سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۵
۸۱
رابطه حجاب يا اهداف اعتراض و قيام!

مقایسه عمال فتنه گر ايراني با دختران فلسطيني+تصاویر

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 166869
مقایسه عمال فتنه گر ايراني با دختران فلسطيني+تصاویر

 قیام علیه ظلم به قصد برپایی عدالت و حکومت عادل در قرآن مجید تعبیر به جهاد فی سبیل الله شده است که در دین مبین اسلام بارها مورد تاکید قرار گرفته است. 

به گزارش جهان،از جمله این قیام‌ها را می‌توانیم به دفاع مردم مظلوم فلسطین از اعتقاداتشان اشاره کنیم که با وجود تمام مشکلات اما دست از این حرکت دینی خودشان برنداشته‌اند. همین حرکت را هم در بحرین و دیگر کشورهای می‌بینیم که علیه حاکم ظالم اتفاق می‌افتد. 

نقطه مقابل این ماجرا قیام باطل است علیه حق که می‌توان در این مورد مثال از فتنه ۸۸ کشورمان آورد. این اتفاق که اکنون از سوی عوامل داخلی آن با قیام‌های مردم منطقه قیاس و هم جنس آن‌ها خوانده می‌شود در تناقضات ظاهری و باطنی زیادی است. 

مثلا عمال داخلی فتنه ۸۸ سعی کردند تا فتنه‌انگیزی خود را تعبیر به یک حرکت دینی کنند و در این خصوص دست به دامان برخی مراجع خودخوانده شدند و نمادها و شعارهای دینی و غیره را هم به کار گرفتند اما به روشنی می‌شد درک کرد که این حرکت نه تنها دینی نیست بلکه علیه دین است. 

در یک حرکت دینی و عدالت خواهی لوازم آن نیز دینی است. اگر ادعای اسلام‌گرایی و تفکر دینی بر یک قیام حاکم باشد وجود آن حرکت تماما دینی خواهد بود. به عنوان مثال نقش زنان در حرکت جهادی مردم مظلوم بحرین و فلسطین را اگر مورد توجه قرار دهیم می‌بینیم که آنان با پایبندی کامل به اصول اسلام که از جمله آنان حجاب است پا در این عرصه گذاشته‌اند اما اگر تنها شعار اسلام‌گرایی مطرح باشد دیدیم که اصول زیر پا گذاشته می‌شود.
در قضایای فتنه ۸۸ ما شاهد آن بودیم که حتی قبل از انتخابات و در میتینگ‌ها و در بعد انتخابات، در راهپیمایی‌ها و آشوب‌های خیابانی نه تنها بسیاری از اصول انقلاب زیر پا گذاشته شد بلکه دین و مذهب نیز مورد تمسخر قرار گرفت و از جمله آنان اتفاقات روز عاشورا بود. 

آیا حرکت زنان و دختران بحرینی که اکنون در زندان‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه زیر شکنجه‌ها به شهادت می‌رسند اما حاضر نمی‌شوند لحظه‌ای از اعتقادات و در راس آن حجاب خود دست بردارند با پرده‌دری‌های جریان فتنه داخلی قابل مقایسه است؟


 





