کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علیخانی:من با معاون وزیر زد وخورد نداشتم

22 ارديبهشت 1390 ساعت 9:32


چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قدرت اله عليخاني نماينده قزوين در جلسه روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت مجلس با سيد صولت مرتضوي معاون سياسي- امنيتي وزارت كشور درگيرشده که خود علیخانی معتقد است که رفتار وی با مرتضوی حسنه بوده درگیری تکذیب می شود. 

به گزارش خبرنگار جهان وي 2 روز گذشته در راهروهاي مجلس وقتي سيد صولت مرتضوي را مي بيند تقاضاي تمديد ماموريت يك كارمند از استانداری قزوین به يك دانشگاه علوم پزشكي را مطرح كرده و پيگير اين موضوع بوده كه بر سر همین داستان با وی درگیر می شود که برخی گفتند که این درگیری به زد و خورد هم کشیده شده است.
 
بر اساس شنيده ها وزارت كشور تصميم دارد تا از عليخاني به مراجع قضايي شكايت كند.
با این حال قدرت اله علیخانی در گفت و گو با خبرنگار جهان ضمن تکذیب خبر درگیری با معاون سیاسی-امنیتی وزارت کشور گفت: من در داخل صحن مجلس با مرتضوی بصورت دوستانه گفت وگو کردم و صحبت های ما مثل همیشه بود. 

وی افزود: هر کسی خبر درگیری اینجانب با مرتضوی را تنظیم و منتشر کرده تقوا و صداقت را رعایت نکرده و در پی سوء استفاده بوده است. 

عضو فراکسیون اقلیت مجلس تصریح کرد: روابط ما با نجار وزیر کشور و معاونین ایشان حسنه است و منتشر کنندگان این خبر قصد دارند تا بر این روابط خدشه وارد کنند.


کد مطلب: 166127

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/166127/علیخانی-معاون-وزیر-زد-وخورد-نداشتم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com