جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۷

کروبی بطور موقت از حصر آزاد شد

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 167557
مهدی کروبی از متهمان اصلی آشوب های پس از انتخابات سال 88، به همراه همسرش به طور موقت آزاد می شوند.
به گزارش جهان، وی و همسرش اکنون به دنبال انتخاب محل جدید زندگی خود هستند البته آنان در منزل جدید هم تحت نظر نیروهای امنیتی خواهند بود تا از ارتکاب اقدامات ضدامنیت ملی خودداری کنند.

مجتبی واحدی، مشاور مهدی کروبی در گفتگو با رسانه دولتی انگلیس عنوان کرد، مهدی کروبی و همسرش به منظور انتقال به ساختمانی دیگر به طور موقت از حصر خارج می شوند.

سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد که پس از افشای ارتباط همزمانش با محافل انگلیسی ترجیح داد در لندن بماند، افزود که در حال حاضر فاطمه کروبی، همسر آقای کروبی برای ترتیب دادن مقدمات این انتقال موقتا از حصر خارج شده است.

بر پایه این مصاحبه انتقال کروبی و همسرش از محل سکونت فعلی به مکانی دیگر به درخواست خودشان صورت می‌گیرد.

ندای انقلاب امروز درباره وضعیت زندگی کروبی نوشت: مهدي كروبي علاوه بر رفتن به استخر(هفته اي ۳روز) از خورد و خوراك بهتري نيز استفاده مي كند شنيده شده كه كروبي روزانه علاوه بر حفظ رژيمي كه پزشك مخصوص براي او صادر كرده از بهترين رستورانهاي تهران در منطقه خيابان دولت سفارش انواع كباب و ... را مي دهد!و روزانه خرده فرمايشهايي را براي مامورين حاضر در محل در مورد خريد مايحتاج وي دارد!

همچنين آرايشگري به صورت ۲ هفته يكبار به منزل كروبي مي رود و وي را اصلاح مي كند. دو تن از فرزندان كروبي كه فرار كرده اند وفقط علي كروبي به خانه پدر سركشي مي كند البته برخي نزديكان وي نظير منتجب نيا نيز بعضا به ديدار او مي روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدایا عاقبت مردان سیاسی این مملکت را ختم به خیر بفرما ! تا همانند کروبی ها ، موسوی ها و خاتمی ها نشوند .
Iran, Islamic Republic of
بنظر مي رسد كارهايي كه در حال حاضر گروه انحرافي انجام مي دهند خيلي خطرناكتر از كارهاي آقاي كروبي است. چطور است كه آقاي مشايي و دار و دسته اش آزاد هستند ولي آقاي كروبي در حصر؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا شرم آوره كه آدمي اينهمه جنايت مرتكب بشه و راست راست بچرخه! كسي نيست براي ما توضيح بده كدوم مصلحت نظامه كه دو ساله خون به دل مردم كرده؟! حداقل توجيهمون كنيد!!
United States
آقاي موسوي هم بايد از حصر خارج شود. بايد با اين دو با احترام برخورد شود. چرا که بدون دليل بازداشت شده اند . درحالي که آقاياني که خود مسئولين از آنها به نام جريان انحرافي و خطرناک ياد کرده اند نه تنها آزاد هستند بلکه بر حساس ترين پست ها هم تکيه زده اند.
Iran, Islamic Republic of
این بابا که گفته موسوی الکی تو حصره ظاهرا زیادی تو باغ نیست
هرچند موسوی و جریان انحرافی دو روی یک سکه اند و از هم کم ندارند
کروبی و موسوی دستشون با جریان نفاق تو یک کاسه است جریان نفاق اصولگرایان رو هم که می شناسید اینا همه سیاه بازیه برای انتخابات
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان با خانومشون دارن توی خیابون و بنگاههای معاملات ملکی دنبال خونه میگردن ؟