پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵۵

جزئیات دیدارشب گذشته نمایندگان و رئیس جمهور/اظهارات احمدی​نژاد درباره رگه​های انحرافی

يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 164804
رئیس جمهور در دیدار نمایندگان مجلس از وجود رگه​های انحرافی در برخی بخش​های نظام سخن گفته است.

به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، در این دیدار که در منزل رئیس​جمهور در پاستور انجام شده است، محمود احمدی​نژاد تاکید کرده است که مسائل موجود به زودی حل می​شود.

موسی غضنفرآبادی یکی از نمایندگان شرکت کننده در این جلسه است که در گفت​وگو با خبرنگاران پارلمانی به نقل از احمدی​نژاد گفت: «من در خدمت نظام و انقلاب و خانواده شهدا هستم و بدانید که از ناحیه احمدی​نژاد کوچکترین خسارتی به نظام وارد نخواهد شد».

نماینده بم تاکید کرد: احمدی​نژاد اعلام کرد که من این مساله را با انجام یک گفت​وگو حل می​کنم. این موضوعی است که بین من و آقا است و انشاء​الله حل می​شود.

غضنفر آبادی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که رئیس جمهور چه زمانی سر کار خود حاضر خواهد شد؟، گفت: انشاء الله بزودی سر کار می​آیند.

یکی از خبرنگاران از نماینده بم در باره اضافه شدن دو بند به درخواست​های رئیس جمهور سوال کرد که او گفت: آقای احمدی​نژاد گفتند که چه زمانی من شرط گذاشتم؟ آقای جلیلی که پیش بنده بوده​اند.

اینکه مشایی به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب می​شود یا نه؟، دیگر شایعه​ای بود که غضنفر آبادی درباره آن اظهار داشت: درباره آقای مشایی هیچ صحبتی نه از جانب نمایندگان و نه از جانب رئیس جمهور بیان نشده است.

نماینده بم درباره احتمال طرح عدم کفایت رئیس جمهور در مجلس و پاسخ احمدی​نژاد اظهار داشت: ایشان اعلام کرد که عدم کفایت دلیل می​خواهد. مگر بنده چه کار کرده​ام؟

وی افزود: به هر حال استنباط ما از این دیدار این بود که دغدغه​های رئیس جمهور از سر دلسوزی است. آقای احمدی​نژاد معتقد است رگه​های انحرافی در برخی قسمت​های نظام وجود دارد و باید اصلاح شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این موضوعی است که بین من و آقا است و انشاء​الله حل می​شود.
ایشان باید بداند رابطه بین رئیس جمهور و ولی امر رابطه دو نفر انسان عادی نیست و ایشان با تنفیذ حکم از جانب ولی امر رسمیت و مشروعیت یافته اند پس فقط باید اطاعت کنند و بس
Iran, Islamic Republic of
به آقای احمدی نژاد توصیه می کنم برای اثبات جدیت خود از رگه انحرافی رسوخ کرده در دولت به سرکردگی مشایی که موجب این خسارات جبران ناپذیر به ایشان و دولت شد، شروع کند. زیرا تمام دلسوزان نظام در این مورد اجماع و اتفاق نظر دارند.
Iran, Islamic Republic of
اين سايت و نويسنده آن هم عامل به اوامر رهبري نيستند ، چراكه ايشان در ديدار دانشجويان فرمودند : به مطالب اصلي بپردازيد و مطالبه كنيد و در عين حال نويسنده اين وبگاه مثلا خبري روزي نيست كه خبر در خبر به پيگيري حواشي و فرعيات نپردازد! داعيه داران پيرور از ولي امر شايسته است كه ابتدا خود فرمانبردار بي چون چراباشند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد پیرو ولایت است انقدر در حق اوجفا نکنید و از خدا بترسید
از بی سوژگی دارید این مرد بزرگ را تخریب می کنید؟!
Iran, Islamic Republic of
آقا حق ولايت دارند، اين چه مسئله اي است كه باعث شده كسي كه خود را مريد آقا مي داند در مقابل آقا حرف داشته باشد؟!
شما كه ادعاي سربازي آقا را داريد وظيفه سرباز ایا جز گوش بفرمان بودن است؟!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اگه موضوع فقط بین شما وآقا بود وهیچ غرضی دیگه در کار نبود پس چرا اینها را به خارج بروز دادید و باعث تشویش اذهان شدید ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد همانطور که خودتان از لفظ آقا استفاده کرده اید بدانید آدم فقط باید حرف آقایش را گوش کند پس دنبال لفظ دیگری نباشید اقا فقط جایی که صلاح بدانند دستور می دهند
Iran, Islamic Republic of
مشایی خود یکی از معادن انحرافی است کار او از رگه گذشته!!!
توقع ما این است که دکتر در برابر رهبری مطیع محض باشد.
Iran, Islamic Republic of
از امروز حمایت از رئیس جمهور بر خلاف گذشته حمایت مشروط خواهد بود.
United Arab Emirates
حل شدن مسئله بين رهبر و احمدي نژاد فقط زماني قابل انجام است كه احمدي نژاد تابع محض اوامر رهبر باشد و فقط بگويد چشم.
Iran, Islamic Republic of
سخنرانی در جمع مردم فارس

