، خلق، راهي براي ارتباط با ذات اقدس ربوبي جل و علا جز باب ولايت ندارد. راه، همان صراط مستقيم است که تفسير به "ولايت" شده است؛ ولايت علي بن ابيطالب(ع) و يازده فرزندش(ع) و در عصر غيبت، ولايتي که منشعب است از ولايت کبراي الهيه و آن ولايت فقهاي عدول است و هر کسي به هر راه ديگري برود ضال است.


خطر تفکر حذف ولايت فقيه و روحانيت
اين تفکر در مقام حذف ولايت است در نتيجه در مقام حذف روحانيت است اگر بتوانند که ان شاءالله نمي‌توانند مي‌خواهند حذف کنند. اين باب گشوده شده از سوي اهل بيت(ع) که باب ولايت فقيه است و اگر نتوانند حداقل آن را ضعيف و منزوي بکنند و براي رسيدن به اين هدف دارند تمهيد مقدمات مي‌کنند براي تصرف مراکز قدرت که عبارت است از مجلس و دولت و گزارشات موثقي که هست حاکي از اين است که اينها پول‌هايي با ارقام نجومي که براي ما قابل تصور نيست.


اعترافات تکان دهنده دستگيرشدگان درباره مفاسد
در هفته‌هاي اخير چند نفر را دستگير کردند که اين‌ها جزء ارباب جمعي رئيس دفتر رئيس جمهور هستند. شخصي به نام غفاري و چند نفر ديگر و يکي هم شخصي است در لباس روحانيت به نام اميري فر که در تهران آن مجمع روحانيت ولايي را تشکيل داده که وصل به رئيس دفتر رئيس جمهور است که ايشان هم دستگير شده است. اين‌ها در اعترافات خودشان چيزهاي تکاندهنده اي را بازگو کردند مفاسد اقتصادي با ارقام بالا. اين آقاي غفاري کسي است که با رمل و جن و جن گيري و اين حرف‌ها سر و کار دارد و اين قدرت تصرف را هم از راه اهانت به مقدسات به دست آورده است. مي‌دانيد که مرتاض‌هاي هندي رياضت‌هاي خلاف شرع دارند و به اين قدرت مي‌توانند دست پيدا کنند که اين غفاري هم گفتند که همين طور است و به قرآن اهانت کرده است که تعبير آن را نمي‌توانم بيان کنم و خود شما متوجه مي‌شويد که منظور چيست مانند هتک قرآن و تنجيس قرآن. بعضي بزرگان گفتند که الآن در آمريکا هم اين مسائل را دارند و سازمان نظامي دارند که کارهايشان را با سحر و جن و... انجام مي‌دهند. الآن کشورهاي اروپايي هم رو به اين مسئله آورده اند. غرض اين است اين مسائل سابقاً وجود داشته است و الآن هم بعضي‌ها به مقاماتي مي‌رسند که قدرت تصرف را دارند.



مراکز قدرت نظام در اختيار دفتر رئيس جمهور
به هر تقدير رئيس دفتر رئيس جمهور مراکز قدرت نظام را در اختيار خودش گرفته مثلاً در کميسيون فرهنگي دولت طبق روال جاري رئيس کميسيون بايد رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي باشد ولي خارج از ضابطه ايشان رئيس کميسيون هستند و تمام بودجه‌هاي فرهنگي کشور را در دست دارد.




وزارت نفت دست اينهاست
وزارت نفت را هم که اخيراً وزير ندارد دست اين‌هاست و موارد مشابه. با اين پول‌هاي نجومي دارند زمينه موفقيت افرادي را که خودشان مي‌خواهند فراهم مي‌کنند. با بعضي نمايندگان صحبت کردند که تمام هزينه‌هايشان را تأمين مي‌کنند و همين شيخ اميري فر و در اعترافاتش گفته که به ما گفتند نگران پول نباشيد. اين‌ها قبلاً جزؤ جامعه وعاظ تهران بودند و اين مسائل که پيش آمد جدا شدند و تشکيلاتي را درست کردند با عنوان روحانيت ولايت مدار حالا اين ولايت، ولايت چه کسي است؟ و پول‌هاي کلاني هم به روحانيوني که عضو بودند داده مي‌شد.