 و عکس‌های فتنه88




https://jahannews.com/vdcd990fnyt09j6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd990fnyt09j6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نفرین خدا به این دخترکان بی حیای فتنه سبز
Iran, Islamic Republic of
شاه معدوم اگر زنده بود از این دخترها برای کاباره استفاده می کردند .
Latvia
بسياري از عقلاي طرفدار موسوي و جنبش سبز با پي بردن به شورشي بودن حركت آقاي موسي و هدايت اين جنبش توسط خاندان و آقازاده هاي هاشمي رفسنجاني امروز به اشتباه خود پي برده و از آن روي گردان شده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند عاملان اصلي اين فتنه گران را که دل رهبر ودل مراجع تقليد را وهمچنين دل مردم ايران را بدرد آوردند.
خیلی مقایسه بی ربطی بود.
موسوی و کروبی اعدام باید گردند
United States
اينا هم جزيي از شهروندان مملكت ما هستن همونايي كه اومدن پاي صندوقهاي راي،توي راهپيمايي ها و...مگه اينا شهروند ايران نيستند مگه مقام معظم رهبري از حضور همه ي كساني كه اومدن پاي صندوقها تقدير نكردن؟؟چرا خيال ميكنيد مملكت فقط مال شماست؟چرا فكر ميكنيد شما همه چيز رو درست ميگيد؟
Iran, Islamic Republic of
آره تو لبنان هم همین طوره. خصوصاً در سواحل لبنان ....
United States
خا فائزه هاشمي و مهدي را كه باعث انحراف پدرشان گشته به همراه موسوي كروبي و خاتمي اگر قابل اصلاح نيستند به قعر جهنم بيندازد
Iran, Islamic Republic of
تو عکس چهارم از بالا اون خانوم بی حجاب پشت سر اون خانومی که داره دست می زنه چی می گه؟ اونم سبزه؟
Iran, Islamic Republic of
وما هیچ گاه در متینگ های اقای احمدی نزاد از این افراد ندیدیم؟؟؟؟!!!چرا نمی خواهید واقیعت پذیر باشید ؟
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر گردانندگان جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
بخاطر این تفرقه افکنی هر شب
ان شاءالله مورد نفرین
زهرای مرضیه (س) خواهید بود وبزودی در آتش غضب خدا خواهید سوخت .
به امید آن روز
واقعا كه اينها غيرت ندارند.از حجابشون معلوم بود كه چي مي خوان و براي چي قيام كرد ه اند
Iran, Islamic Republic of
کروبی حیفه اعدام بشه

