کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدايی نادر از سیمین برترین فیلم تاریخ سینمای جهان شد!

18 فروردين 1390 ساعت 10:05


طرفداران «مجازي» فتنه سبز افتضاح ديگري در فضاي جهاني اينترنت به بار آوردند. 

به گزارش جهان به نقل از کیهان اين طيف فعال در شبكه عنكبوت پيش از اين در پي پيش افتادن ركورد فروش فيلم «اخراجي هاي ۳» از فيلم ضعيف و مغرضانه «جدايي نادر از سيمين»، مردم را دعوت به تحريم تماشاي اخراجي هاي ۳ كردند كه از قضا مزيد بر علت در استقبال شد. پس از آن همين جريان به همراه يك شبكه مافيايي سعي كردند با كپي و فروش سي دي هاي غيرمجاز اخراجي هاي۳، از حضور مردم در سينما و تماشاي اين فيلم جلوگيري كنند. آنها همچنين با انتشار غيرقانوني فيلم در شبكه اينترنت باز هم كوشيدند ركورد فروش را متوقف كنند كه بي نتيجه ماند.
اما آخرين سياه بازي اين جريان ، افتضاحي است كه شماري از همكاران سايت ضد انقلاب بالاترين در امتياز دادن و «داغ» كردن فيلم رقيب اخراجي ها در يك سايت جهاني فيلم به بار آورده اند به نحوي كه مراجعان غيرايراني سايت IMDB را به اعتراض واداشته است.
يكي از همين به اصطلاح سبزها با انتقاد از ركوردسازي هاي دروغين رفقا مي نويسد: «لطفاً بدون تعصب اين مطلب را بخوانيد. اتفاق دردناكي افتاده است. حتما در جريان رقابت جنجالي دو فيلم «اخراجي هاي۳» و «جدايي نادر از سيمين» هستيد. و حتما مي دانيد كه جنبش سبز شديدا در تكاپو بود تا با تبليغ گسترده ركورد فروش تازه اي براي «جدايي نادر از سيمين» ثبت كند. مشكل از آنجا شروع شد كه دوستان جبهه سبز (شامل اينجانب) با مراجعه و ثبت نام در يكي از معتبرترين سايت هاي مرجع در زمينه فيلم (سايت IMDB) امتياز بالايي رو به اين فيلم دادند و اين هجوم بي سابقه باعث شد در يك چشم بر هم زدن اين فيلم آثار بزرگي چون پدرخوانده را نيز پشت سر بگذارد و برترين فيلم تاريخ سينما شود!!! خلاصه اين حركت كاملا عجيب كه فقط از مبتكراني مثل ما برمياد، باعث شد كه سروصداي مشتاقان فيلم در خارج درآمده و اعتراض كنند.»
وي آنگاه متن يكي از همين اعتراض هاي خارجي را منتشر كرد كه در آن آمده است: شما خيلي رقت انگيز هستيد. اگر مي خواهيد هنرتان را با اين كار ثابت كنيد بفرماييد آقاي تحصيل كرده! اما لحظه اي درنگ كنيد! اين خريت است! شما [...]هاي مضحك واقعا فكر مي كنيد فيلم جدايي نادر از سيمين، فيلمي است كه در ژانر درام بالاتر از فيلم «پدرخوانده» و هزاران فيلم ديگر قرار بگيرد؟ چرا اين وبسايتي را كه تا بحال كم و بيش براساس واقع گرايي افراد از سراسر دنيا پيش رفته است و نه از روي احساس و بي منطقي و بي عقلي، با بي اعتباري خودتان بي اعتبار مي كنيد؟ چرا نمي توانيد شرافتمندانه رفتار كنيد؟


کد مطلب: 161682

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/161682/جدايی-نادر-سیمین-برترین-فیلم-تاریخ-سینمای-جهان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com