کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تنبيه عجیب مرد براي فرزنددار شدن زن

28 فروردين 1390 ساعت 9:57

زني در دادگاه خانواده با بيان اينكه من نفقه‌‌ام را مي‌خواهم، گفت: نمي‌خواهم فرزندي داشته باشم و به همين دليل شوهرم نفقه‌ام را نمي‌دهد چرا كه قصد تنبيه مرا دارد.


به گزارش فارس، زني ۲۷ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست نفقه خود را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.

اين زن جوان در برابر قاضي شعبه ۲۳۵ اين مجتمع قضايي خانواده با بيان اينكه شوهرم اصلاً به من خرجي نمي‌دهد و مواد غذايي كه براي خانه مي‌خرد را خرجي من مي‌داند، گفت: من نفقه مي‌خواهم چرا كه طي اين ۴ سال و نيم زندگي مشترك در اين خصوص كوتاه آمدم ولي ديگر تحملم تمام شده و حقم را مي‌خواهم.

وي با اشاره به اينكه فرزندي نداريم و مستأجر نيز هستيم، ادامه داد: شوهرم اصلاً خسيس نيست ولي مفهوم خرجي را نمي‌داند و مي‌گويد زير بار زور نمي‌رود ولي در واقع نفقه حق من است.

زن در حضور قاضي اين پرونده بيان كرد: حاضر نيستم تحت هيچ شرايطي از درخواستم منصرف شوم چرا كه هنوز شوهرم مفهوم نفقه را نمي‌داند و فقط تهيه مواد غذايي براي منزل را نفقه من مي‌داند؛ او حتي حاضر نيست پوشاك و پول توجيبي به من بدهد و فقط مواد غذايي منزل را مهيا مي‌كند.

مرد ۳۴ ساله در دادگاه خانواده حاضر شد و با بيان اينكه نفقه‌اي كه همسرم مي‌خواهد، نمي‌پذيرم چرا كه من براي او هيچ چيزي كم نگذاشته‌ام، افزود: در حقيقت هيچ‌گاه، همسرم كمبودي حس نكرده است و من هيچ گاه نمي‌گذارم يخچالمان خالي از مواد غذايي باشد؛ قصد ندارم زير بار حرف زور بروم و نفقه‌اي به صورت مشخص به همسرم نمي‌دهم.

وي با اشاره به اينكه همسرم براي اينكه به تفريح خودش برسد، حاضر نيست فرزندي داشته باشيم، ادامه داد: در صورت بچه‌دار شدن نفقه مشخصي به همسرم مي‌پردازم وگرنه مانند قبل خواهم بود.

زن در برابر قاضي گفت: نفقه‌ام را مي‌خواهم و از اين كه پول توجيبي ندارم، خسته شده‌ام؛ فرزنددار شدن من هيچ ربطي به پرداخت نفقه ندارد؛ فرزندي ندارم چرا كه دست و پاگيرم شده و نمي‌گذارد پيشرفت كنم.

بعد از چند دقيقه سكوت، قاضي زن و مرد را به مصالحه دعوت كرد و مرد را با توجه به مدارك موجود محكوم به پرداخت نفقه به زن كرد.


کد مطلب: 162902

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/162902/تنبيه-عجیب-مرد-براي-فرزنددار-شدن-زن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com