بذار بمونه بخندیم
Iran, Islamic Republic of
این آخریه عروسی باباشه

دست میزنه
Iran, Islamic Republic of
درودبرتمامي آزادي خواهان باشرف وباغيرت ايراني باد كه درزيرپرچم جنبش مقدس سبزگردآمده اندوباستم وستمگران ميجنگند. اگرفلسطيني هابي عرضه گي كرده اند وزمينهايشان رابه طمع بدست آوردن پول وثروت بيشتربه اسراييليهافروخته اندچرابايدايرانيها كتك آن رابخورند وتاوانش رابدهند ؟؟؟
Germany
خيلي مقايسه درستي است.ارتباط حجاب با هدف اعتراض اينها.وقتي قيام براي باطل باشد دختران محجبه پاي كارند و قتي باطل اين افرا دبا اين قيافه شون
Iran, Islamic Republic of
این دخترک های سبز کالاهائی هستند که مانند عروسکهای کوکی مضحکه دستان استعمارند!!!
Iran, Islamic Republic of
ننگ بی حیایی و بی عفتی تاقیامت دامن فتنه گران سال 88 را خواهد گرفت.
Iran, Islamic Republic of
زنده بادجنبش سبز.درودبرتمامي شيرزنان وشيردختران آزاده وحق طلب ايراني بادكه دربرابرارتش تادندان مسلح ستمگران ومتكبران جانشان رابه خطرانداخته وشجاعانه ايستادند وبرخي دراين راه مقدس شهيدشدند .دختران وجنبش سبزي هاي شجاع وحق طلب ايراني خيلي برتراززنان لبنان وفلسطيني هستند البته شمابه حدي وطن فروش هستيد كه اززنان فلسطيني ولبناني حمايت ميكنيد ولي بيشرمانها زهموطنان خودبدگويي ميكنيد .تف ولعنت برشمابي غيرتهاباد .
رهگذر
از این همه تعصب دست بردارید...
واقعیت ها رو با چشم باز ببینید
فقط از یک منبع خبر و تحلیل نگیرید
که این راه پایان موفقی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
بیایید به جای نفرین این دختران برای آنها دعا کنیم که به راه راست هدایت شوند.
شاید اگر من هم در خانواده ای غیر مذهبی به دنیا می آمدم وضعیت بدتری از آنها داشتم.
خدایا همه ی ما را به راه راست هدایت کن.
United States
مقایسه شما اشتب است اونجا جنگه و این جشن انتخاباتی شما یعنی فرق این دو را نمیدانید
Iran, Islamic Republic of
دشمنان با اسم تقلب امدند و بعد به اسم ازادي بعدش به اسم دوستي با امريكا و در اخر به اسم دوستي با اسرائيل و شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند و خدا همه فريبكاران را رسوا مي كند
Iran, Islamic Republic of
مقایسه ای بود بین طیبات و خبیثات.
Germany
چرا؟ شما ر ا به خدا چرا به هم میهنانتان توهین و بی مهری می کنید؟ چرا می گذارید این تصور در برخی از جوانان بوجود بیاید که شما فلسطین را بیشتر از ایران دوست دارید و به این ترتیب آنها را هم از چشم بیاندازید؟ اگر مسلمانید این کار را نکنید و اگر مسلمان هم نیستید باز هم نکنید.
Iran, Islamic Republic of
شماچقدرباايران وايرانيان دشمني داريد كه برعليه زنان هموطن خودمطلب مينويسيد؟؟؟ زنان ودختران ايراني خيلي بهترازنان فلسطيني هستند .شمابهتراست برويدودرفلسطين ولبنان زندگي بكنيد ونان ايران راخورده وبه آن خيانت نكنيد .
Iran, Islamic Republic of
چرا آنچه كه ميخواهيد نشان ميديد در آنجا زنان و دختران بي حجاب هم هستند مثل لبنان مصر تونس و غيره واقعا كثيفيد
Iran, Islamic Republic of
معني غيرت رو ميشه از تمام عكس هاي بالا متوجه شد اي كساني كه از فتنه سبز حمايت ميكنيد تمام غيرتتان نسبت به ناموستان در عكس هاي بالا مشهود است غيرت را از زن ومرد فلسطيني بياموز كه دوشادوش هم 63 سال است با دست خالي سنگ بر سينه باطل ميزنند اگر پيشوايان شما بر حق بودند پس چرا فقط با يك خطبه رهبري به كنجي خزيدند و مانند سگي فقط از دور پارس كردند /// حيف اين جواناني كه به دام نيرنگ اين شياطين گرفتار شدند//////////
Iran, Islamic Republic of
نفرین خدا به شما نان به نرخ روزخورها! غیرت و ناموس اگر دارید شرافت اگر دارید این مهملات را رها کنید و خودتان به فلسطین و جنگ با اسرائیل بروید! چقدر حرف می زنید و عمل نمی کنید!! جنبش سبز شعارش بر ضد دیکتاتوری بود و عمل هم کرد. شما چه کردید؟ کفن می پوشید و در لوای قدرت نیروی انتظامی تظاهرات می کنید؟ اگر واقعا راست می گویید بروید فلسطین و بجنگید!!!
خوشحالم كه با درايتهاي به جا و حكيمانه آقا ( مقام معظم رهبري ) دست همه فتنه گران رو شد و مردم كاملا روشن شدند.گرچه كه بعضي ها هنوز خودشون و به خواب مي زنند كه ان شا الله خدا هدايتشون كنه .
دوست عزیزی که نوشتی(شماچقدرباايران وايرانيان دشمني داريد كه برعليه زنان هموطن خودمطلب مينويسيد؟؟؟ زنان ودختران ايراني خيلي بهترازنان فلسطيني هستند ) هر که با تقواتر است نزد خدا گرامی تر است نه هر که ایرانی است یا هر کس که فلسطینی است و ...تقوا می دانی یعنی چه؟ یعنی عفت ، حیا ... شما در عکس های پایین چیزی از عفت و حیا می بینی...
Iran, Islamic Republic of