مشايي: فکر نمي‌کرديم رهبري اين قدر قاطع و محکم بايستد
مشايي در جلسه اي گفته بود ما فکر نمي‌کرديم رهبري اين قدر قاطع و محکم روي مسئله بايستند. در قضيه وزير اطلاعات، وزير گزارشاتي داده بود خدمت آقا که اينها چه کساني هستند و قصدشان چسيت و تنها راه را در برکناري وزير ديده بودند و آقا متوجه بود و اين قضيه از شش ماه قبل گزارش شده بود به آقا که به فرياد اطلاعات برسيد که اين‌ها در حال توطئه هستند اگر خاطرتان باشد چهار پنج ماه قبل آقا خودشان رفتند وزارت اطلاعات که به دنبال همين گزارش بود. آقاي مصلحي يک جلسه داخل سازماني تشکيل داده بود و براي کادر اطلاعات مطالبي را گفته بود و يک آقايي به نام عبداللهي که رئيس ستاد اطلاعات بوده در صحبت‌ها پارازيت ايجاد مي‌کرده که نه آقا اينجوري نيست و وزير اطلاعات بعد از جلسه حکم عزل ايشان را صادر مي‌کند اين هم عنصر نفوذي دفتر رئيس جمهور بوده است.




مشايي گفته تا دو سال ديگر آقاي جنتي نيست
آيت الله نمازي در ادامه در پاسخ به پرسش يکي از حضار، گفت: به آقاي مشايي گفتند شما که مي‌خواهي رئيس جمهور شوي صلاحيت شما را شوراي نگهبان بايد تأييد کند و آيت الله جنتي بسيار قاطع است و شما را رد صلاحيت مي‌کند که مشايي گفته تا دو سال ديگر آيت الله جنتي نيست و [... ] هم نيست که باعث رد صلاحيت بشوند. حالا نمي‌دانيم در ارتباط با جن، اين چيزها را فهميده اند يا چيز ديگري است.


مي خواهند جريان سومي به نام "خط رئيس جمهور" ايجاد کنند
البته حرفها زياد است و من خواستم که آقايان در جريان امور باشند بدون اين که اسمي از رئيس جمهور برده شود اين جريان انحرافي را براي مردم روشن کنيد که اگر قرار شد در آينده برخوردي صورت بگيرد مردم کاملاً توجيه باشند به خصوص در انتخابات ستادهايي را تشکيل داده اند در استان‌ها فراخواني کرده اند از مراکز شهرها و از اعتبار و حيثيت رئيس جمهور استفاده مي‌کنند و اين‌ها مي‌خواهند يک جريان ثالثي در خط سياسي کشور ايجاد کنند يعني اصلاح‌طلب‌ها و اصول گراها و يک خط ميانه اي به عنوان خط رئيس جمهور.

احمدي نژاد: آراي من به خاطر حمايت آقا کم شد
اشتباه اينها و شخص رئيس جمهور اين است که فکر مي‌کنند آراي ۲۴ ميليوني مال خودشان است و حتي در جلسه اي گفته بوده است که شش ميليون از آراء من به خاطر حمايت آقا کم شده است و الا آراء من سي ميليون بوده است. اصل تبيين اين توطئه اي که در کار است اين است که ما در اين زمان احتياجي به حلقه وصل بين امام زمان و مردم نداريم و خودمان مي‌توانيم ارتباط برقرار کنيم و حذف جايگاه روحانيت و ولايت فقيه از مقاصد اين جريان است.


این خبر پس از توضیح دفتر رهبر انقلاب و روابط عمومی سپاه اصلاح شد.لینک های متصل به این خبر متن تکذیبیه ها می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این مطالب واقعا نگران کننده و تلخ است خدا کند احمدی نژاد به اشتباه خود واقف شود و این جریان را بر اندازی کند بیایید همگی با هم دعا کنیم.
Iran, Islamic Republic of
اصل اهداف اینها همان اهداف مجاهدین خلق (منافقین )است
دوست عزيز كار از دعا گذشته بايد ريشه اين افكار خشكانده شود مطابق قانون با اين افراد برخورد شود البته من به احمدي نژاد راي دادم اما اگر پاي ولايت پيش بيايد با تمام وجود مقابل احمدي نژاد كه سهل است تمام دارودسته انحرافيشان مي ايستم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خدمت دکتر عزیز
باید عرض کنم که دکتر باید سوال کند که چرا ما به دکتر رای دادیم آیا جز این است که ایشون مورد حمایت آقا بوده است؟ آخر اگر سید علی دولت نهم را تائید نمیکرد که در آن ایام غبار آلود شما نمیتوانستید رای جمع کنید

