کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای شاعره بحرینی

کاش سرنوشت "آیات القرمزی " دروغ باشد!

1 ارديبهشت 1390 ساعت 9:10


سرویس جامعه جهان:کاش دروغ باشد! کاش اخبار بحرین و یمن و لیبی دروغ باشد! کاش دروغ باشد که «آیات القرمزی» را جلوی چشم مادرش گرفتند و بردند نیروهای آل الشیطان...!

کاش دروغ باشد آنچه از سرنوشتش می گویند! کاش ما نشنیده بودیم نهیب علی(ع) را که تن مردان مسلمان را ۱۴۰۰ سال است می لرزاند که چرا نمردید از درد ربودن خلخال از پای زن یهودی! و الان چه کنیم از این درد! از درد ربودن دختر شیعه! از درد ... 

کاش دروغ می بود که رقیه(س) سیلی خورده از دست اجداد آل سعود و آل خلیفه! کاش دروغ می بود آنچه بر زینب (س) رفت در شام! کاش دروغ بود روضه گوش و گوشواره! کاش دروغ بود روضه خیمه ی نیم سوخته! کاش دروغ بود روضه عصر عاشورا! کاش دروغ بود روضه کوچه مدینه و سیلی به مادر! کاش دروغ بود روضه ی در و دیوار! کاش ... 

کاش چشم نداشتیم که ببینیم و گوش که بشنویم، شاید دیگر تکلیفی هم نمی داشتیم! گویا گِل سرنوشت شیعه را با درد و رنج سرشته اند! گویا قرار است محک بزنند عیار غیرت مردان عالم را ! و عیار مسلمانی ما را!
اگر که گفته اند «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»، پس همیشه عاشورایی هست که در کربلای امتحان، باید ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام زمانت را لبیک بگویی! که اگر تعلل کنی از کاروان عشق جا خواهی ماند.


کد مطلب: 163526

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/163526/کاش-سرنوشت-آیات-القرمزی-دروغ-باشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com