سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - 19 Feb 2019
 
۰
۱۴

درخواست یکی از مدیران وزارت علوم از احمدی نژاد درباره تحصیلات مشایی

يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۶
به گزارش جهان، حسن مسلمی نائینی، قائم مقام معاونت دانشجویی وزارت علوم، مدیر کل امور دانشجویان داخل کشور طی درخواستی از رئیس جمهور احمدی نژاد که به صورت الکترونیکی منتشر شد، درباره تحصیل اسفندیار رحیم مشایی در دانشگاه تربیت مدرس اینچنین نوشت: 

با سلام
به عنوان یک عضو کوچک در دانشگاه تربیت مدرس و خادم در وزارت علوم
از رئیس جمهورخادم، فهیم، محبوب و دوست داشتنی درخواست می کنم در
حال حاضر با این همه مشغله و کارهای متفاوت به جناب آقای مهندس مشائی
توصیه نمایند از ادامه تحصیل خودداری کنند.

با آرزوی موفقیت برای کلیه اعضا
حسن مسلمی نائینی 

به گزارش جهان، حسن مسلمی نائینی استاد دانشگاه تربیت مدرس و در واقع استاد همان دانشگاهیست که مشایی قرار است در آن به ادامه تحصیل بپردازد. 

مشایی که هم اکنون سمت هایی متعددی را در دولت بر عهده گرفته است، در رشته حقوق بين‌الملل در دوره كارشناسي ارشد قبول شده و قرار است به عنوان دانشجوي دانشگاه تربيت مدرس به ادامه تحصيل بپردازد.
کد مطلب: 162913
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۱:۳۰
با مدرک لیسانس که نمیشه رییس جمهور شد برادر!
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۲:۰۰
پیشنهاد خوبی نیست مثل اینکه از ادامه کارت خسته شده ای
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۲:۱۵
دروغ که نگفته بنده خدا. فکر کن از این آدم میشه درس پرسید، تحقیق داد؟ و یا امتحان گرفت. همچی آدمو مدیریت می کنه بهتر از پیامبران(ع).
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۲:۴۱
باز گفتی بالای چشم مشایی ابرو است تا آقای رییس جمهور رنجیده خاطر شوند واینبار لقب مهمتری را به القاب آقای زلال بیافزایند!
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۳:۰۳
منتظر برکناری و بازنشستگی پیش از موعد این استاد باشیم!!!!
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۳:۱۰
مشایی غصه نخور تو هم یه روز دکتر می شی
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۳:۴۵
انشاا... آقای دکتر ازفردا دراختیارخانه وخانواده خواهندبود!!!!!!!‏
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۴:۰۸
طبق قانون مشايي درصورتي مي تواند درس بخواند كه مرخصي تحصيلي بگيرد.
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۵:۴۵
مطمئن باشید اگر در دولت تملق و انحراف بود، کسی نمی توانست به این روشنی انتقاد کند.
آفرین بر دولت خدمتگزار که چنین فضای مناسبی را به وجود آورده است.
۱۳۹۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۴
سلام
من هم به عنوان یک دانشجوی تربیت مدرس موافق نظر دکتر مسلمی هستم و از رئیس جمهور میخوام این کار رو انجام بدن
۱۳۹۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۵
سلام از این نظر دکتر مسلمی حمایت می کنیم
۱۳۹۰/۰۱/۲۹ ۱۵:۰۷
حقیقتا مشایی نمی تونه درس بخونه قانونش به کنار
وجدان خودش رو قاضی کنه کی میشه با این همه مشغله درش خوند بحق چیزای ندیده و نشنیده
۱۳۹۰/۰۱/۲۹ ۲۰:۰۶
با سلام
دکتر مسلمی یکی از بهترین انسانهاییست که تا به امروز دیده ام و از جانبازانی است که جز برای رضای خداوند گام بر نمیدارد و حرفی نمیزند.خداوند یار و نگهدارش .
۱۳۹۰/۰۱/۲۹ ۲۱:۰۲
بسمه تعالي

طبق اطلاعيه زير آيا دارندگان مدرك كارشناسي مهندسي نيز مي توانند در رشته حقوق ثبت نام و پذيرفته شوند؟ انشاء ا.. . مديران دانشگاه پاسخ خواهند داد

اطلاعیه دانشگاه تربیت مدرس درمورد نتایج نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد مجازی
http://www.modares.ac.ir/page/systems/index/edu/nea/nws

تبصره 5 : برای پذیرش در رشته حقوق خصوصی فقط داوطلب دارای مدرک کارشناسی در کلیه رشته‏های حقوق (شامل رشته‏‏های حقوق ، فقه و مبانی حقوق اسلامی ، الهیات گرایش فقه و حقوق اسلامی ، فقه و حقوق، علوم قضائی) مجاز می‏باشند.
تبصره 6 : برای پذیرش در رشته حقوق جزا و جرم‏شناسی فقط داوطلب دارای مدرک کارشناسی در کلیه رشته‏های حقوق (شامل رشته‏های حقوق ، فقه و مبانی حقوق اسلامی ، الهیات گرایش فقه و حقوق اسلامی ، فقه و حقوق، علوم قضائی) مجاز می‏باشند.