کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تطابق آخرزمانی یک سناریوی سیاسی است!

برنامه جریان انحرافی برای دیدار سفیانی با شعیب ابن صالح

18 فروردين 1390 ساعت 10:13


جریان انحرافی در دولت نشان داده اند كه تعمد زيادي در تطبيق دادن مقولات عصر حاضر با تحولات آخرالزماني دارند. 

به گزراش جهان برخی معتقدند که ماجراي دعوت از شاه اردن، بخشي موهوم از يك پروژه احتمالي با عنوان ورود "سفياني" به ايران است.
 
رسانه هاي نزديك به جريان انحرافي لانه كرده در دولت، از حدود يك سال قبل پروژه تطبيق دادن برخي مقولات به روايات معتبر و غير معتبر آخرالزماني را كليد زدند.
 
اين در حالي بود كه گردانندگان اين جريان ها اخيرا حتي نقاب را نيز از چهره برداشته و رسما احمدي ن‍ژاد را شعيب بن صالح مي نامند و از عبدالله اردني، پادشاه اردن نيز با عنوان سفياني آخرالزمان ياد مي كنند.

ماجرا اما زوايا و ابعاد ديگري نيز دارد كه وقتي به تمام آنها در كنار يكديگر مي نگريم ارتباطاتي موهوم اما معنا دار را از آنها در مي يابيم.

از چهره جنجالي دولت به عنوان حامي اصلي اين جريان ياد مي شود و او نيز به هيچ وجه اين مسئله را تكذيب نمي كند. رسانه هايي كه حامي " م " محسوب مي شوند اخبار و مطالب مرتبط با تطبيق مقولات عصر حاضر با روايات آخرالزماني را منتشر مي كنند.

شخصي كه رسما احمدي نژاد را شعيب و عبد... اردني را سفياني ناميده است با تأييد مشايي و حكم او وارد دولت شده است و در ادامه اين "م" و حامي اصلي اين جريان است كه براي دعوت از عبدا... اردني يا همان سفياني كه آنها مي گويند به اردن مي رود و او را به ايران دعوت مي كند.

اين حلقه هاي ناجور كه البته ماهيت و شخصيت‌هاي راهبرنده آنها نيز هيچ يك قابل تكذيب نيستند مفاهيمي را به ذهن متبادر مي كنند كه به نظر مي رسد بايد پيرامون آنها حساس تر بود.

برخی معتقدند که قرار است عبدا... اردني(سفیانی) به ايران بيايد و پس از آن از اين ماجراي مشكوك بهره برداري هايي پيرامون وقايع آخرالزماني صورت گيرد.

جريان انحرافي لانه كرده در دولت كه همچنان بر شعيب بن صالح بودن احمدي ن‍ژاد و آخرالزماني بودن وقايع كنوني كشورهاي اسلامي تأكيد دارد و در علن و غير علن نيز پادشاه اردن را سفياني وعده داده شده معرفي مي كند،  از ماجراي دعوت شاه اردن به ايران و يا حضور  او در ايران قصد دارد گام ديگري را در جهت هدف قرار دادن اعتقادات مردم و سست كردن اين اعتقادات بردارد.و صد البته آينده نزديك همه چيز را مشخص خواهد كرد.


کد مطلب: 161685

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/161685/برنامه-جریان-انحرافی-دیدار-سفیانی-شعیب-ابن-صالح

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com