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای چند روز اخیر درباره وزارت اطلاعات افزودند: تبلیغات رسانه‌ای بیگانه را در مورد این قضایا كه آنچنان اهمیتی هم ندارد ببینید، كه چه جنجالی به راه انداخته‌اند و در تحلیل‌های خود می گویند در جمهوری اسلامی ایران شكاف و حاكمیت دوگانه بوجود آمده و رئیس جمهور، حرف رهبری را گوش نكرده است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: تبلیغات دشمنان در روزهای اخیر بار دیگر نشان داد كه آنها چگونه منتظر بهانه هستند و همچون گرگ برای حمله در كمین نشسته‌اند.
ایشان با تأكید بر اینكه اعضای دولت و شخص رئیس جمهور حقاً و انصافاً مشغول خدمت در كشور هستند خاطرنشان كردند: ملت و رهبری همواره از خط كار و خدمت حمایت می‌كنند و ملاك هم اشخاص نیستند بلكه ملاك اصلی خط كار و خدمت است


این تایید نیست مدعیان حمایت از ولایت که از ولایت جلو افتادید.
Iran, Islamic Republic of
سلام.ممنون خبررساني خوبتون. صحبت هايم خطاب به دولت است:
مردم راي دادند تا يك دولت انقلابي رو كاربيايد تا رهبري مجبور نباشد در جريانات جزیی هم ورود كنند و مورد انتقاد قرار بگيرند. جناب آقاي احمدي نژاد خودشان در صحبت هايشان گفتند مي خواهند سپر بلا رهبري باشند. اگر قرار بود اين چنين باشد . رهبري در كوچكترين جريانان وارد شوند بعد فرق آقاي احمدي نژاد با دولت اصلاحات چيست؟ هر چه شده باشد بايد تحمل كنند بايد! تا ولايت مداري مشخص شود. مباحث حساس مملكتي را نقل كوچه و بازار كرده ايد. اين فشار به رهبري نيست؟؟
اين جريان انحرافي را چه كسي هدايت مي كند . موسوي يك شبه موسوي خائن نشد ، قدرت نه گفتن به اطرافيانش را نداشت.. مردم در انتخابات به گفتمان امام(ره) ، انقلاب و رهبري راي 24 ميليوني دادند. فكر نكنيد تا خدمتي براي مردم كرديد يارانه اي واريز كرديد ديگر هر چه گفتيد صحيح است
معيار رهبري است... حال ببنيد در كجاي راهيد؟؟!
Iran, Islamic Republic of
از احمدی نژاد انتظار این کارها را نداشتیم انشاء الله زودتر جبران کند. مگر او نگفته بود که اگر از مسوولی ناراضی بودید فقط یک تماس بگیرید همانجا عزلش می کنم پس چرا مشایی را عزل نمی کند. مگر نگفته بود دولت هفتاد میلیونی تشکیل می دهم پس چرا دولت خلاصه شده در همگرایی با تفکرات و نیروهای موافق مشایی؟ مگر نگفته بود بعضیها حلقه بسته تشکیل داده اند و من آمده ام این حلقه بسته را بشکنم پس چرا خودش بجای حلقه بسته یک باند بسته درست کرده است؟
Iran, Islamic Republic of
من یک سوال از دکتر احمدی نژاد که فردی معتقد و متدین هستند می پرسم.
آیا شما بابت این روزهایی که در محل کار خود حاضر نشده اید، به 75 میلیون جمعیت ایران و بخصوص 25 میلیون رای دهنده و خانواده هایشان، بدهکار نیستید؟
Iran, Islamic Republic of
اینهمه خرابی که مشایی جون سر مملکت آورده خسارت محسوب نمیشه؟
از جانب کیه؟
چرا بعد این همه هزینه بیخیال این بابا نمیشید؟
Iran, Islamic Republic of
از رئیس جمهور مردمی وولایی انتظار جز این نیست که یک صدا با امت حزب اللهی وانقلابی فریاد دشمن شکن سر دهد وبگوید
ما همه برادریم پیرو خط رهبریم
Iran, Islamic Republic of
آدمي كه تابع محض ولايت باشه، به خاطر تابعيت محض از آقا ديگه هيچگاه بين او و ولايت مساله اي بوجود نمي آد كه بخواد قابل حل باشه!!
الحمدلله كه بالاخره دكتر وجود رگه هاي انحرافي رو تاييد كرد فقط متاسفانه بازم رگه ها رو درست تشخيص نداده چون به قول دوستان رگه منحرف اصلي بيخ گوش رئيس جمهوره و ايشون داره اينور و اونور دنبالش مي گرده!
United States
احمدی نزاد هرچه باشد تبعیتش از خیلی از حضرات مسئول بیشتراست و اگر روزی خدای نکرده این شایعات درست از اب در امد نهایتا ملت خود او را کنار خواهند زد
Iran, Islamic Republic of
ما همه سرباز خامنه اي هستيم و بس.
Iran, Islamic Republic of
فصل الخطاب رهبری هستند، امیدوارم یادشون نرفته باشه!
بهتر هم هست که عبرت بگیرن از عاقبت کسانیکه بی توجهی کردن به مرجع قانونی فصل الخطاب این مملکت!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب آقای رئیس جمهور ، وقتی رهبری و ولایت فقیه را قبول داری فقط باید در مقابل آقا و دلسوز همه مومنان جهان بگویی چشم نه چیز دیگر . و بدان که آقا یک لحظه از شما حمایت نکند کفن پوش وارد صحنه می شویم .
با سلام

