کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کروبی بطور موقت از حصر آزاد شد

31 ارديبهشت 1390 ساعت 18:45

مهدی کروبی از متهمان اصلی آشوب های پس از انتخابات سال 88، به همراه همسرش به طور موقت آزاد می شوند.


به گزارش جهان، وی و همسرش اکنون به دنبال انتخاب محل جدید زندگی خود هستند البته آنان در منزل جدید هم تحت نظر نیروهای امنیتی خواهند بود تا از ارتکاب اقدامات ضدامنیت ملی خودداری کنند.

مجتبی واحدی، مشاور مهدی کروبی در گفتگو با رسانه دولتی انگلیس عنوان کرد، مهدی کروبی و همسرش به منظور انتقال به ساختمانی دیگر به طور موقت از حصر خارج می شوند.

سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد که پس از افشای ارتباط همزمانش با محافل انگلیسی ترجیح داد در لندن بماند، افزود که در حال حاضر فاطمه کروبی، همسر آقای کروبی برای ترتیب دادن مقدمات این انتقال موقتا از حصر خارج شده است.

بر پایه این مصاحبه انتقال کروبی و همسرش از محل سکونت فعلی به مکانی دیگر به درخواست خودشان صورت می‌گیرد.

ندای انقلاب امروز درباره وضعیت زندگی کروبی نوشت: مهدي كروبي علاوه بر رفتن به استخر(هفته اي ۳روز) از خورد و خوراك بهتري نيز استفاده مي كند شنيده شده كه كروبي روزانه علاوه بر حفظ رژيمي كه پزشك مخصوص براي او صادر كرده از بهترين رستورانهاي تهران در منطقه خيابان دولت سفارش انواع كباب و ... را مي دهد!و روزانه خرده فرمايشهايي را براي مامورين حاضر در محل در مورد خريد مايحتاج وي دارد!

همچنين آرايشگري به صورت ۲ هفته يكبار به منزل كروبي مي رود و وي را اصلاح مي كند. دو تن از فرزندان كروبي كه فرار كرده اند وفقط علي كروبي به خانه پدر سركشي مي كند البته برخي نزديكان وي نظير منتجب نيا نيز بعضا به ديدار او مي روند.


کد مطلب: 167557

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/167557/کروبی-بطور-موقت-حصر-آزاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com