شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ - 25 Mar 2017
 
۰
۲۳
اتاق ورود ممنوع در كنار دفتر آقاي خاص!

جن گیر جنجالی قدرتش را از کجا بدست آورده است؟

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۰
جن گیر جنجالی که این روزها در بازداشت به سر می رود و اعترافات قابل توجهی نیز در خصوص ارتباطش با برخی افراد متصل به قدرت داشته است، توانائی برخی پیش بینی ها را داشته و از همین رو انحرافیون برای برخی فعالیت ها و قرار دادهای کلان اقتصادی از وی استفاده می کردند.

به گزارش جهان اما نکته مهم راه کسب این قدرت غیرطبیعی بوده است که بر اساس شنیده ها با کمک شیطان به این قدرت رسیده است.

وی چند سال پیش با استادی که در اهواز زندگی می کرده و شیطان پرست بوده است آشنا می شود و از وی برای رسیدن به این مقام دستور العمل می گیرد.

در همين رابطه روزنامه جوان هم نوشت:گفته می شود فرد مزبور با توجه به تصرف شیطانی داشته بسیاری از پروژه های اقتصادی جریان انحرافی و مواردی که را که مستقیما با لیدر این جریان و نزدیکانش مربوط بوده كه نیاز به دستورات لازم داشته با قدرت وی منجر به پاراف می شده و نامبرده از این پروژه های كلان درصدهای نجومی دریافت می كرده است.گفتنی است رمال مذکور در دفتر لیدر جریان انحرافی دارای جایگاه و اتاقی خاص بوده که هیچ کس جز این دو و یکی - دو چهره مطمئن در این جریان حق ورود به آن را نداشتند. 


 
کد مطلب: 166915
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۰۸:۲۶
فقط يك سوال
چي شد كه اين طور شد؟
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۰۸:۳۴
چرا مطلب غلط یاد مردم میدید؟
شیطان که نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه!
کلا اجنه توانایی پیش بینی آینده رو ندارن!
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۰۹:۱۳
چشم آقاي خاص و اطرافيانش روشن ...!!!
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۰۹:۳۱
باورم نميشه جهان اينها را نوشته باشه
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۰۹:۳۳
بابا این چه حرفی که شما می زنید
نکنه که شما هم خرافاتی شده اید
جن چیه دیگه - شیطون کجا بود ول کنید این حرفای پوچ و بی اساس رو
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۰۹:۴۰
آقا يه برنامه بذارين در مورد اين علوم يه سري اطلاعات به مردم بدين
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۰۹:۴۹
دامن زدن و توضیح ریز این خبرها اونقدر که نتیجهمخرب داره سودی به حال مردم نداره
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۰۹:۵۰
تخریب زیر مسجد الاقصی را پی گیری کنید تا متوجه بشید صهیونیست ها برای چی دست به این کار میزنند.
عزیزان بحث ارتباط با جن و شیطان یک حقیقت محض هست و نباید از آن غافل شد.
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۰۹:۵۴
وقتی همه تان را به سوسک تبدیل کرد می فهمید!
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۰۹:۵۹
مهمترین دلیل گسترش شیطان پرستی در غرب ، به جسمانیت کشیدن شیطان و توصیف قدرت اوست.
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۱۰:۲۰
توانایی پیش بینی رو ندارند ولی ظاهراً می‌تونند مطلب مورد نظرشون رو به فردی که در اون زمینه تأثیر گذار هست القا کنند یا فکرش رو بخونند؛
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۱۱:۱۸
اگر ايشون پيش گو هستند، چطور دستگيري خودشون رو پيش بيني نكرده و فرار نكردند؟
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۱۱:۳۸
والذین کفروا اولیائهم الطاغوت....
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۱۱:۴۰
پيشنهاد مي كنم سخراني استاد رائفي پور رو در اين مورد حتما گوش بديد
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۱۲:۲۸
اقا این حرفا رو خیلی روش مانور ندین فردا همه مسولین که پروژه های بزرگ رو پاراف و یا امضاء کردن میگن که تقصیر ما نبوده ما مسخر اجنه شده بودیم
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۱۲:۳۴
ان شا الله خدا همه ي ما را به راه راست هدايت كند .
الهي آمين
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۱۴:۴۵
آره!!!!!!!!!!!! جن گیر نگو بلا بگو
۱۳۹۰/۰۲/۲۷ ۱۶:۰۶
لطفا مستند 53 قسمتی دجال را ببینید تا بفهمید در دنیا چه خبره !!!!!!!!!arivall چون بیشترش واقعیته
۱۳۹۰/۰۲/۲۸ ۱۰:۲۴
انصافا" مگر بنا بفرموده قرآن انسان اشرف مخلوقات نيست؟
خوب چرا عده اي سعي مي كنند با قائل شدن قدرت فوق العاده براي موجودي بنام جن ، انسان را نيازمند توانايي هاي او جلوه دهند. در واقع جن را در مرتبه اشرفيت بر انسان قرار دهند و جن را تكامل يافته ترين مخلوق بشمارند.

آيا اينكار بر خلاف نصح آيات نيست؟
اميدوارم كسي بتواند به سئوال من پاسخ دهد؟
۱۳۹۰/۰۲/۲۸ ۱۲:۰۷
"انصافا" مگر بنا بفرموده قرآن انسان اشرف مخلوقات نيست؟
خوب چرا عده اي سعي مي كنند با قائل شدن قدرت فوق العاده براي موجودي بنام جن ، انسان را نيازمند توانايي هاي او جلوه دهند ... "


درباره این کامنت باید بگم حرفشون درست و منطقی هست منتها برخی افراد که عرضه ریاضت شرعی ندارن واساسا از قدرت های غیبی می خوان در جهت خلاف خواست خدا و مصالح اصیل بشر استفاده کنن از جن ها برای مقاصد شومشون بهره می برن اونم جن هایی که مثل خودشون اعتقاد و عمل درست و درمونی ندارن والا فکر نمی کنم جن های مومن از این کارا بکنن
لذا می بینیم که علمای عارف و مومن که به قدرتهایی دست پیدا می کنن هرگز از این کارهای دون شان انجام نمی دن
۱۳۹۰/۰۲/۲۸ ۱۴:۳۰
عزیزان باور کنید دوباره مجرای ورود و نمود ظاهری شیاطین و اجنه به دنیای ما داره باز میشه. تاریخ نشون داده هر زمانیکه انسانها به این سمت و سو تمایل پیدا کردن این مسائل اتفاق افتاده و الان هم در میان کفار و متاسفانه در میان برخی به ظاهر مسلمانها این مسئله داره جدی میشه.
۱۳۹۰/۰۲/۲۸ ۲۰:۳۲
من هم توصیه می کنم که مجموعه سخنرانی های استاد رائفی پور رو حتما گیر بیارید و تماشا کنید تا روشن شید!
۱۳۹۰/۰۲/۲۸ ۲۳:۵۷
ما به اقاي احمدي نژاد رأي داديم كه كشور را اداره كنه نه بساط جن گيرها را در دولت پهن كنه وهر چه هم دلسوزان بهش ميگن فقط با الفاظ بازي كنه وراه خودش را بره
احترام به رأي مردم هم ديديم