خطاب به همه بی غیرتانی که گمان باطل و خرد کوتاهشان بر این است که این قیاس در جهت کوباندن هموطن و دوستداری غیر هموطن است.این کوچک مغزانی که از عکسشان نیز هویداست از همین کوتاه فکری ها رنج میکشند که خود را در در دامن بدخواهان خود انداخته اند و برای قاتلین آزادگی و انسانیت سوت و کف میزنند و مایه میگذارند.
Iran, Islamic Republic of
اینکه در ایران به حجاب بی اهمیتند البته بعضیها شکی نیست ولی این دلیل نمیشه که این بساط فقط در ایرانه بلکه همه جای دنیا حتی مسلمونا و شیعه ها هم بی حجاب و برهنه هم دارند شما سری به لبنان بزنید در آنجا آخوندهای ناجور و مسلمونای بی بند و بار هم پیدا میشه همه جا همینه فلسطین وبحرین عراق و....این مختص ایران نیست مسئله مهم تر اینه که بحث حجاب در بین مسلمونا به طور کامل جا نمیفته و در واقع غافل از این هستند که همون خدایی که میپرستیم و نماز و روزه را واجب کرده حجاب را هم واجب کرده و آن فقط به خاطر راحتی بندگان و مصون ماندن آنها از گناه که تیر شیطان است . در واقع مسلمون کسی است که از روی فهم و بصیرت مسائل دین را بشناسد و با علاقه ی قلبی به آن عمل کند آن هم به طور کامل نه اینکه به بعضی عمل کند و بعضی نه . این میشود نومن ببعض و نکفر ببعض یعنی ما نماز و روزه بگیریم ولی حجاب نداشته باشیم خمس و زکات ندیم قبول نیست .اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.
1-اولا يك عده فقط شدن شيپور چي فقط مرگ و درود مي فرستند يكم فكر كنيد
2- مقاسه جهان كاملا اشتباه بود چون هم تو طرفداران آقاي موسوي آدم درس پيدا مي شد و هم تو طرفداران آقاي احمدي نزاد آدم بي حجاب
3-مگه همين جهان نبود كه چند وقت پيش خاطره ايي از عماد مغنيه تعريف كرد كه مي گفت بعضي از اين دختران بي حجاب نماز شب هم مي خونن
4- چه طور به شركت اين دختران بي حجاب هنگام راي دادن مي نازيديد و فقط تو اخبار اين ها رو نشون مي داديد
نه اینها همه فلسطینیانند
نه این خانوها همه ایرانیها
...
Iran, Islamic Republic of
کسی که به مسجد حمله میکنه، کسی که چادر از سر زن میکشه، کسی که ایام فاطمیه در ورزشگاه آزادی اندام تکان میده، دختر و پسری که توی خیابون با هم رقص و پایکوبی میکنند، موجودی که روز عاشورا وحشیگری رو به پا میکنه هموطن من نیست شاید هموطن یک صهیونیست باشه.
همینا اگه قدرت به دست بگیرین مثل جدشون رضاقلدر مذهبیا رو نابود میکنند.
Iran, Islamic Republic of
آرمان های ایران و اسلام در هم تنیره و زیبایی آفریده ، مرگ بر بی حیایی ، بی حجابی و بی ایمانی ، مرگ بر دختران و زنان غیر مومن و درود بر اون مسیحی که به مسائل دین خودش پایبنده نه مثه بعضی از این دخترای به اصطلاح روشنفکر! ...
چه.خبر.از.ریسه.حماس؟راستی.میگن.گفته.بن.لادن.شهیده.خدا.ایشالا.شما.و.ریسه.حماسو.با.شهید.بن.لادن.محشور.کنه.الهی.امین.مردی.چاپش.کن
Iran, Islamic Republic of
آنچه در فتنه 88 رخ داد یک فتنه منافقانه سکولار و با ته مایه های صهیونیستی بود آن دسته از هم وطنانی هم که کامنت های انتقادی تند گذاشته اند همین روش و فکر را دارند و بحث ناموس و غیرت حرف مفت است که میزنند تا خود و خانواده و نزدیکانشان را تبرئه کنند . اما ارتباط مسئله حجاب عناصر فتنه 88 با حجاب فلسطینیان یک مسئله سطحی و حاشیه ای است که نقد های زیادی هم بر آن وارد است.اما یقینا هر حرکت اسلامی در دل خود عامل به احکام شریعت و ازجمله حجاب است.
واقعا" چه هدفي از اين مقايسه داشتيد؟ به عنوان يك رسانه خيلي مسخره عمل كردين، دلم براي قداست دختران فلسطيني مي‌سوزه كه با فتنه گران مقايسه شدند. ....
زیاد شلوغش نکن نویسنده ی محترم همه ی کسانیکه در مسیر کسب اطلاعات جریان سال 88 بودند خوب شاهدند طرفداران رقیب اصلاح طلبان رو که چگونه وارد صحنه شدند اما موضوع اینجاست که شما یکطرفه به قاضی رفتید یا خودتون رو زدید به . . . دهها عکس و فیلم از مریدان سینه بلوری حضرات در اینترنت موجود سرچ فرمایید ببینید
قابل توجه سایت بیخبر جهان نیور یا کبک سر فرو کرده در برف . همین فلسطینیان محترم اکثرا از سنی های ناسبی هستند که صب علی (ع) نقل مجلسشان است . حال کارتان به جایی رسیده که فرزندان شیعه را به سنی های ناسبی میفروشید؟
Iran, Islamic Republic of
چرا یه عده عصبانی شدند.اتفاقا خیلی مقایسه دقیقی است.مقایسه میان حجاب ایرانی ها با فلسطینی ها نیست.مقایسه ارتباط حجاب با اهداف اعتراضی است.
اعتراض پس از ایام فتنه 88 به دلیل باطل بودن چنین طرفدارانی داشت و اعتراض این فلسطینی ها علیه خودکامگی و جنایات اسرائیل چنین طرفدارانی.ممنون از جهان که دنبال فرصت می گردد تا علیه بدحجابی و فتنه مطلب بزند
Iran, Islamic Republic of