دکتر تا روزی که سرباز ولایت هستید حمایتت میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
چي ميخواستيم چي شد
من فقط يك چيزي ميدانم اون هم در كشور امام زمان هيچ اتفاقي نمي افتد فقط خودشان را ضايع ميكنند جانم فداي رهبر
Iran, Islamic Republic of
هرچند كه رهبر انقلاب مصالح را به دليل اشرافي كه دارند و به دليل كمك‌ها و ياري الهي كه مطمئنيم از ايشان دور نيست، بهتر از ما مي دانند ولي دعا مي كنيم كه موضوع ختم به خير شود و در آينده مشكلات بيشتري براي كشور ایجاد نشود. در غير اين صورت هزينه ها بسيار بالا خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
جدآ ما ظاهر رو میبینیم اما مسائل پشت پرده تن آدم رو میلرزونه
خدا آقا رو حفظ کنه و ما تمام چشم و امیدمون به ایشونه
Iran, Islamic Republic of
تا زمانیکه رئیس جمهور تابع ولی فقیه (امام خامنه ای)است وتمام دستورات حکومتی که از سوی حضرت ایشان به دولت ابلاغ میشود وشخص رئیس جمهور اطاعت محض میکند ومحترم می شمارد از آقای رئیس جمهور ( آقای احمدی نژاد) حمایت میکنم
Iran, Islamic Republic of
اگر با يك آرامش روحي دوران پس از انقلاب را براي خود رقم بزنيم با اطمينان كامل به اين نتيجه ميرسيم كه در سايه مقام عظماي ولايت اين نوسان هم به حالت ميرايي ميرسد و هيچ خطري متوجه انقلاب نخواهد بود . البته به شرط حفظ عقل و ايمان و دنبال رهبري حركت كردن . انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
مشكل ما اينه كه هنوز جايگاه ولي فقيه را به خوبي در جامعه تبيين نكرده ايم.اين مملكت صاحب داره، رهبر داره. وجود رهبر براي حفظ نظام و هدايت جامعه است.اين مشكل يك بحث طبيعي است. احمدي نژاد در چارچوب قانون اساسي رييس جمهور شده . همين قانون هم حدود رييس جمهور و معلوم كرده . پس جاي هيچ نگراني نيست.اگه بعضي از آقايان اجازه بدهند و جلوتر از رهبري حركت نكنند آقا با تدبير اين مشكل رو هم حل خواهند كرد. و الا مشايي كه انگشت كوچيكه امثال بني صدر يا حجاريان و خاتمي و ... نميشه.
ان شاء الله با عنايت خداوند و توجه امام زمان(عج) و تدبير رهبري و هوشياري مردم اين غده سرطاني ( جریان انحرافی و همراهانش) هر چه زودتر برداشته شود
خداوند مقام معظم رهبری را از جمیع بلایا حفظشان کن و
به رییس جمهور نیز درایت و هوشیاری عطا فرماید
آمین
Iran, Islamic Republic of
تقریباً دو روزیست که صحبت های آیت الله نمازی تیتر خبرگزاری هاست.کسی منکر اقدامات زشت حاج محمود و همچنین فساد جریان انحرافی نیست و طی یک ماه گذشته نیز به اندازه کافی در مورد آن صحبت شده است.بنظر من در مرحله اول از آیت الله نمازی و در مرحله بعد از نگارندگان چنین مطالبی باید سوال کرد که آیا شما حضرات فکر نمی کنید که در شرایط فعلی با پرداختن افراطی به این موضوع و حتی یک کلاغ چهل کلاغ کردن مسائل آب به آسیاب دشمن می ریزید؟ آیا فکر کرده اید این رفتار شما گام نهادن در مسیری خلاف جهاد اقتصادی ست؟!!
Iran, Islamic Republic of
انشاا... که این بار هم لیاقت یاری نائب امام زمان(عج) را داشته باشیم
گوش به فرمان تو ایم خامنه ای
ما همه سرباز توییم خامنه ایی
Iran, Islamic Republic of
اخباری که از قول فرمانده سپاه اینجا گفته شد تکذیب شدا