ما هم امیدواریم که احمدی نژاد با حرکتی غافلگیرانه این مشائی را به معنی واقعی برکنار کند

انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
سلام
به احمدي نژاد مي گويم آيا اين چند روز خسارت كمي به نظام زده ايد ؟ اين لجاجت كه به خرج داديد 100 درصد دل امام زمان(عج) و خانواده هاي شهدا را شكستيد و عجب اينكه دل چه كساني را شاد كرديد ؟ شما كه مي دانستيد اين موضوع با تعامل قابل حل است چرا دست به اين كار نسنجيده زديد ؟
Iran, Islamic Republic of
اطاعت امروز از ولی‌فقیه زمان تمرین اطاعت فردا از امام زمان(عج) است .
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد اگر قرار بودبا حرف زدن با آقا مشکل را حل کنی چرا هفته گذشته که با ایشان جلسه داشتی مساله را حل نکردی؟
رابطه پدر و پسر نه
رابطه ولی و تابع
این کجا و آن کجا!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژآد عزیز دوباره حماسه ای خلق کن وهمه معادلات را بهم بریز و با دستبوسی از امام خامنه ای دعای امام زمان عج را برای خودت و عاقبت بخیریت بخر

ما همه دوستت داریم حاج محمود جان
Iran, Islamic Republic of
از گذشته تا به امروز حمایت از رییس جمهور مشروط بوده است به ماندن ایشان در خط ولایت فقیه . و تا زمانی هم که ریس جمهور مورد تأیید رهبری باشد ما هم ذره ای از حمایت رییس جمهور عقب نمی نشینیم
"احمدی​نژاد اعلام کرد که من این مساله را با انجام یک گفت​وگو حل می​کنم. این موضوعی است که بین من و آقا است و انشاء​الله حل می​شود."
آقاي احمدي نژاد! آدم که با آقايش اينطور برخورد نميکند. گفتگو ديگر براي چيست وقتي ايشان صريحا اعلام نظر کرده اند؟!
United States
اصل ولایت است
موضوعی بین من و آقا است دیگه یعنی چی ؟
اميدوارم تمامي مسئولين از تاريخ درس عبرت گرفته و بدانند كه مردم هميشه و در همه حال تابع ولايت هستند و نه تابع عوامل ديگر . ملاك تشخيص حق از باطل براي ما ولايت و سخنان رهبري خواهد بود ما تا آخرين قطره خون خود حافظ اهداف امام راحل خواهيم ماند .
United States
رئیس جمهور بداند که اصل برای ما ولایت است
رای ملت فقط بخاطر این بود که فکر می کردند ایشان مطیع امر رهبر می باشد
آقای احمدی نژاد این چه معنایی دارد که می گویید«این موضوعی است بین من و آقا که حل می شود»
یک وقت فریب رای 24 میلیونی را نخوری که این رای برای شمایی بود که زیر سایه رهبری بودید نه حال فعلی شما
که به گفته حضرت امام روح الله (ره) اصل حال افراد می باشد
آقای رئیس جمهور حریم خود را نگهدار
United States
بسم رب شهداءو صدیقین
آقایان توجه داشته باشید علت حمایت ملت از شما فقط به خاطر پیروی شما از ولایت است در غیر این صورت مانند دیگران توسط ملت حذف می گردید
یادمان باشد برای خدمت شرط نگزاریم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد عزیز سال 84 که رئیس جمهور شد زمان تنفیذ دست رهبری را بوسید و تا پایان دوره هم بر عهد خود وفادار ماند