فلسطيني ها اهل سنت و شافعی هستند ، و اتهام ناصبی بودن به آن ها عاری از حقیقت است. در فلسطين مساجدی به نام امام علی(ع) و امام حسن(ع) وجود دارد که می توانید عکس آن را در اینترنت مشاهده کنید.
United States
ظاهرا بعضی ها بصری هستند یعنی فقط به تصاویر نگاه کرده اند. اما مهم در این خبر و عکس به عنوان شاهد ، آن مضمون است که می فهماند در یک گروه چه چیزی نماد است.آنچه جزء نمادهای جدانشدنی فتنه ی سبز بود تکیه بر جدایی از نمادهای مذهبی بود. در تبلیغات و ... یعنی سکولار که هر کس با هر تفکر در این جریان شریک است اما در جریان اصول گرا تکیه بر نمادهای اسلامی و انقلابی است . شعارها بسیار مهمند و همین باعث می شود در میان مردم ایران چنین رایی بیاورد.
آقایی که نوشتی اونا ناسبی هستند و اینا بچه شیعی
از کجا این حرف رو میزنی
امام علی بود میتونست تو چنین جایی که دخترها به چنین وضعی هستند پاگذاره
واقع بین باش
فقط خودت رو نبین
اگه اونا ناسبی هستند حداقل پایبند به مسائل اعتقادیشون هستند . اما شمایی که میگی اینها شیعه هستند جز آبروریزی برای شیعه چیزیی عاید شیعه نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
خدایا! یه جو عقل به این سبزکها بده.
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران آزادی بی بندوباری میخواهند که به آنها پیشنهاد میکنم به اسرائیل بروند. در فلسطین اشغالی موسوم به اسرائیل برهنگی و عریانی حرف اول را می زند.
و اما ملت فلسطین آزادگی و رها از ستم اشغالگران صهیونیست را میخواهند. دختران این دو را نمی توان با هم مقایسه کرد.
آیا میتوان بی بندو باری را با عفت و پاکدامنی یکی دانست؟ مسلماً نه. این هم همین طور است و قابل مقایسه با هم نیستند
ميبنم كه بعضي ها خيلي سوختن فكر كرديم شرف داريد و از فتنه گري و وحشي گري پشيمان شديد ..
ادب مرد به ز دولت او
Iran, Islamic Republic of
نامرد كروبي عجب طرفدارهايي داشت
خدايي خوش سليقه بود
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم یادت رفته همین اعراب در جنگ تحمیلی چقدر از صدام ملعون دفاع کردند و چقدر از بهترین برادران و خواهران ما رو از ما گرفتند . یادت رفته صدام ملعون رو شهید اعلام کردند و 3 روز عزای عمومی اعلام کردند. یادت باشه برادر مارو با عربها صنمی نیست . بهتره به فکر مردم خودمون باشیم.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اين عزيزي كه گفته( قابل توجه سايت بيخبر جهان نيوز يا سرفرو كرده در برف) خوب است عكسها را هم جلوي چشمت گذاشته اند و مي بيني كه اين فتنه گران دايه دار دين، روي به قول خودت سني هاي ناصبي را سفيد كردند. آنها هر چه هستند هدف مقدسي دارند هدف وقتي مقدس باشد هر انساني تا پاي جان برايش مي ايستند اما شما چه كرديد فتنه گري و پرده دري و دين را به تمسخر گرفتن حال تو سر فرو كرده در برف هستي يا جهان نيوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا دمتون گرم با اين مقايسه. خاك بر سر بعضي مردان بي غيرت ايران و آفرين بر زنان فلسطيني
Iran, Islamic Republic of
أحسنت بر جهان عزيز
ما منتظريم بيشتر فاصله ايمان و كفر را براي مردم روشن نماييد...
اينجا بحث شيعه و سني اصلاً مطرح نيست ما در اصل مسلمان بودن فتنه گران شك داريم وگرنه در هيچ جاي جهان ديده نشده روز عاشورا به امام حسين (عليه السلام) توهين شود ....
Iran, Islamic Republic of
واقعا مقايسه ي مسخره اي بود
Iran, Islamic Republic of
آره واقعا مقایسه مسخره ای بود
چون فلسطینی ها برای شکست اسراییل تلاش می کنن اما فتنه گرا چه با حجابشون و چه بی حجابشون برای پیروزی اسراییل و کمک به این رژیم سفاک تلاش کرده و می کنند و موجبات شادی اونا رو فراهم می کنن
خوب بود در این مقایسه یه بلانسبتی هم می گفتید تا به فلسطینی های مومن (نه اون ناصبیها و دو دوزه بازاشون) بر نخوره
United States
میتونستید گشت بهتری بزنید و عکسهای زنهای بسیار با حجاب و مومنه رو هم در جمع معترضین پیدا کنید
که مثلا کل جنبش سبز فاسد بود و شماها آخر وجاهت و شرافتید ؟
همین که همین جوانان بدون دین از نظر شما جیگر این رو داشتند به خیابون بیان و اعتراض کنند نشونه انسانیت شجاعت و خداباوری اونهاست .
حالا عکس 3 تا دختر بی حجاب رو پیدا کردید و زدید که مثلا چی بشه ؟
کجای این مقایسه مسخره بود
کاملا بجا بود
حیف عکس دخترهای پاک فلسطینی که با این منافقین مقایسه بشوند
خطاب به کامنت «درود بر تمامي آزادي خواهان با شرف و با غيرت ايراني باد كه زير پرچم جنبش مقدس سبز گرد آمده اند و با ستم و ستمگران مي‌جنگند. اگر فلسطيني ها بي‌عرضگي كرده اند و زمينهايشان را به طمع بدست آوردن پول و ثروت بيشتر به اسراييليها فروخته اند چرا بايد ايرانيها كتك آن را بخورند و تاوانش را پس بدهند ؟؟؟»


