کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روزنامه ایران خطاب به احمدی نژاد:اطیعوالله واطیعوا الرسول و اولی الامرمنکم

8 ارديبهشت 1390 ساعت 19:50

بی‌شک علی وار صبوری کردن با مرام علی زمان روحی له الفداء از افسانه واری در متون تاریخی به تمثال نورافشانی در این وانفسای آخرالزمان بدل گشته و صبر جمیل رحمة للعالمین در وجود ذی جود ولی مبارک و الهیِ فقیه عینیت دوباره یافته است پس خوشابحال آنان که در صبر بر فتنه‌ها نیز اطیعواالله و اطیعواالرسول و اولی الامر منکم باشند.



به گزارش جهان  سایت روزنامه ایران در یادداشتی خطاب به رئیس جمهور نوشت:

*آخرالزمان و فتنه خیزی، آنچنان در هم تنیده‌اند که گاهی نمی‌توان فهمید از کدامیک دیگری شناخته می‌شود.

*اگر چه در این فضای رعب آور، بهره‌مندی از مبانی معرفتی مستدل و متقن راه روشن نجات را نمایان ساخته و امکان تخطی و فتنه سازیهای غیر اختیاری را به حداقل و بلکه صفر می‌رساند اما در کشاکش این جنگهای سخت و نرم طولانی که خصوصا پس از انقلاب اسلامی و بطور خاص‌تر در ۵-۶ سال اخیر عزم و تلاش مجاهدان راستین را به خویش مصروف داشته است، شاید به دور از انصاف و کرامت نباشد که لااقل برخی از فتنه‌ها که منشاء نا‌پیدائی دارند و در هر دو سوی خود خوبان «غیرهم سلیقه» را به مصاف هم می‌آورد را از جریان فتنه گریهای آشکار شیاطین استثناء نمود و مساعدتهای پیچیده و محیر العقول «قضاء» را در آنجاری و موثر دانست.

*بی‌شک علی وار صبوری کردن با مرام علی زمان روحی له الفداء از افسانه واری در متون تاریخی به تمثال نورافشانی در این وانفسای آخرالزمان بدل گشته و صبر جمیل رحمة للعالمین در وجود ذی جود ولی مبارک و الهیِ فقیه عینیت دوباره یافته است پس خوشابحال آنان که در صبر بر فتنه‌ها نیز اطیعواالله و اطیعواالرسول و اولی الامر منکم باشند.

*دکتر عزیز! این قلم از وصف صبر و متانت و گذشتهای خرد و کلانتان ناتوانست اما این را بدانید صبوری‌هایتان سطح توقعاتمان را بسیار بالا برده است پس پیش از سوء استفاده خناسان، بهترین دوستان و همراهان دیروز که امروز تیغ تیز زبانشان «جراحتی دوستانه» بر قلب مهربانتان نقش زده است را با صبری دیگر میزبان شوید .

*دلهای مشتاق و منتظر همه آنات شما را مبشرانه و مهرآفر ین می‌خواهد نه گله‌مند و شکوه گر! فاصبر صبراً جمیلاً انهم یرونه بعیداً و نریه قریباً


کد مطلب: 164509

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/164509/روزنامه-ایران-خطاب-احمدی-نژاد-اطیعوالله-واطیعوا-الرسول-اولی-الامرمنکم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com