در سال 88 هم باز دستبوس رهبر بود و تا روزی که دستبوس و سرباز رهبری باشد جانمان هم فداش میکنیم

اما خدا نیاورد اونروزی که ..
که انشاالله با دعای امت حزب الله انروز نخواهد امد
الان وقت رایزنی برای مردم مظلوم بحرین ویمن هست
نه وقت اختلافات داخلی؛

اگر بتوانیم کاری کنیم و نکنیم خون اونها گردن ما هم هست.
Iran, Islamic Republic of
آقاي احمدي نژادمن به تو راي داده ام وازشماتوقع دارم درخط ولايت حركت كني وصحبت هاي خود را اصلاح كني. رگه هاي انحرافي در بخش هايي ازنظام نه!بايد اعتراف كني دربخشهايي از دولت رگه هايي از انحراف مشهوداست. رابطه پدر وفرزندي نه!رابطه مريدو مراد.
با گفت وگوحل ميكنم نه! اطاعت ميكنم.موضوعي است بين من وآقا نه!حكم ايشان مطاع ولازم الاجراست
Iran, Islamic Republic of
جهان رو دوست دارم و هميشه اخبار رو از اون پيگيري ميكنم احساس ميكنم بصيرت لازم رو داره چون اين رگه هاي انحراف كه آقاي احمدي نژاد در نظام دنبالش ميگرده واز رگه هاي انحراف دولت غافل شده را چند سال پيش جهان در دولت كشف كرده بود!
Iran, Islamic Republic of
والا من یه چیز رومی شناسم، اونم ولایته
آقا گفتن کاری که دشمنو شاد کنه بده؛ یعنی همین دیگه.
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم شما ایرانیها که قصد ندارین معصومی به امامان معصوم علیهم السلام اضافه کنید؟چرا دارین وجهه رهبری رو با این کاراتون تخریب میکنید.این حرفا یعنی چی؟ ماها باید دوباره سیره پیامبر و امامان رو مرور کنیم.رئیس جمهور حق داره به نمایندگی و مسئولیت از طرف ملت ایران تلاش کنه و مشکلات سیاسی کشور رو سامان بده.طبق قانون اساسی همه مسئولین در برابر مردم باید پاسخگو باشند و قانون اساسی و شرع هیچ احدی رو از پاسخگویی مستثنا نکرده و هیچ فردی روی کره زمین بجز امام زمان علیه السلام واجب الاطاعه نیست.
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
آقای محمود احمدی نژاد عزیز و دوست داشتنی ،سلام از دل وجان ما همه دوستت داریم ولی ما مردم جمهوری اسلامی ایران تا موقعی فرزندمان وشیره جانمان برایمان عزیز است که لحظه ای و گامی از خط ولایت فقیه فاصله نگرفته باشد ،هرکس در هر جا ومقامی اگر از خط ولایت فاصله بگیرد برای ما که سر وجان در راه انقلاب و جمهوری اسلامی داده ایم و باز اگر نیاز شود می دهیم ارزش و بقاء خود را از دست می دهد پس ای کسی که مادر دل به او شهید رجایی دوم می گوییم ،می خواهیم این گروه نفوذی که مردان مومن و وزیران حزب اللهی را از کنار شما دور کرده است و می خواهد مهره سوزی نماید از بیت وهیات اسلامی خودتان دور نمایید و در پایان این بند اول را پیوست می نماییم که حرف دل ما هم هست .دست حق نگهدارتان ای احمدی بت شکن بت نفوذی ها را بشکن .آقاي احمدي نژادمن به تو راي داده ام وازشماتوقع دارم درخط ولايت حركت كني وصحبت هاي خود را اصلاح كني. رگه هاي انحرافي در بخش هايي ازنظام نه!بايد اعتراف كني دربخشهايي از دولت رگه هايي از انحراف مشهوداست. رابطه پدر وفرزندي نه!رابطه مريدو مراد.
با گفت وگوحل ميكنم نه! اطاعت ميكنم.موضوعي است بين من وآقا نه!حكم ايشان مطاع ولازم الاجراست
نمیدانم نظر خوانندگان چرا اینقدر شبیه به هم است ؟
این حرفها را 13 روز پیش می زدید.حالا دیگه دیره.همه چیز تمام شد.سقوط و فقط سقوط
Iran, Islamic Republic of
ولایت پذیری وقتی ثابت می شود که امر ولایت فقیه را علیرغم میل خود با جان و دل اطاعت کنیم