شما هیچ وقت به خاطر اسلام کتک نخورده اید. به خاطرخود ایران هم همین طور .
Iran, Islamic Republic of
اینها همه دستاورد آقای خاتمی و موسوی و کروبی هستند که آقای خاتمی در سخنان اخیر دلسوزی بدحجابی ایران را داشت.... اسلام التقاطی
Iran, Islamic Republic of
مقایسه جالبی بود . در امتداد مسیر بیداری و روشنگری موفق باشید.
البته مقاسیه کار درستی نیست ولی در اینکه بعضی از زنان ما مایه شرمساری هستند هم جای تردید نیست
Iran, Islamic Republic of
اين بدبخت ها معني واقعي آزادي را هنوز متوجه نشده اند و به دنبال آزادي برای هرزگی هستند تا در خيابان هاي تهران هنر نمايي كنند.
Iran, Islamic Republic of
آقا آخه این شد دلیل
حالا اگه تو فلسطینی ها بی حجاب پیدا شد و تو سبزها با حجاب اونوقت شما حق رو به کی میدید؟
Iran, Islamic Republic of
شكل كار خيلي جاها ممكنه يكي باشه اما در بحرين و فلسطين تلاش براي تحقق حكومت قرآن است اما فتنه سبز تلاش براي زير پرچم آمريكا رفتن داشت
Germany
عزیزان اگر دقت کنند در عکس خواهران فلسطینی هستند که حتی همین نیمچه حجاب خواهران ایرانی را ندارند. این نشون می ده که خواهران بی حجاب فلسطینی عمال بی غیرت اسراییل غاصب هستند که در جمع دیگر معترضین نفوذ کرده اند. خدا همه را از شر منافقین نفوذی نجات دهد!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این حجاب عمال فتنه گر ایرانی بدتر از بی حجابی است
Iran, Islamic Republic of
"میتونستید گشت بهتری بزنید و عکسهای زنهای بسیار با حجاب و مومنه رو هم در جمع معترضین پیدا کنید
که مثلا کل جنبش سبز فاسد بود و شماها آخر وجاهت و شرافتید ؟
همین که همین جوانان بدون دین از نظر شما جیگر این رو داشتند به خیابون بیان و اعتراض کنند نشونه انسانیت شجاعت و خداباوری اونهاست .
حالا عکس 3 تا دختر بی حجاب رو پیدا کردید و زدید که مثلا چی بشه ؟"



