شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

از سخنگويي منافقين تا وکالت دراويش +عکس

جمعه ۶ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 168444
از سخنگويي منافقين تا وکالت دراويش +عکس
از جمله مواردي که وابستگان به فرقه هاي طريقتي به آن مدعي هستند آگاهي از مسائلي در هستي مي باشد که از آن به ماوراي طبيعت تعبير مي گردد اين در حالي است که اين سخنان چيزي جز گزافه گويي نمي باشد زيرا عارفان حقيقي و متشرع با وجود وصال به درک چنين فضايلي هرکز ادعايي در اين خصوص نداشته و مدعي امورات غيبي نشده اند .

سال هاست که اين شياطين با خرقه هاي صوفيانه به قلندري پرداخته و در لباسي از فرهنگ، وقت و توان جوانان اين مملکت را که سرمايه هاي انساني اين مرز و بوم هستند، وحشيانه به تاراج مي برند و آنان را در حيرتي عميق فرو مي برند و با اين کار، سال ها بر کرسي رياست و مرشدي خويش نشسته و بر اهداف پليد خويش دست مي يابند و هيچ کس نيست که بر آنها نظارت کند!



آزمايش در راهپيمايي ضد نظام

يکي از مواردي که فرقه ها ي ضاله همواره به آن چنگ‌اندازي نموده اند استفاده از پشتيباني جريانات خارج نشين و ضد نظام است.

اين پشتيباني ها به چند صورت متفاوت انجام مي گيرد که شامل مواردي همچون پشتيباني مستقيم از سوي رسانه ها و سازمانهاي به اصطلاح حقوق بشري و از سوي ديگر از سوي عواملي مي باشد که اين فرقه ها به صورت هدفمند به آغوش غربي ها براي پيشبرد اعمال فرقه اي خود گسيل داشته اند يکي از اين چهره ها که از سوي فرقه گنابادي با توجه به عدم توفيقات فرقه اي و علمي خود در داخل کشور داشته مصطفي آزمايش است.

* مصطفي آزمايش کيست ؟
دکتر مصطفي آزمايش که او را سخنگوي سلسله نعمت اللهي گنابادي مي‌‌نامند پديده عجيبي‌ در سلسله گنابادي است نامبرده داراي افکار مارکسيستي است که سر رشته اين افکار از عقده هاي کهنه خبر مي دهد.



نامبرده با اينکه موفق به اخذ دکتري مي شود منتهي با توجه به بنيه علمي کم نمي تواند به آرزوي ديرينه خود که تدريس در دانشگاه هاي رسمي باشد نائل شود از همين رو مدتي به همکاري با گروهک منافقين مي پردازد و مدتي به عنوان سخنگوي فرقه رجوي فعاليت مي نمايد.

با توجه به حس جاه طلبي با گروهک نفاق نيز به نتايج قابل توجه اي نمي رسد لذا از منافقين جدا شده و سر مجالي درويشي در مي آورد.

در اوخر عمر سلطان حسين نامبرده شروع به تفسير قرآن در مجالس درويشي در منزل خود در پاريس مي نمايد گرچه اين جلسات غير قانوني بود و بدون اجازه که اين سنت ديرينه اقطاب اين فرقه است که هر کاري بايد با اجازه قطب باشد.

منتهي به علت حال بد سلطان حسين کسي متوجه جلسات آزمايش و ميانداري او در پاريس نبود.


مصطفي آزمايش در حال آواز خواني در محفل دراويش 

بعد از مرگ سلطان حسين با هرج و مرج ايجاد شده در جريانات درويشي و درگيري حاج علي در مسائل داخلي دروايش آزمايش با هماهنگي پازوکي به انتشار فصلنامه عرفان مي پردازند که با فضار به حاج علي اين فصلنامه در داخل ايران تسوط عوامل فرقه گنابادي توزيع مي گردد.

با توجه به خودسري هاي آزمايش که بر خلاف سنت ماذونيت اين فرقه است حاج علي از نامبرده ناراحت شده که در سفر اروپاي حاج در آلمان به توبيخ آزمايش مي انجامد که همين امر باعث قهر آزمايش از فرقه و بازگشت به پاريس مي گردد.

نامبرده با توجه به کينه به دل گرفته بعد از مرگ قصد تجديد بيعت نداشت ولي با تمهيداتي که توسط اطرافيان نورعلي به وي داده شد مانند قول مجاز دانستن وي با نورعلي تابنده بيعت نمود.



اما از ديگر سوي اعضاي فرقه که در پاريس با روحيات نام برده و تخلفات گسترده نام برده در خصوص عشريه ها درويش داشتند به مخالفت با نامبرده پرداختند.

نامبرده با حمايتهاي نورعلي به گسترش دامنه فعاليتهاي خود پرداخت و به سخنراني در اروپا و آمريکا مي پرداخت و از سوي ديگر با چاپخانه اي که از تصرفات خود در عشريه هاي دراويش فراهم نموده بود قدرت چاپ مزخرفات خود را به هر تعداد و تيراژي دارا بود.

يکي از بدعتهاي آزمايش ورود عده اي خانم معلوم حال براي نوازندگي در مجالي درويشي بود که مسبوق به سابقه در اين فرقه نبود.

با وقوع واقعه قم و تخريب خانه تيمي دروايش آزمايش اين موضوع را بهترين فرصت براي مطرح نمودن خود دانست و شروع به شايعه پراکني و قصه بافي در اين خصوص نمود و هر روز پاي يکي از محافل رسانه اي ضد انقلاب حضور پيدا نمود و به هر چه بيشتر مطرح نمودن خود اقدام نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این یارو دیوانست.عقل درست وحسابی نداره.