رابطه من ورهبر مثل رابطه پدر و پسر است یاد گفته ان فرد می افتیم که
می گوید من و رهبر شصت سال است که دوستیم

پس تبعییت کجاست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای احمدی نژاد کار درستی کردند این رسانه ها بودند که مثل رسانه شما باعث همچین اختلافات می شوند.
Iran, Islamic Republic of
آنقدر ... را حلوا حلوا کردیم تا ... فکر کرد کیه اگر از رهبر اطاعت نکند به دست مردم حذف می شه اون وقتم که بهش رای دادیم فقط به خاطر آقا بود
دکتر عزیز ما انتظار نداریم بین شما و حضرت آقا مسئله ای شود و با گفت و گو حل شود ، ما می خواهیم شما حرف آقا را تا شنیدی عمل کنی ، عین 4 سال اول
Latvia
به گفته آقاي احمدي نژاد وجود رگه​های انحرافی در برخی بخش​های نظام از سال57 نيز وجود داشته و دارد. كمااينكه همگان ديدند جريان فتنه انتخابات 88 كه در سالهاي 57 تا 84 بر امور كشور و نظام چنگ انداخته و كشور را به سمت نابودي سوق داده بود چگونه بدست ملت و آقاي احمدي نژاد رسوا و به حاشيه انزوا رانده شد و براي تضمين عدم بازگشت آنها به صحنه اداره كشور نياز به مراقبت دائمي دارد ، يكي از بزرگترين دست آوردهاي دوران پرافتخار 6 ساله رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد با حمايت اكثريت مطلق مردم ايران مي باشد.
ایشان لطف کنند اسامی مفسدین رو که سال 84 گفتند درجیبم هست را رو کنند همه چی درست میشه مخصوصا رگه های انحرافی
Iran, Islamic Republic of
پشتيباني مردم وهمه كساني كه به آقاي احمدي نژاد راي دادند بواسطه تبعيت ايشان از رهبري مي باشد و تاايشان در خط ولايت هستند او راحمايت مي كنندولاغير
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ کسی که نوشته چرا اسامی مفسدین را احمدی نژاد رو نمی کنه: مگر ایشان در مناظره انتخاباتی شان بزرگترین مفسدان را معرفی نکردند؟ چه اتفاقی افتاد؟ آیا با آنها بر خورد شد یا الان خوش و خرم در لندن مشغول ... هستند؟ مشکل جای دیگه است دوست عزیز و گرنه هزار بار هم احمدی نژاد و دیگران این اسامی را بگویند فایده ای ندارد ضمن اینکه خودشان هم قربانی می شوند مثل کسانی که قبلاً به خاطر همین موضوع به زندان افتادند.
Iran, Islamic Republic of
به نظر مي رسد آقاي رئيس جمهور در حل موضوع دچار اشتباه هستند. براي حل مسأله نياز به گفتگو نيست. سمعاً و طاعتا. ايشان بايد بر اين اساس دستور مقام معظم رهبري را اطاعت كنند.
از رییس جمهور میخواهم در یک برنامه زنده تلوزیونی موضوع را در میان گذاشته و به ملت بگوید که همیشه در خط ولایت حرکت میکند و احیانا اگر خطا یا اشتباهی کرده از ملت و مقام معظم رهبری عذرخواهی نماید.و بداند تا زمانی مورد حمایت حزب الله است که در خط اسلام و رهبری است در غیر اینصورت هیچ فرد حزب اللهی از او حمایت نمیکند
Iran, Islamic Republic of
چرا همه چیزو اینقدر بزرگ میکنید!
ما ملت ایران همه تابع ولایت فقیه و رهبر عزیزمونیم
Iran, Islamic Republic of
خامنه ای زنده باد
احمدی پاینده باد
ما تا ابد از رهبر عزیز و رئیس جمهور متعهدمان حمایت خواهیم کرد.