در مورد این کامنت وقیحانه چند نکته مغفول مونده که بعید می دونم به ذهن بیمار نویسنده اش رسیده باشه:

1- صرف ریختن تو خیابون نشان شرافت و بزرگی نیست

2- شرافت شما سبزا و روسای خائنتونو در قتل مادر و دختری در مهد کودک و لخت کردن بسیجی ها و کتک کاری های فجیعتون که نثار مردم کردید و مغازه ها رو آتیش زدید و قتلهای خود ساخته راه انداختید دیدیم

3- شجاعت شما رو در حمایت از ظالمان دنیا مثل اسراییل و آمریکا با دادن شعارهای استکبار پسند درک کردیم

4- کی گفته هر کی حجاب داره آدم حسابیه که ما به اون بنازیم، به مقایسه سطحی جهان نیوز نگاه نکن

5- اگر این مقایسه جهان رو هم کامل بپذیریم و عیوبشو ندیده بگیریم شما بخاطر وجود یک عده بسیار معدود از با حجاب ها در خیل کثیر بد حجابا و هرزه های حامی فتنه سبز می خواید وجاهت و شرافت برای فتنه سبز گدایی کنید ؟!!!
خوبه بدنید که شناسایی یک جریان با سردمدارانشون و بعد با طرفدارانشون صورت می گیره

فتنه سبز شما همون جریان شوم و نکبتیه که سردمدارانش زهرا رهنورد با خدا سال سن و آرایش عروسهای 14 ساله است
مدافعان شما امثال گوگوش هرزه و فاطمه معتمدآریای معلوم الحال با اون مصاحبه کذاییش در آمریکاست که سینمای ایران بخاطر نداشتن سکس و شراب و خشونت به درد نخور می دونه
طرفداران شما خانواده سلطنتی شاه ملعون با اون همه جنایتن
مدافع شما ملک عبدالله و شیوخ هرزه و دیکتاتور عرب در منطقه خلیج فارسه
مدافع و حامی شما سران اروپایی و فاسد کشور های اروپایی مثل برلوسکنی اند که در هرزگی شهره عالم شده
6- لیاقت شما همین دست آدمهان که تا جون در بدن دارید بدوشن‌تون و بر گرده شما ها سوار بشن تا در مقابل دین و مومنین قد علم کنید و هر بلایی هم هست سر شما کوته بین ها و فاقد بینش بیاد بعد اونا تخت حکومت خیالیشونو رو گرده شما بنا کنن

کبوتر با کبوتر باز با باز
شما با اونا دم خور بشید ما هم با امام و شهدا و خامنه ای عزیز
شب دراز است و قلندر بیدار خواهیم دید به زودی که پیروزی نهایی و تاییدات حق سبحانه به کی خواهد رسید
احسنت به شما...
حرف دل ما رو زدید
Iran, Islamic Republic of
مرده باد بر جنبش سبز اموي كه خاطره امویان را براي ملت حزب الله زنده كردند تا مردم بيشتر به خباثت اين گروه فتنه گر جنبش سبزي و اموی زمان موسوي ، كروبي وخاتمي پي ببرند مرده باد به همه طرفداران جنبش سبز (فتنه گران ومزدوران اجانب، امريكا واسرائيل و...)
United States
مگر كم بودند حاميان احمدي نژاد با همين تيپ و قيافه؟
Iran, Islamic Republic of
در عکس چهارم ، فلسطینیها هم بی حجاب دارند ها !!
و به احتمال زیاد بیشتر هم بدند اما فقط این عکسها رو گذاشتن !!!
Iran, Islamic Republic of
سلام
ای آقا این افراد هم تلاش نمودند برای تفکرشان و آنها هم برای خدا پس صد البته اینان به بیراهه رقتند ولی غزیزان فلسطینی بدنبال خدا هستند
Canada
پرسپولیس سرور استقلال!!!!
همینجوری گفتم که فضا رو عوض کرده باشم !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خوب اون فلسطینی های بی حجابم نشون بدید دیگه
Iran, Islamic Republic of
خدا این جلبک های سبز رو هدایت کنه. یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
...